![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ondanks het feit dat Vitesse sinds de overname door Jordania het elftal flink gewijzigd heeft, mochten enkele eigen talenten blijven staan. Eén van hen is Davy Pröpper (Arnhem, 2 september 1991). De jeugdinternational is tot nu toe bezig aan een zeer behoorlijk seizoen.
![]() Pröpper begon met voetballen bij VDZ uit Arnhem-Noord. VDZ staat voor Volharding Doet Zegevieren. Al snel viel de allround middenvelder op en dus kwam hij bij Vitesse te spelen. In januari 2010 maakte hij zijn debuut in de Eredivisie in de met 2-1 verloren derby bij NEC. Dit seizoen is Pröpper basisspeler en wist zelfs al twee keer te scoren. ![]() Al enige jaren maakt de Arnhemmer deel uit van de nationale jeugdselecties. Waar ligt zijn plafond? Wordt hij de volgende international uit Arnhem? Volg hem hier! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat ik van hem heb gezien een leuke voetballer. Kan nog wel wat worden.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Vandaag staat ie in VI met een artikel. En er is nieuws:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Propper mag van mij zeker wel blijven!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
helaas staat ie zondag weer in de spits.
Hopelijk zijn de andere spitsen weer snel fit zodat Davy staat waar ie hoort ( op het middenveld ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat is inderdaad beter voor hem ja. Al deed hij het toen in die helft tegen Excelsior niet eens zo verkeerd, veel goed kaatswerk.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Davy is één van de spelers in de voorselectie van Cor Pot voor het oefenduel Jong Oranje - Jong Denemarken op 17 november. Keurig!
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
het contract van hem wordt als alles rond komt verlengd tot 2015.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
vanaf 3.15 zijn goal tegen Rijnburgse boys van afgelopen woensdag.
Had vandaag ook wel mogen scoren maar goed er konden ondanks de 1-5 nog wel meer dingen beter dus daar zullen we maar niet over klagen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zette toch ook een paar goede aanvallen op met mooie passjes.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zie hem vooral in samenvattingen, voor wat het waard is, maar ik vind hem een interessante speler. Hij oogt behendig en ook redelijk snel.
Wat zien de Vitessenaren hier als zijn sterkte punten? __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Opgeroepen voor Jong Oranje nu er een paar hebben afgezegd
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Klopt, leuk! En ook in VI's Elftal van de Week.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lekkere goal tegen Heracles Almelo hoor. Hij wilde Ferrer kennelijk zo snel mogelijk overtuigen.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
later in de wedstrijd had ie ook een mooie actie ( een soort zidane actie om ook weg te draaien van zijn tegenstander ) neem de cijfers uit de gelderlander niet altijd serieus maar daarin kreeg hij vandaag een 9. dat zegt genoeg over de wedstrijd van afgelopen zaterdag.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De onterecht door Ferrer gepasseerde Pröpper was bijna naar Ajax gegaan.... Ik zou als ik hem was nu mijn contract niet meer verlengen en in de zomer lekker elders gaan ballen!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vitesse heeft heel lang een geweldige jeugdopleiding gehad. Zonde als je die spelers nu niet benut. Alleen Van Ginkel speelt nog af en toe.
Net als Pluim moet Pröpper lekker bij een normale club gaan spelen inderdaad. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
In het artikel van de VI heeft Jordania ook gezegd dat hij het Ferrer zeer kwalijk nam dat hij Propper geen vertrouwen heeft gegeven...
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Misschien moet Jordania het zichzelf eens kwalijk nemen dat hij zo'n clown heeft aangesteld
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat Jordania heel veel heeft fout gedaan is wel duidelijk. Al blijkt hij dat niet te beseffen; getuige het verhaal in de VI. Realiteitzin ontbreekt nog steeds.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Was een opvallende passage inderdaad, Merab was zelfs boos. Hopelijk kan Van den Brom hem laten doorgroeien, zoals hij met een Toornstra heeft gedaan!
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat zou ook een absurde move geweest zijn.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hoewel het seizoen nog niet voorbij is kun je wel zeggen dat het weer niet echt het seizoen was voor Davy.
Zou het er ooit nog uitkomen ? Is nu aan het herstellen , zal eerdaags wel eerst bij de beloften weer aanhaken om ritme op te doen. Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 20-02-12 om 06:18 __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik hoop nog steeds dat hij nu eens gaat vechten voor zijn plek.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vervelende blessure gehad natuurlijk, maar hij moet nu inderdaad wel doorgroeien. In potentie zou hij gewoon basisspeler moeten kunnen zijn.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
In potentie is het idd de beste middenvelder.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ineens was hij er gisteren weer even, met een toch best fraaie goal. Al schoot Vitesse er niks mee op natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik vond het echt een prachtige goal
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Helaas krijg je hier alleen geen basisplats mee.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij is zo... dromerig... Een beetje een Bruins.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|