![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
En verder dan maar.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kan gewoon verder in huidige ajax topic!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ook best, dan kan een mod hem sluiten.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tuurlijk niet. Dit heeft toch duidelijk een topic nodig.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nee, dit kan openblijven, lijkt me nieuwswaardig genoeg.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik neem aan dat de donkere shirts afgekeurd werden ipv dat de broekjes het probleem zijn
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Krijg er nog steeds kippenvel van
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hou het on topic mensen, de kleur van de broekjes van Ajax lijkt me hier volstrekt niet ter zake doen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik verbaasde me ook over de leeftijd, 23...
Een hartaanval is altijd triest, maar al op zo'n jonge leeftijd! __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 | |
. Dat vind ik opgaan voor de hond die in huis schijt, niet over iemand die net een hartstilstand heeft gehad... Wat een debiel zeg. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hebben jullie er ook slecht van geslapen?
Ben benieuwd hoe het vandaag met hem is. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Als t maar geen puerta geval wordt...
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Blijft heftig nieuws.
Hulde voor de mensen die hem uiteindelijk weer in leven hebben weten te krijgen/houden. __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lijkt me sterk dat het zo gezegd is eigenlijk.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Schrok goed gister. Blij dat het relatief allemaal meevalt.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Klinkt naar allemaal, hopen dat er vandaag goed nieuws komt over hoe 't nu gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Toch hoor en lees je het allemaal steeds vaker, ook bij spelers op een lager (amateur) niveau..
Ik zit mij nu bijvoorbeeld af te vragen hoe dit bij veel amateurclubs geregeld is, ligt daar zo'n defibrillator? Woensdag eens rondneuzen en vragen bij ons denk ik... __________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Ik vraag me trouwens af of het steeds vaker gebeurt en of het ook vaker bij sporters gebeurt. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
|
![]()
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bij ons hangt er wel eentje, maar voordat je die van het achterste veld in het clubgebouw hebt gehaald ben je al een paar minuten verder. Ik weet niet of er ergens anders nog eentje hangt, zou wel moeten vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik kreeg vorige wee een folder van onze gemeente, daarop kon je invullen of je zo'n apparaat hebt, en of dat voor andere mensen toegankelijk is. Goede zet om te inventariseren.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik heb geen idee of wij er eigenlijk één hebben, misschien toch maar eens vragen zaterdag.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zou de overheid dit niet kunnen verplichten en subsidiëren op sportparken ? In een straal van ... meter 1 apparaat.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Volgens mij zijn die dingen best duur of niet?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat mij betreft wel.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kost ongeveer € 1250,-. Bij onze club heb we er ook een gekocht met beetje subsidie van de gemeente.
Vorig jaar kreeg iemand bij ons nog een hartstilstand (toen hadden we nog geen AED) en waren er gelukkig twee mensen die konden reanimeren. Eigenlijk zou iedereen zo'n cursus moeten doen (en bijhouden, meeste ben ik alweer vergeten...) |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Je moet ook weten hoe je hem moet gebruiken lijkt me, of is een paar afleveringen ER kijken genoeg?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik krijg een cursus in oktober, maar er zit sowieso altijd een gebruiksaanwijzing bij. Iedereen die kan lezen zou hem moeten kunnen bedienen dus.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Is niet erg moeilijk in gebruik, geloof ik. Heb het een keer gezien toen het gebruikt werd bij mijn sportvereniging. Hij "spreekt" ook tegen je. Geeft instructies enzo.
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Het is niet zo dat de AED alles eventjes overneemt...! |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
Wat een rare opmerking.... __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Verwacht jij wel dat het bij jou gebeurd dan?
|
|
|
|
|
|
#46 | |
.
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nee, omdat niemand verwacht dat zoiets gebeurd. Goh, droplul.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Klopt. Ik ken een aantal mensen die in zo'n noodsituatie moesten handelen, en allemaal hadden ze een EHBO-diploma. Maar in the heat of the moment zegt dat volgens hen helemaal niks.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja, je weet het pas als je in de situatie zelf belandt, maar trainen helpt wel. Het is niet voor niks dat je heel regelmatig op herhaling moet om je EHBO geldig te houden.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hartaanval Evander Sno #2: 2 weken in het AMC
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |