![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
SPL - Brian Laudrup in cancer battle
Eurosport - Tue, 07 Sep 15:29:00 2010 Former Denmark and Rangers legend Brian Laudrup has been diagnosed with cancer. The 41-year-old revealed that he is being treated for a mild case of lymphoma after the cancer was discovered at a very early stage last week. "I was shocked by the diagnosis," Laudrup, who also played for Bayern Munich, Chelsea, Milan and Fiorentina, told TV3, for whom he works as a commentator. He added that, while he faced a "tough fight" he was "optimistic" due to the early diagnosis. He also said that he would continue to work for TV3 on Champions League matches. Laudrup, whose brother Michael was also a Denmark international and now manages Mallorca, played 82 times for his country, scoring 21 goals before retiring in 1998. He quit football two years later after winding down his career with Copenhagen and Ajax. He was part of the Denmark team that sealed a shock European Championship win in 1992 after they replaced Yugoslavia in the tournament. Laatst gewijzigd door Nico; 08-09-10 om 13:12 __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gelukkig zijn ze er vroeg bij, hopen dat het goed komt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Damn
![]() Sterkte Brian __________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Lymfklierkanker is erg lastig om te bestrijden. Hopelijk komt het goed!
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mooi dat ze er vroeg bij zijn. Kom op Brian.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
damn.
Ik was bij Ajax altijd meer fan van Brian dan Michael. Prachtige techniek maar dan met meer rendement dan zijn broer. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Meer rendement ? Omdat hij meer aanvaller was dan Michael kwam hij misschien meer voor de goal, maar Michael was zoveel beter...
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ik was meer FAN van Brian doordat hij meer scorend vermogen had. Maar Michael was natuurlijk meester in geniale steekpasses |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
huh, speelde Mahlas voor Ajax?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hmm, moet zeggen dat ik nu pas zie dat Brian best nog wat goals gemaakt heeft idd. Heb dat wat onderschat.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#13 |
.Lekker agressieve vorm ook meteen.. Sjezus .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Klotenieuws zeg...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fuckerdefuck zeg.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Damn dat is klote nieuws.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Maar wel in het mooiste uitshirt ![]() Brian ![]() Weet nog dat ik op de kermis was toen ik hoorde dat ie naar Ajax kwam, was ik erg blij mee maar de rest van m'n maten ging gewoon weer verder met de kamelenrace spelen terwijl ik een dansje maakte
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tja, het was de bedoeling dat ze beide tegelijk bij Ajax zouden komen he
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik hoop dat zijn optimisme terecht is.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mooie anekdote over Brian Laudrup in zijn tijd bij Chelsea. In 1998 speelde Chelsea in de ECII tegen Kopenhagen. Eerste wedstrijd op Stamford Bridge werd 1-1. Maar tussen die wedstrijd en de return in werd bekend gemaakt dat Laudrup zou worden verkocht aan Kopenhagen en Goldbaek de andere kant op zou gaan. In de return speelde Laudrup dus tegen zijn aanstaande club. En wat deed ie? Hij scoorde de enige goal, waardoor Chelsea doorging en Kopenhagen eruit was. Geweldig die kop van hem toen tot hem door begon te dringen wat hij zojuist gedaan had.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dit is toch wel schokkend, totaal onverwachts.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tering, ik begin echt gek te worden van al die ziekteverhalen
Dit ook weer, zo'n baggerziekte.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Brian Laudrup, het enige lichtpuntje in de duistere jaren dat hij bij de club zat.
Ik ga er vanuit dat het weer goed komt. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hopen dat ie goed hersteld
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
![]() |
![]() |