![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Speelde een wat onwennige eerste helft, maar herstelde zich goed de tweede helft. Altijd een verademing om de LCV een inspeelpass te zien geven natuurlijk als je dat anders gewend bent. Verder lijkt hij qua postuur als 2 druppels water op Van Gobbel, en hij heeft dezelfde grote bek getuige zijn heldenquote gisterenavond:
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
“Ik kom uit Rotterdam, toch?
Ja TOCH. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Koning.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Doet het leuk, wat een fysiek heeft die kerel voor z'n leeftijd.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wie Coulibaly is? Dat is die jongen die m kinderlijk eenvoudig voorbij speelde en gewoon de 0-1 had moeten scoren
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nog even dat interview met hem en Cabral, ook geinig. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Linksback, zegt Bruno hier...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Weinig zelfvertrouwen dan. Gewoon je favoriete positie noemen.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoe lang is deze jongen eigenlijk? Iemand die dat weet?
__________________ Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Futbol Club Barcelona |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
In de jeugd altijd LB gespeeld, maar denk dat hij zich in de toekomst op de LCV-positie moet gaan richten gezien zijn bouw.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat klinkt al logischer.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hij moet zich van Been op de positie van LCV richten simpelweg omdat hij naast Vlaar en Bahia de enige andere speler in de selectie is die daar kan spelen. Maar ik denk dat als De Cler niet fit is, dat hij dan uiteindelijk de voorkeur krijgt boven Lumb, omdat hij verdedigend veel beter is dan hem.
Vond hem in het begin nog een beetje onwenning--hij gaf een paar verkeerde inspeelpasses--maar daarna stond ie wel lekker te ballen. Sterke gozer ook. ![]() ''Tegen Carew en Heskey heb ik het ook laten zien, dusja, dan denk ik: Wie is Coulibaly dan? De combi van die foto en citaat, haha. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Wel altijd mooi om te lezen dat die 18 jarige knulletjes nog zo bescheiden zijn en de mensen bij Feyenoord nog met u en meneer aanspreken.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Speelde weer een uitstekende wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Inderdaad. Zijn inspeelpasses mogen wel beter. Moet ie nog aan werken.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gisteren misschien wel de enige speler die een voldoende wist te behalen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zijn eerste rode kaart in de Eredivisie is een feit.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat zou volkomen terecht zijn, als je je zo dom misdraagt dan verdien je niet beter.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
hoezo? doorgebroken is 3 waarvan 1 voorwaardelijk?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ja, maar daarna kon hij niet van Bossen afblijven.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
oww, dat had ik even gemist
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hij gooide Bossen zowat het uitvak in
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vind het nog steeds een belachelijk rode kaart, verder is zijn bodycheck daarna ook des Van Gobbel natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ten val brengen van de arbiter is in het amateurvoetbal 6 wedstrijden minimaal, oplopend tot een half jaar.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zal Been blij mee zijn.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Maar was die bodycheck of wat er ook gebeurde bewust?
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Belachelijke rode kaart, tackle was perfect. Dat hij daarna van de scheids moet afblijven klopt, maar dat gooi ik maar op zijn jeugdigheid en het warrige fluiten van Bossen. Hopelijk ziet hij het als een wijze les, want hij speelde wel goed.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bij de samenvatting net vond ik het erg meevallen. Ik wist aanvankelijk niet eens zeker of het wel het moment was, dat zegt genoeg.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Denk dat Bossen te laf is om dit te vermelden in zijn wedstrijd rapport
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Matige troll.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
@Tomasso: Reageer dan niet
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vond rood erg zwaar. Hij houdt lichtjes vast maarja regels zijn regels. Niet heel slim trouwens om daarna tegen de scheidsrechter aan te lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ow, sorry. Ik zal voortaan ja en amen zeggen bij zo'n onzinbericht.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Verder voegt die opmerking van jou ook niks toe over dat hij het niet rapporteert, want dat is nergens op gebaseerd verder en voegt ook helemaal niets toe en het is gewoon een uitlokkende post, reageer dan gewoon niet .
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Bedankt
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Als zijn rode kaart nou geseponeerd wordt, kan hij dan nog wel een schorsing voor zijn duw krijgen?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nee want Bossen is een grote mongool maar hij kan niet beweren dat ie die duw niet heeft gezien
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
![]() De fout van Bossen is, is dat hij niet direct fluit. Op het moment dat er een perfecte tackle komt fluit hij, en gaat hij daar dus de fout in. Die opmerking van mij maak ik omdat ik een hekel heb aan Bossen, en ik weet hoe raar de KNVB is met veel dingen (discussie waar we het eerder ook al over hadden, met bijvoorbeeld Berg). Het is al vaker voorgekomen dat dingen heel anders op het wedstrijd rapport komen. Mijn opmerking was absoluut niet om uit te dagen, ik heb al eerder laten zien vandaag dat ik het ook niet helemaal eens ben met die kaart. __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hij houdt vast, maar trekt niet aan het shirt imo. Amoah wordt er ook helemaal niet door gehinderd en vervolgens speelt Bruno 100 % de bal. . Ik vind het veel en veeeeel te licht voor een overtreding en rood. Ik bedoel, overdreven voorbeeld: bij corners wordt er alleen maar aan shirtjes vastgehouden, maar pas wanneer iemand in scoringspositie is(tenzij iemand ergens anders in de zestien een ippon tegenkrijgt
) en duidelijk gehinderd wordt door het vasthouden fluit men voor een penalty.Maarja, strikt gezien is het rood en overtreding. Maar laat ze voortaan dan elke week 300(rode) kaarten geven aub. Bij voorbaat dank. Ain't gonna happen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ach, het is al wel duidelijk dat elke scheidsrechter de regels op zijn eigen manier weet toe te passen, helaas
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Goed voorbeeld was die Makkelie die geen geel voor El Hamdaoui geeft maar wel die speler van Willem II een gele kaart geeft, terwijl hij precies hetzelfde doet.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Marchanderen zou een bepaalde coach zeggen
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het beresterke Bruno Martins Indi-topic: de nieuwe Van Gobbel.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|