![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Van bovenstaande kapsel is nu niks meer terug te zien.
Voor de rest eens, prima voetballer. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zo, dat doen ze goed. Lijkt me toch dat elke club (subtop tot top) wel in de rij had gestaan anders.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Had stiekem op hem gehoopt bij Feyenoord, gezien zijn transfervrije status.. maar er zat een optie in zijn contract helaas.
En hij had natuurlijk tien keer beter dan Feyenoord kunnen krijgen. ![]() Blijft een geweldige speler. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kan iedereen het wel over die dikke Belg hebben, maar Schøne is toch echt de werkelijke reden dat NEC best lekker draait de laatste tijd. Zag hem in de samenvatting vandaag ook weer een weergaloze actie maken.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik ben bij de laatste paar thuiswedtrijden van NEC geweest, en echt alles loopt via Schone.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Staat in de belangstelling van Twente. Zou een goede aankoop zijn.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
En zijn eerste interlandgoal is een feit.
YouTube - ‪Iceland 0-2 Denmark All goals and Highlights‬‏ Benieuwd waar hij volgend seizoen te bewonderen is, hopelijk wel gewoon in de eredivisie. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erg goede speler. Twente zou mooi bij hem passen.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Schalke wordt dus zijn nieuwe club.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Verrassend grote stap.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
He bah, Schalke.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Na Neustädter al de tweede middenvelder die Schalke vroegtijdig aantrekt. Schöne ook transfervrij?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Transfervrij inderdaad.
Ik vind het niet echt een wijze stap. Volgens mij zit Schalke ruim in de aanvallende middenvelders? Holtby, Draxler, Jurado... en die zijn toch even wat klassen beter. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Overigens ben ik van mening dat Schøne best de strijd aan kan gaan met de spelers die jij noemt. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik snap het ook niet precies, lijkt me niet goed genoeg voor Schalke.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Laat al hele lange tijd weinig zien bij NEC (op twee leuke wedstrijden na de winterstop na). In de vorm waarin hij de laatste twee seizoenen verkeerd zou elke stap omhoog te hoog gegrepen zijn. Maar wellicht dat ie in een nieuwe omgeving weer tot volle bloei komt.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik had hem wel bij Feijenoord willen zien. En daarna die stap maken.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Transfervrij? Dacht dat ie nog een contract had tot 2013.
Hoop dat Van Geel dan een poging waagt. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hij is al bijna 26 he.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
En volgend seizoen dus Ajacied.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tjah ik snap het niet, kan hij gaan verpieteren op de bank. maar goed.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Velkommen til Ajax, Lasse!
Spoiler
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij moet wel wat aan zijn haar gaan doen nu hij voor de grootste club gaat spelen
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lasse, wat doe je.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() Valt wel mee toch? __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja dit valt wel mee, hij heeft er al wat aan gedaan want dit kon echt niet
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Leuke, maar toch onbegrijpelijke, stap van hem.... een vervelende dag voor de Eredivisie.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat is er onbegrijpelijk aan?
Hoe heeft het toch mis kunnen lopen bij ons.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Rutte kondigt vanavond nog een dag van nationale rouw af inderdaad.
Dramaqueen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Voor wie komt hij er in?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Voor Aissati en Lodeiro, denk ik.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hij wordt nu gehaald als breedtespeler, terwijl hij bij talloze Nederlandse clubs als eerste op het wedstrijdformulier zal staan. In het buitenland had hij ook voldoende kans van slagen denk ik.
Eriksen, Serero, Fischer, Klaassen spelen op zijn positie. Eriksen is onomstreden (met zijn potentie en transferwaarde) en Fischers doorbraak zal normaal gesproken ook wel komend seizoen zijn. Dan is zijn positie dus de komende vijf jaar eigenlijk al prima bezet. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Met de komende dominantie van Ajax en dus veel CL wedstrijden is het prima om hem erbij te hebben
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Waarom zou hij zich niet in de basis kunnen spelen? Van de namen die je noemt zal voorlopig alleen Eriksen voor hem staan in de pikorde.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Ik vraag me alleen af of hij nou wel echt zo goed is. Zijn keuze begrijp ik wel, die van Ajax iets minder. Maar ja, tranfservrij. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vind het ook wel jammer, denk dat hij bij Ajax minder minuten krijgt als bij Feyenoord of Twente. Had die teams ook wat sterker gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Misschien wordt Eriksen ook wel verkocht
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Maar gaat de Jong dan ook weer uit het team?
Anita Eriksen Schone Narsingh Signogwat Sulejmani __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Denk dat De Boer op zoek is naar een soort roulatiesysteem en dus de bank aan het versterken is.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sulejmani bedoel je Boerrigter neem ik aan?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sulejmani
Boernogwat bedoel je denk ik
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sulejmani is nog niet verkocht dus ik zie Narsingh niet komen. En Sigthorsson speelt De Jong niet uit de basis
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Lasse Schøne #1: Ajacied in wording
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |