![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Volledige naam Guyon Fernandez Geboortedatum 18 april 1986 Geboorteplaats Den Haag, Nederland Lengte 184 cm Clubinformatie Spelend bij Excelsior Positie Aanvaller
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
In elk geval een zeer bruikbare spits voor Excelsior, dat in de Eredivisie doorgaans toch op de counter zal moeten spelen. Volgens Ryan Koolwijk op Rijnmond moet ie 'minder zeuren en gewoon omschakelen, dan kan hij gewoon goed voetballen'.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Een lekkere counterspits is het wel, verder vind ik het niet zo veel. Heeft wel regelmatig geniale momenten, zoals je ook bij de 1-0 ziet. Ik moet er wel bij zeggen dat hij vorig jaar zowat één op één liep (had last van blessures, dus speelde niet alles) en Excelsior in de JL niet op de counter speelde natuurlijk. Maar over het algemeen gaat er veel meer mis bij hem dan goed, als hij niet als counterspits speelt. En hij heeft een subliem accent trouwens, ook niet onbelangrijk. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Is hij eigendom van Feyenoord?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nee, is één van de weinige spelers met een contract bij Excelsior. Maar daar valt wel een mouw aan te passen, ze zullen dan eventueel wel Castaignos willen ruilen. Vraag me alleen af of Feyenoord daar beter van zou worden.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij is een echte counter-spits, dus weet niet of het een succes is om naar Groningen te gaan...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Was vandaag gepasseerd. Ben benieuwd of het nog tot een transfer komt in de winter.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kende een mindere fase, dus Pastoor wilde hem ook een beetje prikkelen zo. Had gisteren nog wel moeten scoren als invaller.
Berichten over een transfer zijn er momenteel niet echt, geloof ik. Maar dat kan altijd snel veranderen. Er hengelen op dit moment vooral clubs naar Koolwijk. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Heeft een stap naar Rusland / Oekraïne afgewimpeld. Zijn zaakwaarnemer was benaderd, maar Fernandez had geen interesse en wilde niet eens weten welke club het was...
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Komend seizoen bij Feyenoord te zien dus.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Top aankoop
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heeft gisteren zijn contract in de Kuip getekend, wat mij vooral opvalt is dat hij een enorm net accent heeft... voor een negert.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Het zijn soms net mensen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ben nog niet echt overtuigd van hem.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat was even geleden. Mooi dat er een zoekfunctie is.
Hij praat onverwacht beschaafd voor een ruwe diamant die af en toe domme dingen doet. Het bijschieten van Vlaar in zijn duel met Eriksen werkte averechts en bij dat uitschieten van weer Eriksen was hij wat over de rooie. Als Cissé het niet doet, mag hij het nog wel een keer als linksbuiten proberen. Misschien dat hij met meer speelminuten meer rust in zijn hoofd krijgt. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dat gefrustreerde aan hem is inderdaad zeer vervelend. Eigenlijk is zijn mentaliteit te prijzen, omdat ie altijd keihard werkt en per se wilt winnen, maar uiteindelijk leidt dat bij een minder wedstrijd, zoals gisteren, tot onnodige frustraties. Dat met Eriksen sloeg nergens op, en na de 1-0 waar hij in de fout ging zat hij ook nog een uur te zeuren op Kuipers, waarom weet ik niet.. hij schoot die bal zelf tegen het hoofd aan van iemand.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik had hem opgezocht juist omdat ik dacht dat het een jongen was die een vooruitgang zou kunnen boeken met goede mentale begeleiding. Uit het interview blijkt echter dat hij die begeleiding gehad heeft. Als het kwartje bij hem alsnog valt, kan hij een zeer nuttige speler worden, omdat hij inderdaad de goede mentaliteit heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hopelijk een schorsing van een wedstrijdje of 6. Minimaal
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Iemand een herhaling van de kopstoot? Gemist.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Wat een klapmongool. Komt zeker uit een mindere wijk in R'dam?
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Staat er nog iets open bij hem van die vorige kopstoot?
Neem aan dat het minstens wedstrijdje of 6 wordt. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hij ontkent het ook nog
![]() En Grueter accepteert het als zoete koek. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Rest van het seizoen schorsen.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
In de wedstrijd gaat ie toch ook protesteren bij de grens
Niet goed bij zijn hoofd die vent. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hahaha, mafkeesje hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
10 wedstrijden + 5 voor het slechte liegwerk = 15 wedstrijden voor Guyon.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jongens, het is een contactsport.
Verder vraag je er ook gewoon om als je gaat hangen en wurgen en er ook nog eens zo uitziet:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
![]() doe dan maar gewoon de rest van seizoen schorsen, want levensgevaarlijk als je onbewust dit soort dingen doet. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
De commentator was er zo van overtuigd, maar ze gaan beide met de hoofden na elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Palmboom, hou er alsjeblieft mee op. Je zet jezelf voor schut.
Fernandez gaat gewoon weer goed in de fout, een ezel is het, 2 keer hetzelfde. Daarnaast nog dat slechte B acteurspel na afloop. Dat verdient minstens 6 wedstrijden schorsing. Laatst gewijzigd door BigMAC; 26-02-12 om 17:30 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
"Je hebt een hoofdrol."
Mooie openingszin.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Natuurlijk ben ik aan het grappen.
Maar goed, uiteindelijk heeft ie niks aan zijn twee goals. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
"Ik leer van momenten. Heb een straf van zes wedstrijden gehad. Goed over gepraat met de club. Het zal mij geen tweede keer gebeuren."
!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nee hoor, gewoon uit Den Haag.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Fijne reactie hoor
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vooronderzoek aan z'n broek
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
boete van feyenoord voor een 'kopduw', maar het is geen schuldbekentenis en zeker geen kopstoot...
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kopduw?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Guyon Fernandez: Op weg naar een echte doorbraak in de Eredivisie?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|