![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Przemysław Tytoń (23 april 1987) speelt sinds 2007 bij Roda JC. Na een blunder van de toenmalige eerste doelman Bram Castro in de eerste wedstrijd na de winterstop in januari 2010 is hij de eerste keeper. Eind mei 2010 debuteerde hij voor het Pools elftal, hetgeen hij vast mede te danken had aan deze geweldige redding tegen FC Twente:
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Baas
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Op de website van Roda staat trouwens deze foto bij het profiel van Tytoń:
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Als diepgelovig keeperstalent heeft hij vast een engeltje op de lat.
Hoe schat je hem in de historie van Roda-keepers die jij gezien hebt Plato? Bij de beste drie? En is ie beter dan Bolesta? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lastig om te zeggen, daar is het nog wat te vroeg voor. Van de keepers die ik bij Roda gezien heb was Ruud Hesp de beste en Jan Jongbloed, die van voor mijn tijd is, hoort vermoedelijk ook wel in de top drie thuis. Daarna komt er een clubje van een paar keepers dat daarvoor in aanmerking zou komen. Bolesta hoort daar inderdaad bij, maar Kalac ook. Verder hebben we met Waterreus, Nederburg en Kujovic nog wat redelijke keepers gehad. Op welke plek Tytoń thuishoort durf ik niet te zeggen, het is in ieder geval een grote verbetering in vergelijking met zijn voorganger Castro.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ben iedere keer weer onder de indruk van Tyton, denk dat hij het best ver kan schoppen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij heeft er absoluut het talent en de fysiek voor. Hij is heel lang, hetgeen voor een keeper natuurlijk van grote waarde is, maar desondanks erg atletisch. Ook zijn voetenwerk vind ik erg goed. Hij moet alleen nog iets meer een 'kerel' worden, zeker bij hoge ballen laat hij zich nog te vaak aftroeven. Dat is echter denk ik vooral een kwestie van ervaring opdoen, hij is immers ook pas 23 en kan dus in principe nog een jaar of 15 mee.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hopelijk voor Roda kan hij dan nog lekker lang bij ze blijven. Hoe is zijn Nederlands inmiddels trouwens, heb je daar enig idee van?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Kudos voor een vriend van me die twee jaar geleden al lovend was over hem. Had het nog geplaatst in het 'Welke voetballers gaan verrassen 08/09-topic':
Ik denk dat een overstap in de zomer naar PSV of Ajax de volgende juiste stap is. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Alleen als Isaksson en Stekelenburg daar vertrekken, om daar als reservekeeper naartoe te gaan heeft niet zo veel zin. Vergeet ook niet dat hij pas een halfjaar in de basis staat, ik denk daarom dat hij er goed aan doet nog twee jaar bij Roda te blijven. In de zomer van 2012 is hij pas 25 en kan hij zich op het EK in eigenland mooi laten zien. Daarna staat er vast een mooie Bundesligaclub op hem te wachten.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat een waanzinnige redding weer vlak voor tijd.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Roda heeft eindelijk weer een goede keeper.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die gelukkig bijgetekend heeft tot 2013. Als hij zo doorgaat zullen we hem zo lang niet kunnen houden, maar dan kunnen we wel cashen.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben fan.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hopelijk heeft Ajax haar ogen open met een eventueel vertrek van Steek komend kalenderjaar.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
God bestaat .
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat deze man 2½ jaar achter Castro op de bank heeft gezeten.
![]() Gelukkig heeft Van Veldhoven er meer verstand van dan zijn voorgangers, want Tyton is een geweldige keeper. Ben benieuwd waar zijn top ligt. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De Titaan
Laatst gewijzigd door Kriegel; 24-09-10 om 12:23 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat heeft inderdaad veel te lang geduurd, maar hij is in de tussentijd wel lang gebleseerd geweest en was ook pas 20 toen hij kwam, wat voor een keeper erg jong is.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Grootste talent op de Nederlandse velden.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Inderdaad een erg goede keeper met zeer veel potentieel. Ook ik ben een fan!
__________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
hij is goed bezig.
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vandaag weer een waanzinnige redding op die kopbal van Vlaar.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Had wel een penalty tegen moeten krijgen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Was inderdaad een geweldige redding van Tyton!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ja, dat klopt, dat was een beetje een onbesuisde actie, maar dat gaat er wel vanaf als hij meer ervaring krijgt.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zeer goede en complete keeper, maar denk wel dat hij aan z'n laatste seizoen bij Roda bezig is
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ruilen met Vermeer please !
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Als pasen en kerstmis op 1 dag vallen wil ik er misschien over nadenken.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Snap nu nog steeds niet hoe hij die bal uit het doel kreeg.
Verder viel me op dat hij bijna elke hoge bal stompt, wat hij overigens wel elke keer goed deed. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dat zou kunnen, maar aangezien hij onlangs bijgetekend heeft levert hij dan in ieder geval het nodige geld op. Zijn opvolger staat al klaar, in Polen schijnt men hem als een nog groter talent te zien.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Uiteraard met een passende zak geld erbij.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij is heel atletisch en heeft een hele hoge reactiesnelheid.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dat moet Tytoń niet doen, tenzij Stekelenburg vertrekt. Ik zie hem echter liever naar een mooie Spaanse of Italiaanse club gaan, voor de absolute top daar is het nog te vroeg, maar voor een club als Espanyol of Genoa niet, daarna kan hij nog altijd de stap naar de top maken.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Inderdaad, als opvolger van Stekelenburg moet Ajax Tyton halen. Goede leeftijd ook. Ik denk dat de meeste clubs in Europa hem nog niet in het vizier hebben, dus Ajax moet snel handelen. Vermeer als onderdeel voor de transfer is ook voor alle partijen een goede oplossing, en kan de transfersom een klein beetje drukken. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die ken ik niet. Maar Vermeer is overigens een goede Eredivisie doelman. Alleen heeft Ajax een betere nodig. Tyton kopen dus.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Prus is de huidige reservedoelman en naar men zegt ook een heel groot talent. Ik zie de beloften echter nooit spelen, dus dat kan ik zelf niet goed inschatten.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik heb Jong Roda 2 keer zien spelen, dit jaar 1x en vorig jaar. Hij is me niet opgevallen.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vorig seizoen was hij er ook nog niet, hij is er pas sinds deze zomer.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ah, dat verklaart een hoop.
Gisteren trouwens een toekomstig jeugdspelertje van Roda aan het werk gezien. Is een C-speler die in de B speelt bij zijn amateurclub. Heeft bedankt voor VVV en gaat naar Roda toe. Erg leuke speler. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Baas
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ajax. Kopen. Deze. Zomer.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het zou me verbazen als hij daar trek in heeft, ten minste als er ook andere clubs interesse hebben. Ik denk dat hij ook wel naar een mooie club uit de Bundesliga of de Serie A of zo kan en ik denk dat de keus dan snel gemaakt is.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hulde hoe hij de pingel pakt. Ook netjes naar de zijkant gestompt.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Przemysław Tytoń #1 Diepgelovig keeperstalent
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|