Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 15-08-10, 12:28 Standaard   #1
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Anouar Hadouir, in potentie de beste speler van Roda JC en qua talent geschikt voor de Nederlandse top. Dat talent komt er echter lang niet altijd uit, Anouar wisselt briljante momenten af met fases, en soms zelfs hele wedstrijden, van onzichtbaarheid. Zijn contract loopt in 2011 af, zou hij dan de stap naar de Nederlandse top kunnen maken?

Hadouir, afkomstig uit een gezin met vijf jongens, begon zijn voetbalcarrière bij het plaatselijke BVV/Caterpillar uit zijn geboorteplaats 's-Hertogenbosch. Als tweedejaars D wekte de aanvaller interesse van een aantal regionale profclubs, zoals PSV, FC Den Bosch en Willem II. Hij koos voor de laatste. Onder Mark Wotte maakte Hadouir in het seizoen 2002/03 zijn debuut in het eerste elftal, tegen FC Zwolle.

Willem II
Op 27 november 2004 raakt de aanvaller zwaar geblesseerd nadat Youssef El-Akchaoui, spelend bij ADO Den Haag, een overtreding op hem maakt. Uit onderzoek bleek dat zijn kruisband en laterale band waren gescheurd, waardoor hij tien maanden aan de kant stond. In augustus 2005 maakte hij zijn rentree, in een UEFA Cup-wedstrijd tegen AS Monaco. Hij maakte hier de aansluitingstreffer (2-1).

Aan het begin van het seizoen 2006/2007 raakt Hadouir opnieuw zwaar geblesseerd en is hij ruim twee maanden uit de roulatie. Willem II doet hem aan het einde van het seizoen een voorstel om zijn nog een jaar doorlopende contract te verlengen. De aanvaller slaat het aanbod af. Roda JC toont belangstelling, en na een hoop gesteggel om de transfersom verhuist Hadouir op de laatste dag van de transferperiode naar Limburg.

Roda JC
Hadouir krijgt een basisplaats van trainer Raymond Atteveld, en komt in zijn eerste seizoen in dertig duels vijfmaal tot scoren. In de zomer van 2008 raakt Hadouir echter op een trainingskamp geblesseerd. Later wordt een scheur in de meniscus van de aanvaller ontdekt. Hierdoor mist hij het begin van het nieuwe seizoen. Hij zou evenwel vijfentwintig wedstrijden spelen voor de in de degradatiezone verkerende club.

Hadouir raakt meerde malen in opspraak. Tijdens de competitiewedstrijd tegen De Graafschap duwt Hadouir de aanvoerder Marcel Meeuwis weg bij een vrije trap. Na excuses wordt het de speler vergeven. Eind april wordt de speler ten slotte uit het elftal gezet. Hij slaat op de training de keeper Bram Castro in het gezicht, die daarbij een hoofdwond oploopt. De doelman laat het er niet bij zitten en doet aangifte bij de politie tegen Hadouir. Op 9 mei trekt Castro de aangifte weer in.13 maart 2010: Hadouir krijgt na een grove overtreding op Niels Wellenberg een rode kaart. Het bijzondere aan de situatie is dat het in 89ste minuut gebeurde en Roda ruim voor stond. Hij kreeg daarvoor een schorsing van 4 wedstrijden.
Statistieken
2002-2003 Willem II 3(0)
2003-2004 Willem II 32(5)
2004-2005 Willem II 14(2)
2005-2006 Willem II 24(5)
2006-2007 Willem II 24(5)
2007-2008 Willem II 2(1)
2007-2008 Roda JC 30(5)
2008-2009 Roda JC 26(4)
2009-2010 Roda JC 27(3)

Oud 15-08-10, 12:31 surprise   #2
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb nog met hem in een team gevoetbald
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 12:32 sunglasses   #3
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Ik heb nog met hem in een team gevoetbald
Nooit klappen gehad?

Oud 15-08-10, 12:32 big smile   #4
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Nooit klappen gehad?
Nee, was toen een hele rustige jongen.
Onze tactiek was, alle ballen op Anouar.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 12:33 Standaard   #5
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Nee, was toen een hele rustige jongen.
Volgens mij is hij dat nog steeds wel, er zijn alleen een paar incidenten geweest, maar die waren maar ten dele zijn schuld.

Oud 15-08-10, 12:48 Standaard   #6
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Ongeschikt voor de top. Komt gewoon tekort, speelt ook niet voor niets al 9 seizoenen bij Willem II en Roda.
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 12:54 Standaard   #7
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door BertMaalderink Bekijk bericht
Ongeschikt voor de top. Komt gewoon tekort, speelt ook niet voor niets al 9 seizoenen bij Willem II en Roda.
Voetbaltechnisch komt hij denk ik niet tekort voor de Nederlandse top, hij is alleen veel te wisselvallig en daanaast draagt hij een bepaalde reputatie met zich mee, deels ten onrechte.

Oud 15-08-10, 13:11 Standaard   #8

DarkShine's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Voetbaltechnisch komt hij denk ik niet tekort voor de Nederlandse top, hij is alleen veel te wisselvallig en daanaast draagt hij een bepaalde reputatie met zich mee, deels ten onrechte.
Met andere woorden, zijn mentaliteit is niet geschikt voor een stap hogerop.
DarkShine is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 13:11 Standaard   #9
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij heeft zelf voor die reputatie gezorgd met zijn belachelijke overtredingen af en toe.

Oud 15-08-10, 13:14 Standaard   #10
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania Bekijk bericht
Hij heeft zelf voor die reputatie gezorgd met zijn belachelijke overtredingen af en toe.
Je hebt het over welgeteld 1 overtreding, die weliswaar nergens op sloeg, maar in de media nogal opgeklopt werd.

Oud 15-08-10, 13:19 Standaard   #11

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Hadouir
Arcturus is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 13:27 Standaard   #12
Crazy in de put

[...]

Je hebt het over welgeteld 1 overtreding, die weliswaar nergens op sloeg, maar in de media nogal opgeklopt werd.
Wat de media doen kan mij niks schelen, die beïnvloeden mijn mening niet over die overtreding. Ik vond het gewoon buiten alle proporties, jij hopelijk ook? En niet alleen dat, hij is gewoon een egoïstische speler, denkt dat alles om hem draait, maar is eigenlijk nooit beslissend, op wat bevliegingen na. Geen teamspeler, brengt zijn team iets te vaak in het nadeel met bijvoorbeeld die rode kaart of opstootjes met teamgenoten.

Ik vind het gewoon een gemiddelde speler, goed genoeg voor clubs onder de subtop.
RayMania is nu online   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 13:31 Standaard   #13
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania Bekijk bericht
[...]

Ik vond het gewoon buiten alle proporties, jij hopelijk ook?
Nee, ik vond het vooral een domme tackle, die hij te laat en te wild inzette en daarom kreeg hij volkomen terecht rood. Niet meer, niet minder.

Maar goed, ik ga naar het stadion, hopelijk krijg ik wat hoogstandjes van Anouar te zien.

Oud 15-08-10, 13:41 Standaard   #14
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Die is toch helemaal niet zo 'geniaal'?
Leuke speler voor Roda, maar in de top kun je niet opeens 3 wedstrijden op rij niets van je laten zien.

Oud 15-08-10, 17:00 smile   #15
Ik niet!

Voor Eredivisiebegrippen is hij best geniaal, laten we eerlijk zijn als we over dit soort termen gaan vallen bij Eredivisiespelers kunnen we 95% van de spelers afschrijven gezien het uitermate matige niveau.

Oud 15-08-10, 17:25 Standaard   #16
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Volgens mij is hij dat nog steeds wel, er zijn alleen een paar incidenten geweest, maar die waren maar ten dele zijn schuld.
Bij Willem II stond hij in de jeugd dan weer niet bekend als de makkelijkste jongen, hebben diverse voormalig teamgenoten van hem al eens bevestigd. Dus of alles maar ten dele zijn schuld is...

Beetje net zo'n speler als zijn voornaamgenoot Diba eigenlijk. Af en toe geniaal, dan weer totaal onzichtbaar. Boutahar had dat ook.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 17:27 Standaard   #17
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
[...]

Dus of alles maar ten dele zijn schuld is...
Aan bepaalde incidenten bij Roda had iemand als Marcel Meeuwis minstens evenveel schuld. Natuurlijk is Hadouir geen makkelijke jongen, maar het is denk ik ook niet de boeman waar hij weleens voor gehouden wordt. De waarheid zal zoals zo vaak in het midden liggen.

Oud 15-08-10, 17:34 Standaard   #18
lollervraag!

Gek genoeg hoor je van Meeuwis dan geen slechte verhalen uit Venlo, Tilburg, of Gladbach.
Oud 15-08-10, 17:36 Standaard   #19
Ik niet!

Gek genoeg hoor je van Meeuwis dan geen slechte verhalen uit Venlo, Tilburg, of Gladbach.
Dat kan, maar zeker in zijn laatste jaar bij Roda werd hij door velen uitgekotst en dat lag niet aan zijn prestaties maar aan zijn gedrag.

Oud 15-08-10, 17:38 sad   #20
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Hadouir, die man heeft altijd zijn dag tegen Groningen.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 17:46 Standaard   #21
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Hadouir, die man heeft altijd zijn dag tegen Groningen.
Dan noem ik Sergio Zijler
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 17:48 Standaard   #22
lollervraag!

Ik vind hem eigenlijk een nog mindere versie van Amrabat. En die heeft het al zwaar bij PSV.
Oud 15-08-10, 17:49 duh   #23
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
[...]

Dan noem ik Sergio Zijler
maak een topic.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 17:51 Standaard   #24
Ik niet!

Ik vind hem eigenlijk een nog mindere versie van Amrabat. En die heeft het al zwaar bij PSV.
Hadouir en Amrabat zijn niet direct vergelijkbare spelers.

Oud 15-08-10, 18:01 Standaard   #25
lollervraag!

[...]

Hadouir en Amrabat zijn niet direct vergelijkbare spelers.
Nee, maar indirect wel

Ik bedoel het meer qua grilligheid. Ze hebben allebei veel techniek en bravoure, maar de helft van de tijd komt er gewoon niks uit. Bij VVV en Roda kan je lekker van je speelkwartier genieten, maar bij een topclub gaat dat gewoon niet. Daarom hangt Amrabat er ook maar een beetje bij daar. Mocht Hadouir die stap maken, voorzie ik hetzelfde.
Oud 15-08-10, 18:02 Standaard   #26
Ik niet!

[...]

Nee, maar indirect wel

Ik bedoel het meer qua grilligheid. Ze hebben allebei veel techniek en bravoure, maar de helft van de tijd komt er gewoon niks uit. Bij VVV en Roda kan je lekker van je speelkwartier genieten, maar bij een topclub gaat dat gewoon niet. Daarom hangt Amrabat er ook maar een beetje bij daar. Mocht Hadouir die stap maken, voorzie ik hetzelfde.
Ik denk ook niet dat hij een vaste waarde voor een club als PSV kan worden, maar ik denk dat hij wel zijn nut kan hebben. Het zal er echter wel nooit van komen, ik zie hem eerder naar het buitenland naar een club als Austria Wien of Iraklis Saloniki vertrekken.

Oud 15-08-10, 19:16 Standaard   #27
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

De man die hooguit drie wedstrijden het op zijn heupen krijgt en de rest van het seizoen gewoon anoniem rondloopt. Roda is echt zijn plafond.

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 22-08-10, 00:09 Standaard   #28
Crazy in de put

Wederom een gefrustreerde tackle net voor tijd, omdat hij als een drol voetbalde.

Oud 22-08-10, 00:14 Standaard   #29
Een goed gevoel.

Topper!

Oud 22-08-10, 00:15 Standaard   #30
Ik niet!

Hij speelde inderdaad waardeloos, maar die gefrustreerde tackle heb ik niet gezien.

Oud 22-08-10, 00:16 Standaard   #31

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Op zn Hadouirs nog even geel pakken op het einde
Wel een goede voetballer ja.
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 22-08-10, 00:19 big smile   #32
Ik niet!

Heeft hij geel gehad? Dat heb ik echt volledig gemist.

Oud 22-08-10, 00:26 Standaard   #33

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Heeft hij geel gehad? Dat heb ik echt volledig gemist.
Ja hij ging wat door.
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 22-08-10, 01:13 Standaard   #34

Op de radio werd aangegeven dat het om een typisch Hadouir overtreding ging. Een kleintje waar de frustratie van afdroop...
Oud 30-08-10, 10:42 Standaard   #35
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Misschien na vandaag te bewonderen in de Arena...

Oud 30-08-10, 10:47 Standaard   #36

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Er is al vaak genoeg bewezen dat Roda JC ook zonder Hadouir kan, misschien zelfs beter af is. Zie afgelopen zaterdag en eind vorig seizoen...
Oud 30-08-10, 10:50 big smile   #37

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Hopelijk niet
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 30-08-10, 17:06 Standaard   #38
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Roda JC gunt Hadouir 'vette worst' Ajax

Roda JC hoopt Anouar Hadouir te slijten aan Ajax. De Limburgers zijn bereid mee te werken aan de transfer. Directeur Martin van Geel: "Aan ons zal het niet liggen."

Ajax meldde zich onlangs voor de overname van Hadouir, bevestigt Van Geel tegenover Voetbal International. "Maar sinds onze laatste reactie hebben we niets meer gehoord", vertelt hij. "Anouar is toe aan een nieuwe stap, en wordt met het aanbod van Ajax nu een hele vette worst voorgehangen."

Van Geel is niet van plan Hadouir die spreekwoordelijke worst te onthouden. "Wij zijn zeer bereid met hem mee te denken, en mee te werken, dat heb ik hem een aantal maanden geleden al gezegd", vervolgt de directeur, die de poorten voor het vertrek van Hadouir open zet. "Alleen ligt de bal nu bij Ajax."

"In onze ogen kan deze overgang niet door de financiën worden gedwarsboomd. Mocht het niet doorgaan, dan ligt het aan andere zaken", gaat Van Geel verder. De 27-jarige Hadouir kwam in 2007 naar Roda, dat hem toen overnam van Willem II.

Oud 30-08-10, 18:33 thumb down   #39
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Optyfen man
Wat moet Ajax met die vent
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 30-08-10, 18:34 emo   #40

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik gun hem ook een vette worst
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 30-08-10, 18:35 Standaard   #41

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk niet dat Ajax terug komt voor hem, maar dat Van Geel een verkooppraatje houd.
Hopelijk bewijst Ajax dat door achter de schermen met iemand anders bezig te zijn, want de namen die voorlopig langskomen zijn niet Ajax-waardig, met alle respect. Ook Beerens niet. Investeer in buitenlands talent, of geef je eigen jeugd de kans. Alsof Jozefzoon, Zeegelaar of Ozbiliz zoveel minder zal zijn op CL niveau dan een speler van een middenmoter in Nederland...

Oud 30-08-10, 19:24 hearth   #42
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Heeft ie echt een vette worst?

Oud 30-08-10, 19:39 Standaard   #43

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

Gelukkig is het afgekaatst, want dit was een onbegrijpelijke aankoop geweest.
NumberNine is nu online   Met citaat reageren
Oud 31-08-10, 19:24 Standaard   #44
Crazy in de put

Dit zou echt het toppunt geweest zijn.

Oud 20-03-11, 17:47 Standaard   #45
Ik niet!

Wat een geweldig doelpunt maakte hij vandaag .

Tegen PSV en Ajax schoot hij ook al een vrije trap heel mooi binnen, maar deze was echt van de buitencategorie.

Oud 20-03-11, 17:52 thumb up   #46

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Mag van mij naar Feyenoord komen, maar blijkbaar ben ik de enige Feyenoorder die dat vindt.
Ritmo is offline   Met citaat reageren
Oud 20-03-11, 18:12 Standaard   #47
Ik voel me hier thuis!

Als hij naar Twente gaat zal het wel weer topaankoop worden.

Oud 20-03-11, 19:08 Standaard   #48
Een goed gevoel.

Afgaande op zijn woorden na afloop zet hij nu in op een buitenlands avontuur. Ben benieuwd wat meneer voor ogen heeft dan. Ondanks zijn fraaie traptechniek blijft het toch een echte momentenvoetballer. En iemand met een vervelende karakter.

Oud 20-03-11, 19:11 Standaard   #49
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Solliciteerde er na de wedstrijd nog openlijk naar om bij Feyenoord, Ajax of PSV aan de slag te gaan volgend seizoen.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 20-03-11, 19:16 thumb up   #50
Een goed gevoel.

Sprak zijn voorkeur vooral voor het buitenland uit. Herhaalde dit ook twee keer. Maar goed, mocht ie toch voor een Nederlandse club kiezen, mogen jullie hem mooi hebben.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site