![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
Anouar Hadouir, in potentie de beste speler van Roda JC en qua talent geschikt voor de Nederlandse top. Dat talent komt er echter lang niet altijd uit, Anouar wisselt briljante momenten af met fases, en soms zelfs hele wedstrijden, van onzichtbaarheid. Zijn contract loopt in 2011 af, zou hij dan de stap naar de Nederlandse top kunnen maken?
![]()
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb nog met hem in een team gevoetbald
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nooit klappen gehad?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volgens mij is hij dat nog steeds wel, er zijn alleen een paar incidenten geweest, maar die waren maar ten dele zijn schuld.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ongeschikt voor de top. Komt gewoon tekort, speelt ook niet voor niets al 9 seizoenen bij Willem II en Roda.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Voetbaltechnisch komt hij denk ik niet tekort voor de Nederlandse top, hij is alleen veel te wisselvallig en daanaast draagt hij een bepaalde reputatie met zich mee, deels ten onrechte.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Met andere woorden, zijn mentaliteit is niet geschikt voor een stap hogerop.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij heeft zelf voor die reputatie gezorgd met zijn belachelijke overtredingen af en toe.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Je hebt het over welgeteld 1 overtreding, die weliswaar nergens op sloeg, maar in de media nogal opgeklopt werd.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hadouir
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Ik vind het gewoon een gemiddelde speler, goed genoeg voor clubs onder de subtop. |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Maar goed, ik ga naar het stadion, hopelijk krijg ik wat hoogstandjes van Anouar te zien. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Die is toch helemaal niet zo 'geniaal'?
Leuke speler voor Roda, maar in de top kun je niet opeens 3 wedstrijden op rij niets van je laten zien. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Voor Eredivisiebegrippen is hij best geniaal, laten we eerlijk zijn als we over dit soort termen gaan vallen bij Eredivisiespelers kunnen we 95% van de spelers afschrijven gezien het uitermate matige niveau.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Beetje net zo'n speler als zijn voornaamgenoot Diba eigenlijk. Af en toe geniaal, dan weer totaal onzichtbaar. Boutahar had dat ook. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aan bepaalde incidenten bij Roda had iemand als Marcel Meeuwis minstens evenveel schuld. Natuurlijk is Hadouir geen makkelijke jongen, maar het is denk ik ook niet de boeman waar hij weleens voor gehouden wordt. De waarheid zal zoals zo vaak in het midden liggen.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gek genoeg hoor je van Meeuwis dan geen slechte verhalen uit Venlo, Tilburg, of Gladbach.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dat kan, maar zeker in zijn laatste jaar bij Roda werd hij door velen uitgekotst en dat lag niet aan zijn prestaties maar aan zijn gedrag.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hadouir, die man heeft altijd zijn dag tegen Groningen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik vind hem eigenlijk een nog mindere versie van Amrabat. En die heeft het al zwaar bij PSV.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hadouir en Amrabat zijn niet direct vergelijkbare spelers.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
![]() Ik bedoel het meer qua grilligheid. Ze hebben allebei veel techniek en bravoure, maar de helft van de tijd komt er gewoon niks uit. Bij VVV en Roda kan je lekker van je speelkwartier genieten, maar bij een topclub gaat dat gewoon niet. Daarom hangt Amrabat er ook maar een beetje bij daar. Mocht Hadouir die stap maken, voorzie ik hetzelfde. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
De man die hooguit drie wedstrijden het op zijn heupen krijgt en de rest van het seizoen gewoon anoniem rondloopt. Roda is echt zijn plafond.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wederom een gefrustreerde tackle net voor tijd, omdat hij als een drol voetbalde.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Topper!
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hij speelde inderdaad waardeloos, maar die gefrustreerde tackle heb ik niet gezien.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Op zn Hadouirs nog even geel pakken op het einde
![]() Wel een goede voetballer ja.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Heeft hij geel gehad? Dat heb ik echt volledig gemist.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Op de radio werd aangegeven dat het om een typisch Hadouir overtreding ging. Een kleintje waar de frustratie van afdroop...
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Optyfen man
![]() Wat moet Ajax met die vent |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik gun hem ook een vette worst
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik denk niet dat Ajax terug komt voor hem, maar dat Van Geel een verkooppraatje houd.
Hopelijk bewijst Ajax dat door achter de schermen met iemand anders bezig te zijn, want de namen die voorlopig langskomen zijn niet Ajax-waardig, met alle respect. Ook Beerens niet. Investeer in buitenlands talent, of geef je eigen jeugd de kans. Alsof Jozefzoon, Zeegelaar of Ozbiliz zoveel minder zal zijn op CL niveau dan een speler van een middenmoter in Nederland... __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Heeft ie echt een vette worst?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gelukkig is het afgekaatst, want dit was een onbegrijpelijke aankoop geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dit zou echt het toppunt geweest zijn.
|
|
|
|
|
|
#45 |
Wat een geweldig doelpunt maakte hij vandaag .Tegen PSV en Ajax schoot hij ook al een vrije trap heel mooi binnen, maar deze was echt van de buitencategorie. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mag van mij naar Feyenoord komen, maar blijkbaar ben ik de enige Feyenoorder die dat vindt.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Als hij naar Twente gaat zal het wel weer topaankoop worden.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Afgaande op zijn woorden na afloop zet hij nu in op een buitenlands avontuur. Ben benieuwd wat meneer voor ogen heeft dan. Ondanks zijn fraaie traptechniek blijft het toch een echte momentenvoetballer. En iemand met een vervelende karakter.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Solliciteerde er na de wedstrijd nog openlijk naar om bij Feyenoord, Ajax of PSV aan de slag te gaan volgend seizoen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sprak zijn voorkeur vooral voor het buitenland uit. Herhaalde dit ook twee keer. Maar goed, mocht ie toch voor een Nederlandse club kiezen, mogen jullie hem mooi hebben.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Anouar Hadouir #1 Geniaal lastpak
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|