![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
Tot mijn schrik zag ik dat deze held nog geen eigen topic had en ik heb uiteraard direct besloten om dat te verhelpen.
![]() Biografie
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Baas
Held Alles.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik schrok me ter pletter : Mij naam is Francesco Tito en dacht : Hoe zijn ze achter mijn naam gekomen ? Maar het was Francesco Toti : Tuurlijk ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Weet je zeker dat je je naam hier wil posten tjekkie?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Oooo , mijn leven is een open boek Plato .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Als je hem zo gisteravond zag, dan zie je dat hij het nog wel in zich heeft, maar de energie om 90 minuten vol te gaan, is er eigenlijk niet meer.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Klopt en zeker niet om dat meerdere keer per week te doen. Hopelijk gaat hij dat zelf ook snel inzien, als hij wat minder speelt kan hij og van grote waarde voor Roma zijn, het is echter de vraag of iemand hem dat aan zijn verstand kan brengen.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ranieri vond het in ieder geval nodig om zijn vertrouwen in Totti uit te spreken:
||
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
10.00 Euro boete gekregen i.v.m. zijn uitspraken dat Roma door de arbitrage van 2 Scudetti bestolen is.
Die boete zal hem ongetwijfeld kunnen verrotten, want hij heeft gewon een duidelijk en goed punt in deze, waarvan men het niet kan waarderen als het hardop door een speler gezegd wordt. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ook opmerkelijk: In de nacht van vrijdag op zaterdag is 'zijn auto, geparkeerd voor zijn huis, vernield. Iemand heeft er een flinke steen door de ruiten geworpen.
Politie was snel ter plekke en onderzoekt of het een daad van vandalisme was, of een bewuste actie jegens Totti. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Zojuist winnaar van de Golden Foot in Montecarlo.
Om die prijs even te verduidelijken:
2003 Italy Roberto Baggio Brescia 2004 Czech Republic Nedvěd Juventus 2005 Ukraine Andriy Shevchenko Milan 2006 Brazil Ronaldo Real Madrid 2007 Italy Alessandro Del Piero Juventus 2008 Brazil Roberto Carlos Fenerbahçe 2009 Brazil Ronaldinho Milan Laatst gewijzigd door DIGGER; 11-10-10 om 20:30 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Er is wel een voorkeur voor in Italië spelende spelers zo te zien.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#17 |
Totti blanks red card controversy __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tja op zich kon je die kaart voor Totti geven (2e geel).
Maar daarmee was het dus wel rood en dus ook geen beroep mogelijk. En z'n reactie was volkomen begrijpelijk, werd gewoon van achteren ordinaar gehaakt, bijsluitend bij een uitbraak, en kwam verhaal halen bij de dader, die hij daarbij een licht duwtje gaf. Jammer dat de scheids dan niet in de geest van de situatie kan reageren. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het is natuurlijk vloeken in de Romeinse kerk (en daar zijn er heel wat van
), maar ik betwijfel of het heel erg is dat hij de derby mist. Het zou ook wel juist eens goed kunnen uitpakken.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Je kon hem inderdaad geven, maar de scheidsrechter had wel even rekening mee mogen houden dat Totti ook maar een mens is. Ik zou het knap vinden dat als je op zo'n manier wordt neergehaald, je dan nog je zelfbeheersing houdt, want de overtreding sloeg nergens op natuurlijk. Hou dan vast als je hem niet wilt laten lopen.
Al is het natuurlijk geen incident voor Totti.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Helden avatar + ondertitel. Montella en Totti.
Wat Plato zegt ben ik het mee eens trouwens. Totti heeft z'n momenten nog wel, maar is al een tijd achteruit aan 't gaan natuurlijk. Ik heb soms het idee dat de aanwezigheid van Totti voor medespelers vaak als een blok aan het been is. Hij is natuurlijk de grote man, terecht, maar andere spelers komen minder uit de verf zo lijkt het. En hij is niet superdynamisch, waardoor andere spelers extra werk moeten opknappen. Zo komen spelers met spelbepalende kwaliteiten als Pizarro en Vucinic ook minder tot hun recht. Vorig seizoen tegen Lazio werd hij gewisseld en boog men een achterstand om tot 2-1, Mirko als de grote man toen. Vucinic is sowieso wel een trots mannetje, die kan zonder Totti wel een gaan vlammen. Heeft zich ook al uitgelaten over de aankoop Borriello e.d. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hier valt nog een goed te zien waarom Totti rood (2e geel) krijgt:
Hier valt echter ook te zien dat Oliveira hem niet alleen belachelijkerwijs van achteren neermaait zonder bal in de buurt, maar ook nog even z'n elleboog richting z'n hals plant. De schorsing voor Oliveira zal morgen bekend worden, maar dat je als scheids dan Totti nog meent z'n 2e geel te moeten geven voor z'n klein duwtje na wat die gast flikt, dan snap je het ook niet helemaal. Laatst gewijzigd door DIGGER; 01-11-10 om 19:54 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
Ranieri: Totti is easy to manage __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Maar hij zal niet blij zijn, fit maar 90 minuten op de bank bij Milan
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik hoop dat Totti realistisch genoeg is om in te zien dat dat vanaf nu vaker zal gebeuren. Hij kan zeker nog zijn waarde hebben voor Roma, maar iedere wedstrijd (90 minuten) spelen is te veel van het goede.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die stift tegen Inter blijft fenomenaal
.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
klopt jah een van die momenten die je bij blijven, als je het live ziet weet je direct dat het een geniale goal die altijd weer terug komt. Ook dat vieren bij het uitvak
![]() Datzelfde had ik met bergkamp, dat doelpunt tegen newcastle. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Groot verschil met die goal tegen Argentinië. Dat moment in het toernooi, de entourage, als jochie van 9 in je Oranje shirt op de bank, blessuretijd, nog altijd kippenvel. De beleving van een goal hangt bij mij ook af van of ik iets met het team/de speler heb. Als Ronaldinho die goal van Bergkamp had gemaakt had het me natuurlijk veel minder gedaan. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Maar toch ook deze, in een legendarische derby:
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Uit de CDS van vandaag, na zijn goal (pingel) van gisteren:
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Voor de duidelijkheid, dat was Serie A goal nr. 195 en nr. 250 in Roma shirt in alle competities bij elkaar opgeteld (ex. Interland loopbaan dus).
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hoi
|
Dat vind ik nou een mooi filmpje!
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zo;n nutteloos filmpje. Best leuk hoor, dat hakje, maar om nou in die situatie aan te geven waar de ruimte ligt
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
Held .
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nog 1 voor nr. 200 in de Serie A.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
zal wel snel gebeuren.
Mooi aantal
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
200 is wel respect, wat een held is het ook. Ik droomde trouwens dat ie voor Twente ging spelen volgend jaar
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
En dan in een Vinexwijk in Hengelo zou gaan wonen zeker?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
laatste der Mohikanen. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 | |
edit; of doel je niet op het filmpje, maar op zijn volledige carriere bij Roma? __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nummer 200 en 201 zitten er in. Hij komt bij dit lijstje
Silvio Piola (274), Gunnar Nordahl (225), Giuseppe Meazza (216), Jose Altafini (216) Roberto Baggio (205). |
|
|
|
|
|
|
#47 |
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
Held . Baggio gaat hij nog wel inhalen, Altafini en Meazza misschien ook nog.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hij heeft niet lang gewacht om nr. 200 te maken
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Francesco Totti #1 Tutto Totti
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|