Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 15-08-10, 12:14 Standaard   #1
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Tot mijn schrik zag ik dat deze held nog geen eigen topic had en ik heb uiteraard direct besloten om dat te verhelpen.

Biografie
AS Roma
Voetbalt al sinds zijn jeugd voor AS Roma. Totti geldt als een echte Romanista en Ultra, een gepassioneerde fan van AS Roma. Een voetballer bij wie clubliefde hoog in het vaandel staat. Totti maakte op 28 maart 1993 onder trainer Vujadin Boskov zijn debuut voor Roma tegen Brescia. Totti werd beschouwd als een groot talent, maar hij kon die belofte aanvankelijk niet echt inlossen.

Totti werd met Italië één van de grote uitblinkers van het EK in 2000 en zette zijn goede lijn door met AS Roma in het seizoen dat volgde. Samen met Gabriel Batistuta vormde hij in het seizoen 2000/01 een ijzersterk aanvalsduo. Aan het eind van het seizoen mocht AS Roma zich de nieuwe kampioen van Italië noemen. Bovendien won de club ook de Italiaanse Supercup. Zijn bijnaam werd sindsdien Il Bimbo d'Oro (De Gouden Jongen).

In het seizoen 2004/05 had Totti minder succes. Roma eindigde, ondanks het af en toe weergaloze spel van het aanvalsduo Totti en Cassano op een teleurstellende achtste plaats. Plaatsing voor de UEFA-Cup wist Roma nog wel veilig te stellen. Hiervoor bleek de finaleplaats in het toernooi om de Coppa Italia voldoende: de tegenstander hierin speelde namelijk al Europees voetbal .

Op 19 februari 2006 brak Totti tijdens een wedstrijd tegen Empoli zijn kuitbeen. Ook bleken zijn enkelbanden beschadigd. Hij werd kort daarna geopereerd. Na een relatief snel herstel, maakt hij in de zomer zijn opwachting op het Wereldkampioenschap voetbal 2006. Het seizoen dat volgde op het succesvolle WK bleek het meest productieve uit zijn loopbaan. De aanvoerder van AS Roma werd Europees topschutter van het seizoen (en logischerwijs ook topscorer van de Serie A) met 26 doelpunten. Een aantal dat echter nog indrukwekkender had kunnen zijn: Totti miste liefst zeven strafschoppen. Naast zijn persoonlijke titel wist hij ook een teamprijs aan zijn erelijst toe te voegen, door landskampioen Inter in de bekerfinale te kloppen.

Het seizoen 2007/2008 was een redelijk succesvol seizoen. AS Roma weet wederom de tweede plaats in de Serie A te bereiken en de Coppa Italia wordt wederom gewonnen. In de finale wordt Internazionale met 2-1 in het eigen Olimpico verslagen. Door een zware knieblessure die Totti had opgelopen in de wedstrijd tegen Livorno kon hij niet meespelen. Sinds deze blessure is de inbreng van Totti gering doordat hij veel wedstrijden moet missen. In het teleurstellende seizoen 2008/2009 weet Totti ondanks veel afwezigheid wel te scoren, op één wedstrijd van het einde blijft de teller steken op 12 in iets meer dan 20 wedstrijden. Zijn totaal in de Serie A komt daarmee op 177, nog maar één goal verwijderd van Juventus-legende Boniperti.

Italië
In 1996 werd Totti met het onder-21 elftal van Italië wel Europees kampioen, maar voor zijn debuut in het A-elftal moest hij wachten tot 1998. Zijn grote doorbraak kwam pas op het EK in 2000. Op EURO 2000 verving Totti de niet geheel fitte Alessandro Del Piero in het Italiaans voetbalelftal. Totti werd een van de grote uitblinkers van het toernooi. Hij scoorde tweemaal op het toernooi en hij bereikte met de Squadra Azzurra de finale. Hierin was Frankrijk echter met 2-1 te sterk. Totti zette zijn goede lijn door in het seizoen dat volgde.
Een jaar later behoorde Italië op het WK 2002 tot de grote favorieten, maar de achtste finale werd het eindstation. Het Zuid-Korea van Guus Hiddink was na verlengingen te sterk, hoewel het arbitrale trio enkele fouten ten nadele van Italië maakte. Totti moest met een rode kaart voortijdig naar de kant in deze wedstrijd. Twee jaar later, tijdens EURO 2004, hoopten Totti en Italië zich te kunnen revancheren, maar het EK in Portugal werd een grote afgang. De Italianen moesten al na de groepsfase naar huis en Totti kreeg al in de eerste wedstrijd een rode kaart nadat de Romein de Deense middenvelder Christian Poulsen in het gezicht spuwde.

Op 19 februari 2006 brak Totti zijn kuitbeen. Ook bleken zijn enkelbanden beschadigd. Hij werd kort daarna geopereerd. Na een relatief snel herstel, maakt hij deze zomer zijn opwachting op het Wereldkampioenschap voetbal 2006. Vermoedelijk was het WK zijn laatste klus voor de Squadra Azzurra. Hij schoot Italië naar de kwartfinale tegen Australië door in de 95ste minuut het enige doelpunt uit een penalty te scoren. Italië bereikte de finale en werd wereldkampioen door te winnen van Frankrijk.
Statistieken
1992/93 AS Roma Italië Serie A 2 0
1993/94 AS Roma Italië Serie A 8 0
1994/95 AS Roma Italië Serie A 21 4
1995/96 AS Roma Italië Serie A 28 2
1996/97 AS Roma Italië Serie A 26 5
1997/98 AS Roma Italië Serie A 30 13
1998/99 AS Roma Italië Serie A 31 12
1999/00 AS Roma Italië Serie A 27 7
2000/01 AS Roma Italië Serie A 30 13
2001/02 AS Roma Italië Serie A 24 8
2002/03 AS Roma Italië Serie A 24 14
2003/04 AS Roma Italië Serie A 31 20
2004/05 AS Roma Italië Serie A 29 12
2005/06 AS Roma Italië Serie A 24 15
2006/07 AS Roma Italië Serie A 35 26
2007/08 AS Roma Italië Serie A 25 14
2008/09 AS Roma Italië Serie A 24 13
2009/10 AS Roma Italië Serie A 22 14

Oud 15-08-10, 13:00 Standaard   #2

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Baas Held Alles.
Arcturus is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 13:06 Standaard   #3
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik schrok me ter pletter : Mij naam is Francesco Tito en dacht : Hoe zijn ze achter mijn naam gekomen ? Maar het was Francesco Toti : Tuurlijk ..

Oud 15-08-10, 13:07 surprise   #4
Ik niet!

Weet je zeker dat je je naam hier wil posten tjekkie?

Oud 15-08-10, 13:24 thumb up   #5
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Weet je zeker dat je je naam hier wil posten tjekkie?
Oooo , mijn leven is een open boek Plato .

Oud 16-09-10, 19:47 Standaard   #6
Ik niet!

Spreekverbod Roma-spelers na kritiek Totti

Francesco Totti, clubicoon van AS Roma, uitte stevige kritiek op de speelwijze van trainer Claudio Ranieri na de 2-0 nederlaag tegen Bayern München in de Champions League. De coach laste daarop een spreekverbod in.

"We speelden het ouderwetse catenaccio", hekelde Totti de tactiek. "We hebben de hele wedstrijd alleen maar verdedigd. We hebben zelfs niet één doelpoging gehad. Op zo'n manier kun je niet voetballen. Ik ben me bewust van het feit dat we tegen een sterke ploeg speelden, maar we moeten echt met een andere tactiek voetballen als we een rol willen spelen in de Serie A of de Champions League."

AS Roma is slecht begonnen aan het nieuwe seizoen. Afgelopen weekeinde werd bijvoorbeeld met 5-1 verloren van Cagliari. Ranieri weet de nederlaag tegen Bayern aan de instelling van de spelers. "We waren te afwachtend, te timide en te passief", zei hij. Om de ontstane onrust te smoren, heeft Ranieri zijn spelers verboden met de pers te praten.

Oud 26-09-10, 10:30 Standaard   #7
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Als je hem zo gisteravond zag, dan zie je dat hij het nog wel in zich heeft, maar de energie om 90 minuten vol te gaan, is er eigenlijk niet meer.

Oud 27-09-10, 19:43 Standaard   #8
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
Als je hem zo gisteravond zag, dan zie je dat hij het nog wel in zich heeft, maar de energie om 90 minuten vol te gaan, is er eigenlijk niet meer.
Klopt en zeker niet om dat meerdere keer per week te doen. Hopelijk gaat hij dat zelf ook snel inzien, als hij wat minder speelt kan hij og van grote waarde voor Roma zijn, het is echter de vraag of iemand hem dat aan zijn verstand kan brengen.

Oud 27-09-10, 19:49 Standaard   #9
Ik niet!

Ranieri vond het in ieder geval nodig om zijn vertrouwen in Totti uit te spreken:

Ranieri has full confidence in Totti

Roma boss Claudio Ranieri insists he has full confidence in Francesco Totti despite a month of strained relations between the pair.

Totti reacted angrily to being substituted against Inter on Saturday, barely 10 days after he was overheard agreeing with a group of fans that Ranieri's tactics were akin to catenaccio.

Speaking ahead of tomorrow night's clash with Cluj, Ranieri said: “I think that Totti is an integral and strong player. If I take him off it's because I think that he can't finish the game. The other evening I had those sensations and I put them into practice, but I have full confidence in Totti as I do in the other players."

“When a Coach has everyone available to him, he doesn't have difficulties. He can maybe make a mistake by putting in one player instead of another, but difficulties don't exist. It's the team that must understand this situation. Adriano and Totti are intelligent lads and everything has gone how it should go,” he concluded.

Oud 01-10-10, 19:43 Standaard   #10
Ik niet!

Totti: 'I'll never be a Coach'

Roma captain Francesco Totti says he will resist all temptation to go into coaching once his playing days are over.

The talismanic playmaker recently signed a new 10-year-contract, which will be split evenly, seeing him play on for another five years, before assuming a role as a director for the remainder of the deal.

Interviewed on Canale 5, Totti said: “I still don't now what I will do when I stop playing, but I will certainly not be a Coach because I am too good.

“It takes guts: choosing the formation, sending some of your players in the stands. I'd prefer to avoid that. It would hurt me too much.”

Totti then reflected on his home life, calling it “absolutely normal.” “For the moment my two children are doing well, but we just managed to move house. Ilary and I will get down to having a third child. By now at home we only eat bread and water. If before we ate 12 or 13 maccheroni each, now we only eat six or seven because Ilary is on a diet,” he concluded.

Oud 09-10-10, 16:44 Standaard   #11
Cool Daddy

10.00 Euro boete gekregen i.v.m. zijn uitspraken dat Roma door de arbitrage van 2 Scudetti bestolen is.

Die boete zal hem ongetwijfeld kunnen verrotten, want hij heeft gewon een duidelijk en goed punt in deze, waarvan men het niet kan waarderen als het hardop door een speler gezegd wordt.

Oud 09-10-10, 16:49 Standaard   #12
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Hij is mijn assistent-manager bij FM
Hendril is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-10-10, 10:55 Standaard   #13
Cool Daddy

Ook opmerkelijk: In de nacht van vrijdag op zaterdag is 'zijn auto, geparkeerd voor zijn huis, vernield. Iemand heeft er een flinke steen door de ruiten geworpen.
Politie was snel ter plekke en onderzoekt of het een daad van vandalisme was, of een bewuste actie jegens Totti.

Oud 11-10-10, 20:13 Standaard   #14
Ik niet!

AS ROMA, Totti under fire and hurt
The unthinkable is happening in Rome these days.

Francesco Totti is being singled out and targeted by his own AS Roma supporters for his team's recent negative results . Although not the majority, a significant amount of fans and local reporters in Rome are constantly criticizing the 34-year-old and some anonymous individuals have even damaged his car a couple of nights ago.

On the subject, Totti stated today : "I am hurt by all the recent criticism directed at me. I can accept being criticized for what goes on the pitch, but I am not going to tolerate any personal attacks or any act of violence in real life".

Totti is being accused for allegedly being too bossy and for appearing not co-operative enough with coach Claudio Ranieri. However, these allegations seem unfounded and time will certainly prove so.

Oud 11-10-10, 20:18 thumb up   #15
Cool Daddy

Zojuist winnaar van de Golden Foot in Montecarlo.

Om die prijs even te verduidelijken:

The Golden Foot award is an international football award, given to players who stand out for their athletic achievements (both as individuals and team players) and for their personality. The award is only given to active players of at least 29 years of age, and can only be won once.

Ten nominees are chosen by a panel of international journalists based on the criteria that they are at least 29 years of age and still playing. Out of this list, the winner is selected by an online poll, where anyone can vote. The winner of the award leaves a permanent mould of his footprints on "The Champions Promenade", on the seafront of the Principality of Monaco. Since 2009, there has been a charity auction accompanying the Golden Foot event. The auction is held during the gala evening at the Hôtel de Paris, and raises funds for fighting AIDS.
Eerdere winnaars:

2003 Italy Roberto Baggio Brescia
2004 Czech Republic Nedvěd Juventus
2005 Ukraine Andriy Shevchenko Milan
2006 Brazil Ronaldo Real Madrid
2007 Italy Alessandro Del Piero Juventus
2008 Brazil Roberto Carlos Fenerbahçe
2009 Brazil Ronaldinho Milan

Laatst gewijzigd door DIGGER; 11-10-10 om 20:30

Oud 11-10-10, 21:00 Standaard   #16
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Er is wel een voorkeur voor in Italië spelende spelers zo te zien.

Oud 31-10-10, 20:35 Standaard   #17
Ik niet!

Totti blanks red card controversy
Francesco Totti refused to mention his red card and furious reaction in the weekly blog. “There are two good things about this evening...”

The Roma captain was sent off during the 2-0 victory against Lecce after the mildest of altercations with Ruben Olivera, who had tripped him up off the ball.

The dismissal means he will be suspended for next week’s Rome derby against arch rivals and Serie A leaders Lazio.

“There are two good things about this evening,” wrote Totti in his official blog.

“They are the important victory for Roma and the celebration for our beloved Giorgio Rossi, who marks his 80th birthday.

“He is a founding figure of Roma and a huge piece of the club’s history. All the best Giorgione, you deserve it.”

Rossi is the massage therapist for the team and first started working for the Giallorossi in 1957.

Oud 31-10-10, 20:39 Standaard   #18
Cool Daddy

Tja op zich kon je die kaart voor Totti geven (2e geel).
Maar daarmee was het dus wel rood en dus ook geen beroep mogelijk.
En z'n reactie was volkomen begrijpelijk, werd gewoon van achteren ordinaar gehaakt, bijsluitend bij een uitbraak, en kwam verhaal halen bij de dader, die hij daarbij een licht duwtje gaf.
Jammer dat de scheids dan niet in de geest van de situatie kan reageren.

Oud 31-10-10, 20:43 Standaard   #19
Ik niet!

Het is natuurlijk vloeken in de Romeinse kerk (en daar zijn er heel wat van ), maar ik betwijfel of het heel erg is dat hij de derby mist. Het zou ook wel juist eens goed kunnen uitpakken.

Oud 31-10-10, 20:48 Standaard   #20
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Je kon hem inderdaad geven, maar de scheidsrechter had wel even rekening mee mogen houden dat Totti ook maar een mens is. Ik zou het knap vinden dat als je op zo'n manier wordt neergehaald, je dan nog je zelfbeheersing houdt, want de overtreding sloeg nergens op natuurlijk. Hou dan vast als je hem niet wilt laten lopen.

Al is het natuurlijk geen incident voor Totti.

Oud 31-10-10, 23:48 hearth   #21

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Helden avatar + ondertitel. Montella en Totti.

Wat Plato zegt ben ik het mee eens trouwens. Totti heeft z'n momenten nog wel, maar is al een tijd achteruit aan 't gaan natuurlijk. Ik heb soms het idee dat de aanwezigheid van Totti voor medespelers vaak als een blok aan het been is. Hij is natuurlijk de grote man, terecht, maar andere spelers komen minder uit de verf zo lijkt het. En hij is niet superdynamisch, waardoor andere spelers extra werk moeten opknappen. Zo komen spelers met spelbepalende kwaliteiten als Pizarro en Vucinic ook minder tot hun recht. Vorig seizoen tegen Lazio werd hij gewisseld en boog men een achterstand om tot 2-1, Mirko als de grote man toen. Vucinic is sowieso wel een trots mannetje, die kan zonder Totti wel een gaan vlammen. Heeft zich ook al uitgelaten over de aankoop Borriello e.d.

Oud 01-11-10, 19:52 Standaard   #22
Cool Daddy

Hier valt nog een goed te zien waarom Totti rood (2e geel) krijgt:

Hier valt echter ook te zien dat Oliveira hem niet alleen belachelijkerwijs van achteren neermaait zonder bal in de buurt, maar ook nog even z'n elleboog richting z'n hals plant.
De schorsing voor Oliveira zal morgen bekend worden, maar dat je als scheids dan Totti nog meent z'n 2e geel te moeten geven voor z'n klein duwtje na wat die gast flikt, dan snap je het ook niet helemaal.

Laatst gewijzigd door DIGGER; 01-11-10 om 19:54

Oud 20-12-10, 19:47 Standaard   #23
Ik niet!

Ranieri: Totti is easy to manage

Roma boss Claudio Ranieri insists Francesco Totti is easy to manage even though he sometimes appears frustrated at being benched.

The club's talismanic captain didn't get off the bench against Milan on Saturday night and revealed he didn't know that he wouldn't start until the last minute.

“It's not difficult to manage the captain,” Ranieri said. “Francesco is an intelligent lad. Then again we certainly can't pretend that he is happy when he doesn't play, actually the opposite would be strange.

“He wants to play, but this is normal. But our project is ambitious and I hope to carry it even further forward.

“We have always said that our objective is the Scudetto. But we need an in-depth squad to compete on three fronts.

“It's the first time that there is a project of this nature [at the club] and it's clear that it's not easy, but all the players must live with this situation together. Rotation must be an extra weapon rather than a hindrance,” he added.

Finally, Ranieri gave an insight into Roma's transfer strategy ahead of the window reopening in January.

“Adriano isn't moving from here,” he said. “As for the others [Cicinho, Baptista and Doni], we await developments.

“We'll try to do what we didn't manage in June also because we have champions in this squad who deserve to play,” he concluded.

Oud 21-12-10, 06:30 Standaard   #24
Cool Daddy

Maar hij zal niet blij zijn, fit maar 90 minuten op de bank bij Milan

Oud 21-12-10, 09:14 Standaard   #25
Ik niet!

Ik hoop dat Totti realistisch genoeg is om in te zien dat dat vanaf nu vaker zal gebeuren. Hij kan zeker nog zijn waarde hebben voor Roma, maar iedere wedstrijd (90 minuten) spelen is te veel van het goede.

Oud 21-12-10, 11:54 Standaard   #27

Die stift tegen Inter blijft fenomenaal .
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 21-12-10, 12:41 Standaard   #28

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
klopt jah een van die momenten die je bij blijven, als je het live ziet weet je direct dat het een geniale goal die altijd weer terug komt. Ook dat vieren bij het uitvak

Datzelfde had ik met bergkamp, dat doelpunt tegen newcastle.
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 21-12-10, 12:53 hearth   #29
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door ASroma Bekijk bericht
[...]

klopt jah een van die momenten die je bij blijven, als je het live ziet weet je direct dat het een geniale goal die altijd weer terug komt. Ook dat vieren bij het uitvak

Datzelfde had ik met bergkamp, dat doelpunt tegen newcastle.
Ik had het bij Bergkamp tegen Newcastle wat minder. Natuurlijk is het een geniale goal en misschien wel één van de mooiste die ik heb gezien maar ik heb niet zoveel met Arsenal.

Groot verschil met die goal tegen Argentinië. Dat moment in het toernooi, de entourage, als jochie van 9 in je Oranje shirt op de bank, blessuretijd, nog altijd kippenvel.

De beleving van een goal hangt bij mij ook af van of ik iets met het team/de speler heb. Als Ronaldinho die goal van Bergkamp had gemaakt had het me natuurlijk veel minder gedaan.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 21-12-10, 20:50 Standaard   #31
Cool Daddy

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Maar toch ook deze, in een legendarische derby:

Oud 23-01-11, 11:43 Standaard   #32
Cool Daddy

Uit de CDS van vandaag, na zijn goal (pingel) van gisteren:

Q: Duecentocinquan*ta gol sono un tombola, un traguardo che in pochi pos*sono vantare di aver centra*to, sono talmente tanti che diventa impresa difficile sce*gliere i più belli. O no, capi*tano?:
A: "Sono felice per aver raggiunto questo traguardo ma soprattutto perché la Ro*ma ha conquistato altri tre punti importanti. Sono con*tento ovviamente anche per aver segnato. Mi è quasi im*possibile scegliere i gol più belli realizzati nella mia car*riera. A posteriori le reti sono tutte belle e importanti. Se proprio devo scegliere, allo*ra dico che i più belli sono quelli che ho realizzato alla Lazio".
En zo is dat maar net. Elke goal is even belangrijke, maar goals teen Lazio toch net ff belangrijker

Oud 23-01-11, 11:57 Standaard   #33
Cool Daddy

Voor de duidelijkheid, dat was Serie A goal nr. 195 en nr. 250 in Roma shirt in alle competities bij elkaar opgeteld (ex. Interland loopbaan dus).

Oud 26-01-11, 15:03 Standaard   #34
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
YouTube - Francesco Totti - The Passing Machine
Dat vind ik nou een mooi filmpje!
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 26-01-11, 15:42 Standaard   #35
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Zo;n nutteloos filmpje. Best leuk hoor, dat hakje, maar om nou in die situatie aan te geven waar de ruimte ligt

Oud 13-03-11, 16:53 Standaard   #36
Ik niet!

Held .

Oud 13-03-11, 17:36 Standaard   #37
Cool Daddy

Nog 1 voor nr. 200 in de Serie A.

Oud 13-03-11, 21:13 Standaard   #38
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

zal wel snel gebeuren.

Mooi aantal
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 11:01 Standaard   #39
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Held .

Oud 14-03-11, 11:01 Standaard   #40
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

200 is wel respect, wat een held is het ook. Ik droomde trouwens dat ie voor Twente ging spelen volgend jaar
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 11:04 big smile   #41
Ik niet!

En dan in een Vinexwijk in Hengelo zou gaan wonen zeker?

Oud 14-03-11, 15:44 sad   #42

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

laatste der Mohikanen.
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 15:46 Standaard   #43
EAYS

En dan in een Vinexwijk in Hengelo zou gaan wonen zeker?
Zoiets, een Raúl en Schalke verhaal. Ik heb mijn droom gemaild naar Joop kan ie aan het werk.
Oud 14-03-11, 16:19 Standaard   #44

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
YouTube - Totti dribling

laatste der Mohikanen.
Waarom dat nou weer?

edit; of doel je niet op het filmpje, maar op zijn volledige carriere bij Roma?

Oud 14-03-11, 17:00 Standaard   #45

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht
[...]

Waarom dat nou weer?

edit; of doel je niet op het filmpje, maar op zijn volledige carriere bij Roma?
Ik doel erop dat hij één van de laatste van zijn type spelers is. Ze zijn uitgestorven.
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 20-03-11, 13:56 Standaard   #46
EAYS

Nummer 200 en 201 zitten er in. Hij komt bij dit lijstje

Silvio Piola (274),
Gunnar Nordahl (225),
Giuseppe Meazza (216),
Jose Altafini (216)
Roberto Baggio (205).
Oud 20-03-11, 14:19 Standaard   #47

Oud 20-03-11, 14:20 Standaard   #48
Ik niet!

Held . Baggio gaat hij nog wel inhalen, Altafini en Meazza misschien ook nog.

Oud 20-03-11, 14:24 Standaard   #49

El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 20-03-11, 17:21 thumb up   #50
Cool Daddy

Hij heeft niet lang gewacht om nr. 200 te maken

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site