![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
In zijn eentje voor gezorgd dat City een punt won
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Wat bij een reddingen vandaag bij shitty!
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Keepte fantastisch.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Speelde echt geweldig, helemaal als je het vergelijkt met die zenuwachtige Green vandaag, al had die het ook wel erg druk met zo'n faalploeg als West Ham voor zich.
__________________ AFC Ajax --- SL Benfica |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ben overtuigd. Zorgde er persoonlijk voor dat City niet verloor vandaag.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jaartje Birmingham heeft hem ook zeker goed gedaan. Mocht terugkijken op een uitstekend seizoen. Had een groot aandeel in de eindklassering.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banned
|
Waar is Given?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banned
|
Das niet zo slim dan
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dan heb jij de wedstrijd niet gezien. Hart pakte alles. MotM ook, met afstand.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Als hij zo blijft keepen dan is hij echt beter dan Given hoor DAM.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
En Hart liet heel duidelijk zien dat hij de beste is op dit moment.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Op dit moment heeft ie de slag gewoon gewonnen hoor. Kreeg een kans in de basis en liet ook zien dat hij het verdiende.
.Hij was echt fenomenaal vandaag.. Capello zal zich wel even achter zijn oren hebben gekrabd vandaag, __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
|
Wie weet, maar als het niet goed gaat moet je van keeper wisselen en dan heb je nog meer onrust.
Given is gewoon zeer goed |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat Given zeer goed is ben ik zeker met je eens, ik snap ook niet hoe het kan dat Hart er ooit in is gekomen want Given was vorig seizoen toch ook vrij sterk.
Maar als hij zoals vandaag keept dan verdiend hij het wel. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Die twee saves achtereenvolgend bij de scrimmage voor het doel. Werelds.
Voor de rest geen moment meer in actie hoeven te komen. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat een super keeper
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
Hij had niet veel te doen maar wat hij deed was in elk geval prima
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Als Joe Hart deze lijn doorzet kan Engeland even vooruit.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Mooi voor Engeland dat ze 2 goede keepers voor de toekomst hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mwoah, Foster ben ik nog niet zeker van. Dat kan net zo goed een Carson, Green dingetje worden...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Foster heeft al een periode en kans gehad bij een top club en zijn kans niet gepakt. Maar het kan best zijn dat ie nu bij Birmingham weer opbloeit. Of hij doet een Kirklandje
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
stag?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nou wat erg hoor, kut pers daar ook in Engeland
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hoop dat hij een leuke nacht heeft gehad. Zolang topsporters ook presteren mogen ze zich van mij elke avond klemzuipen.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Green krijgt nog wel een herkansing denk ik, maar Hart zal de strijd wel winnen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat dus.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
In Engeland smullen ze van dit soort verhalen natuurlijK
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Laatst gewijzigd door Kriegel; 13-10-10 om 11:06 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wat een sprint, ik kan me dat niet eens meer herrinneren.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Keept dit seizoen werkelijk angstaanjagend goed.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe bazig die sprint is!
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Idd zeg.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kiek 'm goan!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hahahahaha ga stuk hier. Geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat een sprint
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Verwacht ook dat hij de eerste dispensatie speler voor de Olympics is.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Joe Hart: Englands nummer één
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |