![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
|
De vergelijking qua uiterlijk met Seedorf is snel gemaakt. Mocht vandaag tegen Vitesse in de basis beginnen en deed dat niet onverdienstelijk. Het interview dat hij vervolgens,samen met Florian Jozefzoon, voor de NOS had, bracht toch wel een smile op mijn gezicht.
![]()
Laatst gewijzigd door Mess; 15-08-10 om 00:46 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heeft zeker het talent, heeft Enoh voor zich en ook Lindgren denk ik maar het is wel prettig om wat meer keus te hebben op het middenveld dit jaar.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heb dat interview net gezien. Wat een schatje.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geen onaardig debuut.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Onze boomlange middenvelder!
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Grappig kereltje, ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat iemand bij de NOS hem Bonecavia noemt
.Ik lees het telkens zo, kan er ook niks aan doen
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stond volgens mij echt in z'n broek te schijten tijdens dat interview.
Wel vertederend. Speelde ook best goed voor zover ik kon opmaken uit de samenvatting.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banned
|
TVP voor over 3 jaar
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoe vond jij hem debuteren dan?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Banned
|
Geen idee, maar Ajax talenten moet je altijd pas na 3 jaar beoordelen
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij lijkt echt heel erg op een speler van vroegah, kan niet op de naam komen..
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Seedorf?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Speelde degelijk, oogde volwassen in zijn spel.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
En dat interview is briljant.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Zie je wel! Ik dacht tijdens dat interview al te merken dat hij heel bewust al zijn woorden koos en bewust kortaf was: hij stottert! Als medestotteraar ben ik daar misschien ook wat gevoeliger voor / alerter op.
__________________ A.F.C. Ajax |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik volg het jeugdvoetbal van Ajax niet zo, maar hoe schatten jullie zijn talent in?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Haha, die kerel is zwaar grappig met z'n big smile
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Goed debuut hoor. Lijkt me ook wel een geinige jongen met humor.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Goed debuut
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heel goed, lekker fel mannetje.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Goed voor 'm, lekker veel wedstrijden spelen en volgend seizoen weer serieus onderdeel van de selectie bij Ajax.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik ken de selectie van NAC nauwelijks, dus: hoe groot is de kans dat hij ook daadwerkelijk een heel seizoen lekker kan ballen?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoop dat hij het gaat redden, toffe gozer.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gaat wel spelen denk ik. Verstandige keuze. Come on Roly!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gaat zeker spelen, is zelfs beter dan enkele spelers die nu gewoon bij Ajax rondlopen. Groot talent.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Arno Splinter!
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij is beter dan Schilder ooit zal zijn.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Geen idee, maar ik vind Schilder het bij NAC toch verrassend goed doen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Schilder kon toch rekenen op interesse van wat clubs?
Misschien gaat ie nog weg. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Maar was zeker geen dissonant. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Enoh.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dus uit de selectie spelen. Zeker volgend seizoen. Anita wordt uiteraard basisspeler.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Heeft vandaag de 0-1 gescoord tegen de Zundertse Selectie
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik verwacht veel van Roly, goede zet van nac. Welke positie heeft hij daar?
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
De huisjournalist (o.a. het wedstrijdboekje etc) is enthousiast:
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Leuk.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Tegen PSV was ie niet echt gelukkig. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tegen PSV was 'ie beter dan de wedstrijden hiervoor. Maar ik las dat hij in het VI elftal van de week stond (niet gezien), if so wel een lachertje want zo bijzonder was het inderdaad niet.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Roly Bonevacia: st-t-t-t-otterde jonge buffel op het middenrif
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |