![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
Wat er niet bij staat is dat hij vorig seizoen nog in de 3e divisie speelde, deze zomer gratis naar Guimaraes ging en daar nog geen officiële wedstrijd speelde. In de voorbereiding scoorde hij 5x ofzo en that's it. Hij heeftzelfs in een recent daklozen WK-team gespeeld te hebben... Bizar. Trade van het jaar, voor Guimaraes dan. Wiki-info
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
What the... raar verhaal dit
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dat kan volgens mij, mits hij voor 1 juli een contract heeft getekend.
5 weken voor 11 augustus is nét aan volgens mij. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat kan, je mag alleen niet in een seizoen voor meer dan 2 clubs in officiele wedstrijden uitkomen. Bebe heeft nog geen officiele pot gespeeld, geen probleem dus lijkt me.
Edit: wat Prosac zegt kan ook goed waar zijn, weet het ook niet precies. __________________ Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Futbol Club Barcelona |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ayala ging ook in 1 transferwindow transfervrij van Valencia naar Villarreal, en toen betaalde Zaragoza zes miljoen voor hem.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zelfde met Mikel, daar verdiende United toen juist miljoenen mee.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik las al dat Fergie naar Portugal ging om Quieroz te steunen, komt ie terug met een negen miljoen kostende ex-dakloze
!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
7.4 miljoen pond voor zo'n speler?
Verdacht dit. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Misschien moet Beenhakker ook wat video's van het daklozen WK kijken...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hier zit inderdaad een luchtje aan
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij gaat er 30 maken.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Er klopt íets niet aan zijn motoriek.....
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guimarães heeft dit goed geregeld in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wtf.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Even 10 miljoen! Zal flink wat druk vanuit supporters zijn als hij niet presteert.
Volgens mij zagen ze liever Ozil komen. __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dit is een puur belachelijke transfer, echt heel slecht gehandeld.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ja leuk verhaaltje hoor Gill. Als je 'm eerst al volgt en dan pas haalt nadat Guimaraes 'm al heeft binnengehaald ben je toch uberdom bezig? Eerst was ie gratis, en nu moeten ze die dikke transfersom betalen. Klopt gewoon geen zak van
.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Minder grote gok dan 16 miljoen voor Sulejmani
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Je bent vast sarcastisch maar zelfs dan is het nog niet waar.
Deze jongen heeft 1 seizoen op het 3e niveau van Portugal gevoetbald en zelfs daar maar 4 keer weten te scoren in 26 wedstrijden. Dat is dus hetzelfde als Ajax voor 5 miljoen euro Oebele Schokker van Harkemase Boys overneemt. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Schijnt dat toen ze erachter kwamen dat Madrid dat kind ook wilde, ze geen seconde wachtten om Guimaraes maar alles te geven wat ze wilden hebben.
Laatst gewijzigd door mcyodogg; 12-08-10 om 18:52 |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
En wat het nog meer wanbeleid maakt is dat ze net Diouf hebben verhuurd wat volgens mij eenzelfde lange bonenstaak is.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Diouf is een soort Eto'o
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat een raar verhaal zeg
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Is dat die a-typisch linkshalf met de dijen van een zwangere Roemeense kogelstootster?
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Redactie
|
Ferguson ziet Bebé als investering voor lange termijn: 'Hij is ongewassen'
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bizar hoor, ook flink wat geld.
Vitória de Guimarães zal zich de ballen uit de broek lachen .
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Als Beenhakker die gast nou gelijk huurt
![]() Zoveel zal hij trouwens niet verdienen, dus op de salaris post drukt hij de komende jaren niet ... __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Is dat van dat daklozen WK echt of heeft een of andere lolbroek dat op Wikipedia toegevoegd?
En er zit idd een luchtje aan deze transfer en die komt niet van hem.. Dat wat Gill zegt is gelul natuurlijk, anders hadden ze hem gratis overgenomen. Er klopt iets niet... Dat loopje van hem.. WTF? .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik vind dit wel heel typisch.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wat een bizarre transfer
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Typisch? typisch wat precies?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jaa, maar typisch wat? Typisch vrouwen, of typisch voetbal, of typisch homo's? typisch wat?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
In ieder geval al een keer tegen Groningen gespeeld dus
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van deze transfer moet vinden. Er zouden nog 2 topclubs achter 'm aangezeten hebben, buiten Real en United.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|