![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Zal deze gewilde speler Ajax aan de titel helpen?
Laatst gewijzigd door Nico; 09-08-10 om 18:52 __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slotje
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zozo, ik weet dat hij in de jeugd ook bij Ajax heeft gespeeld maar ook tot Jong Ajax of zal hij daar dit seizoen z'n debuut gaan maken?
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geniaal topic.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Held
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik schat Wielaert zelfs een stuk hoger in.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ideale speler om het nummer 14 weer uit de kast te halen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik moet huilen van dit topic
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Haha, wat een beleid weer zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Met deze man gaat de 3e ster gepakt worden.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nog liever Ooijer dan die knuppel. Maar wat een aankoop.. Mag toch hopen dat ie een prestatiecontract heeft gekregen of zo.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ooijer naar Ajax.. HAHAHA.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hahaha wat een 'aankoop' van ajax. Ik hoop dat Ooijer een mooi seizoen bij ajax beleefd (y).
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ooijer
!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Echt wat een heerlijk nieuws.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat een concurrentie
![]() Excelsior en één of ander Cypriotisch kutclubje |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Excelsior en AEK Bal op 't Dak hadden ook interesse, nou, dan ben je blij dat 'ie bij jullie aanbieding hapt he Martin.
Niet te geloven dit zeg
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() Anders neem je het bericht ff serieus... __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat wordt zijn rugnummer? Dan laat ik snel een shirtje drukken!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Om te kotsen, dat shirt met Ooijer erop
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Oleguer en Ooijer, bazenduo achterin. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mooie backup.
Atouba, Oleguer, Ooijer, Anita __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wel echt een mocro-invasie bij Ajax zeg.
"Joduh, joduh" |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Waar is trouwens BertMaalderink als je hem nodig hebt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat 'ie dat mag van Joyce.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
DIE TITEL
![]() Gvd zeg, wat een dieptepunt. __________________ Extra medication for ALL! |
|
|
|
|
|
|
#37 | |||||||||||||||
|
...Ondertussen in Amsterdam wordt Andre Ooijer warm en hartelijk ontvangen.
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dit is gewoon één van de ergste transfers ooit van Ajax. Mijn God. Die foto met dat shirt, pijnlijk
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
De mensen die het hardst roepen ik ga me seizoenskaart inleveren zijn meestal de gasten die er geen hebben
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Maar 1 reactie mogelijk:
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
IK GA NU OP ZEKER GEEN SEIZOENKAART KOPEN
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Supertopic
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nu nog Afellay naar Arsenal en m'n voetbaljaar is alvast naar de klote
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Pff...het meest succesvolle decennium van Ajax wordt ingeluid met de transfer van André Ooijer, hoe kut is dat, zeg
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Clown Ooijer bij ajax...this made my day...
Na z'n geforceerde vertrek naar Blackburn heeft hij voor mij totaal afgedaan.. Back where he belongs
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|