![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Hoe vies het ook is om positief te zijn over een Feyenoorder, dit kan wel eens een pareltje worden.
Had dit gevoel ook bij Wijnaldum, maar die valt nu weer enorm tegen Zelfs al speelt hij voor de verkeerde club, hij heeft lef en maakt mooie acties, dat mag ik. (al was dit maar 1 wedstrijd, "gelukkig") |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goeie vergelijking maakt die ook
'Al speel je bij Real Madrid of Barcelona', goed verschil zit daarin..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Maar snel contractverlening regelen dan, anders loopt hij zo gratis weg.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hij liet die Utrecht verdedigers aardig hard dansen
.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Taaie scharen van deze man!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb Schut nog nooit zo zien dansen
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maakt een goede indruk, leuke persoonlijkheid ook.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Staat aardig taai te ballen tegen Jong Spanje.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Las dat hij wel in de fout ging bij beide tegengoals toch?
Ik weet het niet met hem.. hij mist het fysiek om het echt ver te schoppen denk ik. Is te licht en niet explosief en snel. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Heb wel het gevoel dat er maar 1 stand op zit, en dat is altijd de actie |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Goed debuut. Er ging telkens veel dreiging van hem uit. Hij Speelde een goede eerste helft. Tweede helft was minder, omdat hij veel minder aan de bal kwam. Jammer aangezien hij veel ruimte voor zich had aan de linkerkant.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik vond hem weer redelijk goed invallen. Het was dan maar 10 minuutjes en het klinkt misschien opportunistisch maar zou hij niet eens een basisplaats krijgen? Hij is i.i.g. een stuk gevaarlijker dan Smolov en Schaken.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Eens, al is zelfs een dode parkiet nog gevaarlijker dan Schaken.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vond hem inderdaad dreigend overkomen, voelde toch meer spanning als hij aan de bal was dan bij een Smolov of Schaken.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hij krijgt in de bekerpot tegen Roda JC een kans in de basis ten koste van Smolov, aldus RTV Rijnmond. Eens zien hoe hij dat gaat oppakken, toch compleet anders dan invallen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zal ik het topic dan maar kicken?
![]() Liet vandaag eindelijk eens zien wat hij in de A'tjes wekelijks deed. Doet dat echter wel met een aflopend contract, dus ik weet al weer hoe dit eindigt. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Account not Activated
|
Verkopen en die Jap huren
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Account not Activated
|
Want?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Cabral is voor het eerst een meerwaarde in het elftal van Feyenoord, Cabral moet deze lijn doortrekken want anders is het maar een matige buitenspeler.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
En zou eens op een training alleen een bal met rechts mogen spelen, want nu is hij nog wel veel te voorspelbaar.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
edit: Foutje, het contract loopt t/m 2013. Laatst gewijzigd door buddyb; 16-08-11 om 17:13 |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Is goed begonnen aan het seizoen. Onwijs leuke speler. Hij houdt altijd wel twee man bezig op de rechterflank.
Drie goals en vijf assists in de eerste zeven wedstrijden. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het taaie Jerson Cabral- topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|