![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
In een verrassingentopic vorig jaar ging ik o.a. voor deze speler:
![]() Het duurde inderdaad vrij lang voor hij toch echt door kon breken. Nota bene Aad de Mos, die verder weinig goeds heeft gedaan op Spangen, zette hem vast in de ploeg en tijdens de play-offs was hij één van de beste - of zo gewenst minst slechte - Spartanen, nota bene als buitenspeler. Niet eens zijn beste positie. Dit seizoen zou het zomaar kunnen dat Duarte wel op tien mag gaan spelen. Moet hij wel bij Sparta blijven natuurlijk, want de laatste tijd was er interesse van o.a. Heracles Almelo. Die club deed zelfs op een bod op deze op 11 augustus 1990 geboren middenvelder. Ik hoop echter dat hij blijft en dit seizoen in de Jupiler League uit kan groeien tot een bepalende speler voor Sparta. Dan komt die transfer vanzelf wel. Gaat hij Wijnaldum nog evenaren of overtreffen, zoals men vroeger dus dacht? Volg het hier! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heb je enig idee welke prijs Sparta in gedachten had mm?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nee, niet exact. Wel onder de miljoen als het goed is. Interesse van Heracles sluimert overigens nog wel, maar Sparta is niet heel happig op een verkoop van Duarte en gokt eerder op het verkopen van bijvoorbeeld Duplan.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Morgen vermoedelijk als rechtsbuiten in de basis en niet als tien. Lijkt in elk geval wel te blijven en dat is niet onverstandig, jaartje basisspeler zal hem vast goed doen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
De nationale bond van Kaapverdië heeft hem, net als de Feyenoorders Luc Castaignos en Jerson Cabral, benaderd om voor dat land te gaan spelen. Onbekend is hoe Lerin hier tegenover staat.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gisteren bijna de hele wedstrijd gezien, maar hij was echt zo ongelofelijk slecht dat het pijn aan mijn ogen deed.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
In de meeste bladen / kranten werd juist gesteld dat hij de beste man van het veld was aan Sparta-zijde. Ook Everse was lovend. Ben je niet in de war met Slijngard?
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Lerin is één van de spelers in de voorselectie van Cor Pot voor het oefenduel Jong Oranje - Jong Denemarken op 17 november. Netjes!
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lijkt me een verstandige stap. Heracles is een club waar jonge spelers de kans en tijd krijgen om te rijpen. Hopelijk breekt hij snel door als basisspeler.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Heb hem onder De Mos zien spelen in de slotfase van de competitie en in de NC. Mooie linkspoot.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lerin nog net een prijs gepakt in zijn tijd bij Sparta 1!
Hij is uitgeroepen tot 'Mos of the Month' ![]() Mos of the Month __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ongelooflijk. Wat een held.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zal zaterdag direct op '10' debuteren als Overtoom nog niet hersteld is.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Geen basisdebuut dus, wel een prachtige assist.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Netjes van Lerin!
Op naar de basis. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat ik hoorde was het inderdaad 2,5 tot 3 ton, inclusief een doorverkoopclausule die Sparta bij een volgende transfer een percentage oplevert.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vervangt Cabral bij Jong Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Verving de grieperige Vejinovic links op het middenveld en maakte zodoende zijn debuut in de basisopstelling. Moet zeggen dat hij het zeer verdienstelijk deed, hij was belangrijke spil op het middenveld dat Utrecht bij vlagen van het kastje naar de muur stuurde. Aardig snel, goede techniek, driftig en zeer beweeglijk. Enige minpuntje: Volgens mij liet hij Asare lopen bij de 2-2. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daarin was hij wat onwennig. Je zag Van der Linden en die andere CV steeds aangeven aan hem dat hij zich wat meer moest inzakken bij de opbouw, maar hij bleef zich verstoppen. Maargoed... dat is zijn positie ook helemaal niet.. dichter tegen de eigen zestien, dan de vijandelijke.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vanaf het moment dat hij en Luis Pedro het veld in kwamen kantelde de wedstrijd afgelopen zaterdag. Echt een prima invalbeurt weer, met ondere de assist en een hele keurige pass waarmee hij Plet in stelling bracht.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Prima doelpunt.
Speelt de laatste weken in de basis op linksbuiten. Niet zijn plek, maar hij krijgt veel vrijheid en komt zodoende prima uit de verf. Echt een hele goede aankoop. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik denk dat het momenteel wel de beste positie is voor hem, dan kan hij lekker meedoen in het spelletje van Heracles waarin best veel korte combinaties en positiewisselingen zijn. Op het middenveld moet hij misschien nog te veel verdedigen ook.
Die goal was wel bijzonder, meestal schiet hij niet direct van die afstand. Maar mooi dat hij lekker meegaat met het niveau van Heracles. Had ik ook wel verwacht, talent heeft hij meer dan genoeg. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat een goal.
![]() En natuurlijk net als ik hem uit mijn Coach v/h Jaar-elftal heb gehaald, godverdimme. Wel beter dat hij nu op linksbuiten speelt, hij moet dichter bij de zestien van de tegenstander spelen dan zijn eigen. En je moet hem ook niet heel veel opdrachten meegeven... gewoon het vertrouwen is voldoende. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bekeken balletje in de hoek gisteren, na een mooie combinatie met 'Marko'. Belangrijk doelpunt hoor.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Volgens mij raakte hij 'm gewoon niet vol...
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij was de beste man van het veld gister (samen met Marko, maar die kwam pas na 70 minuten als invaller in het veld). Geweldige aankoop.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Afgelopen weekend alweer z'n 2e onderscheiding van speler van de maand ontvangen. Misschien wel de beste aankoop gedaan door een Eredivisieclub.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Volgens TwenteSport ziet Twente Duarte als mogelijke versterking voor komend seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wel het soort middenvelder die ze missen.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik begreep uit de woorden van Bosz dat hij Duarte veel meer als ingezakte linkshalf ziet... ben het daar niet mee eens. Ik denk dat je meer profiteert van de grilligheid, techniek, dribbel en inzicht bij de zestien van de tegenstander. Hij moet risico blijven leggen in zijn spel en zich niet al te veel bezig houden met wat er in zijn rug gebeurt. Denk dat dat ook een zwakte zal blijven, wat niet heel onlogisch is als je altijd aanvaller of de aanvallendste middenvelder bent geweest.
Aan de ene kant, als hij dat soort dingen allemaal wel oppikt is 'ie ineens heel compleet natuurlijk. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een geweldig seizoen heeft deze jongen. Gister misschien niet zijn beste, maar welweer een hele sterke wedstrijd weer. Ben benieuwd of er komende zomer clubs zullen proberen hem over te nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Geweldig voor hem natuurlijk!
Het blijft alleen toch wel apart hoe ver Sparta gezakt is als je al die voormalige spelers nu in de eredivisie bezig ziet (minus Falkenburg, die wel stil lijkt te staan). Al was de situatie toen heel anders en liepen er vrijwel geen ervaren spelers om hen heen, maar toch. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Maakte een knappe goal tegen VVV gisteren, maar het mocht niet baten.
Wel een leuk stuk in de krant van de week, dat hij bij Heracles ook al heeft leren 'bikkelen' en dat ze hem zelfs al eens met Edgar Davids vergelijken. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik was er een beetje bang voor dat het zo'n voetballer zou zijn die goed speelt als het team lekker draait, maar gigantisch door de ondergrens zakt als het even tegen zit. Gelukkig blijkt dat totaal niet het geval te zijn, hij is juist 1 van de constantste spelers, ook als het team eigenlijk niet draait haalt Duarte een uitstekend niveau (zoals bijvoorbeeld gisteren).
Hij is tegenwoordig ook vaste klant bij Jong Oranje, het zou me eigenlijk ook verbazen wanneer hij daar komende interlands niet in de basis start. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wat was er met hem aan de hand vanavond? Goed, hij speelde niet op zijn positie, maar het was wel heel erg matig.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|