![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Nu nog iets meer body en het komt helemaal goed. Overigens opent DMJN binnenkort zijn fanclub, voor meer informatie mogen jullie hem PM'en. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wel opvallend dat hij juist meer in de luwte werd gehaald itt Kermit Erasmus, maar hij wel een contract in de wacht sleept.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Denk dat hij zich in de luwte van Fer en El Ahmadi wel eens leuk kan gaan ontwikkelen
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Komt gewoon met de tram naar het stadion
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat stuk in de OP had van mij kunnen zijn ja.
![]() Ik vind het echt een hele goeie... basistechnisch zo goed, uitstekende pass, goed inzicht en de juiste mentaliteit. Mist wel wat power en snelheid, maar anders had ie nooit bij Feyenoord gespeeld denk ik. Leuke foto trouwens:
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Afgelopen zondag liet hij ook zien geen spanning te hebben. Hij viel goed in en maakte een schitterende actie. Ook een aantal onderscheppingen.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Talentvolle speler. Ik vind hem qua passing beter dan Fer, die af en toe als een blinde lul staat de spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
Oh wacht... __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik noem hem altijd mokotje
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ok
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wilde die jongen liever naar Feyenoord of moest hij naar Feyenoord aangezien die voorrang hebben dankzij de samenwerking? Niks moet natuurlijk, maar had Feyenoord de eerste optie?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
We hadden volgens mij inderdaad een eerste optie, en hij was sowieso wel in de picture en is zoals je op die foto ook ziet vaker bij Feyenoord geweest. Maar je omschrijft het goed, hij 'moest' naar Feyenoord, al hij had als ie echt echt echt wilt ook wel naar Spurs gekund. Zoals Fred ooit deed.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Duidelijk. Ik ben benieuwd wat hij dit seizoen laat zien. Hij heeft zijn leeftijd mee, hij kan zich in ieder geval nog 2 jaar ontwikkelen voordat Feyenoord z'n salaris moet verdubbelen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
www.feyenoord.nl Video: Zoektocht in Zuid-Afrika naar roots Mokotjo
En beter gaat hij gauw wat speeltijd krijgen. Geef hem eens een kans, want ik weet zeker dat hij hem grijpt.
||
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gerucht gaat dus dat ze van hem af willen door zijn non EU-salaris, net als bij Darley. Zou iig alles verklaren wat mij betreft.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
Als dat gerucht van Steef echt waar is, dan zijn we echt helemaal op de verkeerde weg bezig. Ga ik in mijn eentje het maasgebouw bestormen
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Onbegrijpelijk dat Leerdam de voorkeur krijgt boven deze jongen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mokotjo debuteert bij Feyenoord
Kamohelo Mokotjo debuteert morgen voor Feyenoord. De Zuid-Afrikaan krijgt een basisplaats in de wedstrijd tegen Roda JC voor de KNVB-beker. Vorig seizoen werd Mokotjo door de Rotterdammers gestald bij Excelsior, waarmee hij promoveerde. Mokotjo maakte grote indruk in Kralingen, maar moest lang wachten op een kans bij Feyenoord. Hij zal starten op het middenveld. Door de blessure van Ron Vlaar verkast Kelvin Leerdam naar de defensie, waardoor er een plaats komt voor de negentienjarige Zuid-Afrikaan. Mokotjo krijgt de voorkeur boven Karim El Ahmadi. Ook Jerson Cabral zal in de basis starten. De negentienjarige jeugdinternational vervangt de gepasseerde Rus Fedor Smolov. Voor de Rotterdamse vleugelspits wordt het zijn debuut in de basis. FOKSPORT.nl / Nieuws / Mokotjo debuteert bij Feyenoord / FOK!sport __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
edit: boeit ook niet
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 21-09-10 om 18:33 Reden: TOG? __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Misschien moet je het stuk in de OP eens lezen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Toch denk ik dat hij volgend seizoen gewoon mag vertrekken aangezien hij dan meer moet gaan verdienen. Of hij moet ineens zo hard aantonen dat het een wereldster in potentie is.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hoeveel wedstrijden heeft ie vorig seizoen voor Excelsior gespeeld?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Dus wel een aanzienlijk deel. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
30 wedstrijden(25 JL, 4 playoffs, 1 beker), moet erbij zeggen dat ie pas aansloot in november na het WK onder-20 en na één invalbeurt heeft ie daarna alleen maar in de basis gestaan. Op een lichte blessure na meen ik.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zeer aardige speler, één van de weinige lichtpuntjes in dit Feyenoord
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kamohelo Mokotjo: nieuwe volksheld in de Kuip.
![]() Ben echt benieuwd hoe Mokotjo speelt in een team wat enigszins goed draait, als hij nu al erboven uit steekt. Maarja, Been kan El Ahmadi toch niet het hele seizoen op de bank laten zitten? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dit is uit de VI van vandaag, maar dit deel was inderdaad al deels bekend. Sowieso een leuk interview, mocht ik tijd vinden dan scan ik hem even.
Blokland.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
-dubbel-
Laatst gewijzigd door denthemen; 06-10-10 om 20:30 __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die bal op Biseswar gisteren.
Die voorzet op Wijnaldum was ook geweldig, dan zie je hoe veel overzicht en inzicht hij heeft. Elke andere Eredivisie-voetballer, uitzonderingen daargelaten, had hem blind voorgegeven en zeker niet voor Wijnaldumn gekozen. Onvermoeibaar, 99% van zijn passes zijn zui-ver en negen van de tien keer ook vooruit. Hij is nog beter dan ik dacht. Filmpje van EL: De officiële website van Eredivisie __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#40 |
![]() Moet steeds aan Martin Lawrence denken als ik Mokotjo zie.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hij speelde een goede pot woensdag! Hij leid nauwelijks balverlies en heeft altijd een goede pass!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Runnigganigganigga
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
duck nigga, duck nigga
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Goede kick. Start morgen waarschijnlijk op de bank, want hij is niet 100% fit.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Benieuwd hoe Been gaat spelen als Fer weer fit is.
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Voetbalzone - Mokotjo: 'Ik wil bij Feyenoord niet de tweede Gyan worden'
Haha, mooi artikel, maar toen ik de VZ kop las dacht ik laat maar zitten, matige journalistiek daar dus. (niet dat dat nieuw is natuurlijk..) __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wat was ie weer heerlijk bezig zondag.... dit is echt de meest getalenteerde middenvelder sinds Ono in mijn ogen.
Fysiek moet het nog wel beter. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mokotjo uitblinker in centrum van verdediging bij Jong Feyenoord
Bij de winstpartij van Jong Feyenoord uit bij Jong Ajax stond Kamohelo verrassend genoeg in het centrum van de verdediging. Ook dat deed hij uitstekend. Hij vormde een duo met Bahia. Volgens het Algemeen Dagblad was hij een lust voor het oog. "Kamohelo kan eigenlijk alles," stelde coach Hoekstra in een reactie vast. En toch tribuneklant, ooooooooooooooooooongelofelijk. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ben benieuwd of hij nog gaat doorbreken.
Moet volgende maand in ieder geval rond de 5 ton op jaarbasis gaan verdienen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Het zou me niet verbazen als hij in de zomer wordt verkocht inderdaad. Ik maak me er enorme zorgen over. In Nederland zijn er twee spelers waar ik écht onder de indruk ben van de (potentiële) kwaliteiten: Eriksen en Mokotjo.
Hij kon trouwens naar Excelsior in de winterstop, maar dat heeft Feyenoord tegengehouden. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Kamohelo Mokotjo: nieuwe volksheld in de Kuip.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|