Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22-02-11, 23:58 surprise   #51

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vraag me echt af waar Been mee bezig is... Wel bijv. een Leerdam opstellen en geen Mokotjo. Het lijkt wel als of hij niet eens een keuze is voor Been.

Oud 25-04-11, 19:56 hearth   #52
Openheid van zaken

Muto's Voetbal Forum schermafbeelding

Alleskunner.

Verdedigende middenvelder, centrale verdediger, back. En zijn dieptepassen zijn echt geweldig.
Muto is offline   Met citaat reageren
Oud 25-04-11, 20:21 Standaard   #53
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar nog niet verlengd

Oud 09-09-11, 16:12 Standaard   #54
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoe gaat het nu met Mokotjo? Ik heb geen idee, eerlijk gezegd.

Oud 09-09-11, 17:18 Standaard   #55
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Koeman kiest nu voor Clasie en El Ahmadi. Mokotjo valt vooral in als vervanger van Clasie.

Van Geel wil zijn contract verlengen.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 09-09-11, 17:19 Standaard   #56

Mokotjo krijgt wel een buiten de EU contract toch? Wel een dure jongen voor dat aantal minuten. Toen ie een tijdje regelmatig speelde was ik wel gecharmeerd van hem. Mooie speler.

Oud 10-09-11, 02:18 Standaard   #57
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Koeman ziet volgens mij wel in Mokotjo zitten itt Been (terwijl hij het voor de winterstop nog fucking' goed deed in een dramatisch Feyenoord ). Lijkt de voorkeur te krijgen boven Van Haaren en is dus vierde middenvelder. Ik vind hem dit seizoen ook prima invallen, en tja.... ik twijfel niet aan zijn (voetballende) kwaliteiten in ieder geval. Maar of het er uit gaat komen bij Feyenoord.... hij zal de concurrentie aan moeten gaan met een herboren El Ahmadi..........

Ben benieuwd wat er waar is van die contractverlenging... het blijft vijf ton wat ie minstens zal verdienen..... Aan de ene kant is hij wel gekocht door Blokland, waardoor een transfervrije uitgang betekent dat we hem dat aankoopbedrag schuldig zijn denk ik.

Oud 30-09-11, 16:33 Standaard   #58

Kamohelo Mokotjo (20) twijfelt openlijk over een langer verblijf in de Kuip. De talentvolle Zuid-Afrikaan kan ook onder de nieuwe trainer Ronald Koeman niet op een basisplaats rekenen en die bijrol begint behoorlijk te knagen aan de middenvelder. Dat meldt het AD.

Mokotjo heeft deze week via de persafdeling van de club medegedeeld voorlopig geen interviews meer te geven, maar voor hij dat besluit nam vertelde hij radiostation Megastad FM nog wel dat hij 'een kans in de basiself wil hebben over meer wedstrijden' en dat hij anders 'ernstig twijfelt over een langer verblijf in De Kuip.'

Dat interview, afgenomen door Edward van Cuilenborg, wordt zondag voor het thuisduel met ADO Den Haag door de rechtenhouder uitgezonden. Dat Mokotjo, die een aflopend contract heeft in Rotterdam, de afgelopen weken niet in het rijtje voorkwam dat technisch directeur Martin van Geel heeft opgesteld met spelers die snel over contractverlenging mogen komen praten, is ook een veeg teken. Van Geel praat binnenkort wel met Jordy Clasie, Diego Biseswar en de zwaar geblesseerde Kaj Ramsteijn over een nieuwe verbintenis.

Mokotjo werd in de zomer van 2009 door Feyenoord weggehaald bij Supersport United in Zuid-Afrika.
Noessss

.. dan is de enige optie straks terug naar Zuid-Afrika denk ik.

Oud 01-10-11, 18:40 Standaard   #59
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

"Mokotjo heeft een contract tot medio 2012, maar met een tweejarige optie”, verklaart Van Geel. “Als wij die voor 1 april lichten, is hij ook de komende twee seizoenen Feyenoorder. Daarom is er geen reden om nu al met hem te praten over een nieuw contract”, aldus de sportbestuurder.
In het AD.

Heb liever Vormer...
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-11, 18:50 Standaard   #60

Hij heeft dus niets te willen voorlopig.

Misschien dat als El Ahmadi de Afrika Cup speelt, Kamo zijn kans weer pakt zoals vorig jaar. Liever Mokotjo dan El Ahmadi, vooral vanwege leeftijd en salaris. En mijn Mokotjo-bril.

Oud 20-01-12, 17:12 Standaard   #61

Kamohelo Mokotjo staat voor zijn eerste basisplaats dit seizoen. Omdat Karim El Ahmadi meedoet aan de Afrika Cup en Ricky van Haaren geblesseerd is, verschijnt de Zuid-Afrikaan tegen VVV-Venlo in de basisopstelling van Feyenoord. “Ik ben vaker enthousiast over hem geweest, maar toen heb ik het niet altijd teruggezien in de wedstrijden waarin hij meespeelde. Zondag krijgt hij een nieuwe kans”, zei Koeman op de website van Feyenoord.

De twintigjarige Mokotjo kwam in de eerste seizoenshelft nog wel tot elf competitiewedstrijden en Koeman is tevreden met de ontwikkeling die de middenvelder doormaakt. “Maar die ontwikkeling gaat sneller als hij wedstrijden op het hoogste niveau speelt”, zei de coach. “Hij stond op het tweede plan doordat het middenveld goed functioneerde. Mokotjo kan goed worden. Ik heb daar alle vertrouwen in, al zal de toekomst uit moeten wijzen hoe ver hij zal reiken.”

Feyenoord won pas twee keer bij VVV, in achttien pogingen. “Ik schrok daar van”, zei Koeman. “Met alle respect voor VVV, maar de statistieken zijn vanuit Feyenoords oogpunt ongelofelijk. Het lijkt me duidelijk dat we dit willen doorbreken, dat we goed willen starten aan het vervolg van de competitie. De lijn van de laatste weken voor de winterstop moeten we doortrekken.”
Geruchten gaan dat zijn contract zal worden verlengd, maar dat vooral uit financieel oogpunt zal zijn.

Dit is zijn kans. Iedereen die met hem werkt, hem in het verleden bij Feye en Excelsior heeft gezien is wel lovend eigenlijk, maar toch zit ie weer op de bank dit jaar.

Oud 20-01-12, 17:17 Standaard   #62
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb nog nooit iets in die jongen gezien.

Oud 20-01-12, 17:35 Standaard   #63

ik wel.

Oud 20-01-12, 17:50 Standaard   #64

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik hoop dat hij nu de kans gaat krijgen. Vind hem toch wel wat hebben, voetballend.

Oud 20-01-12, 18:18 Standaard   #65

Breekt waarschijnlijk bij zijn volgende club wel door...

Oud 20-01-12, 19:04 Standaard   #66
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik had ook wel verwacht dat hij verder zou zijn. Er werd over hem gesproken alsof er een geweldenaar aan kwam.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site