![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Ik vraag me echt af waar Been mee bezig is... Wel bijv. een Leerdam opstellen en geen Mokotjo. Het lijkt wel als of hij niet eens een keuze is voor Been.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Alleskunner.
Verdedigende middenvelder, centrale verdediger, back. En zijn dieptepassen zijn echt geweldig. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Maar nog niet verlengd
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hoe gaat het nu met Mokotjo? Ik heb geen idee, eerlijk gezegd.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Koeman kiest nu voor Clasie en El Ahmadi. Mokotjo valt vooral in als vervanger van Clasie.
Van Geel wil zijn contract verlengen. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Mokotjo krijgt wel een buiten de EU contract toch? Wel een dure jongen voor dat aantal minuten. Toen ie een tijdje regelmatig speelde was ik wel gecharmeerd van hem. Mooie speler.
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Koeman ziet volgens mij wel in Mokotjo zitten itt Been (terwijl hij het voor de winterstop nog fucking' goed deed in een dramatisch Feyenoord
). Lijkt de voorkeur te krijgen boven Van Haaren en is dus vierde middenvelder. Ik vind hem dit seizoen ook prima invallen, en tja.... ik twijfel niet aan zijn (voetballende) kwaliteiten in ieder geval. Maar of het er uit gaat komen bij Feyenoord.... hij zal de concurrentie aan moeten gaan met een herboren El Ahmadi..........Ben benieuwd wat er waar is van die contractverlenging... het blijft vijf ton wat ie minstens zal verdienen..... Aan de ene kant is hij wel gekocht door Blokland, waardoor een transfervrije uitgang betekent dat we hem dat aankoopbedrag schuldig zijn denk ik. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
![]() .. dan is de enige optie straks terug naar Zuid-Afrika denk ik. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#59 | |
Heb liever Vormer... |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Hij heeft dus niets te willen voorlopig.
Misschien dat als El Ahmadi de Afrika Cup speelt, Kamo zijn kans weer pakt zoals vorig jaar. Liever Mokotjo dan El Ahmadi, vooral vanwege leeftijd en salaris. En mijn Mokotjo-bril. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
Dit is zijn kans. Iedereen die met hem werkt, hem in het verleden bij Feye en Excelsior heeft gezien is wel lovend eigenlijk, maar toch zit ie weer op de bank dit jaar.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ik heb nog nooit iets in die jongen gezien.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
ik wel.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ik hoop dat hij nu de kans gaat krijgen. Vind hem toch wel wat hebben, voetballend.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Breekt waarschijnlijk bij zijn volgende club wel door...
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ik had ook wel verwacht dat hij verder zou zijn. Er werd over hem gesproken alsof er een geweldenaar aan kwam.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Kamohelo Mokotjo: nieuwe volksheld in de Kuip.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|