![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() ![]() Code:
1998/99 SK Lommel BEL Jupiler League 30 1 1999/00 SK Lommel BEL Jupiler League 31 4 2000/01 Club Brugge BEL Jupiler League 34 2 2001/02 Club Brugge BEL Jupiler League 34 3 2002/03 Club Brugge BEL Jupiler League 33 7 2003/04 Club Brugge BEL Jupiler League 33 4 2004/05 Club Brugge BEL Jupiler League 28 7 2005/06 PSV NED Eredivisie 32 2 2006/07 PSV NED Eredivisie 34 5 2007/08 PSV NED Eredivisie 33 4 2008/09 PSV NED Eredivisie 34 3 2009/10 PSV NED Eredivisie 25 0 Bijgewerkt tot 13 januari 2010 Totaal 379 42
Timmy bedankt! Zelfs toen je als aanvoerder op de bank terecht kwam bleef je kalm. Nooit zeuren, nooit verwijten maken etc... Top houding! Tot over een paar jaar en nog veel succes bij Nurnberg. Doet mij erg denken aan de transfer van Galasek een paar jaar geleden. Het zijn ook nog eens vergelijkbare voetballers. Laatst gewijzigd door Arcturus; 16-07-10 om 12:45 __________________ PSV | THFC |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sympathieke speler, ook voor de Eredivisie een goede, maar de laatste twee jaar is het toch wel erg matig wat hij allemaal liet zien. Kan me niet voorstellen dat hij van waarde zal zijn voor Nurnberg.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zit nu weer in de voorselectie van de Rode Duivels.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Hoe doet hij het eigenlijk bij Nürnberg?
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Elf keer gespeeld in de Bundesliga
Nul goals Nul assists Nul keer gewisseld Nul keer ingevallen Eén gele kaart Gemiddeld cijfer van der Kicker: 3,65 __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
.
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Is dat 3,65/5 of 3,65/10 of moet je het als 1 t/m 10 zien waarbij 1 het beste is en 10 het slechtst?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
3.65/6 is het volgens mij in Duitsland. 6= het slechtst, 1=het beste.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Meestal cijfert Der Kicker tussen 1 (best) en 5, soms zelfs uitzondering richting 6 als iemand echt dramatisch is.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#12 | ||
als je de laatste alinea leest. Heeft dus ook geen enkele minuut gemist dit seizoen en Nurnberg werd ook verrassend 6de dit jaar. Respect!
|||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Had ook niet verwacht dat hij het zo goed zou doen, leuk om te zien
.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Account not Activated
|
Was ook wel te verwachten dat hij het goed zou doen bij een middenmotor in Duitsland, Simons had 70 interlands gespeeld als hij Duitser was
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Leuk voor hem.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Account not Activated
|
Hebben ze die nu echt weggedaan voor Engelaar?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ben er verbaasd over inderdaad... de recente keren dat ik hem in België zag vond ik ook maar erg magertjes. Het is hem desalniettemin gegund.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Timmy Simons #1 Nu in Duitsland, maar met PSV in zijn hart.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|