![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Joris Mathijsen, van 5 april 1980, heeft bij meerdere clubs gespeeld. Blablabla kijk op z'n Wikipedia. Laatst gewijzigd door Gordon Shumway; 12-07-10 om 02:35 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Beste speler van Oranje dit WK.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jammer dat hij Webb niet neerstompte, dan had ik z'n hoofd op m'n bovenarm laten tatoeren
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Het was meer een soort statement, hij wordt wat onderschat wat mij betreft. Wat dat betreft was het jammer dat Ooijer geen fouten maakte, maar voor mij is Mathijsen echt onmisbaar voor dit Oranje. Veel sterker dan Heitinga. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoe hij die bal wegsmeet na de goal. Dat was een Joris die ik nog nooit had gezien. Held. Zoveel beter dan pakweg 3 jaar geleden. Sowieso één van de beste spelers van Oranje dit toernooi. Zowat nooit op een foutje te betrappen en doet amper gekke dingen. Held
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mooie foto voor in de OP?
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Of hij de beste speler van Oranje was dit WK, dat weet ik niet. Hij heeft zijn criticasters wel de mond gesnoerd, zoveel is zeker. Maar eigenlijk deed hij dat heel dit seizoen al. __________________ Wait, oh you froze in the night / You're late, there's a hole in the sky No haste, no lesson, no lie / Got a taste that I can't deny |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik vond 'm inderdaad wel aardig, zeker vandaag. Maar nog steeds heb ik een aantal wedstrijden m'n hart vastgehouden bij ballen door het midden, door de lucht of met een stuit. Ons duo vond ik wederom niet geweldig, maar dat kan dus ook aan Johnny liggen...
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() Was dit toen hij zo uit z'n plaat ging? __________________ Wait, oh you froze in the night / You're late, there's a hole in the sky No haste, no lesson, no lie / Got a taste that I can't deny |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hear, hear!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Maar echt heel goed gespeeld. Ook ik had mijn twijfels, maar na een goed seizoen ook een heel erg goed WK gespeeld. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
held
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Beste veldspeler van Oranje in de finale.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tijd voor een transfer
?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Die finale was zijn 70ste wedstrijd in het seizoen of zoiets echt geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Een stap omhoog naar een mooie Engelse of Italiaanse topclub zou leuk zijn voor Joris.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Moet hij niet doen, zeker als Van der Wiel daar ook naartoe gaat dan is het maximum aan Nederlanders daar wel bereikt, anders krijg je dezelfde situatie die Van Gaal bij Barcelona gecreërd heeft en daar is niemand bij gebaat.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() En die keeper willen ze ook niet vervangen?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zou 'n mooi duo kunnen gaan vormen met Bruma
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
In mijn ogen is Matthijsen al langer een topper, zelden geblesseerd en staat altijd zijn mannetje. Gewoon een hele degelijke verdediger, datzelfde geld voor Heitinga. Het mooiste vind ik nog wel dat Oranje zo afgezaagd werd op de verdediging, die zou niet goed genoeg zijn als je dat vergelijkt met andere landen. Uiteindelijk kwamen we tot de finale, een finale waarin ook Spanje maar mondjes maat kansen wist te creëren. Matthijsen was een cruciale factor in het functioneren van het verdedigende blok van Oranje, die verdient zeker een transfer naar een grote club.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Matthijsen oogt misschien als een matige verdediger, maar hij was echt wel DE man achterin bij Oranje op het WK.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Mee eens! Zeker een van mijn favoriete spelers bij Oranje geworden in de voorbereiding en tijdens het WK.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij is er zeker wel op vooruitgegaan de laatste jaren. Als je bedenkt dat ik voor aanvang van het EK in 2008 dit plaatje nog getekend heb...
![]() Ja, dat is dus niet helemaal meer aan de orde. Maar toen was ie verdedigend ook nog wel een kneus.
Laatst gewijzigd door Kriegel; 12-08-10 om 16:19 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hij is altijd al een vaste waarde geweest bij HSV. Maar wij waren mannen als Stam gewend, Joris past daar ook uitstekend bij, hij oogt alleen wat sulliger.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Stam was natuurlijk wel een veel betere afstopper, Joris is meer een zoneverdediger.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Eerste bericht over Mathijsen: breuk boven enkelgewricht. #nedtur
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Wat ik al verwachtte. Niet best. Dat betekent 7-8 maanden herstel. Minstens.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die kan de rest van 't seizoen op z'n buik schrijven.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Au.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Klote.
![]() De een na de ander wordt geveld door dat verkeerd neerkomen. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Misschien eens aandacht aan besteden in een training. Met behulp van wat ouderwetse gymnastiek oefeningen (paardsprong bijvoorbeeld) kun je vast wat verbetering aanbrengen in het neerkomen, dit doormiddel van het gebruiken van je hele lichaam om de klap op te vangen. In andere sporten (schaatsen bijvoorbeeld) zie je ook dat ze met behulp van een judo sessie goed leren vallen om de kans op letsel te verkleinen.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Lijkt nu een Spaans avontuur voor hem op de loer te liggen.
Wie had dat gedacht.'Mathijsen volgt spoor Van Nistelrooy naar Malaga' - Primera Division - AD Zou een mooie stap zijn. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Malaga koopt ook maar wat bij elkaar zeg
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
voor een salaris van 3 miljoen kan ik deze move wel begrijpen.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Van Joris wel van Malaga wat minder
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Joris Mathijsen Topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|