Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12-07-10, 00:25 Standaard   #1
Eerlijk waar vent, wat voor een waardeloze wedstrijd heb jij gefloten zeg!

Tweede geel voor Heitinga was volgens mij belachelijk, om nog maar te zwijgen over de goal van Iniesta. Eerst geeft 'ie geen corner en geen vrije trap voor Elia en dan mag het wel weer allemaal door.
Ongelooflijk zeg.

Disclaimer: we hebben net verloren, ik ben niet objectief.

Oud 12-07-10, 00:31 Standaard   #2
Goal leek buitenspel in eerste (!) instantie.

OVerduidelijke corner na vrije trap niet gegeven.

Veel gele kaarten (een voorbeeld: Gio) waren compleet overbodig.

Vragen om een kaart is een kaart krijgen. Als Webb een vent was geweest, hadden Xavi en Iniesta al eerder geel gehad.

Elia verdiende overduidelijk een vrije trap, niet gegeven, en bedankt...

Need to go on...?

Ja, ik heb te veel bier op en baal zo ongelofelijk, maar ook objectief gezien was dit toch niet helemaal onpartijdig? Leek mij bij tijd en wijle vrij dubieus...
Imaginary_Friend is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:33 Standaard   #3

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Zielig mannetje dat zich door de tabloids laat beinvloeden, hoeft zich niet meer in NL te vertonen.
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:34 Standaard   #4
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Och wat kun je hem kwalijk nemen, het fluiten van een wk/ek-finale is een onmenselijke job geworden....

Oud 12-07-10, 00:35 thumb up   #5

Damzkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Webb krijg een terminale lintworm in je pens.

Oud 12-07-10, 00:37 Standaard   #6
Liep te marchanderen, wat ie niet had moeten doen. Maar ik vond hem niet echt speciaal pro-Spanje fluiten. Hij had v. Bommel en de Jong er ook af kunnen sturen de eerste helft.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:38 Standaard   #7
Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
Liep te marchanderen, wat ie niet had moeten doen. Maar ik vond hem niet echt speciaal pro-Spanje fluiten. Hij had v. Bommel en de Jong er ook af kunnen sturen de eerste helft.
Het aantal gele kaarten voor Nederland was echt teveel vergeleken met het aantal voor Spanje. Zoveel smeriger heeft Nederland echt niet gevoetbald hoor, een totaal verkeerde afspiegeling als je het mij vraagt.

Oud 12-07-10, 00:42 Standaard   #8

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

De Engelse Pieter Vink, wat een showtje om zichzelf constant in beeld te krijgen.

Zum kotsen deze man :R
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:45 Standaard   #9

Cheiron's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Cheiron Bekijk bericht
Even compleet ongegeneerd trouwens; ik vond de scheids slecht, partijdig, warrig en irritant fluiten en hij heeft zeker bijgedragen aan het verlies van Oranje vanavond.

Blabla, Spanje beter, rood voor v Bommel en de Jong, vallende spanjaarden etc etc. Boeien, ik vond het een kutscheids van de eerste tot de laatste minuut
Zoals ik in het napraat topic zie; een lul
Cheiron is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:49 Standaard   #10
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway Bekijk bericht
[...]

Het aantal gele kaarten voor Nederland was echt teveel vergeleken met het aantal voor Spanje. Zoveel smeriger heeft Nederland echt niet gevoetbald hoor, een totaal verkeerde afspiegeling als je het mij vraagt.
Nederland kreeg idd in verhouding teveel gele kaarten. Maar heeft dus al wel vroeg twee keer rood ontlopen. Ik vond het slecht wat Webb liet zien, daar niet van. En zeker bij die goal had Nederland al 3x een bal(corner, obstructie, buitenspel) mee moeten hebben. Maar in mijn ogen was hij wel slecht richting twee kanten.
Oud 12-07-10, 00:50 Standaard   #11

Welke beslissing was in het nadeel van Spanje dan?
Oud 12-07-10, 00:50 Standaard   #12
Tja, Iniesta had ook rood kunnen krijgen.

Gaat het bij De Jong trouwens om die karatetrap richting Alonso? Dat vind ik geen rood namelijk, te hoog geheven been.

Oud 12-07-10, 00:52 Standaard   #13
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Bekijk bericht
De beslissingen om v. Bommel en de Jong geen rood te geven dus. V. Bommel op Iniesta was gewoon een aanslag, bovendien van achteren. Wat De Jong deed leek helemaal nergens op. Te laat bij een bal komen en daardoor iemand ongelukkig zo raken kan voorkomen. Maar zelfs had Xabi Alonso daar niet gestaan, dan had De Jong de bal niet gehad.
Oud 12-07-10, 00:52 Standaard   #14
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Mike Bekijk bericht
Nederland had wel een paar keer rood kunnen krijgen hoor.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:53 Standaard   #15

Spanje ook.
Oud 12-07-10, 00:53 Standaard   #16

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Iniesta met zn schwalbes en al dat gejank van die spanjaarden, en die tyfus-webb trapt overal maar in
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:56 Standaard   #17
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Had het totaal niet meer in de hand, eerste helft hadden wij rood kunnen krijgen, tweede helft is vervolgens Spanje ZWAAR in het voordeel geweest. Wat een lul. Die goal had nooit mogen vallen.

En ja, die $%&$%^#$^$#%^ kut Iniesta met z'n schwalbes. En dan op Robben zeuren, die gast heeft ons gewoon rood en geel aangesmeerd. Ramos ook, vuilak, dat je het lef hebt om de meest respectabele speler op het veld (Bronckhorst) zo te naaien.

Oud 12-07-10, 01:02 Standaard   #18
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Floot de wedstrijd dood, gaf bij twijfelgevallen wel kaarten aan Oranje, maar niet aan Spanje, gaat fataal in de fout bij Elia en de vrije trap van Wesley.

Bedankt man. Natuurlijk had Robben moeten scoren, maar op deze manier wordt je door een objectief iemand (tenminste, zo zou het moeten zijn) keihard genaaid.

Oud 12-07-10, 01:34 Standaard   #19
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh Bekijk bericht
[...]

Nederland had wel een paar keer rood kunnen krijgen hoor.
Spanje eveneens, om te beginnen bij Puyol.

Webb heeft hoe dan ook een dramatische wedstrijd gefloten en dat kan niet zonder gevolgen blijken. De UEFA moet hier een statement maken.

Oud 12-07-10, 01:35 Standaard   #20
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat ie voor altijd zoek mag raken. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 01:52 Standaard   #21
Prima Deluxe.

Wat ik me vooraf eigenlijk al afvroeg is of Spanje - Zwitserland onbewust in z'n koppie heeft meegespeeld. Z'n fout(en) uit die wedstrijden werden in de voorbereiding op de finale ook nog enkele keren aangehaald.
Oud 12-07-10, 01:56 Standaard   #22
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Vooraf zwaar beinvloed door de Spanjaarden en spaanse media natuurlijk. Durfde tijdens de wedstrijd alleen overduidelijke overtredingen tegen Spanje te fluiten.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 01:59 Standaard   #23

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Aanvoerder is nu online   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 02:05 Standaard   #24
Prima Deluxe.

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Vooraf zwaar beinvloed door de Spanjaarden en spaanse media natuurlijk. Durfde tijdens de wedstrijd alleen overduidelijke overtredingen tegen Spanje te fluiten.
Engelsen waren ook aardig bezig met een klopjacht jegens ons middenveld. Webb was de eerste helft een paar keer coulant voor ons, maar vooral in de tweede helft leek het echt alsof hij maar 1 kant op wilde fluiten.
Oud 12-07-10, 02:59 Standaard   #25
VBL

Als hij een zebrapad oversteekt geef ik extra gas.
VBL is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 03:14 Standaard   #26
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Nederland kreeg idd in verhouding teveel gele kaarten. Maar heeft dus al wel vroeg twee keer rood ontlopen. Ik vond het slecht wat Webb liet zien, daar niet van. En zeker bij die goal had Nederland al 3x een bal(corner, obstructie, buitenspel) mee moeten hebben. Maar in mijn ogen was hij wel slecht richting twee kanten.
Hier ben ik het wel mee eens. Ben dan ook erg teleurgesteld in de reactie van een aantal spelers....

Overigens moet ik nog de eerste scheids tegenkomen die niet in dat constant geduik van Iniesta, Xavi en Messi(bij Barca) trapt.

Laatst gewijzigd door DMJN; 12-07-10 om 03:27

Oud 12-07-10, 07:47 thumb down   #27

Hij begint gewoon meteen al met kaarten trekken en overal voor fluiten, en vervolgens kan hij niet meer terug.

Oud 12-07-10, 08:34 Standaard   #28
Wat ik al eerder schreef hierboven: dat vragen om kaarten moet direct met geel worden bestraft, maar Webb liet dit na (zoals wel meer...). Viel me overigens ook erg tegen van Xavi en Iniesta.
Imaginary_Friend is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 08:41 Standaard   #29

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Eens, maar Puyol geen rood en Heitinga wel tja .
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 08:47 thumb down   #30
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

Overduidelijk partijdig gefloten, wat een debiel die Webb...

Oud 12-07-10, 09:22 thumb down   #31

Ho-ward Webb je moeder heeft een step!

Oud 12-07-10, 09:49 Standaard   #32
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Floot niet consequent, Spanjaarden kregen geen geel waar Nederland het wel kreeg voor een zelfde soort overtredingen. Plus dat constante gezeik van die Spanjaarden om kaarten te geven, daar staat opzich al geel op, kregen ze nooit. Ook die schop van Iniesta op Van Bommel, dat was gewoon rood, maar hij kreeg zelfs niet eens geel, werd alleen even verteld het niet meer te doen

Van Bommel kwam wel goed wel met z'n geel, had ook gelijk rood kunnen zijn, De Jong was gewoon domme actie. Heitinga z'n eerste gele kaart was weer buitengewoon treurig, ging een Spanjaard op de voet van Heitinga staan en gelijk omvallen en janken om geel, kreeg Heitinga het ook nog

Oud 12-07-10, 09:51 Standaard   #33
Ik vond die overtreding van Heitinga op zich wel geel. Maar je kreeg wel het idee dat Webb het never nooit zelf gezien had en even uitging van zijn 5e, 6e en 7e man (Xavi, Iniesta en Busquets).
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 09:53 Standaard   #34
Ik niet!

Ook de Engelse media hebben hier trouwens een negatieve rol in gespeeld. Ze hebben de afgelopen dagen zich zeer eenzijdig negatief op Oranje gericht, zowel de rioolbladen als de betere kranten en de BBC. Dat kan niet volledig langs Webb heengegaan zijn.

Oud 12-07-10, 09:55 Standaard   #35
Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Ook de Engelse media hebben hier trouwens een negatieve rol in gespeeld. Ze hebben de afgelopen dagen zich zeer eenzijdig negatief op Oranje gericht, zowel de rioolbladen als de betere kranten en de BBC. Dat kan niet volledig langs Webb heengegaan zijn.
Klopt. Met name Van Bommel moest het enorm ontgelden. Van Bommel is ook gewoon een geweldig irritant figuur als hij niet in je team zit, maar ik heb ze bijvoorbeeld met geen woord gehoord over de tactieken van Brazilië tegen ons. Dat die Robben en Sneijder gewoon consequent bij elk balcontact een trap verkochten is blijkbaar wel ok.
Oud 12-07-10, 09:56 Standaard   #36
Ik niet!

Het heeft er denk ik mee te maken dat ze het A) niet gewend zijn van Nederland en B) Engeland zelf al veertig jaar amper iets gepresteerd heeff, dat maakt natuurlijk afgunsitg.

Oud 12-07-10, 10:01 Standaard   #37
Het heeft er denk ik mee te maken dat ze het A) niet gewend zijn van Nederland en B) Engeland zelf al veertig jaar amper iets gepresteerd heeff, dat maakt natuurlijk afgunsitg.
Ze zijn normaal nogal op onze hand ja. Ik denk dat het echt vooral A) is. Wij worden veel harder "gepakt" op een defensieve speelwijze en gedrag als dat van Van Bommel omdat ze het van ons niet gewend zijn. Het triest is dan wel weer dat het 20 jaar duurt voor men er bij Brazilië achter is dat ze geen sambavoetbal meer spelen, terwijl ze ons binnen één toernooi door hebben
Oud 12-07-10, 10:01 Standaard   #38

dReaMz's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door kabonk Bekijk bericht
Floot niet consequent, Spanjaarden kregen geen geel waar Nederland het wel kreeg voor een zelfde soort overtredingen. Plus dat constante gezeik van die Spanjaarden om kaarten te geven, daar staat opzich al geel op, kregen ze nooit. Ook die schop van Iniesta op Van Bommel, dat was gewoon rood, maar hij kreeg zelfs niet eens geel, werd alleen even verteld het niet meer te doen

Van Bommel kwam wel goed wel met z'n geel, had ook gelijk rood kunnen zijn, De Jong was gewoon domme actie. Heitinga z'n eerste gele kaart was weer buitengewoon treurig, ging een Spanjaard op de voet van Heitinga staan en gelijk omvallen en janken om geel, kreeg Heitinga het ook nog
Sneijder en Van Bommel liepen ook bij elke overtreding te vragen om een gele kaart. Iniesta had inderdaad rood moeten krijgen, hij reageerde op een harde trap van Van Bommel waar hij zo maar zijn tweede had kunnen hebben.

Van Bommel had sowieso het geluk dat hij niet meteen eruit werd gestuurd na die harde overtreding op Iniesta. De Jong is absoluut geen twijfel, direct rood. Heitinga wist dat hij geel had en moest die overtreding maken, dus terecht rood. Maar Webb gaf Robben geen tweede gele kaart nadat hij opzichtig even de bal wegschoot en Xavi deed hetzelfde en die kreeg wel geel. Het was een slechte wedstrijd van Webb maar beide teams zijn benadeeld.
dReaMz is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 10:04 Standaard   #39

Oorspronkelijk geplaatst door Aanvoerder Bekijk bericht
[afbeelding: link]
'It's a fucking disgrace' kon mij de woede van Drogba prima voorstellen, toen werd Chelsea echt bestolen. Die scheidsrechter is daarna trouwens hierom in het klooster gegaan, jammer dat een foutje zulke grote consequenties heeft voor een scheidsrechter. 'Gek genoeg' zou ik het dan weer niet erg vinden als onze Britse vriend hier zwaar depressief van wordt.

Vind dit sowieso helemaal niks, vooraf al niet. In de PL vind ik hem altijd al 1 van de mindere en ook in de CL finale onthield hij Bayern een zuivere strafschop. Geef mij maar Rosseti of Busacca.
zlakto is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 10:06 big smile   #40
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door zlakto Bekijk bericht
[...]

Die scheidsrechter is daarna trouwens hierom in het klooster gegaan,
Dat is niet waar, dat was een grap van een krant of zo geloof ik.

Oud 12-07-10, 10:07 Standaard   #41
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Was het niet stiekem Ovrebo die floot?

Oud 12-07-10, 10:09 no smile   #42
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Nee, het was Jan van Halst.
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 10:15 Standaard   #43
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
Was het niet stiekem Ovrebo die floot?
[afbeelding: link]
Hier moest ik nog aan denken, toen Robben erachter aan ging

Oud 12-07-10, 10:17 Standaard   #44
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert Bekijk bericht
[...]

Hier moest ik nog aan denken, toen Robben erachter aan ging
Dat plaatje kon ik niet vinden nog, maar toen bedacht ik het me ook inderdaad

Oud 12-07-10, 10:20 Standaard   #45

[...]

Dat is niet waar, dat was een grap van een krant of zo geloof ik.
Ah dacht dat ik dat ergens gelezen had
zlakto is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 10:21 Standaard   #46
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door zlakto Bekijk bericht
[...]

Ah dacht dat ik dat ergens gelezen had
Dat zal ook wel zo geweest zijn, maar het was een hoax.

Oud 12-07-10, 10:33 Standaard   #47
Saoirse

HairyArsedIrishman's Voetbal Forum schermafbeelding

In de eerste helft was hij nog niet zo slecht bezig, eerlijk gezegd. Volgens mij heeft hij ons voor de rust zelfs nog een aantal keer gematst.
In de tweede helft en de verlenging heeft hij dat ruimschoots gecompenseerd trouwens.

Oud 12-07-10, 10:35 thumb down   #48
Prima Deluxe.

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
[...]

Eens, maar Puyol geen rood en Heitinga wel tja .
Het bewijs dat je wel theater moet maken, anders wordt er blijkbaar niet meer gefloten. Trieste zaak.
Oud 12-07-10, 10:38 Standaard   #49
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door HairyArsedIrishman Bekijk bericht
In de eerste helft was hij nog niet zo slecht bezig, eerlijk gezegd.
Hij begon te snel met fluiten voor zeer lichte overtredingen (als het dat al waren) en met het strooien van kaarten. Daardoor kon hij niet meer terug en floot hij de wedstrijd stuk. Vervolgens ging hij ook nog zeer inconsequent fluiten en rondom het doelpunt zakte hij definitief door het ijs.

Oud 12-07-10, 10:41 Standaard   #50

ErikT's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh Bekijk bericht
[...]

Het bewijs dat je wel theater moet maken, anders wordt er blijkbaar niet meer gefloten. Trieste zaak.
Absoluut. Gaat Robben een keer niet liggen, maar doorvoetballen, krijg je dit...

Triest. Maar ja, hierover heb ik me in 2006 ook al opgewonden, en ik heb er voor het WK nog een topic over geopend, maar dit krijgt gewoon geen aandacht.

Laatst gewijzigd door ErikT; 12-07-10 om 11:14

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site