![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Zijn de eerste kogelbrieven al binnen?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Hoeveel echt smerige overtredingen heeft Nederland eigenlijk gemaakt? Nigel de Jong op Xabi, maar verder?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Van Bommel.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Wordt volgens mij nogal overtrokken en sowieso kan ik daar een aantal net zo harde overtredingen van Spanje tegenover zetten.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Tja. Als je zo'n afwijking van de bal niet ziet, kun je er maar beter mee stoppen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Ik denk dat ik er daar zo'n 500 per seizoen van zie.
En al was het een schandalige overtreding, dan waren het er wel twee. Woop-dee-doo! Ik vind dat gehuil over een extreem harde wedstrijd enorm overtrokken en lichtelijk homofiel. Er was niets bijzonders aan de hand, maar blijkbaar wordt het vanzelf waarheid als een paar papegaaien een liedje inzetten. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
||
|
|
|
|
|
#108 | |
|
||
|
|
|
|
|
#109 | |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
#111 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
Webb: 'Finale was regelrechte hel'
Van onze Telesportredactie PRETORIA - Howard Webb noemde de finale van het wereldkampioenschap voetbal van afgelopen zondagavond: "De moeilijkste momenten van mijn loopbaan, die je nog het best kunt omschrijven als een regelrechte helletocht die twee uur duurde". De scheidsrechter beschreef de eindstrijd als: "Psychisch en emotioneel slopend." Dat was het gevolg van de stortvloed aan kaarten in de 120 minuten durende finale tussen Nederland en Spanje. In de Daily Mail noemde de Brit het optreden van Oranje beestachtig. De 39-jarige arbiter deelde in totaal dertien gele en een rode kaart uit. Webb verbleef maandag in de buurt van Pretoria. Daar heeft de FIFA een accommodatie voor scheidsrechter en officials. "De FIFA heeft mij niet alleen beoordeeld op het optreden in de finale maar gekeken naar het hele toernooi", vertelde Webb. Het Engelse arbitrale trio is daar overigens goed opgevangen door de wereldvoetbalbond. Webb en zijn assistenten - Mike Mullarkey en Darren Cann - kregen vervolgens te horen dat twee moelijke buitenspelsituaties uitstekend werden beoordeeld. Bij de FIFA werd het optreden van Oranje vervolgens als bruut omschreven. Het arbitrale trio keert dinsdagochtend terug in Londen. Zij krijgen een korte vakantie voordat de Engelse Premier League volgende maand van start gaat. Xabi Alonso noemde de actie van Nigel de Jong: "Een van de ergste overtredingen ooit die ik moest incasseren". Webb gaf de middenvelder van Oranje geel voor zijn karatetrap op de borst van de Spanjaard. "Ik heb nog steeds pijn", klaagde Alonso daags na het duel. Manchester City's De Jong besloot: "Webb gaf mij geel, daar had ik geluk mee". |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Bizar hoe De Jong altijd overal mee wegkomt. Volgens mij heeft hij in zijn hele carrière amper rode kaarten gepakt, maar hij maakt wekelijks de meest schandalige overtredingen. Hoe flikt-ie dat toch?
Dit WK had hij vrijwel iedere match rood kunnen krijgen
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
![]() Ik krijg hoe langer hoe meer het idee dat wij Nederlanders collectief gek aan het worden zijn, of dat de rest van de wereld dat wordt. Dit is toch niet normaal? Nederland krijgt 100% de zwarte piet toegespeeld terwijl Webb als een held wordt vereerd...! CHECK DIT DAN! "The team were faced with a very challenging World Cup Final and responded in a highly professional manner. Howard, Mike and Darren should look back on this tournament with a sense of pride in their performances. They are huge credit to our profession and we are all looking forward to welcoming them home." Ze hebben voor minder de oorlog verklaard. |
||
|
|
|
|
|
#116 |
|
Als Webb 'highly professional' opgetreden heeft wil ik niet weten hoe hij fluit als hij het amateuristisch aanpakt.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Lees vanmorgen een stuk waarin hij zegt nergens spijt van te hebben en te vinden een goede finale te hebben gefloten.
!!!!!!Sorry hoor, maar dan heb je toch overduidelijke instructies van de FIFA om lekker alle schuld bij die Ollanders te laten liggen? __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Fuck Webb.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ik weet niet of ze al terug in Engeland zijn, maar het zou mij niet verbazen als ze daar door een juichende menigte onthaald worden. Ze worden in de media immers uitvoerig geprezen en je moet wat als je nationale elftal sinds het EK'96 amper wat gepresteerd heeft.
|
|
|
|
|
|
#120 | |
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
||
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ze zouden ook -mede- de pijlen kunnen richten op de duikelaars van Spanje en de 2 overtredingen van Puyol die voor een kentering hadden kunnen zorgen.. maar het is makkelijker om de verliezer neer te sabelen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Is ie al dood
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
FIFA speelt gewoon heel handig in op het feit dat Nederland de Zwarte Piet toegespeeld krijgt om hun eigen blazoen en dat van hun scheidsrechters schoon te houden.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
Ik begrijp dat het over die overtredingen gaat, maar wat dan over die corner? Over die mogelijke obstructie van Elia, daar kun je ook over discussieren. De kaart die hij vervolgens na de goal aan Mathijssen geeft voor die bal stuiteren... Etcetc, Webb heeft het zwaar, vast ja, maar hij beseft niet zo goed wat de gevolgen zijn geweest denk ik. Had hij die corner gegeven, was er in ieder geval rust in het spel geweest, misschien een kans, een offensiefje, wat clock gekillt, etc. Fack de FIFA
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Iedereen kan wel tegen Webb zijn, echter Webb is Nederland zeer tolorant geweest.
Zowel van Bommel met een trap van achter op de achillespees als de Jong met een doodschop in de eerste helft hadden door zomaar een andere scheidsrechter met rood direct van het veld afgekunt. Dit heeft Webb dus niet gedaan. Met negen man tegen Spanje was Nederlnd compleet weg gespeeld. Dus we mogen met gerust meer respect de heer Webb beoordelen. |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Nee, dan ben je toch een slechte scheidsrechter?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#128 | |
||
|
|
|
|
|
#129 | |
|
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Ik wil ook echt niet beweren dat Nederland een paar keer goed weg is gekomen, maar er wordt over de gehele wereld gesproken alsof er 1 kant op is gefloten in het voordeel van NL. Dan mag er best gezegd worden dat ook Spanje niet zo braaf elftal was.
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Xavi had wel 5x geel kunnen krijgen voor het vragen om een kaart.
Vieze hond. En die Webb maar waarschuwen en uiteindelijk geen kaart geven aan die Spanjool
|
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Als die Webb De Jong rood geeft voor die idiote overtreding, is er niks aan de hand en houd je een fatsoenlijke wedstrijd. Maar ja, hij mocht vast geen rood geven in de eerste helft, "omdat het een wedstrijd moest blijven".
De tactiek van "dan maar iedere Nederlander geel geven" heeft niet zo goed gewerkt. All in all: FIFA ^2
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
||
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Geel is op zijn plaats, verder niet.
Laatst gewijzigd door Keiser; 14-07-10 om 13:15 Reden: beelden nog eens herhaald gezien |
||
|
|
|
|
|
#138 |
|
Bekijk de beelden nog eens rustig.
Dit is gewoon simpel rood, van achteren aanvallen op de achillespees. |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
1. Kuyt raakt 2. Geen baal raakt 2. Z'n been strekt 3. Z'n noppen nog even vooruit doet om Kuyt z'n tweede been te raken. Laatst gewijzigd door Blawh; 14-07-10 om 13:17 |
||
|
|
|
|
|
#140 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
Ben toch bang dat de fifa er op gehamerd heeft om er zo lang mogelijk een wedstrijd van te maken.
Kijk en nu heb je dus de beslissing van de scheidsrechter, is het wel/niet zijn eigen beslissing Dat is dus een nadeel om te fluiten, de gehele waarheid zal nooit naar buiten komen. |
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Hier kan je over twijfelen: rood of geel.
Er zullen scheids zijn die rood geven en er zullen scheids zijn die het bij geel laten. Indien de voet van Puyol vol op de voet van Robben zou zijn gekomen was ik voor rood gegaan, nu is geel op zijn plaats.
|
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Dus jij vindt al die heisa om het harde spel van Nederland ook zo overdreven en eenzijdig belicht?
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Beter en veel beter was geweest:
Nederland verliest van Spanje met 5-4 en de gehele voetbalwereld had een vermakelijke voetbal wedstrijd gezien met 2 aanvallende team s. Dan was Nederland beter blijven hangen in de voetbal wereld kopjes dan nu met die schop toestanden. En had Webb beter kunnen slapen. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Vind ik wel, heb je die wedstrijden van Brazilie,Portugal en Ivoorkust gezien? Hoor je ook bijna niemand over.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
. Ik hoop dat je sarcastisch was.
|
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
|
|
|
#149 | |
Nee, het was geen technisch goede wedstrijd van Nederland, en ja er werd hard gespeeld. Maar om nu Webb heilig te verklaren en al zijn fouten/onvolkomendheden in deze wedstrijd maar te vergeten.. Hij floot verre van onfeilbaar. Wel heeft Nederland zelf nagelaten de wedstrijd te beslissen, maar als die doeltrap een hoekschop was geweest denk ik dat ze de penals hadden gehaald. Niet dat ik dat overleeft had overigens... __________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
||
|
|
|
|
|
#150 |
|
Goed gefloten joh.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Howard Webb #1: Weer actueel
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|