![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Naam: Michel Vorm Geboortedatum: 20-10-1983 Geboorteplaats: IJsselstein, Nederland 2005/06 FC Den Bosch 35 0 Eerste divisie 2006/07 FC Utrecht 33 0 Eredivisie 2007/08 FC Utrecht 11 0 Eredivisie 2008/09 FC Utrecht 26 0 Eredivisie 2009/10 FC Utrecht 33 0 Eredivisie
Hij heeft overigens ook geen vakantie dit jaar; na de finale moet hij op 13 of 14 juli alweer bij FC Utrecht zijn voor de EL wedstrijden. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat is een jodenfooi. Zal dus wel naar Ajax vertrekken als Steek dadelijk naar een Europese topclub vertrekt.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik heb altijd een beetje twijfels om zijn fysieke gesteldheid. Heeft erg vaak pijntjes, voor mijn gevoel.
Weet niet hoeveel hij wel moet kosten, maar het zou een goede zijn voor PSV. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hij is zeker toe aan een volgende stap, als PSV Isaksson kan slijten lijkt Vorm me wel iets
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik dacht echt dat hij hooguit 24 was.
Moet opschieten dan, ook al 'begint' de carrière van een keeper doorgaans wat later. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vorm heeft toch gezegd nooit naar Ajax te willen?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Account not Activated
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Toch ook niet direct de club waar Vorm aan gedacht zal hebben bij een eventueel vertrek.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mooie club daar kun je je goed laten zien dit jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Maar wel een leuke club, in de Premier League bovendien. Wel dikke kans dat ze direct degraderen natuurlijk, maar dit is wel zijn niveau. Hij volgt alleen wel een Nederlandse clubfavo op, dus de fans zullen wel wat van hem verwachten..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hij zal zich meer dan genoeg kunnen onderscheiden in de kelder van de PL. Lijkt me 'n leuke club voor 'm, als hij daar 'n niveau kan halen dan komt er zo 'n stapje omhoog wellicht.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Account not Activated
|
Wie heeft Swansea nu als keepers?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Account not Activated
|
Daar liggen wel kansen dan
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Account not Activated
|
Bevestigd?
Wie gaat Utrecht nu in de goal zetten? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Swansea is toch die promovendus? Ik voorzie een Velthuizentje..
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Het zijn we beiden degradatiekandidaten. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vorm word gehaald als 1e keeper inderdaad en met die gigantische bedragen die ze in Engeland krijgen gaat hij gewoon betaald krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik ben bang dat ze degraderen. Kan je of lekker in de championship spelen. Of je mag weer oprotten..
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Volgens mij mag 'ie eerst nog 'n heel seizoen in de PL acteren, dat lijkt me voor hem helemaal niet verkeerd. Wat er na 't seizoen gebeurt is dan de vraag, misschien redden ze 't wel.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Meest onzinnige post van het weekend dit.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Account not Activated
|
Ben benieuwd hoe hij het in de lucht gaat doen, als hij in de EPL overeind blijft wordt het na het EK een serieuze concurrent voor Steek
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
In tegenstelling tot dat Spaanse gajes heeft Swansea haar zaken keurig op orde. Gepromoveerd door het leuk te doen in de play-offs, niet door veel gekke aankopen. Voeren een financieel goed beleid dus Vorm krijgt gewoon zijn centen. Daarnaast is het de laatste jaren al vaak zo geweest dat de onverwachte promovendus het goed doet in de PL, al is het ook niet ondenkbaar dat ze degraderen. Maar zelfs als dat gebeurt, dan komt Vorm wel weer terecht.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij lijkt mij alleen wel wat te klein..
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hij moet erg oppassen met hoge ballen ja.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat wordt nog lachen tegen Stoke en Bolton
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Account not Activated
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Account not Activated
|
Hij is ondanks zijn lengte niet beter in de lucht dan Vorm. Als Vorm zich goed aanpast aan de EPL gaat Steek het nog moeilijk krijgen.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ach, Cudicini is maar een paar centimeter langer en die is ook een succesvol doelman gebleken in Engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Account not Activated
|
Waar reageer je precies op?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Schijnt zeer goed debuut gemaakt te hebben.
Quote van een Engels forum: What a save that was! This guy get's down quicker than a $2 whore. __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Michael Owen, Barton en Savage lieten in tweets weten onder de indruk te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#47 | ||||||||
|
|||||||||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het is natuurlijk wel waar, voor een Nederlands international is hij vrij goedkoop.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Opportunisten.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Michel Vorm: Klaar voor de volgende stap.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|