![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
Wat verwachten jullie van Preud'homme als trainer bij Twente? |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lijkt me een goede trainer gezien zijn prestaties, maar ik heb van iemand gehoord dat hij licht ontvlambaar kan zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij is in ieder geval niet kort van stof. Hij blijft maar ratelen. Net bij VI en nu ook weer bij het Sportjournaal.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Toont wel veel passie voor het werk. Hoop dat hij het beste uit spelers gaat halen. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Dat accent gaan we nog veel plezier aan beleven, dacht net dat hij regelrecht uit 'Allo 'Allo was gestapt
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zal vast een goede trainer zijn, maar ik mag hem nu al niet
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat was hij goed tegen Nederland op het WK 1994
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eerste prijs is binnen, vanavond de eerste wedstrijd in de competitie. Hoe komt hij op jullie als Twente fans over?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
2-2 tegen Inter en gewoon druk zetten en aanvallen
. Chapeau!
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Op twente.tv ook een interview met vader en zoon. Wel geinig
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Is dat menneke zo'n geweldig talent dan
, wat een dom gedoe van de FIFA.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Vind het op zich wel goed dat de Fifa dit soort dingen onderzoekt. Maar elke idioot had natuurlijk binnen 2 minuten doorgehad dat hier van spelershandel geen sprake was.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik vind het altijd zo mooi dat Frans-Nederlands praten.
Klinkt altijd veel zachter en vriendelijker. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vrouwen die dat spreken wekken bij mij ongeveer instant een erectie op. mên wat is dat een geil taaltje als je dat vergelijkt met dat boerengelul hier
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat ik heb meegekregen is de zoon van Preud'Homme geen diamantje. Hoorde via een van zijn teamgenoten dat het eigenlijk middelmaat was en dat ie iig gedurende de eerste weken min of meer uit de toon viel. Wellicht heeft ie zich nu wel aangepast, hij is dus in ieder geval niet het echte talent, maar als hij net zoveel mentaliteit heeft als zijn vader had zou ie het misschien wel tot profvoetballer kunnen schoppen. Wie weet....
Maar de link die Wekking legt is dus gezien de kwaliteiten van het zoontje ietwat ver gezocht. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wekking wilde met die column volgens mij juist aangeven hoe ver de FIFA soms gaat in zulke gevallen, want het is natuurlijk duidelijk dat het Twente om de trainer Michel Preud'Homme ging en niet om zijn voetballende zoon.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hij liet zich gisteren een beetje (
) gaan langs de lijn....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Liet zich gisteren idd kennen, hopelijk de eerste en de laatste keer. Emoties ok, maar dit was er ver over.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#22 |
![]() Check die mafkees! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Net een hond
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
HLN Jupiler League - Eén wedstrijd schorsing voor Michel Preud'homme (1087025)
Michel Preud'homme twee duels geschorst - Eerste Klasse - De Morgen Wat een baas! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik vind het wel gaaf, tenminste niet zo'n kleurloze vent.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
In Belgie weten ze wat een idioot het is! Maar vermakelijk is het zeker!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hij komt op mij eigenlijk helemaal niet over als iemand die tijdens een wedstrijd kan gaan lopen flippen. Dat maakt het incident nog maffer.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij heeft zich nog lang goed gehouden
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wat een baas.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik vond het eerst een kleurloos persoon, maar hoe meer we van hem zien, hoe leuker ik de man ga vinden, met z'n Franse bazen-lachje.
Preud'homme |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij werd vanochtend wakker en dacht, laat ik het eens anders gaan doen?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
"Klein" blundertje, leermoment voor de coach dus, volgende keer beter.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Waarom hebben de topics van de trainers hier allemaal een
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ach als hij kampioen wordt heeft hij het gewoon fantastisch gedaan. Zo'n verlies is niet heel erg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Toen ze onzeker werden en niet meer ieder mannetje van Villarreal op minder dan een meter konden afdekken zag je ineens de onwennigheid en het gebrek aan communicatie. Het verloop van de wedstrijd is echt voor meer dan de helft hierdoor bepaald. Lijkt me inderdaad een leermoment voor de coach. Zoiets overkomt je denk ik maar een keer. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik vond het wel een goede call van hem, maar als je zo aanvallend wilt gaan spelen kan je dat beter in eigen huis doen. Hou je het pressie zetten ook langer vol en is je tegenstander van nature al iets minder aanvallend bezig
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vond het wel apart, helemaal omdat je tegen teams als Inter en Spurs (hoger ingeschaalde teams) je niet aanpast. Had het idee dat hij de 'schade' beperkt wilde houden..
Liep dus niet goed, Onyewu was een opstopping van de opbouw. Jongens, wat is die gast matig aan de bal, ik denk dat Ronaldinho, Seedorf, Pirlo en Zlatan zich kapot hebben gelachen. Seedorf gaf ook aan dat het 'een hele goede jongen' was maar repte nauwelijks over diens kwaliteiten hehe. Voor de rest gewoon beetje ongelukkig, houdt je langer de 'nul' dan is er niks aan de hand. Moet gezegd dat ik heb genoten van Villarreal, lekker ploegje. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Tegen Villareal ook opeens zo'n vreemde opstelling, hij zal op een maximaal 3-1 verlies gegokt hebben en hopen op een stunt in eigen huis. Als dat niet lukte dan sliep ie er waarschijnlijk niet veel minder om. |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
Maar ik vind het bizar dat Van den Brom hem niet gewonnen heeft... |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vreemd inderdaad, van den Brom heeft naar mijn mening relatief gezien het beste werk afgeleverd dit seizoen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hoeveel stemmen zou Rutten hebben gekregen?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hmm van den Brom was inderdaad logischer geweest. Had niet verwacht dat deze award voor het tweede jaar op rij naar een Twente-coach zou gaan.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Doen en Co halen.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Misschien vindt Munsterman wel sponsor die salaris voor zijn rekening neemt. Ik kijk nergens meer van op bij Twente.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#50 |
|
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Michel Preud'homme: Een Belgische doelman aan de macht bij Twente.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|