Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 31-05-10, 21:28 emo   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Na het beëindigen van zijn profcarrière bleef Preud'homme een seizoen bij Benfica hangen, waar hij zich bezighield met het technische beleid. Al snel keerde Preud'homme terug naar zijn jeugdliefde, Standard Luik, om daar als hoofdtrainer aan de slag te gaan.

Preud'homme presteerde met zijn ploeg naar behoren, maar dacht de club in een rol als technisch directeur meer van dienst te kunnen zijn. Deze functie bekleedde Preud'homme vier seizoenen. Echter, nadat in 2006 Jan Boskamp zijn congé kreeg, besloot de clubman zelf weer het trainersstokje ter hand te nemen. Her resulteerde in de Belgische landstitel in 2007/08.

Afgelopen seizoen stond de voormalig doelman aan het roer bij AA Gent. Met deze club sloot hij de competitie af op een verdienstelijke tweede plaats. Bovendien werd de Belgische beker gewonnen na een 3-0 overwinning op Cercle Brugge.

Maandag werd Michel Preud'homme aangesteld als trainer van regerend Nederlands landskampioen FC Twente. Preud'homme heeft in Enschede een contract voor drie seizoenen getekend. Hij is na René Vandereycken (2002-2004) de tweede Belgische hoofdtrainer in de historie van FC Twente.
Preud'homme: 'Mentaliteit bij Twente maakt me blij'
31/05/2010 15:13

Maandagmiddag presenteerde FC Twente zijn nieuwe trainer Michel Preud'homme. De Belgische oefenmeester maakte een tevreden en gedreven indruk.

'De afgelopen tijd heb ik gebruikt om zoveel mogelijk info van de club binnen te krijgen', vertelt Preud'homme op de website van
FC Twente. 'Ik wilde zo rap mogelijk van alles te weten komen en heb veel dvd'tjes bekeken.'

'FC Twente heeft een goede ploeg. Dat zij afgelopen seizoen voor het eerst kampioen is geworden is een schitterende prestatie. Wat me vooral blij maakt is het potentieel en de geweldige mentaliteit van de spelersgroep. Ze hebben van het begin tot het einde geknokt. '

Preud'homme schermde met belangstelling van het Saudische Al-Shabab, terwijl bij AA Gent een verbeterd contract klaar lag. Maar de voormalige doelman koos bewust voor FC Twente. 'Het menselijk contact met de mensen bij de club, zoals voorzitter Joop Munsterman was voor mij erg belangrijk.'

'Daarnaast waardeer ik de manier waarop ze bij mijn zijn gekomen. Ze hebben me lang gevolgd en hebben zelfs wedstrijden en trainingen van mij bekeken. Tevens is het stadion erg sfeervol. Met de steile kanten achter de doelen is het een beetje te vergelijken met Standard Luik.'
Volgens mij voor vele toch wel een onbekende trainer, ondanks zijn staat van dienst als doelman. Ben erg benieuwd wat hij gaat doen in Enschede bij FC Twente en hoe het team zich gaat ontwikkelen.

Wat verwachten jullie van Preud'homme als trainer bij Twente?
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 31-05-10, 21:34   #2

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Lijkt me een goede trainer gezien zijn prestaties, maar ik heb van iemand gehoord dat hij licht ontvlambaar kan zijn.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 31-05-10, 22:47   #3
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is in ieder geval niet kort van stof. Hij blijft maar ratelen. Net bij VI en nu ook weer bij het Sportjournaal.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 31-05-10, 22:56   #4
NM.

NM.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep
Lijkt me een goede trainer gezien zijn prestaties, maar ik heb van iemand gehoord dat hij licht ontvlambaar kan zijn.
Hij heeft blijkbaar al meerdere malen op de tribune gezeten tijdens een wedstrijd.

Toont wel veel passie voor het werk. Hoop dat hij het beste uit spelers gaat halen.
NM. is offline   Met citaat reageren
Oud 31-05-10, 23:17   #5

Dat accent gaan we nog veel plezier aan beleven, dacht net dat hij regelrecht uit 'Allo 'Allo was gestapt
Scorpie is offline   Met citaat reageren
Oud 31-05-10, 23:19   #6
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Zal vast een goede trainer zijn, maar ik mag hem nu al niet
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 31-05-10, 23:21   #7

Oorspronkelijk geplaatst door NM.

Hij heeft blijkbaar al meerdere malen op de tribune gezeten tijdens een wedstrijd.

Toont wel veel passie voor het werk. Hoop dat hij het beste uit spelers gaat halen.
Klopt ja, zou je niet zeggen als je hem ziet.
Oud 31-05-10, 23:27 hearth   #8
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat was hij goed tegen Nederland op het WK 1994
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 06-08-10, 15:27 Standaard   #9
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Eerste prijs is binnen, vanavond de eerste wedstrijd in de competitie. Hoe komt hij op jullie als Twente fans over?

Oud 14-09-10, 22:53 thumb up   #10

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

2-2 tegen Inter en gewoon druk zetten en aanvallen . Chapeau!

Oud 16-11-10, 17:15 thumb up   #11
Heeft FC Twente nu een kind gekregen of niet?

16/11/2010 11:00

Het was in de aanloop naar de topweek met wedstrijden tegen ADO Den Haag, PSV en Werder Bremen en bij FC Twente raasde de valbijl door de selectie.

Peter Wisgerhof, Dwight Tiendalli, Nicky Kuiper, Rasmus Bengtsson; de ene na de andere verdediger haakte ziek, zwak of misselijk af. Michel Preud’homme (foto) streek zich de krul uit het haar, zuchtte eens en zei: 'Het zou handig zijn als ik nu mijn zoon Guilian zou kunnen oproepen.'

De trainer lachte erbij, maar het was humor van de galg.

Guilian Preud’homme behoort tot de A1-selectie van FC Twente. Voetballen doet de centrale verdediger er echter nauwelijks. Ja, af en toe, zoals in dat vriendschappelijke wedstrijdje tegen de amateurs van PH.

Maar zodra er een competitie- of bekerduel in het geding is, moet de jonge Preud’homme toekijken. Hij is namelijk nog steeds niet vrijgegeven en derhalve niet speelgerechtigd verklaard door de FIFA.

De wereldvoetbalbond heeft de overschrijving van Guilian Preud’homme van KV Mechelen naar FC Twente al vier maanden in onderzoek. Verdachte transfer.

Guilian Preud’homme kwam in juli naar Enschede in het spoor van zijn vader Michel die trainer werd van FC Twente. Maar wie zegt dat Michel niet eigenlijk meekwam met Guilian, de talentvolle voetballer om wie het de Enschedese club eigenlijk te doen was?

Geen weldenkend mens. Toch onderzoeken de detectives van de FIFA of hier geen sprake is van het zogeheten kidsnapping.

In principe zijn internationale transfer van voetballers onder de achttien jaar verboden. Een uitzondering wordt gemaakt voor spelers waarvan de ouders vanwege niet voetbalgerelateerde redenen moeten verhuizen naar een ander land.

En juist die regel wordt met allerlei kunstgrepen omzeild. Een Franse rozenkweker krijgt ineens het onweerstaanbare aanbod om voor tweehonderdduizend euro per jaar trambestuurder in Londen te worden en hup, zijn twaalfjarige zoontje, toevallig een begenadigde middenvelder, duikt op bij een club uit de Premier League.

Dat zijn de Messi-achtigen. Vernoemd naar de Argentijnse voetballer die op dertienjarige leeftijd met zijn gehele familie naar Barcelona verhuisde. Dat soort praktijken wil de FIFA uitbannen.

Zo kreeg Chelsea vorig jaar een onderzoek aan de broek naar de overgang van de elfjarige Jeremy Boga van ASPTT Marseille die met vader, moeder en twee broers ineens in Londen neerstreek. De transfers van Paul Dogba (16) van Le Havre naar Manchester United en Jeremy Helan (17) van Stade Rennes naar Manchester City werden eveneens tegen het licht gehouden.

In de omgekeerde logica van de FIFA luidt de volgende hamvraag: heeft FC Twente afgelopen zomer nu een kind gekregen of niet? Wilde de club daadwerkelijk Michel Preud’homme als trainer of is zijn aanstelling slechts een slinkse uitwijkmanoeuvre met als enig doel diens zoon Guilian weg te kapen?

FC Twente moet nu bij de halsstarrige rechercheurs van de FIFA aantonen dat het afgelopen zomer niet eerst Steve McClaren wegpestte om daarmee een baantje te creëren voor Michel Preud’homme teneinde diens kind naar Enschede te lokken.

En Guilian Preud'homme moet bewijzen dat hij slechts op amateurbasis bij FC Twente voetbalt en ook nog eens een schoolopleiding geniet. Want dat is de volgende uitzondering op de internationale transferregel van de FIFA. Een jeugdspeler mag binnen de EU wel van club veranderen als zijn nieuwe vereniging hem ook een opleiding binnen het normale onderwijs laat volgen.

En dus heeft Guilian Preud’homme zijn lesrooster, schoolagenda en leerontwikkelingsplan inmiddels naar het Politbureau van de FIFA gestuurd. Vertaald in het Engels, dat wel, want anders golden de stukken niet als bewijs.

De ballenjongens van Blatter zetten daarmee hun speurwerk voort en doen misschien nog wel voor de Kerst uitspraak.

Je vraagt je af: zou de FIFA met al de smeergeld- en complottheorieën rond de toewijzing van het WK in 2018 niet wat beters te doen hebben?

Peter Wekking
Hihi.

Oud 16-11-10, 17:17 Standaard   #12
Hup Holland!

Lamzak's Voetbal Forum schermafbeelding

Op twente.tv ook een interview met vader en zoon. Wel geinig

Oud 16-11-10, 17:41 Standaard   #13

neilpad's Voetbal Forum schermafbeelding

Is dat menneke zo'n geweldig talent dan , wat een dom gedoe van de FIFA.

Oud 16-11-10, 21:36 Standaard   #14
Vind het op zich wel goed dat de Fifa dit soort dingen onderzoekt. Maar elke idioot had natuurlijk binnen 2 minuten doorgehad dat hier van spelershandel geen sprake was.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 17-11-10, 01:03 Standaard   #15
Ik voel me hier thuis!

Ik vind het altijd zo mooi dat Frans-Nederlands praten.

Klinkt altijd veel zachter en vriendelijker.

Oud 17-11-10, 07:45 Standaard   #16
Hup Holland!

Lamzak's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Inconsequent Bekijk bericht
Ik vind het altijd zo mooi dat Frans-Nederlands praten.

Klinkt altijd veel zachter en vriendelijker.
Vrouwen die dat spreken wekken bij mij ongeveer instant een erectie op. mên wat is dat een geil taaltje als je dat vergelijkt met dat boerengelul hier

Oud 18-11-10, 08:05 Standaard   #17

Babbatuur's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat ik heb meegekregen is de zoon van Preud'Homme geen diamantje. Hoorde via een van zijn teamgenoten dat het eigenlijk middelmaat was en dat ie iig gedurende de eerste weken min of meer uit de toon viel. Wellicht heeft ie zich nu wel aangepast, hij is dus in ieder geval niet het echte talent, maar als hij net zoveel mentaliteit heeft als zijn vader had zou ie het misschien wel tot profvoetballer kunnen schoppen. Wie weet....

Maar de link die Wekking legt is dus gezien de kwaliteiten van het zoontje ietwat ver gezocht.

Oud 19-11-10, 19:47 Standaard   #18
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Wekking wilde met die column volgens mij juist aangeven hoe ver de FIFA soms gaat in zulke gevallen, want het is natuurlijk duidelijk dat het Twente om de trainer Michel Preud'Homme ging en niet om zijn voetballende zoon.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 28-02-11, 09:45 duh   #19
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij liet zich gisteren een beetje () gaan langs de lijn....

dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 28-02-11, 10:35 Standaard   #20
Liet zich gisteren idd kennen, hopelijk de eerste en de laatste keer. Emoties ok, maar dit was er ver over.
Oud 28-02-11, 11:17 Standaard   #21
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
Liet zich gisteren idd kennen, hopelijk de eerste en de laatste keer. Emoties ok, maar dit was er ver over.
Jezus idd, dan krijgt Verbeek een wedstrijd schorsing aan zijn broek.... Wat geef je deze sjaak dan? Leek wel hondsdol te worden man... Was eerder eng dan amusant.

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 28-02-11, 11:20 Standaard   #22
Ken sent me.....

Check die mafkees!

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
Oud 28-02-11, 13:24 Standaard   #23
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Net een hond
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 28-02-11, 14:10 Standaard   #24
Ken sent me.....

HLN Jupiler League - Eén wedstrijd schorsing voor Michel Preud'homme (1087025)

Michel Preud'homme twee duels geschorst - Eerste Klasse - De Morgen

Wat een baas!

Oud 28-02-11, 14:42 Standaard   #25
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind het wel gaaf, tenminste niet zo'n kleurloze vent.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 01-03-11, 11:54 Standaard   #26
Ken sent me.....

In Belgie weten ze wat een idioot het is! Maar vermakelijk is het zeker!

Oud 01-03-11, 12:04 Standaard   #27
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij komt op mij eigenlijk helemaal niet over als iemand die tijdens een wedstrijd kan gaan lopen flippen. Dat maakt het incident nog maffer.

Oud 01-03-11, 14:58 Standaard   #28

Hij heeft zich nog lang goed gehouden

Oud 09-03-11, 17:13 thumb up   #29

Paaskonijn's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een baas.
Paaskonijn is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 01:54 Standaard   #30

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond het eerst een kleurloos persoon, maar hoe meer we van hem zien, hoe leuker ik de man ga vinden, met z'n Franse bazen-lachje.

Preud'homme
Ritmo is offline   Met citaat reageren
Oud 07-04-11, 22:41 no smile   #31
Drums

Hij werd vanochtend wakker en dacht, laat ik het eens anders gaan doen?
Oud 07-04-11, 23:31 Standaard   #32
"Klein" blundertje, leermoment voor de coach dus, volgende keer beter.
Oud 07-04-11, 23:59 big smile   #33

Waarom hebben de topics van de trainers hier allemaal een -PI?
Oud 08-04-11, 00:06 Standaard   #34
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach als hij kampioen wordt heeft hij het gewoon fantastisch gedaan. Zo'n verlies is niet heel erg.

Oud 08-04-11, 01:14 Standaard   #35

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
"Klein" blundertje, leermoment voor de coach dus, volgende keer beter.
Tijdens die eerste 15 minuten had ik even het idee dat hij een geniale taktische beslissing had genomen door met zoveel spelers op het middenveld te spelen. Villarreal kwam bijna hun eigen zestien meter gebied niet uit omdat ze dan gelijk een speler van Twente op minder dan een meter afstand zagen staan. Jammer dat Twente deze pressie niet vol kon houden.

Toen ze onzeker werden en niet meer ieder mannetje van Villarreal op minder dan een meter konden afdekken zag je ineens de onwennigheid en het gebrek aan communicatie. Het verloop van de wedstrijd is echt voor meer dan de helft hierdoor bepaald. Lijkt me inderdaad een leermoment voor de coach. Zoiets overkomt je denk ik maar een keer.
Steffie is offline   Met citaat reageren
Oud 08-04-11, 07:48 arrow   #36

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond het wel een goede call van hem, maar als je zo aanvallend wilt gaan spelen kan je dat beter in eigen huis doen. Hou je het pressie zetten ook langer vol en is je tegenstander van nature al iets minder aanvallend bezig
Huniddity is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-04-11, 10:52 Standaard   #37
Oorspronkelijk geplaatst door Steffie Bekijk bericht
[...]

Tijdens die eerste 15 minuten had ik even het idee dat hij een geniale taktische beslissing had genomen door met zoveel spelers op het middenveld te spelen. Villarreal kwam bijna hun eigen zestien meter gebied niet uit omdat ze dan gelijk een speler van Twente op minder dan een meter afstand zagen staan. Jammer dat Twente deze pressie niet vol kon houden.

Toen ze onzeker werden en niet meer ieder mannetje van Villarreal op minder dan een meter konden afdekken zag je ineens de onwennigheid en het gebrek aan communicatie. Het verloop van de wedstrijd is echt voor meer dan de helft hierdoor bepaald. Lijkt me inderdaad een leermoment voor de coach. Zoiets overkomt je denk ik maar een keer.
Je hebt gelijk, ik had voor de wedstrijd ook het idee dat dit wel ging werken. Maar op een gegeven moment werden de ruimtes te groot, ook doordat Villareal zich aanpaste. Ik denk dat dat het grootste probleem was gisteren, die linksback van hun ging op een gegeven moment de ruimte achter Rosales benutten, waardoor je een probleem kreeg. Twente had daar geen antwoord op.
Oud 08-04-11, 22:07 Standaard   #38

Babbatuur's Voetbal Forum schermafbeelding

Vond het wel apart, helemaal omdat je tegen teams als Inter en Spurs (hoger ingeschaalde teams) je niet aanpast. Had het idee dat hij de 'schade' beperkt wilde houden..

Liep dus niet goed, Onyewu was een opstopping van de opbouw. Jongens, wat is die gast matig aan de bal, ik denk dat Ronaldinho, Seedorf, Pirlo en Zlatan zich kapot hebben gelachen. Seedorf gaf ook aan dat het 'een hele goede jongen' was maar repte nauwelijks over diens kwaliteiten hehe.

Voor de rest gewoon beetje ongelukkig, houdt je langer de 'nul' dan is er niks aan de hand. Moet gezegd dat ik heb genoten van Villarreal, lekker ploegje.

Oud 08-04-11, 22:41 Standaard   #39
Oorspronkelijk geplaatst door Babbatuur Bekijk bericht
Vond het wel apart, helemaal omdat je tegen teams als Inter en Spurs (hoger ingeschaalde teams) je niet aanpast. Had het idee dat hij de 'schade' beperkt wilde houden..

Liep dus niet goed, Onyewu was een opstopping van de opbouw. Jongens, wat is die gast matig aan de bal, ik denk dat Ronaldinho, Seedorf, Pirlo en Zlatan zich kapot hebben gelachen. Seedorf gaf ook aan dat het 'een hele goede jongen' was maar repte nauwelijks over diens kwaliteiten hehe.

Voor de rest gewoon beetje ongelukkig, houdt je langer de 'nul' dan is er niks aan de hand. Moet gezegd dat ik heb genoten van Villarreal, lekker ploegje.
Tsjah, Wisgerhof liet hem op een gegeven moment opbouwen omdat ie het zelf niet redde. Dat zegt wel genoeg over de kwaliteiten van onze verdediging. Prima mandekkers, maar zo gauw er meer gevraagd wordt.... Wisgerhof+Onyewu is iig net iets te veel van hetzelfde.
Oud 09-04-11, 02:40 Standaard   #40

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Ach als hij kampioen wordt heeft hij het gewoon fantastisch gedaan. Zo'n verlies is niet heel erg.
Ik heb een beetje het idee dat hij het winnen van de Europa League totaal onrealistisch vond, en liever voor 2 tastbare (en haalbare) prijzen ging.

Tegen Villareal ook opeens zo'n vreemde opstelling, hij zal op een maximaal 3-1 verlies gegokt hebben en hopen op een stunt in eigen huis. Als dat niet lukte dan sliep ie er waarschijnlijk niet veel minder om.
Oud 28-05-11, 16:25 Standaard   #41
Drums

Preud'homme beste coach
Uitgegeven: 28 mei 2011 16:01
Laatst gewijzigd: 28 mei 2011 16:02

ZEIST - Trainer Michel Preud'homme van FC Twente is door zijn collega's van alle Nederlandse profclubs verkozen tot beste coach van het seizoen 2010-2011. De Belg treedt in de voetsporen van Steve McClaren, zijn voorganger bij de succesvolle club uit Enschede.

Preud'homme won met FC Twente de KNVB-beker en Johan Cruijff Schaal. Hij eindigde met zijn club als tweede in de eredivisie.

De voormalige doelman was samen met John van den Brom (ADO Den Haag), Fred Rutten (PSV), Harm van Veldhoven (Roda JC), en René Trost (MVV) genomineerd.

Preud'homme is trots op zijn uitverkiezing. ''In het begin zal er best sceptisch over mijn aanstelling zijn gereageerd'', stelde hij.

''Een Belgische trainer voor de kampioen van Nederland en dan ook nog een ex-keeper. Maar wij zijn ijzersterk geweest. Ik ben ook trots dat ik de Rinus Michels Award te danken heb aan mijn collega's.''
Tja, gefeliciteerd.
Maar ik vind het bizar dat Van den Brom hem niet gewonnen heeft...
Oud 28-05-11, 16:28 thumb up   #42
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Vreemd inderdaad, van den Brom heeft naar mijn mening relatief gezien het beste werk afgeleverd dit seizoen.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 28-05-11, 16:38 Standaard   #43

Hoeveel stemmen zou Rutten hebben gekregen?
Oud 28-05-11, 17:19 Standaard   #44
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Hmm van den Brom was inderdaad logischer geweest. Had niet verwacht dat deze award voor het tweede jaar op rij naar een Twente-coach zou gaan.

Oud 28-05-11, 17:36 Standaard   #45
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
[...]
Tja, gefeliciteerd.
Maar ik vind het bizar dat Van den Brom hem niet gewonnen heeft...
Idem dito. Ben blij dat Preud'homme het geworden is, maar v.d. Brom had hem meer verdiend.
Oud 04-06-11, 11:11 thumb up   #46
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

In de belangstelling van Lyon.

Oud 04-06-11, 13:44 Standaard   #47
Ik voel me hier thuis!

Doen en Co halen.

Oud 04-06-11, 14:43 Standaard   #48
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Inconsequent Bekijk bericht
Doen en Co halen.
Onbetaalbaar voor Twente.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 05-06-11, 00:41 Standaard   #49
Ik voel me hier thuis!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Onbetaalbaar voor Twente.
Misschien vindt Munsterman wel sponsor die salaris voor zijn rekening neemt. Ik kijk nergens meer van op bij Twente.

Oud 06-06-11, 16:22 Standaard   #50
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgende gerucht:

Preud'homme in beeld als bondscoach van Saoedi-Arabië - Buitenlands Voetbal - HLN

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site