![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Full name Javier Hernández Balcázar Date of birth 1 June 1988 (age 21) Place of birth Guadalajara, Jalisco, Mexico Height 1.73 m Playing position Forward Javier Hernández Balcázar (Guadalajara, 1 juni 1988) is een Mexicaans betaald voetballer. De aanvaller maakte in september 2006 zijn profdebuut voor Club Deportivo Guadalajara en bereikte van daaruit in april 2010 een overeenkomst voor een transfer naar Manchester United FC. In september 2009 speelde hij zijn eerste wedstrijd voor het Mexicaanse nationale team. Hernández luistert naar de bijnaam El ChÃ*charito ('het erwtje'), die hij kreeg omdat zijn vroeger eveneens voor het Mexicaans elftal spelende vader El Chicharo ('de erwt') werd genoemd. Hernández doorliep oorspronkelijk de jeugdopleiding van TapatÃ*o. De 1.73 meter lange aanvaller vormt de derde opeenvolgende generatie uit zijn familie die uitkwam voor zowel Club Deportivo Guadalajara als het Mexicaanse nationale team. Naast zijn vader, vertegenwoordigde ook zijn grootvader Tomás Balcázar beide selecties. Laatstgenoemde speelde met Mexico op het WK 1954 en scoorde daar als eerste Guadalajara-speler ooit een doelpunt voor de nationale ploeg. Hernández' vader Javier Hernández behoorde tot de Mexicaanse selectie op het WK 1986. Evenals Hernández waren ook zijn vader en grootvader aanvaller.
|
||
|
|
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#3 |
|
bigMAC kom er maar in.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erwtje... ben je mooi klaar mee met zo'n naam.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Groot talent, in de toekomst goud waard voor United. Zal net als Ronaldo wel 1 of 2 seizoen volledig moeten wennen.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#7 | |
EL CHICHARITO
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Hey, hij heeft een topic, leuk.
Ik heb nog weinig van hem gezien, net als de meesten hier gewoon de interland tegen Nederland en de invalbeurt tegen Zuid-Afrika. Moeilijk om wat zinnigs te zeggen over zijn niveau, maar ik zie hem zo niet meteen het team binnen wandelen. Neem ook aan dat Ferguson hem rustig de tijd gaat geven om te wennen. Wat ik er tot nu toe van gezien heb is het denk ik wel een type speler wat Man Utd kan gebruiken. Hij heeft diepgang en lijkt me erg doelgericht, en Man Utd heeft niet echt spelers die achter de verdediging opduiken. Hopelijk kan hij de plek van Owen overnemen over een jaar. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
even in de gaten houden deze speler. nog weinig van gezien.
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dit wordt een goeie.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banned
|
Denk dat hij het eerste jaar niet aan de 1000 minuten komt
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hij heeft pas 2x meegedaan, waarvan 1x een half uurtje. Tot nog toe maken andere een betere indruk hoor. Maar goed, al wel gescoord en mij positief verrast. Hij heeft talent, maar veel concurrentie voorin bij Manchester.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hij heeft toch ook al tegen Manchester United gescoord in de voorbereiding....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Laat hem Own Goal maar vervangen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
En dan?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
ik heb 1 kaartje over voor Fulham - Man utd over 2 weken. Iemand interesse ??
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gaat Berbatov en Owen op zeker uit de basis spelen. Al moet worden gezegd dat dat in het laatste geval een kleine moeite is.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Mag hopen dat hij inderdaad nu al Owen voorbijgestreefd is. Berbatov lijkt mij persoonlijk een betere partner voor Rooney, Hernandez lijkt me dan wel weer een betere optie in 4-3-3 als Rooney niet beschikbaar is.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
SAF heeft eens gezegd dat Chicharito eendezelfde soort speler als Rooney is, dus daarvan uitgaande zie ik Chicharito niet zo snel Berbs als Rooney's aanvalspartner vervangen. That said, Ferguson spreekt wel vaker onzin
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die eerste kop goal was echt fenomenaal
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bleek toch wel een gouden greep om hem te halen. Ben benieuwd of hij in zijn tweede seizoen nog zo weet te presteren.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Respect, als je zo presteert terwijl je net uit de Mexicaanse competitie komt.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Javier 'Chicharito' Hernandez: Mexicaanse ster bij Manchester United.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|