![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
-
Laatst gewijzigd door Tjeuke; 29-12-10 om 14:15 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja, geen topclubs dus
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij moet gewoon lekker verlengen, hij zit hier goed. De fans houden van hem
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Als Barcelona Villa niet had gehaald moesten ze Pantelic halen, dat roep ik steeds. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pantelic moet gewoon bij Ajax blijven,
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik denk dat hij uiteindelijk ook wel blijft.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij heeft allang besloten als het goed is.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Iraklis Thessaloniki
PSG Lausanne-Sport Celta de Vigo Sturm Graz Yverdon-Sport Obilić Belgrado FK Smederevo Rode Ster Hertha BSC AFC Ajax Allemaal topclubs in eigen land hoor, althans toen Pantelic er speelde. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hertha toch niet lijkt me..
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
2004–05 Bundesliga 4th
2005–06 Bundesliga 6th 2006–07 Bundesliga 10th 2007–08 Bundesliga 10th 2008–09 Bundesliga 4th Mja... subtop |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Edit: kan nog net
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Trabzonspor vind ik eigenlijk niet vreemd , spelen wel europees , doen het goed in Turkije ( iedereen kan er kampioen worden
)En hij kan nu nog zijn eigen salaris vragen dat wat Trabzonspor ook zo snel mogelijk afgehandeld wilt hebben denk ik want na het WK kan die zomaar duurder zijn als meer clubs hem willen. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De club die de VBL-cup in handen heeft. Wie wil daar niet naar toe......
http://www.vblforum.nl/Thread-De-VBL-Cup-3-Met-een-Turkse-winnaar |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoewel Pantelic natuurlijk heeft bewezen heel goed zijn hand te kunnen overspelen
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Respect
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Mooi shirt voor Derksen!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mooie actie.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik dacht dat het alleen Lazovic en Manolev waren die er 1tje gaven?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wat doet ie?
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
![]() Maar hij zei wel de naam Manolev !
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
is hij niet vergeten zijn kleding in te leveren? Ajax moet wel een beetje om de centen denken natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
'ik ben een supervoetballer'
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dit is ergens toch wel cult hoor
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Supervoetballer voor een modale club en modale competitie ja
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Altijd weer die Serviërs met hun idiote zelfbeeld.
Ik wens hem in ieder geval veel sterkte met het zoeken naar een driejarig contract. En dan straks weer pas in september bij een club komen (met een één of tweejarig contract) en daarna natuurlijk achteraf lullen dat als hij er vanaf het begin was geweest, <insert club> kampioen was geworden. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
4 seizoenen Hertha á €1.000.000
1 seizoen Ajax á €1.000.000 1 jaar Celta en 1 jaar PSG. Ja! Hij moet aan zijn familie denken. Hij is nog lang niet binnen. Ook zijn tekengeld bij Ajax levert natuurlijk niet genoeg op! __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Het is gewoon een goedkope smoes zodat mensen hem geen geldwolf gaan vinden. Die gozer is natuurlijk allang binnen, alleen moet hij zich nog realiseren dat geen 1 club (tenzij dat in Qatar/Saudi/Oezbekistan/etc is) hem een 3 jarig contract gaat geven als hij al 31,5 is, het risico is simpelweg te groot. Zeker voor zijn salaris.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hij maakt wel weer even een interland doelpunt tegen Kameroen
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gaat tekenen bij Borussia Dortmund volgens Bild.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nooooooooooooo!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wat moet Dortmund in godsnaam met hem? Zat spitsen daar toch...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Marko Pantelic #4: Zakken vullen in Turkije?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|