![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Voornaam: Stijn Achternaam: Schaars Geboortedatum: 11-01-1984 Geboorteplaats: Gendt,Nederland Nationaliteit: Nederland 002/03 Vitesse 2 0 Eredivisie 2003/04 Vitesse 21 0 Eredivisie 2004/05 Vitesse 21 4 Eredivisie 2005/06 AZ 24 1 Eredivisie 2006/07 AZ 18 5 Eredivisie 2007/08 AZ 0 0 Eredivisie 2008/09 AZ 29 0 Eredivisie 2009/10 AZ 29 0 Eredivisie
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als de stap niet te groot is wel...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Van mij hoeft ie nu niet meer naar PSV te komen...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij is 27 ofzo? Wat moet hij nog in NL?
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat zou die moeten opbrengen?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Die jongen moet echt snel weg bij AZ als hij nog iets van zijn carrire wil maken.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik heb hem altijd een tikkeltje overschat gevonden. Te traag en veel overtredingen nodig, doet het blijkbaar wel goed met de waffel bij de scheidsrechters aangezien hij vaak zonder kaart van het veld stapt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
In deze vorm wil niemand hem hebben.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Het zal hem geen binnenlandse transfer opleveren mag ik hopen...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
Fulham niet iets voor hem? Dembele achterna. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Samen met de schoonzoon van Johan Neeskens spelen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lekker naar Sporting in Portugal. Ik zal hem zeker niet mis. Arrogante kwal
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wel weer 'n typisch geval van PSV ligt te slapen, of wilden ze 'm niet zo graag eigenlijk?
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
PSV is toch al langer bezig met 'm, waarom niet snel handelen en die handtekeningen onder 't contract? Als je 't belangrijk genoeg vindt, dan was 't al rond geweest.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Misschien hadden ze verwacht / gehoopt dat Engelaar ook al weg zou zijn. Ik denk niet dat PSV in de situatie zit om beide spelers onder contract te hebben staan.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Alsof Engelaar zo'n gewild object is.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Misschien hebben er toch al wat clubs genformeerd, maar goed. Dit is het Schaars topic en ik verwacht ook dat de interesse in Engelaar hier Schaars zal zijn.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die Schaars-woordgrappen worden steeds slechter
.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat is Portugees uit Portugal toch lelijk. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Portugees is lelijk. Period.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Stijntjuh bedankt
Stijntjuh bedankt Stijntjuh Stijntjuh Stijntjuh bedankt __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gaat natuurlijk nooit slagen daar, maar zo'n kans moet je altijd pakken natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Laatst gewijzigd door Thieske; 28-09-11 om 14:41 |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat een flapdrol, hij mag blij zijn als hij komende zomer op de tribune mag plaatsnemen, laat staan als selectiespeler.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Van Marwijk is ook echt zo'n bondscoach die hem vanwege deze uitspraak nooit meer oproept.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij doet het wel redelijk aardig in Lissabon.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Het ligt toch iets anders:
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Maakte een mooie goal gisteren.
Op zich is het logisch dat hij opvalt daar. Al die ploegen komen daar om Braziliaantjes te spotten en dan doet ineens twee van die Nederlanders leuk mee. Niet dat een van die ploegen hem nu gaat halen ofzo. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Waarom stond hij op linksback gisteren?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Of Berts sport1 werkt niet goed of hij heeft gewoon ergens een klepel horen hangen.
Maar het was idd een hele rare keuze... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vond hem niet eens zo heel slecht spelen daar. Stapte alleen wat naief in bij de 2-2, zodat de pass makkelijk kon worden gegeven.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Eens, ik had veel erger verwacht.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Misschien is ie toch nog gegroeid in Portugal.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
'n Controleur met inzicht is misschien nog niet zo gek op linksachter. Als 'ie nog wat meer loopvermogen had, zou ik 'm liever zien op LB dan Pieters.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Stijn Schaars: Met een spannende zomer voor de boeg.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|