Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23-05-10, 10:25   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Voornaam: Stijn
Achternaam: Schaars
Geboortedatum: 11-01-1984
Geboorteplaats: Gendt,Nederland
Nationaliteit: Nederland

002/03 Vitesse 2 0 Eredivisie
2003/04 Vitesse 21 0 Eredivisie
2004/05 Vitesse 21 4 Eredivisie
2005/06 AZ 24 1 Eredivisie
2006/07 AZ 18 5 Eredivisie
2007/08 AZ 0 0 Eredivisie
2008/09 AZ 29 0 Eredivisie
2009/10 AZ 29 0 Eredivisie

Schaars: "Zonder die blessure was ik nu al PSV'er"
Fabian Bijman

Aan de top komen is één ding, er blijven is een tweede. AZ, de trotse landskampioen van het afgelopen seizoen, ervaart het aan den lijve. Van het miljoenenbal dat de Champions League heet, naar het terugschroeven van de begroting. En dat in amper een paar maanden tijd.

Ruim een jaar geleden was aanvoerder Stijn Schaars aan het bijkomen van de festiviteiten rondom het vieren van de tweede landstitel in de historie van Alkmaarse club. Het was de kroon op het engelengeduld van Dirk Scheringa, die de club eigenhandig omhoog stuwde. Aan die vertrouwde omgeving kwam eind afgelopen jaar hardhandig een eind. Hoofdsponsor DSB Bank werd failliet verklaard, het bleek uiteindelijk de aanzet voor het aftreden van de man die AZ groot maakte.

Ondertussen ging het AZ sportief niet veel beter af. Natuurlijk, de beslommeringen rondom de club hielden ook de spelers bezig. Het randgebeuren kreeg de overhand, op een handvol Champions League-avonden na waarop voetbal de boventoon voerde. Slecht was het zelden wat AZ liet zien, ongelukkig des te vaker. Met het predicaat kampioen als een loden last op de schouders was de geoliede machine van slechts enkele maanden eerder zoekende. Pas in 2010 toonde de ploeg zijn klasse weer.

Unieke prestatie
"Afgelopen seizoen was natuurlijk fantastisch. We werden terecht kampioen, want we waren de beste ploeg in de Eredivisie. Dan verwacht de omgeving dat het dit seizoen wel weer even zal lukken, maar zo werkt het natuurlijk niet. We hebben een unieke prestatie geleverd, maar daar hebben we vijf jaar keihard voor gewerkt", blikt Schaars terug op het bewogen seizoen dat AZ meemaakte. Een seizoen dat uiteindelijk werd afgesloten met een vijfde plek, voldoende voor een Europa League-ticket. Doelstelling behaald, punt.

"Hetzelfde gebeurt nu met FC Twente", trekt Schaars de vergelijking met de kersverse landskampioen. "Zo'n titel komt echt niet even aanwaaien. Die club is al jaren bezig om te groeien en te bouwen. Dan is de landstitel de grootste beloning, maar makkelijk gaat dat niet. Ik vind het bovendien heel knap wat FC Twente gedaan heeft. Die club speelde ook nog eens lang mee in Europa, om dat te combineren met het winnen van je competitiewedstrijden is knap."

Juist daar ging het bij AZ mis. Het competitieschema, de wondere wereld van de Champions League, het waren teveel wedstrijden en ervaringen in een te korte periode. Wanneer de resultaten dan ook nog eens tegenvallen, wordt de sfeer er binnen een club waarvan bovendien het bestuur de toekomst niet in eigen handen heeft er niet beter op. Uiteindelijk werd Ronald Koeman geslachtofferd. Zijn aanpak bleek niet aan te slaan bij de spelersgroep van de Alkmaarders.

"Zo slecht was het allemaal niet"
Als aanvoerder voelde Schaars zich verplicht juist in die moeizame tijden het voortouw te nemen. In zijn ijver om het goede voorbeeld te geven en als aanjager van het team te fungeren, liep hij zichzelf voorbij. "Ik wilde teveel doen", klinkt het schuldbewust. "Maar uiteindelijk was het allemaal zo slecht nog niet. Er zaten wedstrijden tussen die we verloren, onbegrijpelijk. Dat had nooit mogen gebeuren."

"We kregen een aantal tegenslagen te verwerken, verloren vaak in de slotfase. Dan lijkt het alsof een team in de put zit, maar dat was niet zo. In de Champions League hebben we het gewoon laten liggen. Uit tegen Olympiakos speelden we behoudend, afwachtend. Naïef ook. Terwijl je daar, als je het achteraf bekijkt, gewoon de betere ploeg was. In de thuiswedstrijden tegen Standard Luik en Olympiakos hadden we het af moeten maken, net als uit in Luik."

Helemaal verloren was het seizoen niet. AZ rechtte na de Champions League-uitschakeling de rug en slaagde er in zich, ondanks enkele moeizame wedstrijden in de Eredivisie, te herpakken. Het eindresultaat mag er zijn. Onder interim-trainer Dick Advocaat sloten de Alkmaarders het seizoen in stijl af. Liefst veertien wedstrijden op rij leed AZ geen nederlaag, met als resultaat dat het in de tweede seizoenshelft op FC Twente en Ajax na de beste cijfers kan weerleggen.

Recht voor z'n raap
Het Advocaat-effect? Niet geheel, zo meent Schaars. "Natuurlijk heeft Advocaat daar aan bijgedragen. Hij heeft zijn enthousiasme op de groep over weten te brengen. Hij is heel duidelijk, recht voor z'n raap. Dat is prettig werken. Ook op conditioneel gebied hebben we stappen gemaakt. Ik heb het gevoel dat deze selectie conditioneel gezien heel fit is. Maar als we onder Koeman geen dubbel programma hadden gedraaid, denk ik dat het ook met hem had kunnen werken bij AZ."

Juist Schaars was er vorig jaar van overtuigd dat AZ toe was aan een ander type trainer. Na Co Adriaanse en Louis van Gaal, was het nu tijd voor een zogenoemde 'resultaattrainer'. De middenvelder was van mening dat de groep daar klaar voor was, maar kwam al snel tot de conclusie dat dat beeld niet klopte. "We waren landskampioen geworden, op dat moment konden we iedereen aan. Ik dacht echt dat we daar aan toe waren, dat we met deze groep tot meer in staat waren."

Bevrijd
Vijf jaar terug bevrijdde AZ Schaars van de tribunes van het Gelredome. Daar vervulde hij een reserverol achter het 'troetelkind' van de club, Theo Janssen. Omdat hij in Arnhem geen kans kreeg en het toekomstbeeld dat de Alkmaarders hem voorschotelden hem aansprak, besloot hij de uitdaging aan te gaan. Het blijkt vijf jaar later de beste keuze die hij kon maken.

"Het is inderdaad snel gegaan. Sneller dan ik verwacht had. Ik draaide lekker bij AZ, werd Europees kampioen met Jong Oranje. Het leek allemaal niet stuk te kunnen. Tot die enkelblessure. Dan flikker je keihard van je roze wolk af", vertelt Schaars, die bijna een heel seizoen moest missen wegens de slepende blessure aan het gewricht. Niet alleen liep hij daardoor de nodige speelminuten mis, ook zag hij een overstap naar PSV in het water vallen.

Binnen- of buitenland?
"Als ik die enkelblessure niet had opgelopen, dan was ik nu al een poosje PSV-speler. Dan had ik nu niet meer bij AZ gespeeld", zegt de middenvelder. Juist de naam van die club klinkt nu weer in het geruchtencircuit. Gevoed door recente uitlatingen van Schaars, lijkt een transfer van de aanvoerder deze zomer bijna onafwendbaar. Rest alleen de vraag nog: binnen- of buitenland?

"Ik denk niet dat AZ me zo makkelijk naar een andere Nederlandse club laat gaan. Je hebt het wel over de aanvoerder van je club en Oranje-international. Maar zeg nooit nooit. Als ik de buitenlandse competities afga dan denk ik dat ik goed zou passen in Duitsland. De faciliteiten zijn daar ook uitstekend, stadions zitten bomvol. Het is een echt voetballand."

"Ik zeg niet blindelings ja"
"Spanje ligt me ook wel, denk ik, en Engeland trekt ook. Maar dan wel een club uit de topzes, als ik eerlijk ben. Ik wil graag in Engeland spelen, maar dan wel bij een ploeg waar ze ook echt proberen te voetballen." Mocht Schaars de stap naar het buitenland maken, dan wil hij een weloverwogen keuze maken. "Ik zeg niet blindelings ja, alleen omdat het een mooie club is. Ik moet er ook passen."

Schaars gaf onlangs al te kennen dat hij zijn contract in Alkmaar, dat loopt tot de zomer van 2012, hoe dan ook niet zal verlengen. "Dat is niet mijn intentie en ik denk ook niet dat dit de intentie van AZ is.” Wanneer er duidelijkheid over zijn toekomst is, weet ook de middenvelder zelf nog niet. "Op dit moment is het fifty-fifty. Er is wel interesse, maar concreet is het niet. Aan de andere kant; ik hóef ook niet weg. Maar misschien is het tijd voor een nieuwe stap."
Spannende zomer voor Schaars! Is hij klaar voor de volgende stap?
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 23-05-10, 10:32 wink   #2

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Als de stap niet te groot is wel...
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 23-05-10, 11:13   #3
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Van mij hoeft ie nu niet meer naar PSV te komen...
dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 23-05-10, 11:17   #4

TUFKAL's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is 27 ofzo? Wat moet hij nog in NL?
TUFKAL is offline   Met citaat reageren
Oud 22-08-10, 18:04 Standaard   #5
BS.

Schaars: "AZ heeft creativiteit ingeleverd"

Stijn Schaars rekent erop dat hij bezig is aan zijn laatste jaar als speler van AZ. Ondanks de verkoop van vrijwel de gehele voorhoede is de aanvoerder te spreken over de selectie.

"Je moet reel zij", aldus Schaars in Voetbal International. "Als Moussa Dembl vertrekt, is de hele voorhoede verkocht. Jeremain Lens en Mounir El Hamdaoui waren vorig seizoen goed voor veertig goals. Kortom, je levert doelpunten en creativiteit in."

Het vertrek van de sterspelers werd door AZ opgevangen met het aantrekken van talenten. "Daarentegen heb je wel weer jongere, gretige gasten tot je beschikking en achterin zijn we vrij sterk. Er is kwaliteit, dus er kan iets moois ontstaan."

Zelf denkt Schaars ook stiekem aan een vertrek, al zal hij AZ niet zomaar verlaten. "Wat je hier bruto verdient, krijg je in het buitenland netto. Maar er is meer dan alleen geld. Het gaat in de eerste plaats om dat mooie avontuur. Ik realiseer me dat Real Madrid en Barcelona niet op Stijn Schaars zitten te wachten. De Europese subtop past waarschijnlijk beter bij mij. Zolang de markt op slot zit, loopt mijn contract tot 2012 door. Maar volgend jaar ben ik 27, dan moet AZ mij normaal gesproken verkopen."
Ook echt totaal geen interesse geweest voor Schaars deze zomer... En wie er volgend seizoen een 27 jarige middenvelder van AZ gaat kopen? Lijkt me niet een sub of topclub.

Oud 22-08-10, 18:52 Standaard   #6

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat zou die moeten opbrengen?
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 22-08-10, 19:00 Standaard   #7

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

Die jongen moet echt snel weg bij AZ als hij nog iets van zijn carrire wil maken.
NumberNine is nu online   Met citaat reageren
Oud 22-08-10, 19:04 Standaard   #8
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb hem altijd een tikkeltje overschat gevonden. Te traag en veel overtredingen nodig, doet het blijkbaar wel goed met de waffel bij de scheidsrechters aangezien hij vaak zonder kaart van het veld stapt.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-10, 16:44 Standaard   #9
BS.

OOk echt geen schim meer van wat ie geweest was in de kampioensseizoenen onder Van Gaal.

Oud 11-10-10, 21:00 Standaard   #10
BS.

Schaars mogelijk in winterstop weg bij AZ
Uitgegeven: 11 oktober 2010 20:23
AMSTERDAM - De kans bestaat dat Stijn Schaars in de winterstop naar het buitenland vertrekt. Dat zegt de 26-jarige middenvelder van AZ in een interview met NUsport. Ik heb zo mijn ambities, aldus Schaars.

Afgelopen zomer heb ik al duidelijk uitgesproken dat ik openstond voor een transfer. Er was wel wat interesse, maar die heeft zich niet doorgezet. Mijn contract loopt nog door tot 2012. Het is niet mijn intentie om dat nog eens te verlengen, ook omdat de financile huishouding van AZ omlaag moet. En ik ben toch een dure jongen voor de club. Het is beter dat onze wegen zich straks scheiden.

Buitenland
"Komt er in de winterstop iets voorbij, dan sta ik daarvoor open. En anders zal er in de zomer wel iets gebeuren. Dan denk ik allereerst aan een transfer naar het buitenland, want in Nederland zijn alleen Ajax en PSV voor mij nog interessant.

Schaars zaakwaarnemer Karel Jansen zegt tegenover NUsport dat Schaars door meerdere buitenlandse clubs wordt gevolgd. Afgelopen zomer kon hij al weg, maar de clubs die zich toen meldden pasten niet in zijn plaatje.

Interesse
Andere clubs hadden interesse, maar moesten eerst spelers verkopen. Van enkele van hen weet ik dat ze Stijn zijn blijven volgen. De kans bestaat dan ook dat hij in de winterstop vertrekt, al is er op dit moment nog geen concrete interesse in hem.

Oud 11-10-10, 23:30 no smile   #11
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

In deze vorm wil niemand hem hebben.

Oud 11-10-10, 23:42 Standaard   #12
Lucky man

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
In deze vorm wil niemand hem hebben.
Het zal hem geen binnenlandse transfer opleveren mag ik hopen...

Oud 05-12-10, 18:36 smile   #13
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Stijn Schaars maakt er geen geheim van dat hij een buitenlands avontuur bij Panathinaikos wel ziet zitten. De Griekse club meldde zich onlangs via een tussenpersoon bij AZ. De Alkmaarders zijn bereid om de middenvelder voor de juiste prijs te verkopen.

"Het zou een mooi avontuur zijn, maar meer dan interesse is het nog niet", aldus Schaars. Technisch directeur Earnest Stewart bevestigt dat een mogelijke transfer interessant is voor AZ. "Elke speler heeft zijn prijs." Het geld is niet nodig om de Noord-Hollandse club financieel op de been te houden. "Het heeft niet eens zoveel met onze financile situatie te maken. Als er een club komt, moet je er toch over gaan nadenken."

Oud 02-03-11, 11:42 Standaard   #14
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Schaars uiterlijk in 2012 weg bij AZ
Uitgegeven: 2 maart 2011 10:14
Laatst gewijzigd: 2 maart 2011 10:14

AMSTERDAM - Afgelopen winterstop zag hij af van een overgang naar Panathinaikos, maar Stijn Schaars heeft nog steeds de wens te vertrekken bij AZ. De middenvelder sluit uit dat hij zijn verbintenis in Alkmaar verlengt.

"Mijn contract loopt nog een seizoen door, dan houdt het op'', is Schaars helder tegenover NUsport.

''Ik teken in ieder geval niet bij. Ik heb mooie jaren achter de rug bij AZ, heb veel aan de club te danken. Maar nu wil ik verder kijken.''

De dertienvoudig Oranje-international heeft een voorkeur voor n van de Europese topcompetities. ''Ik hoop op een club uit Spanje, Itali, Duitsland of Engeland. AZ mag best wat aan me verdienen, maar uiterlijk in 2012 ben ik hier weg.''

Landstitel
Tot zijn spijt doet Schaars met AZ, dat afgelopen zondag wel landskampioen FC Twente versloeg (2-1), dit jaar niet mee om de titel. ''Dat had alles te maken met de naween van het WK. Het duurde even voordat de zaak hier op poten stond.''

''Nu is de finesse terug in het elftal. Maar het is wel zo dat we goed moeten spelen om te kunnen zegevieren. AZ zal een slechte wedstrijd nooit winnen. Dat is het verschil met de top drie.''
Nou ben benieuwd dan waar ie heen kan.
Fulham niet iets voor hem? Dembele achterna.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 16-06-11, 22:46 thumb up   #15
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Samen met de schoonzoon van Johan Neeskens spelen

Oud 16-06-11, 22:46 Standaard   #16
Openheid van zaken

Muto's Voetbal Forum schermafbeelding

Lekker naar Sporting in Portugal. Ik zal hem zeker niet mis. Arrogante kwal
Muto is offline   Met citaat reageren
Oud 17-06-11, 09:27 Standaard   #17
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
[...]
Nou ben benieuwd dan waar ie heen kan.
Fulham niet iets voor hem? Dembele achterna.
Dat is hem niet gelukt. Sporting is desondanks een mooie club en Lissabon schijnt ook geen verkeerde stad te zijn om te leven.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 17-06-11, 13:16 Standaard   #18
Glory Man United!

Eric Cantona's Voetbal Forum schermafbeelding

Wel weer 'n typisch geval van PSV ligt te slapen, of wilden ze 'm niet zo graag eigenlijk?

Oud 17-06-11, 17:58 Standaard   #19
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Eric Cantona Bekijk bericht
Wel weer 'n typisch geval van PSV ligt te slapen, of wilden ze 'm niet zo graag eigenlijk?
Doe je denk ik niks aan. Als er opeens zo'n club aankomt win je dat toch niet.
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 17-06-11, 18:21 Standaard   #20
Glory Man United!

Oorspronkelijk geplaatst door bloodysunday Bekijk bericht
[...]

Doe je denk ik niks aan. Als er opeens zo'n club aankomt win je dat toch niet.
PSV is toch al langer bezig met 'm, waarom niet snel handelen en die handtekeningen onder 't contract? Als je 't belangrijk genoeg vindt, dan was 't al rond geweest.

Oud 17-06-11, 18:56 Standaard   #21
Lucky man

Oorspronkelijk geplaatst door Eric Cantona Bekijk bericht
[...]

PSV is toch al langer bezig met 'm, waarom niet snel handelen en die handtekeningen onder 't contract? Als je 't belangrijk genoeg vindt, dan was 't al rond geweest.
Misschien hadden ze verwacht / gehoopt dat Engelaar ook al weg zou zijn. Ik denk niet dat PSV in de situatie zit om beide spelers onder contract te hebben staan.

Oud 17-06-11, 18:58 Standaard   #22
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Alsof Engelaar zo'n gewild object is.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 17-06-11, 19:01 wink   #23
Lucky man

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Alsof Engelaar zo'n gewild object is.
Misschien hebben er toch al wat clubs genformeerd, maar goed. Dit is het Schaars topic en ik verwacht ook dat de interesse in Engelaar hier Schaars zal zijn.

Oud 17-06-11, 19:20 Standaard   #24
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Die Schaars-woordgrappen worden steeds slechter .
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 17-06-11, 19:59 emo   #25
11 tegen 11, bal is rond

Wat is Portugees uit Portugal toch lelijk.

Oud 17-06-11, 20:03 big smile   #26
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Portugees is lelijk. Period.

Oud 17-06-11, 22:11 thumb up   #27
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Stijntjuh bedankt
Stijntjuh bedankt

Stijntjuh Stijntjuh

Stijntjuh bedankt

Oud 17-06-11, 22:14 Standaard   #28
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Gaat natuurlijk nooit slagen daar, maar zo'n kans moet je altijd pakken natuurlijk.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 28-09-11, 14:38 Standaard   #29
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Schaars: "Zit niet te wachten op bijrol in Oranje"

Stijn Schaars had bij AZ lange tijd het gevoel dat Nederland hem was vergeten. Mede daardoor besloot de middenvelder afgelopen zomer om Sporting Portugal te verkiezen boven het eveneens genteresseerde PSV.
"Ik had sterk het idee dat sommige mensen in Nederland op mij waren uitgekeken. Ze hadden het nooit over mij, het was alsof ik niet bestond in de voetballerij", zegt Schaars in Voetbal International. "Niks was goed genoeg, alles was matig en simpel. Terwijl ik toch echt goede seizoenen heb gekend bij AZ."

De 27-jarige Schaars, vijftienvoudig international, kent een uitstekende start bij Sporting. Hij is n van de sterkhouders op het middenveld en scoorde bovendien al twee keer. Met zijn spel hoopt hij in beeld te blijven voor het Nederlands elftal, maar niet ten koste van alles.

"Als ik hier goed blijf presteren, weet je nooit wat er kan gebeuren. Maar tijdens de laatste twee interlands zat ik hoog op de tribune. Het is niet meer zo dat ik er koste wat het kost bij moet zijn. Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op een bijrol in het Nederlands elftal", aldus Schaars.
Niet meer oproepen ook dan zo'n gozer. Krijg je natuurlijk net voor het EK weer huil verhalen dat hij er toch wel heel erg graag bij zou willen zijn.

Laatst gewijzigd door Thieske; 28-09-11 om 14:41
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 28-09-11, 15:42 Standaard   #30

neilpad's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een flapdrol, hij mag blij zijn als hij komende zomer op de tribune mag plaatsnemen, laat staan als selectiespeler.

Oud 29-09-11, 07:25 Standaard   #31
11 tegen 11, bal is rond

Van Marwijk is ook echt zo'n bondscoach die hem vanwege deze uitspraak nooit meer oproept.
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 29-09-11, 10:03 thumb up   #32

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij doet het wel redelijk aardig in Lissabon.

Oud 29-09-11, 11:26 Standaard   #33
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
[...]

Niet meer oproepen ook dan zo'n gozer. Krijg je natuurlijk net voor het EK weer huil verhalen dat hij er toch wel heel erg graag bij zou willen zijn.
Nou, doeiiiii Stijn

We waren idd op je uitgekeken, al een lange tijd, en hoeven je ook niet terug.
Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 29-09-11, 11:35 Standaard   #34
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Het ligt toch iets anders:
'Nu wordt de indruk gewekt dat ik de boel op scherp zet, dat is onzin'
Woensdag, 28 september 2011 om 16:45
Stijn Schaars probeert wat recht te zetten. De middenvelder van Sporting Portugal verscheen deze week met een interview in Voetbal International, waarin hij aangeeft dat hij niet zit te wachten op een bijrol bij Oranje. Op de website van Sport-Promotion benadrukt Schaars echter dat hij het nog steeds een eer vindt om voor Oranje te worden uitgenodigd.

Ik vond en zal het altijd een eer vinden om geselecteerd te worden voor Oranje'', legt de voormalig AZ-speler uit. Onder welke omstandigheden dan ook, laat dat helder zijn. Je behoort daarmee toch tot het keurkorps van de Nederlandse spelers. Dat heb ik ook duidelijk gezegd tegen de journalist, maar het is niet voldoende naar voren gekomen. Nu wordt de indruk gewekt dat ik de boel op scherp zet. En dat is complete onzin.''

Schaars wilde enkel duidelijk maken dat hij meer wil dan een tribuneplaats. Dat lijkt me een gezonde instelling, toch? Ik ken de situatie op het middenveld bij Oranje. Dat druipt van de kwaliteit en loopt over van de vele mogelijkheden die de bondscoach tot zijn beschikking heeft. Het zou niet van realiteitszin getuigen als ik nu ineens een basisplek ga eisen. Maar dat ik meer zou willen, is niet zo vreemd voor een sporter. Geen enkele voetballer zal zeggen dat hij het op de tribune naar zijn zin heeft gehad", besluit Schaars, die donderdag met Sporting tegen Lazio speelt.

Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 23:35 Standaard   #35

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Stijn Schaars wordt begeerd door half Europa. Naast Barcelona en Internazionale zou ook Spartak Moskou genteresseerd zijn in de Nederlandse middenvelder.

De Russen zijn bereid aan de vraagprijs van Sporting Lissabon te voldoen, zo meldt Life Sports. Demy de Zeeuw zal dan een concurrent worden van Schaars, hij voetbalt sinds deze zomer bij Spartak.

Schaars maakte afgelopen zomer evenals Ricky van Wolfswinkel de overstap naar Lissabon. Beide Nederlanders zijn uitgegroeid tot absolute smaakmakers.
LOLwhut
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 23:55 Standaard   #36

neilpad's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 07-12-11, 00:13 Standaard   #37
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Friggles is offline   Met citaat reageren
Oud 07-12-11, 00:21 Standaard   #38
Theo, pak 'm terug

Maakte een mooie goal gisteren.

Op zich is het logisch dat hij opvalt daar. Al die ploegen komen daar om Braziliaantjes te spotten en dan doet ineens twee van die Nederlanders leuk mee. Niet dat een van die ploegen hem nu gaat halen ofzo.

Oud 07-12-11, 18:39 Standaard   #39

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Kan niet waar zijn

Oud 01-03-12, 15:02 Standaard   #40
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom stond hij op linksback gisteren?
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 01-03-12, 15:11 Standaard   #41
Theo, pak 'm terug

Of Berts sport1 werkt niet goed of hij heeft gewoon ergens een klepel horen hangen.
Maar het was idd een hele rare keuze...

Oud 01-03-12, 15:13 Standaard   #42
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Vond hem niet eens zo heel slecht spelen daar. Stapte alleen wat naief in bij de 2-2, zodat de pass makkelijk kon worden gegeven.

Oud 01-03-12, 15:13 Standaard   #43
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie anders?
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 01-03-12, 15:21 Standaard   #44
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille Bekijk bericht
Vond hem niet eens zo heel slecht spelen daar.
Eens, ik had veel erger verwacht.

Oud 01-03-12, 15:22 thumb up   #45
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Misschien is ie toch nog gegroeid in Portugal.

Oud 01-03-12, 16:30 Standaard   #46
Glory Man United!

'n Controleur met inzicht is misschien nog niet zo gek op linksachter. Als 'ie nog wat meer loopvermogen had, zou ik 'm liever zien op LB dan Pieters.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site