![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Aloysius Paulus Maria "Louis" van Gaal (Amsterdam, 8 augustus 1951) is een Nederlands voetbaltrainer, die momenteel onder contract staat bij Bayern München.
Van Gaal oogstte roem in binnen- en buitenland als clubtrainer van AFC Ajax, FC Barcelona en AZ Alkmaar, waarmee hij dankzij zijn tactische concepten grote triomfen vierde. Met Bayern München won hij in zijn eerste seizoen de Duitse dubbel. Bovendien werd de finale van de Champions League bereikt, met Internazionale als tegenstander. Palmares: Ajax 3x Eredivisie 3x Johan Cruijff Schaal 1x KNVB Beker 1x UEFA Cup 1x UEFA Champions League 1x UEFA Super Cup 1x Wereldbeker FC Barcelona 2x La Liga 1x Copa del Rey 1x UEFA Super Cup AZ Alkmaar 1x Eredivisie Bayern München 1x Bundesliga 1x DFB-Pokal Awards: 2x Rinus Michels award (2007, 2009) 1x Coach van het jaar award (2009) 1x Die Sprachwahrer des Jahres (2009) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Maar een tvptje, ben benieuwd of die zaterdag zijn 3e titel dit seizoen pakt.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
hij blijft toch als Bayern de CL pakt ( maar goed trainers zeggen zoveel )
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
tvp
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Weebl ik had toch wel van jou een beter OP veracht
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nog geen triomfen met Bayern?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Laten we ook z'n glorieuze tijd als speler niet vergeten
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die ketting met 'Louis' erop
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zie nu statistieken in de nieuwe VI, maar hij heeft gewon in elke uit-wedstrijd gescoord in de CL dit seizoen
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ouwe held
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vrijdag in de tv kantine
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat ik mij altijd afvraag is hoe ze in het buitenland aankijken tegen Louis?
Kijken ze daar ook op van zijn rare fratsen en is er daarnaast wel groot respect voor zijn werk? |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Onder een trein, maar er waren er wel wat voor me met iets soortgelijks
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Toch moet een eventuele CL-beker v. Gaal een klein beetje een dubbel gevoel geven. Aan de ene kant wil je hem natuurlijk vanzelfsprekend winnen, maar als je hem wint dan kan het komend seizoen eigenlijk alleen maar minder.
Hij piekt erg vroeg daar, tegen z'n gewoonte in. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Toch wel een beetje in mineur geindigt . Een fantastisch seizoen zal iedereen zeggen , maar ik ben anders en ik zeg : Een goed jaar en niet meer dan dat ....
Zo dicht is het verschil tussen een goed seizoen en een fantastisch seizoen . Daarom is het ook zo erg als je een finale niet wint , want laten we nu eerlijk zijn : Is het een wereldwonder dat Bayern de beker wint en kampioen wordt ? Met die begroting die ze hebben is het bijna een plicht , al werkt het niet altijd zo . Robben voor 25 miljoen, Gomez voor 30 miljoen , Ribery zal ok wel in die trand zijn en dan praat ik maar over 3 spelers he ? In een finale is het alles of niets , want niemand praat over de ploeg die tweede is geworden en daarom ga ik op het WK maar voor 1 plaats en de rest is niets , helemaal niets .... Dit is mijn denkwijzer en ik weet dat velen er anders over denken , maar in het echte leven en in het voetbal is bij mij alles of niets , er bestaat geen middenweg . Niet voor mij ... ls Twente niet kampioen was geworden had ik die DVD nooit meer bekeken , maar nu ........ Nu is alles perfekt en ik zal die DVD 2010 tot aan mijn dood draaien en hopelijk zijn dat nog wel wat jaartjes . Zal maar stopppen met typen . Mijn strekking van het verhaal is duidelijk , denk ik . Een finale moet je winnen , anders had je die hele toernooi niet hoeven te spelen . Dat is mijn mening . |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
http://nos.nl/video/159358-van-gaal-grijpt-weer-naar-microfoon.html?from=video.carousel
Gaan we weer |
|
|
|
|
|
#28 |
|
weer een excuus voor Johan om het woord demagoog te gebruiken
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Laat die luie zuidamerikanen even hun bek houden. allemaal hetzelfde. drank, drugsverslaafd en teringlui. Altijd ligt het aan iedereen, behalve aan henzelf.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Haha.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij heeft zich heel lang in kunnen houden. Maar het succes van Van Gaal met Bayern was denk ik toch de druppel
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een gefrustreerd mannetje.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#35 |
![]() Mooi beeld weer van Louis __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ach, leuke bliksemafleider die Louis. Maar iedereen weet wie het chte genie is daar bij Bayern.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gelijk heeft Louis, was natuurlijk te voorspellen dat Blatter die technische hulpmiddelen tot maximaal een kort hamerstuk met de woorden "neen, niet" zou maken op die vergadering.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wat een gezeik meteen weer als het even niet loopt.
Je zou toch verwachten dat Van Gaal inmiddels wat meer krediet zou hebben bij die ouwe mannetjes. FC Hollywood...
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hoeness
blaaskaak
|
|