![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
.Heeft wel een mooie carriere gehad .
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
RIP GIO
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Financieel gezien gunstig voor Feyenoord en voor Gio goed om na een dergelijk toernooi te stoppen.
Met een titel uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
Gio, wat een loopbaan.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() Spanje's linksback is toch de minst sterke plek. Capdevila is een heel degelijke linksback, maar ook niet veel meer dan dat. |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() Gio is ook gewoon een heel degelijke linksback, geen topper, maar zal ook niet door de mand vallen op het WK. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij is geen topper meer maar was het wel. Het ga je goed hopelijk een mooi afscheid voor hem daar zijn ze wel goed in bij Feyenoord.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
goede keuze, als je al door de buitenspelers van Sparta/VVV voorbij wordt gelopen, dan lijkt me dat geen goede basis om nog een seizoen eraan vast te plakken.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hopelijk is het per direct.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Beter stopt hij voor het WK
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Gio is verdedigend gewoon te matig, maar speelde altijd zo dat dat niet opviel. Zijn aanvallende kwaliteiten staan buiten kijf. Op dit moment loopt er in Nederland geen betere linksback mee dus ik heb hem graag op het WK. Mooie carriere gehad toch.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Verstandige beslissing. Het beste is er af. Wel een schitterende loopbaan gehad hoor!
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Haha. Wat Rangers betreft eens. En RKC. Maar goed, het zijn niet de minste clubs op die lijst.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Random voorbeeld: Nederland - Frankrijk, EK 2008.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gio thuislaten en Urby meenemen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
Verder weet ik niet hoeveel voetbal jij kijkt, maar ik gok zomaar dat je net als ik vast niet alle wedstrijden van Gio in het shirt van Rangers, Arsenal, Barca en Feyenoord hebt gezien om met zekerheid te kunnen stellen dat al zijn matches daar als linksback klote waren. Als je meer voorbeelden van goede wedstrijden van hem als linksback zoekt, stel ik voor dat je even de archieven in duikt. |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hehe eindelijk...
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
![]() Hopelijk krijgt hij een prachtig afscheid.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Goed moment, mooie carrière gehad en gaat met enig geluk de 100 interlands nog halen.
Ik vind hem trouwens inderdaad geen geweldige back meer, maar als het NL elftal goed staat en hij gaat voor de degelijkheid kan hij echt nog wel mee dit WK. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mooie carrière gehad en het ga je goed, Gio.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gio, mooi carriere
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gio geeft het goede voorbeeld aan Ooijer....
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Giovanni van Bronckhorst stopt ermee na het WK.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|