![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Volledige naam Dirk Marcellis Bijnaam Het ijskonijn Geboortedatum 13 april 1988 Geboorteplaats Horst, Nederland Lengte 1.80 m. Gewicht 80 kg. Debuutwedstrijd 11 april 2007, Liverpool FC - PSV (1-0)
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
[size=xx-large]NEE.[/size]
@TT. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bijnaam: Het Ijskonijn?
Flikker toch op, da's V/D Sar. Net zoals Suarez El Pistolero is. Wat is dat toch tegenwoordig dat bijnamen worden hergebruikt tegenwoordig. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik snap het gewoon niet. Er zal dan wel een hele grondige re-organisatie in de verdediging moeten plaatsvinden bij PSV, wil het überhaupt nog wel een fatsoenlijke verdediging op de been kunnen brengen volgend seizoen.
Salcido zal verkocht worden waarschijnlijk. De rol van Kromkamp lijkt nu wel uitgespeeld. Ooijer's contract wordt misschien niet verlengd, al vrees ik wel dat het gebeurt. Maza staat in de belangstelling van Tottenham en enkele andere clubs. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Snap niet dat PSV die jongen laat lopen.
Snap sowieso niet waarom hij zijn basisplaats is kwijtgeraakt, maar goed. |
|
|
|
|
|
#7 | |
zie het NOS Journaal straks al voor me: "Jan Peter Balkenende treedt af. Na een teleurstellend jaar houdt Harry Potter het voor gezien. Bak Ellende heeft veel voor ons land betekent..." flikker toch op met die bijnamen |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij is allang doorgebroken, 2 seizoenen alles gespeeld. Alleen is hij daarna weer teruggevallen. Ik hoop dat Dirk blijft
. Zie het jammergenoeg niet rooskleurig in voor hem.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
AZ dus.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Goede versterking voor AZ.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Eerlijk gezegd vind ik m een beetje overschat.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zal hij al gelijk een basisplaats krijgen bij AZ?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Denk wel dat hij hoger in de pikorde komt dan Swerts.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Swerts stond meestal reserve afgelopen seizoen. Sowieso mag ik hopen dat ze hem niet als rechtsback gaan gebruiken.
Hij zal de concurrentie strijd aanmoeten met Moreno en Moisander. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Afgelopen vrijdag in het oefenduel tegen Strijen stond hij centraal achterin, en Mendes op rechtsback. Hij staat blijkbaar al boven Jaliens in de pikorde en dat is maar goed ook. Toch denk ik dat als Moreno terugkomt hij naar de back zal verhuizen. Mocht hij in het centrum willen spelen, dan zal hij vooral de strijd aan moeten gaan met Moisander.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vind hem als back beduidend minder. Moisander had afgelopen seizoen niet zo'n goed seizoen als in het kampioensjaar dus hij zou die strijd moeten, kunnen winnen.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Marcellis als back is hetzelfde als pakweg Boulahrouz als back; behelpen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Als hij voor de rechtsbackpositie is gehaald ontgaat me zijn komst volledig. Op die positie is hij nauwelijks beter dan Swerts of Mendes.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Leuk tegen Dzsudzsak.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoe doet ie het bij AZ?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ben ook wel benieuwd wat de AZ-fans van hem vinden...
Ik denk wel dat het hem zelf tegenvalt dat hij veel als rechtsback wordt gebruikt... __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Je zou toch denken dat hij Moisander wel uit de basis kan spelen. Matige verdediger vind ik dat eigenlijk. Maar AZ heeft ook niet echt een andere rechtsback.
In potentie heb je met Viergever en Marcellis wel een van de betere verdedigingsduo's van Nederland denk ik. Al krijgt Moreno terecht de voorkeur wel. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vond hem op het begin van het seizoen wel opvallend goed spelen op rechtsback. Bij PSV was hij daar bijna altijd vrij dramatisch.
De laatste tijd valt hij me eigenlijk niet meer op.. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Moet naar het centrum, ik vind 'm vaak maar matig als back, iedere handige vleugelspeler loopt 'm voorbij en z'n voorzetten zijn kut. Als ik Verbeek was zou ik Moisander en Drik eens omwisselen, volgens mij kan die eerste beter uit de voeten als noodback. Bewegelijker en sterker in balbezit, meer voetballer, Dirk is gewoon een beetje een dommekracht die je vlak voor het doel moet zetten om aanvallen af te laten breken.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Oh, en Verbeeks argument dat ie te klein is voor het centrum is bullshit, Moisander is ook niet de langste en al helemaal niet de sterkste. Marcellis is ooit heel goed geweest en dat was als centrumverdediger, gebruik 'm dan ook daarvoor.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gaat AZ deze zomer op zoek naar een nieuwe rechtsback of krijgt Dirk het voordeel van de twijfel?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik hoop dat ze op zoek gaan naar een echte rechtsback. Hij heeft het na een onwennig begin niet slecht gedaan, maar mocht Moreno verkocht worden, dan mag ik hopen dat Verbeek hem naar het centrum haalt.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Dirk Marcellis: Komt de definitieve doorbraak bij AZ?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|