Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 04-05-10, 09:22 arrow   #1
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Als speler
Ron Jans werd geboren in Zwolle. Zijn eerste voetbalervaring deed hij op bij de Zwolse amateurclub RKSV Zwolle. Zijn talent werd onderkend door PEC Zwolle dat hem als jeugdspeler wist aan te trekken. In het seizoen 1976-77 maakte Jans zijn debuut in het eerste elftal van PEC-Zwolle dat toen in de Eerste divisie speelde. Met Jans reikte PEC tot de tweede plaats. Een jaar later werd PEC kampioen en promoveerde naar de Eredivisie. Jans speelde nog vier seizoenen met PEC in de eredivisie en verhuisde in de zomer van 1982 naar FC Groningen.

Als speler van FC Groningen scoorde hij in 1983 een tweetal legendarische goals. Op 23 januari 1983 tijdens de competitiewedstrijd tegen Ajax maakte hij in de slotseconden de gelijkmaker (5-5), nadat Groningen een paar minuten daarvoor nog met 5-3 achterstond, en eerder in de wedstrijd met 4-1 achterstond. En in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Atlético Madrid scoorde Jans één van de drie Groningse doelpunten.

In de zomer van 1984 verhuisde Jans naar Roda JC. Bij Roda speelde hij drie seizoenen, waarna hij een seizoen in Japan speelde bij Mazda Sport. Na terugkeer uit Japan speelde hij nog drie seizoenen bij Veendam.

Opleiding
Tijdens zijn carrière als profvoetballer volgde Jans een opleiding aan de lerarenopleiding Ubbo Emmius in Groningen en Leeuwarden. Hij behaalde een bevoegdheid in Duits en Geschiedenis. Na zijn voetbalcarrière werd hij leraar Duits op een middelbare school (het Maartenscollege in Haren. Het voetbal bleef echter trekken, en Jans ging de opleiding voor coach betaald voetbal volgen.

Als trainer
Tijdens zijn opleiding tot coach betaald voetbal trainde Jans drie amateurclubs, SJS, ACV Assen en Achilles 1894. In 2001 werd hij assistent-trainer bij Emmen. Zijn doorbraak kwam in 2002. FC Groningen had na het seizoen 2000-01 afscheid genomen van clubicoon Jan van Dijk. Hij werd opgevolgd door Dwight Lodeweges, die echter na anderhalf seizoen in 2002 werd weggestuurd. Bij het zoeken van een opvolger kwam de club uiteindelijk uit bij Ron Jans. Hoewel Jans nog weinig ervaring had werd hij toch aangetrokken als hoofdtrainer. Dat bleek een voor beide partijen gelukkige keuze.

Bij het aantreden van Jans speelt FC Groningen in de eredivisie, maar bungelt dan onderaan de ranglijst. In zijn eerste seizoen is handhaving de enige doelstelling. Jans slaagt er net in om zich met FC Groningen te handhaven. Wel zorgt zijn ploeg met een remise tegen PSV ervoor dat FC Zwolle, de jeugdliefde van Jans, tot de nacompetitie wordt veroordeeld. In zijn tweede seizoen is handhaving de doelstelling, die doelstelling komt geen moment in gevaar.

Vanaf het seizoen 2004-05 wist Jans met Groningen de weg naar boven te vinden. In het laatste volledige seizoen in het Oosterpark werd Groningen twaalfde. Een seizoen later volgde de verhuizing naar de Euroborg wat tot een forse stimulans leidde. Groningen bereikte de play-offs voor de Champions League waarin het de Champions League op een haar miste. Sindsdien is de naam van Jans was gevestigd.

Op 23 oktober 2008 was Ron Jans officieel de langst zittende trainer van FC Groningen. Hij heeft nog een contract tot 30 juni 2010. Theo Verlangen was hiervoor de langstzittende trainer, hij was 6 jaar lang trainer van FC Groningen van 1 juli 1977 tot 30 juni 1983.

Bij de wedstrijd tegen Vitesse op 12 april 2009 zat Jans voor de 226e keer op de bank bij FC Groningen en hij is hiermee de langst zittende trainer in de eredivisie

Op 22 februari 2010 werd bekend gemaakt dat hij met ingang van het seizoen 2010/2011 coach bij sc Heerenveen zal worden. Bij de achterban van FC Groningen zorgde die mededeling voor de nodige commotie, waarbij met name gewezen werd op een eerdere uitspraak van Jans dat hij uit respect voor de supporters van Groningen nooit naar Heerenveen zou gaan. Sc Heerenveen is namelijk een rivaal van de Groningers.

Prosac is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 04-05-10, 09:49 wink   #2
Ich bin Mario

Ron Jans krijgt erepenning bij afscheid van FC Groningen

GRONINGEN - Trainer Ron Jans heeft donderdag tijdens zijn afscheidsreceptie van FC Groningen de erepenning van de stad Groningen gekregen.

Burgemeester Peter Rehwinkel overhandigde de penning als blijk van waardering voor zijn grote inzet voor het voetbal in de stad. Jans was acht jaar werkzaam bij FC Groningen, waarmee hij zich in 2006
en 2007 kwalificeerde voor Europees voetbal. Met de club strijdt hij zondag nog om een plek in de play-offs om een Europa League-ticket.

FC Groningen nam niet alleen afscheid van Jans, maar ook van zijn assistent Raymond Libregts. Voor beiden was een cadeau gekocht. Jans kreeg een loungeset en Libregts een golfset. Het duo gaat volgend seizoen aan de slag bij Heerenveen. (bron: RTV Noord)
Oud 04-05-10, 10:21   #3

Hoogverrader
Scorpie is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 11:24   #4
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

Benieuwd hoe hij het volgend jaar gaat doen. Ik denk wel aardig.
Grulez is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 11:27   #5
Ich bin Mario

Veel slechter zou ook wel erg knap zijn en bovendien is Jans daar nou ook weer te goed voor.
Oud 04-05-10, 11:29   #6
Jans is uiteraard volgend jaar de held. Zelfs al zou hij 7e worden, dan is het nog: "chapeau". Na zo'n triest jaar als nu kan Heerenveen alleen maar beter draaien.
Viking_84 is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 17:43 arrow   #7

Ungeheuer's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben benieuwd wat hij ervan gaat bakken en of onze Friese vrienden dezelfde verwijten gaan maken als wij deden op den duur.
Ungeheuer is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 18:57   #8
Ik ben benieuwd welke spelers hij gaat halen om ze vervolgens eerst een half jaar op de bank te laten zitten...
The Verve is offline   Met citaat reageren
Oud 15-05-10, 16:45   #9
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Jans: "Iedereen moet leren van zo'n jaar"

Ron Jans neemt na een rampseizoen het roer over bij sc Heerenveen. De trainer van de Friezen kan het slechte seizoen van zijn nieuwe club wel verklaren. "Heerenveen en Trond Sollied staan eigenlijk haaks op elkaar."

De vertrokken trainer past volgens Jans niet in Friesland. "Heerenveen staat bijvoorbeeld voor controle, Sollied is meer van de vrijheid. Club en trainer groeiden uit elkaar", zegt hij in de Leeuwarder Courant. Het huwelijk tussen hem en sc Heerenveen lijkt op voorhand beter geslaagd. "Er zijn veel dingen die op mij en de club toepasbaar zijn."

"Ik ben een man van samenwerking en nuchterheid, doe maar gewoon", vervolgt de trainer. "Stabiliteit, mensen mobiliseren, normen en waarden bewaken. Daar sta ik voor en Heerenveen ook, al is het bij de club afgelopen seizoen anders gelopen dan gehoopt. Iedereen moet leren van zo’n jaar. De vraag moet zijn: waar staan we met Heerenveen?’"

Bas Dost werd inmiddels al aangetrokken. Jans hoopt nu nog op een buitenspeler, een middenvelder en twee linksbenige verdedigers. "Ik denk dat we een prima middenveld hebben, maar echte leiderskwaliteiten ontbreken. Er moet een speler komen die het vlammetje over kan laten slaan. Gerald Sibon en Henk Timmer zijn persoonlijkheden, maar op leeftijd. Wij moesten toekomstgericht denken."

Zijn visie doet denken aan die van clubicoon Foppe de Haan. Hij is echter geen voorbeeld. "Ik spiegel me niet aan hem, maar stoor me evenmin aan de vergelijking. Ik heb me inhoudelijk later ontwikkeld. Het gaat erom dat je spelers bewust maakt van wat ze kunnen. Dat is een van de mooie dingen van dit vak."
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 15-05-10, 16:47   #10
Oorspronkelijk geplaatst door The Verve
Ik ben benieuwd welke spelers hij gaat halen om ze vervolgens eerst een half jaar op de bank te laten zitten...
venomsnake is offline   Met citaat reageren
Oud 15-05-10, 16:50   #11
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoop vooral dat hij een beest van een centrale verdediger weet aan te trekken. Dat gaat het succes bepalen komend seizoen.
Conundrum is offline   Met citaat reageren
Oud 15-05-10, 18:17   #12
Ich bin Mario

Als ik het interview in het dagblad goed begrijp, heeft Heerenveen wel voorzichtig geprobeerd Granqvist aan te trekken, maar heeft Jans gevraagd hiervan af te zien.
Oud 15-05-10, 18:19 sad   #13
En ik begreep dat ze een boekenwinkel in Heerenveen hebben.
Oud 15-05-10, 18:22   #14

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac
Als ik het interview in het dagblad goed begrijp, heeft Heerenveen wel voorzichtig geprobeerd Granqvist aan te trekken, maar heeft Jans gevraagd hiervan af te zien.
Mjaa, maar we scouten ook in dezelfde gebieden. Kan me herinneren dat SCH heb wel eerder wilde hebben, maar hij toen naar de grote markt ging
Oud 15-05-10, 18:26   #15
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Veel trainers nemen graag (een paar) bekenden bij hun nieuwe club. Als Jans niet spelers van Groningen wil hebben, maar toch spelers die hij kent mee wil nemen, wie zullen er dan in beeld kunnen komen? Kruiswijk wordt genoemd, wellicht Lindgren als de middenvelder?
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 15-05-10, 18:27   #16

Grindheim > Lindgren
Oud 15-05-10, 18:38   #17
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Lindgren is totaal geen toevoeging voor ons overvolle middenveld.
Daar hebben we Roorda, Vayrynen, Elm, Svec, Grindheim en Djuricic al.
SuikerBrood is nu online   Met citaat reageren
Oud 15-05-10, 18:39   #18
Oorspronkelijk geplaatst door Blawh
Veel trainers nemen graag (een paar) bekenden bij hun nieuwe club. Als Jans niet spelers van Groningen wil hebben, maar toch spelers die hij kent mee wil nemen, wie zullen er dan in beeld kunnen komen? Kruiswijk wordt genoemd, wellicht Lindgren als de middenvelder?
Hij noemt zelf in het interview naast Kruiswijk ook Blind...
Oud 15-05-10, 21:49   #19
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door The Verve
En ik begreep dat ze een boekenwinkel in Heerenveen hebben.
Dat zal voor Jans ook een koude douche zijn geweest, geen cd's in Heerenveen..
Oud 15-05-10, 23:03   #20
Oorspronkelijk geplaatst door Prosac

Dat zal voor Jans ook een koude douche zijn geweest, geen cd's in Heerenveen..

Gaat helemaal goed komen met Jans daar.
Oud 12-06-10, 00:25 Standaard   #21
BS.

Geslaagde stoomcursus Fries voor Jans
08 juni 2010

Ron Jans, die onlangs FC Groningen verruilde voor SC Heerenveen, heeft een stoomcursus Fries gevolgd. Op de cursus, die hij samen met zijn vrouw Marjo volgde, leerde hij tellen in het Fries en zinnen als 'We hebben ze een poepie laten ruiken' en 'De scheids heeft stront in z'n ogen'.

Ook het Friese volkslied, de geschiedenis van Friesland en die van de Friese taal kwamen aan bod, aldus cursusleider Anne Tjerk Popkema van Taalburo Popkema dinsdag. Nu Jans hoofdtrainer is van SC Heerenveen en bovendien in Friesland een huis heeft gekocht, leek het hem goed wat Fries te leren. Daarom leerde het echtpaar niet alleen voetbaltermen, maar kunnen ze zich nu ook in het Fries voorstellen of vragen om een kop koffie of een biertje.

Volgens Popkema pikten de twee het Fries snel op. Omdat ze de cursus met goed gevolg hebben afgelegd, kregen ze een speciale oorkonde.

Oud 10-08-10, 14:06 Standaard   #22
nep-fries

niet alleen voetbalanalist, ook politiek analist: http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/v...ml#post2182057
Don Turba is offline   Met citaat reageren
Oud 10-08-10, 14:18 Standaard   #23

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Lees dit nu pas maar die transfer had ik graag meegemaakt. Dat had voor een leuke ontvangst gezorgd bij FCG-scH.

Dit foto's in de OP trouwens.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 10-08-10, 14:31 Standaard   #24
nep-fries

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
[...]

Dit foto's in de OP trouwens.
iets met groningen en slechte smaak...
Oud 10-08-10, 21:56 Standaard   #25

Runselpink's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Don Turba Bekijk bericht
[...]

Je doet je provincie weer eer aan.

#T Robert Maaskant
Runselpink is offline   Met citaat reageren
Oud 11-08-10, 02:28 emo   #26
nep-fries

Oorspronkelijk geplaatst door Runselpink Bekijk bericht
[...]

Je doet je provincie weer eer aan.
leg uit..

(en ook even op welke provincie dat betrekking heeft: m'n woonplaats noord-holland of geboorteplaats zuid-holland...?)

Laatst gewijzigd door Don Turba; 11-08-10 om 02:30
Oud 11-08-10, 07:54 wink   #27

Oorspronkelijk geplaatst door Don Turba Bekijk bericht
[...]

FUCK

YOU!
Oud 11-08-10, 13:36 big smile   #28
nep-fries

Oorspronkelijk geplaatst door Ungeheuer Bekijk bericht
[...]

[afbeelding: link]
FUCK
[afbeelding: link]
YOU!
hij is leuk gevonden, maar jans-waardige foto's mogen ook wel. het is tenslotte (bedoelt als) een serieus topic.
Oud 25-09-10, 10:02 smile   #29
BS.

Hij heeft van Heerenveen nog niet echt een goed spelend team gemaakt. Wat vinden ze er van in Friesland tot nu toe?

Oud 25-09-10, 11:11 Standaard   #30

Dat je iemand niet na 6 wedstrijden al kunt beoordelen.
Oud 25-09-10, 16:26 surprise   #31

Wel merkwaardig dat Groningen tegenwoordig vrijwel blessurevrij is en dat SCH nu vele geblesseerden kent.
Oud 25-09-10, 16:47 surprise   #32

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Hij heeft van Heerenveen nog niet echt een goed spelend team gemaakt. Wat vinden ze er van in Friesland tot nu toe?
Tegen PSV en Twente speelden ze wel erg sterk hoor.

Oud 25-09-10, 20:18 Standaard   #33
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Ungeheuer Bekijk bericht
Wel merkwaardig dat Groningen tegenwoordig vrijwel blessurevrij is en dat SCH nu vele geblesseerden kent.
Misschien traint ie net als Frans Körver. Partijtje doen, met inleg van geld. Dan gaat het wel hard tegen hard.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-10, 00:05 Standaard   #34

Daar was de eerste laffe wissel vandaag
Oud 26-09-10, 11:00 thumb up   #35

Welke?

#T Robert Maaskant
Oud 26-09-10, 11:01 Standaard   #36

El Akchaoui voor Narsingh. Een verdediger voor een aanvaller. Om de voorsprong te verdedigen terwijl het op dat moment net 2-2 was geworden... !!!
Oud 26-09-10, 13:37 Standaard   #37
nep-fries

El Akchaoui voor Narsingh. Een verdediger voor een aanvaller. Om de voorsprong te verdedigen terwijl het op dat moment net 2-2 was geworden... !!!
misschien was narsingh vermoeid. en el akchaoui kan ook mee naar voren komen. maar ik heb het helaas niet gezien, dus kan er eigenlijk weinig over zeggen.
Oud 26-09-10, 13:44 Standaard   #38
Ich bin Mario

Hij wisselde bij Groningen ook heel vaak een aanvaller voor een verdediger. Vervolgens ging dat regelmatiger bijvoorbeeld Granqvist mee naar voren als stormram. Dat is gisteren niet gebeurd?

Overigens verder heel normaal van Jans dat hij weinig gedurfd wisselt. Beetje Italiaans.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Oud 26-09-10, 14:05 Standaard   #39
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Narsingh speelde toch rechtsbuiten?
RayMania is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-09-10, 18:19 Standaard   #40

Ja.
Oud 26-09-10, 20:51 emo   #41

Dan in het vervolg Breuer dan maar als breekijzer.

#T Robert Maaskant
Oud 17-10-10, 19:27 smile   #42
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

"Niet de beste ploeg, zeker ook niet de slechtste, maar de gelukkigste ploeg heeft vandaag gewonnen", sprak trainer Ron Jans na de 1-0 nederlaag van sc Heerenveen bij FC Groningen. Maar ondanks het verlies hield Jans toch een prettig gevoel over aan zijn terugkeer.

Jans deelde na afloop een compliment uit aan het Groningse publiek. "De ontvangst die ik hier heb gehad, voor en tijdens de wedstrijd, is een voorbeeld voor hoe het ook kan in de voetballerij. Dat kan bij Heerenveen, hier kan het ook. Ik hoop dat ik zulke dingen nog veel vaker zie."

Over het voetbal van zijn ploeg was hij gematigd tevreden. "We hebben er voor gestreden en initiatief getoond. Ik had ook het gevoel dat we de gelijkmaker zouden maken. Bij hen gaat de corner er wel in, bij ons wordt hij vlak voor tijd van de lijn gehaald. Helaas."

Oud 18-10-10, 09:42 Standaard   #43

Ron de Integere
Uitgegeven: 18 oktober 2010 08:12
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2010 08:12

In een ander tijdsgewricht zou Ron Jans verzetsman zijn geworden. Nu is hij popfijnproever en voetbaltrainer met fatsoen. Bij de verkeerde club, tegenwoordig.

Van hoeveel clubs heeft Leo Beenhakker onderhand gezegd dat het de allermooiste club van allemaal is?

Ik heb het hem in elk geval over Ajax, Feyenoord en Real Madrid horen beweren, en het zou mij niet verbazen als hij hetzelfde heeft gezegd over al zijn andere clubs: Cambuur, Veendam, Volendam, Grasshopper Zürich, Chivas Guadalajara, Vitesse, Istanbulspor, SV Epe, noem ze maar op.

Leo beheerst de kunst om de hele bevolking van Trinidad & Tobago te laten geloven dat hij er vroeger, toen hij als jongetje een leeg conservenblikje voor zich uit schopte in de Rotterdamse haven, al van droomde om ooit bondscoach van hún land te worden.

Hart

Ron Jans kan dat niet. Die is daar te eerlijk voor. Jans zal nooit uit zijn bek kunnen krijgen dat hij zijn huidige werkgever, SC Heerenveen, de mooiste club van Nederland vindt.

Als een verslaggever hem dat ooit vraagt, zal Ron Jans met die vriendelijke, net iets te wijd opengesperde ogen in de camera kijken en met heldere stem (kin omhoog, wenkbrauwen in jubelstand) zeggen dat zijn hart bij FC Groningen ligt, op dat ontwapenende, montere, rechtschapen toontje van hem.

Ron Jans is integer. Als hij tijdens de Duitse bezetting had geleefd, was hij in het verzet gegaan. Hij zou leider van de plaatselijke knokploeg zijn geworden. Leraar Duits. Perfecte dekmantel. En als ze hem te pakken hadden gekregen, dan hadden ze hem een week lang kapot kunnen martelen: hij zou niet zijn doorgeslagen.

Perconferentiefitties

Dat laatste weet ik zeker sinds ik Ron Jans kaarsrecht overeind zag blijven tijdens niet minder dan twee perconferentiefitties met Louis van Gaal, die destijds (2006) nog in dienst was van AZ en zich (hoewel zijn analyse meer recht deed aan de wedstrijd dan die van Jans) horkeriger en neerbuigender gedroeg dan ooit.

“Ik ben wel bescheiden, maar niet nederig,” zei Jans droogjes. Van Gaal blafte en gromde; Jans deed onverstoorbaar zijn verhaal. Hij won misschien niet de inhoudelijke discussie, maar wel de slag om de sympathie van de kijker.

Persoonlijk werd ik Ron Jans-fan toen ik hoorde dat hij een groot liefhebber en kenner van vooral Amerikaanse alternatieve popmuziek is. Ik zag ooit een filmpje waarin hij, gezeten voor zijn goed gevulde platenkast, zijn favoriete cd’s van het jaar besprak.

Hij hing zijn jaarlijstje van beste cd’s ook op in de kleedkamer van FC Groningen. Ik had de gezichten van die spelers wel eens willen zien. Nooit verder gekomen dan een concert van Marco Borsato, een avondje skihut of hiphop van Lil Wayne, en dan ineens van je trainer te horen krijgen dat je beslist de nieuwste cd’s (cd’s?) van The Magnolia Electric Co., The Drive-By Truckers, Black Mountain en Richmond Fontaine moet kopen (kopen?).

Weemoed

Volgens mij denkt Ron Jans met heel veel weemoed terug aan FC Groningen, waar nu een volstrekt kleurloze trainer genaamd Pieter Huistra (een man die nooit een opzienbarende uitspraak zal doen, over wat dan ook) voortreffelijke resultaten boekt, vooralsnog beter dan Jans in zijn laatste Groningen-seizoen en in elk geval veel beter dan Jans nu, met Heerenveen.

Ron Jans werd zondag, voorafgaand aan Groningen – Heerenveen, niet uitgefloten vanwege zijn overstap naar de Friese aartsvijand. Nee, hij kreeg applaus, schouderklopjes, cadeaus en mocht door een haag van dankbare Groningen-fans naar de ingang van de Euroborg wandelen.

Ruil

Wat zou hij gedacht hebben? Ik vermoed: “Hier ben ik dan, terug bij de club van mijn hart, in de stad van de Vera-club, de stad van puike platenzaken als Plato, Elpee en Platenworm... Het enige popconcert van enige betekenis dat jaarlijks in Heerenveen plaatsvindt, is dat van Guus Meeuwis, op het veld van het stadion waar mijn ploeg maar niet overtuigend wil voetballen. Ik heb een fout gemaakt.”

Sommige dingen hóren gewoon niet. Johan Cruijff bij Feyenoord, Wim Jansen bij Ajax. Ik pleit voor een ruil: Pieter Huistra naar Heerenveen (de taal spreekt hij al), Ron Jans terug naar Groningen. Per direct.

© NUsport/Menno Pot
Oud 18-10-10, 11:03 Standaard   #44
Ich bin Mario

Doe maar niet Menno.
Oud 19-02-11, 23:04 question   #45
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Komt zijn einde in Heerenveen in zicht?

Oud 19-02-11, 23:08 question   #46
Breuer in Oranje

Waarom?

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
Oud 19-02-11, 23:11 Standaard   #47
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
Waarom?
Omdat de prestaties nou niet echt om over naar huis te schrijven zijn en hij volgens de geruchten niet lekker ligt bij de spelersgroep en de cluborganisatie.

Oud 19-02-11, 23:13 Standaard   #48
Breuer in Oranje

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Omdat de prestaties nou niet echt om over naar huis te schrijven zijn en hij volgens de geruchten niet lekker ligt bij de spelersgroep en de cluborganisatie.
Volgens mij zijn de prestaties redelijk na het verschrikkelijke jaar 2010.
Ook gaat het met de talenten Djuricic, Narsingh en Assaidi erg goed, maken ''miskopen'' als Djuric en Kopic toch een beetje waar waarom ze gehaald zijn.
En het feit dat hij de eerste trainer in 3 jaar is die Breuer op de bank zet, dat geeft vertrouwen.
de enige minpuntjes zijn wanneer we geen Europees voetbal halen en het feit dat Dost niet optimaal presteert.

Sûkerbôle.
Oud 19-02-11, 23:15 Standaard   #49
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
[...]

Volgens mij zijn de prestaties redelijk na het verschrikkelijke jaar 2010.
En de verhalen dat hij niet lekker ligt binnen de club?

Oud 19-02-11, 23:17 Standaard   #50
Breuer in Oranje

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

En de verhalen dat hij niet lekker ligt binnen de club?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de verhalen niet ken, behalve dat onzinstukje van VI dan.
Het enigste wat Derksen wil is de zaakwaarnemers pleasen zodat zij hun spelers in zijn blad laat interviewen, Derksen heeft het niet op Heerenveen dus alles wat VI over sch schrijft neem ik altijd met een korreltje zout.

Sûkerbôle.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site