![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ken hem vooral van de loting in de beker, dat hij dan even zijn standaardzinnetje "Ik zie geen problemen betreft het programma" mag uitbrabbelen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Waar komt hij vandaan?
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heb hem wel eens ontmoet, rond discussies over het competitieschema. Wel iets communicatiever dan Kesler maar ook wel een baasje hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stuk van een half jaar geleden. Om een beetje een beeld te krijgen hoe hij over voetbal (met name playoffs) denkt.
http://senioren.voetbal.nl/article/1...-genoemd-wordt |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het kan alleen maar beter worden met hem.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Welke club geniet zijn voorkeur?
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Meer dan commercie was het niet. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nu hopen dat hij goede dingen gaat realiseren voor de Nederlandse voetbal divisies.
Het eerste plan die hij van mij mag op gaan stellen is hoe ze het voetbal hier naar een hoger niveau gaan krijgen, en de concurrentie met het grote geld te lijf gaan. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja leuk dat hij dat wil maar zo makkelijk is het niet.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() "He wants to be fan of new champion"
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lekker belangrijk. De tukker Kessler bevoordeelde ook gewoon structureel de joden.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Geboren in Amstelveen en studie genoten in Amsterdam..
(+ wat Kopbal zegt) Maarja, zegt niets en is ook redelijk irrelevant vind ik eigenlijk.. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De komende jaren zullen we merken hoe irrelevant het is.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lekker met Bert feesten op het Leidse straks in mei.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Mooie felle reactie op Bayern. Bert was not amused.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Filmpje?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Goede reactie inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ook mooi wat hij zei over Platini!
"Als hij op het WK het voetbal van Frankrijk heeft gezien, moet hij vanavond wel hebben genoten!" __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bert van Oostveen #1 - De nieuwe voorzitter Betaald Voetbal
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|