![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
!
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hahahahaha, niet gezien. Had ik wel willen zien.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Haha dat had ik ook nog niet gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
NAC Breda verliest Maaskant aan Wisla Kraków
Zaterdag, 21 augustus 2010 om 09:55 NAC Breda moet op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. De Brabanders verliezen Robert Maaskant aan het Poolse Wisla Kraków, dat de oefenmeester zaterdag wist los te weken bij het noodlijdende NAC. Maaskant, die een contract voor twee jaar tekent in Krakau, ziet de overstap dan ook als een sportieve verbetering. NAC kon een transfer van de trainer niet tegenhouden: in het contract van Maaskant in Breda stond dat de club moest meewerken aan een overgang wanneer de coach zich sportief zou kunnen verbeteren. De Brabanders ontvangen wel een afkoopsom, maar moeten dus op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Maaskant zal zaterdagavond al niet meer op de bank zitten tegen SC Heerenveen: zijn taken worden tijdelijk overgenomen door John Karelse, Gert Aandewiel en Arno van Zwam. De 41-jarige Maaskant was twee jaar lang hoofdtrainer van NAC, dat de coach in 2008 aantrok als vervanger van Ernie Brandts. In het eerste seizoen van Maaskant won NAC de play-offs; vorig jaar kwam de ploeg één punt tekort voor de nacompetitie. Bij de overgang van Maaskant naar Polen heeft Stan Valckx, de nieuwe technisch directeur van Wisla, een belangrijke rol gespeeld. Valckx gaat evenals Maaskant voor twee jaar aan de slag bij de Poolse topclub en heeft zijn eerste daad dus al gesteld. Vooralsnog worden er geen namen genoemd om Maaskant op te volgen in het Rat Verlegh Stadion. voetbalzone |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zinkend schip enzo.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
NAC zinkt steeds verder af, Koeman is al op de trein gestapt hoorde
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Missen ze niks aan.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
je kunt het het eigenlijk ook niet kwalijk nemen.. toch jammer.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Geen spelers, geen trainer, geen punten. Dit wordt een zwaar seizoen.....
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dikke mafkees die kerel. Als ik NAC supporter zou zijn ging de vlag uit.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wel erg overdreven hoor, het is niet dat we onder Maaskant nou zo geweldig speelde en dat we door zijn vertrek opeens keihard ten onder gaan. Ja, we hebben een smalle selectie en het gaat een moeilijk seizoen worden, maar dat was het ook wel onder Maaskant.
Ik zou het vertrek gewoon intern oplossen, Karelse (als hij de papieren heeft) of Aandewiel, de laatste deed het bij Sparta misschien niet best maar heeft nu al een paar jaar bij de club gewerkt, kent de spelers en de club en heeft toch gewoon 2 jaar extra kunnen 'ruiken' aan het trainerschap. De jeugd zal wel de vlag uithangen in ieder geval, met 4 man op de bank naar Utrecht omdat de rest er nog niet klaar voor is . Zet er dan gewoon een paar op de bank voor nood.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Ohja, ik vind het wel zielig en zwaar kut om het op zaterdag (of vrijdag???) bekend te maken, wacht dan een dag en ga gewoon op de bank zitten als teken van respect naar je vorige club. Nu is er nog meer onrust voor de zware uitwedstrijd tegen Heerenveen.
En dan dit !
Laatst gewijzigd door Superheld; 21-08-10 om 10:27 |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Ja erg zuur op deze manier. Benieuwd naar de opvolger of die van buitenaf komt of dat NAC hem zoals je zegt hem uit eigen huis haalt. Edit : ja dus , dit kan niet nee. had dan gewacht tot na de wedstrijd. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Apart.. zal wel meer aan de hand zijn bij NAC
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Oh noes.. onze kroonprins
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tsja, geen vooruitzichten op financiële en sportieve vooruitgang de komende jaren...Denk dat dat de voornaamste reden is.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Best een zure actie van hem. Je vertrekt toch niet na twee wedstrijden.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Nu Aandewiel of Ruud Brood aanstellen en je kunt de tent sluiten.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dit ja. Wat een faal is hij uiteindelijk gebleken...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tja, blijf het belachelijk vinden als mensen zo tijdens het seizoen opeens opstappen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Ja, het wordt een zwaar seizoen . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Krankzinnige timing ook. Konden ze dit niet zondag bekend maken?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Is het Bruisend Ginneken al geweest dan, dat hij nu al weg is?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Over de timing heb ik niet eens over nagedacht , maar het is idd. niet handig , want nu krijgen de spelers natuurlijk de pers over zich heen en zijn niet echt bezig met de wedstrijd .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Haha anders vertrek je gewoon een dag voor de wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Net als dat spelers verkocht kunnen worden , ook trainers verkocht kunnen worden . Dat is de voetballerij, maar met 1 verschil en dat is dat NAC sowieso al in de shit zit en dit wordt er niet beter op . Maaskant kent NAC en kent de in en outs van NAC en is een aardige trainer ( zeker geen top denk ik , maar gewoon een goeie trainer ) en nu is het maar afwachten wie de opvolger is . Weer opnieuw beginnen ... Trouwens : Net als Twente , want bij Twente zijn de afgelopen 4 jaar misschien wel 30 spelers weggegaan en 10 daarvan waren belangrijk voor Twente en de laatste verkoop is Tiote ... Wij moeten ook verder , al zit NAC zeker in een andere situatie dan Twente . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zegen voor NAC, als ze straks dat miljoen ook nog eens aan de belasting moeten betalen
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik kan me de frustratie van de timing voorstellen, aan de andere kant, ik neem aan dat Maaskant niet elk weekend zo'n aanbieding krijgt. Wie weet hoe lang hij moet wachten, als het ooit nog komt.
Kut voor NAC, maar elke voetbalclub maakt wel mee dat er een trainer op een klote moment verdwijnt. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mss is het wel een verkapt Herman Brood <> schilder garpje
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
De kroonprins van het Nederlandse trainersgilde vertrekt naar Polen om daar zijn faam waar te maken.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Hi guys,
First of all please forgive me for writing in English but I don't know Dutch ![]() I'm Wisla Krakow's supporter and I wanted to ask you, what kind of coach Maaskant is? Polish supporters don't really know him, apart from statistics and an interview given by a polish player who played in Eredivisie. Right now, Wisla is a mess. Players were not given a proper pre-season training and they lack physical power. We have lost two of our best defenders (one of them, Marcelo, went to PSV) and signed with 8 new players. The team spirit is non-existent. Most of our supporters think we should hire coach who will torture our "stars" and show them, that they don't deserve money they're getting paid. So, is Maaskant good for the job? Kind regards Laatst gewijzigd door PanPlamka; 22-08-10 om 04:15 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Maaskant is known as 'the prince of dutch coaches' by the media a lot of times. Despite of all his club changes, he quite managed every single team proper. I don't really see him as a building coach. He will never manage to coach a big club such as Ajax, PSV or any other big club in Europe, but for the average he is quite good.
What do you think about the dutch invasion, including Maaskant and your new technical director? __________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Was a promising manager, but never got a chance at any big club in the Netherlands. At NAC he always played 4-3-3 with many old players, first year a good job but last year did ok (given we have no money, and at this moment even less because of financial problems). Can be pretty hard on players sometimes if it’s needed.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
blabla
Laatst gewijzigd door Palmboom; 14-03-12 om 16:00 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Well, reactions are mixed here at Wisla. Most of the people agree that we have to give him a chance to show his abilities, but we also heard that he isn't really focused on hard work - something Wisla supporters think our players lack. Not knowing him adds to confusion. As for the Dutch Invasion itself everyone seems happy about it as Eredivisie/Dutch football is much more professional than what we have in Poland. The only concern is over Stan Valckx's alleged frauds @ PSV - but apparently there is no evidence to support that.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fikse aderlating dit voor NAC.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Robert Maaskant: de kroonprins van de trainers of deelnemer van Hints?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|