![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wederom een topic van Fok dat hier zeker niet mag ontbreken!
![]() Anouk Hoogendijk (6 mei 1985) vergaarde landelijke bekendheid toen ze in 1997 als 12-jarig meisje meedeed aan het tv-programma Geef Nooit Op. Hierin was haar wens om mee te trainen met FC Utrecht. Niet wetende dat ze tien jaar later zelf deel zou uitmaken van de (vrouwelijke) hoofdmacht van haar favoriete club. Het begon echter allemaal bij de amateurs van CSW, Argon en Legmeervogels, waar ze gewoon in de hoogste jeugdteams speelde met de jongens! Op haar veertiende speelde Anouk al in het Nederlands meisjesteam onder 17 en twee jaar later kwam ze uit voor Onder 19. Een echt talent onder de voetbalsters dus. In 2004 kwam de overstap naar het damesteam van Saestum, het sterkste van Nederland. Ze veroverde er meteen een basisplaats en op 6 augustus van dat jaar maakte ze haar debuut voor het Nederlands elftal. Twee landskampioenschappen en supercups later volgde medio 2007 een 'transfer' naar FC Utrecht, dat ging acteren in de nieuwe eredivisie. Ook daar staat Hoogendijk al drie seizoenen lang wekelijks in de basis en mag ze zich bij de belangrijkste speelsters rekenen. De Mijdrechtse gymlerares is inzetbaar als rechts- of linkshalf en kan ook centraal achterin uit de voeten. Collega's noemen haar een 'type Cocu', die het duel niet schuwt en sterk is met de kop. Op Hoogendijk's naam staan inmiddels, ondanks haar jeugdige leeftijd, al 54 interlands. Haar populariteit steeg naar grote hoogte tijdens EK 2009 in Finland, nadat ze in de kwartfinale de beslissende strafschop tegen Frankrijk binnengeschoot. Maar wij hadden haar natuurlijk al veel eerder gescout! En eigenlijk is ze natuurlijk gewoon lekker en maakt hetgeen hierboven staat dus allemaal vrij weinig uit .http://www.youtube.com/watch?v=-6j01PnJvcc http://www.youtube.com/watch?v=C5HuKwTnSdk http://www.youtube.com/watch?v=-OvvxdzSsFY http://www.dumpert.nl/mediabase/619921/2b2f17ee/anouk_hoogendijk_1.html http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/38269/exclusief-interview-met-anouk-hoogendijk-list http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/169657/Anouk-Hoogendijk-nieuwe-prinses-van-Oranje.htm |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En wat is nou een goed topic zonder mooie foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
lekkah...!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ze heeft wel erg grote neusgaten...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lekker wijf wel
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
ken ermee deur
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vijf posts en geen enkele over haar fenomale crosspass?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Met het balgevoel zit het wel goed (te slecht ik weet het)
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik hoor Anouk Hoogendijk niet graag praten.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zal ze niet op termijn een transfer naar een beter damesvoetballand overwegen eigenlijk? Wat zijn haar ambities?
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
.
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben dr visueel een beetje kwijt. Heb je meer pics?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Neeee
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
25 alweer? Wat gaat de tijd snel dan.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#18 |
![]() ![]()
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tragisch nieuws ja, ik las het vanmorgen geschokt aan. Uit eerbied en respect heb ik vandaag m'n Hoogendijk nr 8-NL-elftal shirtje aangedaan naar m'n werk. Wel mooie move voor haar en ik wens haar sterke in Engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nu op 3fm!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
![]() Laatst gewijzigd door Grulez; 02-02-11 om 16:31 __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik zal je nooit vergeten Anouik. Geweldenaartje van me
.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
edit.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wanneer komt ze in de Playboy?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Je doet alsof Anouk Hoogendijk niet meer dan een lustobject is. Schokkend.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zal dan de eerste zijn die in de playboy komt zonder tieten.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hoezo? Ik lees dat blad omwille van de goede interviews. Ik reken dus ook op een interview met haar. Niets meer en niets minder.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
over 8 maanden is ze weer terug
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Eén telefoontje naar Georgina Verbaan en dat is ook opgelost.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hoogendijk en Fishlock in één team en één kleedkamer
![]() *fapfapfapfapperdefap* __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bij de titel van het stukje hoopte ik nog dat ze de winkel Bristol bedoelden
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 | |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nee Chriz_2k had een grietje van AZ gechecked na een avond stappen!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ja en Nashje flirt met meisjes van Utrecht in de bibliotheek.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dan moeten we de aandacht maar verleggen
![]()
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Er bestaat ook gewoon een weblog van Anoukie
Anouk Hoogendijk __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
|
![]() Lois Lane, meen ik? ![]() Heleen van Rooyen? ![]() Nee, er staan vaker tietloze in de Playboy
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Geil wijg mang.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Volgende week zaterdag speelt ze met Bristol tegen Arsenal in de finale van de FA Cup. Live op BBC1.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Anouk speelt hard to get bij Rooney
|
|
|