Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27-04-10, 21:45 surprise   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Een trotse Turk met scherp oog
door Mike Verweij

APELDOORN - De stadionspeaker van AGOVV Apeldoorn keek gisteravond vertwijfeld naar de tongenbreker op het opstellingsbriefje. Hij was voor het duel met FC Dordrecht de eerste omroeper in de Jupiler League die Serdar Gözübüyük als scheidsrechter moest aankondigen. De Hoofddorpse arbiter - 22 lentes jong en in het bezit van een Nederlands en Turks paspoort - maakte als enige Turkse leidsman ooit zijn opwachting in het betaalde voetbal. "En daar ben ik ongelooflijk trots op", aldus de jongeling.

De kennismaking van Gözübüyük - wat in het Turks letterlijk 'Hij met scherp oog' betekent - met de arbitrage kwam min of meer toevallig tot stand. " Ik keepte bij DCO, tegenwoordig Olympia Haarlem, en hielp mijn club zo nu en dan uit de brand door een wedstrijdje te fluiten. Op mijn vijftiende kwam ik erachter dat ik daar misschien wel beter in was dan in het keepen."

Nadat hij op zijn 18e stopte met keepen en zich volledig op het fluiten richtte, stelde hij zich één doel. "Het betaald voetbal. Turkse, Marokkaanse en Surinaamse jongens komen vooral negatief in het nieuws. Ik hoop een voorbeeld te zijn en die jongens ertoe aan te zetten ook scheidsrechter te worden."

Zijn coach Hans Reygwart is lovend over hem. "Serdar is een heel talentvolle jongen, die samen met vier anderen deel uitmaakt van de masterclass. Dat houdt in dat hij eens in de 14 dagen naar Zeist komt voor de maatwerkbijeenkomst."

"Het is voor het amateurvoetbal en het betaalde voetbal niet alleen belangrijk om extra arbiters op te leiden, maar ook dat de arbitrage een afspiegeling wordt van de Nederlandse samenleving, zoals dat ook al onder de voetballers het geval is", aldus een woordvoerder van de KNVB.
Arbiter Gözübüyük aan vooravond dubbele primeur
Serdar Gözübüyük kan zondag geschiedenis schrijven in het Nederlandse voetbal. De arbiter is de jongste arbiter ooit en de eerste scheidsrechter van Turkse afkomst die een wedstrijd fluit in de Eredivisie.

De talentvolle scheidsrechter maakt zondagmiddag zijn debuut tijdens de wedstrijd tussen Heracles Almelo tegen ADO Den Haag. Gözübüyük is 24 jaar oud en neemt het record over van Danny Makkelie. Laatstgenoemde debuteerde op 26-jarige leeftijd.

De Turkse arbiter maakte een stormachtige ontwikkeling door tijdens het huidige seizoen. Op 10 maart 2008 maakte hij zijn debuut in het betaalde voetbal met de wedstrijd tussen AGOVV en FC Dordrecht.
Hij heeft zijn naam in ieder geval mee. Volgens mij is het een van de grootste stumpers in de Jupiler League; aan het begin van het seizoen zat ie er een aantal keer lelijk naast bij Den Bosch kan ik me herinneren.

Wat verwachten we van deze Turkse jongen?

Laatst gewijzigd door Bliksem; 13-06-10 om 10:42
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 27-04-10, 21:47   #2

Vind het ook een waardeloze scheidsrechter, zou me ook niets verbazen wanneer positieve discriminatie iets te maken heeft met zijn aanstelling.
DirkZz is offline   Met citaat reageren
Oud 27-04-10, 21:47 big smile   #3
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Wow, ik wist dat hij jong was, maar zó jong nou ook weer niet. !
Ik ben benieuwd.

Oud 27-04-10, 21:48 wink   #4
11 tegen 11, bal is rond

Oorspronkelijk geplaatst door DirkZz
Vind het ook een waardeloze scheidsrechter, zou me ook niets verbazen wanneer positieve discriminatie iets te maken heeft met zijn aanstelling.
Zouden we hem niet eerst even wat meer wedstrijden moeten laten fluiten voordat we dat soort debiele theorieeën uit de kast halen ja?

Oud 27-04-10, 21:49 big smile   #5
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zie hem er voor aan om in zijn woonomgeving ook in dat trainingspakje rond te lopen.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 27-04-10, 21:52   #6

Zou een dure naam zijn om achter op een shirtje te laten printen.
Pritt is offline   Met citaat reageren
Oud 27-04-10, 21:55   #7
BS.

"Hij moet even langs de opticiën"
19 augustus '09 08:46 door Patrick Leemans

FC Den Bosch had afgelopen vrijdag absoluut recht van spreken toen de club protesteerde tegen de gegeven penalty aan Excelsior die uiteindelijk de wedstrijd besliste: 2-3. Maar volgens hoofdrolspeler scheidsrechter Serdar Gözübüyük is de thuisploeg vervolgens over de schreef gegaan.
De arbiter heeft er namelijk bij de KNVB melding van gemaakt, dat hij na afloop van het duel is beledigd door scheidsrechtersbegeleider Theo Duijts van FC Den Bosch. De Brabantse club is daarvan inmiddels op de hoogte gesteld. Dit meldt het Brabants Dagblad vanochtend.

Duijts heeft inmiddels een verweerschrift naar de bond gestuurd. De 64-jarige Empelaar vindt het overdreven dat de arbiter de tuchtcommissie van de bond heeft ingeschakeld. Gözübüyük gaf Excelsior een onterechte strafschop. De overtreding van Bosschenaar Steef Nieuwendaal werd duidelijk buiten de zestienmeter gemaakt.

"Na afloop heb ik hem laten weten dat ik dat schandalig vond", aldus Duijts in het Brabants Dagblad. "Ik ben zoals gebruikelijk ook even in de kleedkamer van de scheidsrechter geweest. Toen hij mij vroeg hoe ik vond dat hij had gefloten, heb ik gewoon eerlijk gezegd dat ik van mening was dat hij FC Den Bosch van drie punten had bestolen."

Ook manager voetbalzaken Fred van der Hoorn van FC Den Bosch betreurt het voorval. Maar hij begrijpt niet dat Gözübüyük zelfs na het zien van tv-beelden nog niet toegeeft dat hij Excelsior ten onrechte de penalty toekende. "Dan vind ik - zonder beledigend te willen zijn - dat hij toch echt even langs de opticiën moet. Want het is toch beangstigend als zo iemand ook aan het verkeer deelneemt."
Dikke 0 voor arbiter Gözübüyük
door Maarten van Helvoirt. vrijdag 31 oktober 2008 | 22:33 |

LEEUWARDEN - Twee onterechte strafschoppen voor Cambuur, twee ontnomen penalty's voor TOP Oss, een zwaar onterechte rode kaart voor TOP, een geheide maar weggewuifde rode kaart voor Cambuur, zeven gele kaarten voor TOP, acht (!) minuten blessuretijd.

Scheidsrechter Serdar Gözübüyük benadeelde TOP Oss gisteravond in Leeuwarden van alle kanten en tegen zoveel onrecht was de ploeg (die in de warming- up al Dirk Schoofs verloor) niet bestand. In de slotfase werd de 0-1 voorsprong door Cambuur omgebogen in een 2-1 nederlaag. "Ik heb hier maar twee zinnen voor", zei TOP-trainer Hans de Koning. "Hoe kan voetbal zó oneerlijk zijn? En: Hoe kunnen bepaalde mensen zoveel invloed hebben op een uitslag?"

Na een half uurtje bezondigde Charles Kazlauskas zich in de ogen van Gözübüyük aan het vasthouden van Sandor van der Heide in het strafschopgebied. Het mocht geen naam hebben, maar het was wel een uitgelezen mogelijkheid voor Cambuur om het lichte overwicht uit te drukken in een voorsprong. Goalgetter Ruud ter Heide pakte echter uit met een slap rollertje dat simpel in de handschoenen van Wilko de Vogt verdween. TOP Oss had na vijf minuten ook een strafschop moeten krijgen. Cambuur-verdediger Michael Jansen rukte de doorgebroken Erik Quekel (de vervanger van Schoofs) zowat zijn arm van zijn romp, maar Gözübüyük wuifde het weg.

De 22-jarige leidsman, die de toekomst van het scheidsrechtersgilde moet zijn, mat gisteravond continu met twee maten. Quekel kreeg halverwege de eerste helft geel, omdat hij doorvoetbalde na een fluitje wegens buitenspel, maar dat deed hij in alle onschuld, want op het moment van zijn aanname stond hij nog niet eens buitenspel. Zoals ook Kazlauskas volgens de letter van de voetbalwet geen geel had moeten krijgen bij die strafschop. Daar was zijn 'overtreding' veel en veel te licht voor. Roel van de Sande daarentegen zwijnde, omdat hij in plaats van twee keer geel (slidings op kniehoogte en met gestrekt been) er maar één kreeg.

Ook na rust bleef Gözübüyük Cambuur bevoordelen. Aziz Moutawakil werd kort in de tweede helft getorpedeerd door Paul Beekmans en moest geblesseerd van het veld. Het was nog randje strafschopgebied ook. Maar weer zag Gözübüyük er niets in. Moutawakil had TOP even voor rust wel op voorsprong gezet. Hij dribbelde het zestienmetergebied in, bleef met moeite op de been, maar rondde wel beheerst af: 0-1. Cambuur had meer recht op die voorsprong, maar De Vogt en zijn verdedigers stonden – al dan niet ternauwernood – hun mannetje.

Een kwartier voor tijd besloot Gözübüyük Cambuur maar een handje te helpen. Terwijl er helemaal niets aan de hand was, schonk hij de Leeuwarders nóg een penalty en stuurde hij Geoffrey Galatá met rood weg. Maar weer ging de strafschop slapjes in de handen van De Vogt. Twee goals in de laatste acht minuten velden dan uiteindelijk de Ossenaren. De eerste werd uitgerekend gemaakt door Michael Jansen. Die er dus na vijf minuten al met rood vanaf had gemoeten.
In Brabant is de beste man niet al te populair .
Oud 27-04-10, 21:55   #8
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben benieuwd, in de JL heb ik hem vaak genoeg op idiote beslissingen betrapt. Een talent zie ik in hem in ieder geval niet.

Oud 27-04-10, 22:00   #9

Bjoro's Voetbal Forum schermafbeelding

Erg aardige jongen !
Bjoro is offline   Met citaat reageren
Oud 27-04-10, 22:33   #10
Redactie

Moeilijke achternaam
r.olyslager is offline   Met citaat reageren
Oud 27-04-10, 22:48 big smile   #11

Oorspronkelijk geplaatst door Otis.

Zouden we hem niet eerst even wat meer wedstrijden moeten laten fluiten voordat we dat soort debiele theorieeën uit de kast halen ja?
Als jij hem zo graag wil zien dan mogen ze hem van mij naar de Eredivisie sturen, in de Jupiler League wil ik hem niet meer zien.
groenen is offline   Met citaat reageren
Oud 28-04-10, 08:24   #12
Hup Holland!

Marcos's Voetbal Forum schermafbeelding

Spreekkoren worden wel lastig trouwens
Marcos is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-04-10, 08:43 big smile   #13
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Marcos
Spreekkoren worden wel lastig trouwens
Seeeeeeeeerdar, Serdar, Seeeeerdar, Serdar, Seeeerdar, Serdar, je moooooeder heeft een snor!
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 28-04-10, 09:06   #14
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Nijhuis loopt nu met een stijve rond.....

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 28-04-10, 11:21   #15
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat ik van hem heb gezien is niet zo best, hij fluit veel te veel en gedraagt zich als een politie-agent. Maar dat had ik eerst ook bij Makkelie, ik hoop maar dat deze jongen zich net zo goed ontwikkelt.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 28-04-10, 12:24   #16
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

De jongen die overal puntjes op zet behalve op de i .
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-04-10, 12:42   #17
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Boris
De jongen die overal puntjes op zet behalve op de i .
Sierd?
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 28-04-10, 12:47   #18
Econoom

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37

Sierd?
Leo volgens mij.
Oud 28-04-10, 14:52   #19

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

24 Er lopen spelers op het veld die 10 jaar ouder zijn.
Respect.
Ritmo is offline   Met citaat reageren
Oud 28-04-10, 19:45   #20
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bjoro
Erg aardige jongen !
Vind je? Heb andere ervaringen met hem. Beetje een showbinkie, die vooral erg popi wil zijn bij spelers die hij regelmatig fluit. Loopt er voor zijn eigen showtje.
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 28-04-10, 19:59   #21

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich

Vind je? Heb andere ervaringen met hem. Beetje een showbinkie, die vooral erg popi wil zijn bij spelers die hij regelmatig fluit. Loopt er voor zijn eigen showtje.
Wat dat betreft een waardige opvolger voor Luinge.
DirkZz is offline   Met citaat reageren
Oud 02-05-10, 22:27   #22

Bjoro's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich

Heb hem een aantal keer gesproken (dacht 2x) maar kwam wel sympatiek over
Bjoro is offline   Met citaat reageren
Oud 02-05-10, 22:30   #23
Hoe floot hij vandaag?
kevin6188 is offline   Met citaat reageren
Oud 03-05-10, 08:55 sad   #24
BS.

Geen idee, wel een rode kaart gegeven.
Oud 03-05-10, 09:39   #25
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Was een eitje natuurlijk. Twee ploegen die weinig meer hadden te winnen, geen stevig potje met veel duels. Rode kaart kon ik niet beoordelen.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 16:58   #26
Nummer 10

Volgens mij was hij zelf de enige die de overtreding zag, de camera's hadden hem ook gemist. Maar goed, hij eindigt zelden met elf tegen elf, dus past wel. Volgend jaar verder in de Eredivisie dan maar...
Oud 04-05-10, 17:09   #27
Econoom

Soltani krijgt vier duels en er werd totaal niet geprotesteerd. Dus ik denk wel dat die rode kaart terecht was .
Oud 04-05-10, 19:32   #28
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Rode kaart was wel terecht als ik bekenden op de lange zijde mag geloven. Dat de camera het heeft gemist zegt meer over het droevige camerawerk in de Eredivisie.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 21:18   #29
Wenger OUT!

DutchGooner's Voetbal Forum schermafbeelding

Tranen schieten in mijn ogen bij het horen van deze naam.

Dit seizoen 2 maal gehad met Den Bosch en 2 maal zat ie er compleet naast
DutchGooner is offline   Met citaat reageren
Oud 05-05-10, 00:11   #30
Genot

Ricky's Voetbal Forum schermafbeelding

Die wedstrijd tegen Top Oss vorig seizoen hier in Leeuwarden kan ik me nog wel herinneren. Als hij niet zo goed had gefloten hadden we niet gewonnen
Ricky is offline   Met citaat reageren
Oud 06-05-10, 11:31   #31
EAYS

De VI was in elk geval vol lof met een 8, en een verkiezing tot arbiter van de week.
Oud 07-05-10, 19:31 big smile   #32
Nummer 10

Dan heeft die Suleyman Öztürk zeker de cijfers gegeven deze week ....
Oud 07-05-10, 21:06 big smile   #33
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Suleyman weet anders wel waar ie over oordeelt. Floot (of fluit) jarenlang de junioren van Zilvermeeuwen, waar ik speelde, en deed dat uitstekend.

Oud 08-05-10, 11:19   #34
Nummer 10

Serieus? Dan is Gözübüyük dus helemaal niet uniek als Turkse arbiter.
Oud 23-05-10, 10:15   #35
BS.

"Housemuziek luisteren speelt een grote rol"
Serdar Gözübüyük is pas 24 jaar, maar floot afgelopen seizoen al wel zijn eerste duel in de Eredivisie. Daarmee was hij de jongste arbiter ooit in het Nederlands betaalde voetbal en tevens de eerste van Turkse komaf. Het zorgde voor aandacht.

"De voorbije weken heb ik behoorlijk veel aandacht gekregen vanwege die gebeurtenis", zegt Gözübüyük in gesprek met Voetbal International over zijn debuut. "Ook Turkse journalisten heb ik te woord moeten staan. Ik ben gebeld door een aantal kranten, persbureaus en zelfs TNT, de nationale omroep van Turkije."

Gözübüyük leeft als een profvoetballer. De jonge arbiter, bij de KNVB werkzaam als medewerker promotie scheidsrechterszaken en fulltime in dienst van de voetbalbond, neemt zijn vak serieus. "Ik let op met wat ik eet. De tijd van de dikke buiken bij de arbiters is echt voorbij. Sommige mensen realiseren zich niet dat wij per wedstrijd tussen de dertien en vijftien kilometer afleggen."

"Wij doen aan topsport", vervolgt de leidsman zijn verhaal. "Het spel gaat ook zo veel sneller dan vroeger dat je wel fit móet zijn om de juiste beslissingen te kunnen nemen. Als voorbereiding op de wedstrijd speelt het luisteren van housemuziek een grote rol. Ik ontspan bij het horen van die muziek. Ik heb liedjes die ik altijd draai voordat ik het veld op ga. Dat is mijn manier om me op te peppen."
Oud 23-05-10, 16:58   #36
Nummer 10

Die speelt ie altijd op zijn iPodje inderdaad. Is het enige waar ie consequent in is.

Zal volgend seizoen dan toch vaker in de Eredivisie mogen gaan fluiten en dan zal blijken wat hij nu echt kan.
Oud 23-05-10, 21:46   #37
Geweldige scheidsrechter is dit moet ik zeggen. Als hij deze progressie vol gaat houden, wordt hij de beste Nederlandse scheidsrechter
Papadopulos is offline   Met citaat reageren
Oud 29-07-10, 17:27 Standaard   #38
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Vanavond maakt hij al zijn debuut in Europa: als 4e official van Bas Nijhuis bij het EL-duel Molde FK - VfB Stuttgart. Gaat hard zo

Oud 29-07-10, 18:05 wink   #39
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooie naam: Gözübüyük
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 29-07-10, 18:16 Standaard   #40
Hup Holland!

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

G�¶z�¼b�¼y�¼k

dit maakt mijn browser ervan
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 29-07-10, 18:19 Standaard   #41
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Zwoerd Bekijk bericht
G�¶z�¼b�¼y�¼k

dit maakt mijn browser ervan
Dat komt door de overgang van het oude forum naar dit forum. Toen zijn alle speciale tekens in algebra veranderd.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 29-07-10, 20:56 Standaard   #42
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Kan hij handsballen waarnemen?

Oud 29-07-10, 21:10 Standaard   #43
Econoom

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
Mooie naam: Gözübüyük

De puntjes zijn overal weer op gezet zullen we maar zeggen.
Oud 02-02-11, 11:04 Standaard   #44
Econoom

De ster van Serdar Gözübüyük in scheidsrechtersland is snel rijzende. De 25-jarige arbiter zal komend seizoen gepromoveerd worden naar de A-lijst nationaal van de KNVB. Op die lijst komt een plaats vrij omdat Ben Haverkort na deze jaargang zal stoppen met fluiten.

Gözübüyük debuteerde op 10 maart 2008 in het betaalde voetbal bij de wedstrijd AGOVV Apeldoorn-FC Dordrecht in de Jupiler League. 2 mei 2010 kreeg Gözübüyük zijn eerste Eredivisieduel (Heracles Almelo-ADO Den Haag) toegewezen en was hij met zijn 24 jaar de jongste arbiter ooit die op het hoogste niveau een wedstrijd leidde in Nederland.

'Eén van de junior-scheidsrechters gaat naar de A-lijst. Serdar presteert heel goed, maar ook Jeroen Sanders en Michel Winter doen dat', zegt Gijs de Jong, bij de KNVB manager competitiezaken en hoofdverantwoordelijke voor de scheidsrechterszaken.

De promotie betekent dat Gözübüyük komende jaargang voornamelijk wedstrijden in de Eredivisie zal leiden.

Overigens raakten twee andere scheidsrechters dit weekeinde in opspraak. Tom van Sichem werd bekritiseerd vanwege de rode kaart die hij uitdeelde aan Daan Bovenberg. Mede door de ondertalsituatie verloor Excelsior ruim van ADO Den Haag: 1-5.

Reinold Wiedemeijer maakte eveneens geen goede indruk. Zijn twee rode kaarten voor de Willem II-spelers Denis Halilovic (twee keer geel) en Veli Lami waren mede aanleiding voor de overwinning die PSV in de ultieme slotminuut boekte op de Tilburgse hekkensluiter: 2-1.

Wiedemeijer en Van Sichem werden, mede als gevolg van de gebeurtenissen het afgelopen weekeinde, voor de komende speelronde niet ingedeeld.
Oud 02-02-11, 11:28 big smile   #45
11 tegen 11, bal is rond

Al die berichten met Gözübüyük erin .

Oud 02-02-11, 15:19 Standaard   #46
EAYS

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
Al die berichten met Gözübüyük erin .
Inderdaad.
Oud 23-03-11, 07:51 Standaard   #47
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Primeurs voor Gözübüyük

ZEIST - De KNVB beloont de stormachtige ontwikkeling van Serdar Gözübüyük (25). De scheidsrechter uit Haarlem, die vrijdag na AZ-Vitesse werd geprezen vanwege zijn optreden, promoveert naar de A-lijst. Hij neemt daarop de plaats in van Ben Haverkort, die stopt met fluiten.

Gözübüyük schrijft daarmee in twee opzichten scheidsrechtergeschiedenis. De oud-buurjongen van Willem van Hanegem is de eerste leidsman van Turkse afkomst én de jongste arbiter ooit op het hoogste nationale niveau.Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond wil de promotie die vandaag wordt bekendgemaakt nog niet bevestigen. ,,In het kader van de zuiverheid wil ik niet reageren. Er moeten nog gesprekken worden gevoerd.”
Wat een held, floot een 10 mijn inziens tijdens AZ-Vitesse

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 23-03-11, 09:00 Standaard   #48
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap het wel.. Onmogelijk om spreekkoren tegen die man te beginnen

Oud 23-03-11, 09:12 Standaard   #49
EAYS

Wel, Serdaar je moeder heeft liphaar, of te wel een snor.
Oud 20-08-11, 22:02 Standaard   #50
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom fluit hij zo weinig in de eredivisie. Is volgens mij een van de betere scheidsrechters die er is.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site