![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
Wat verwachten we van deze Turkse jongen? Laatst gewijzigd door Bliksem; 13-06-10 om 10:42 |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Vind het ook een waardeloze scheidsrechter, zou me ook niets verbazen wanneer positieve discriminatie iets te maken heeft met zijn aanstelling.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wow, ik wist dat hij jong was, maar zó jong nou ook weer niet.
!Ik ben benieuwd. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik zie hem er voor aan om in zijn woonomgeving ook in dat trainingspakje rond te lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Zou een dure naam zijn om achter op een shirtje te laten printen.
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
.
|
|||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ben benieuwd, in de JL heb ik hem vaak genoeg op idiote beslissingen betrapt. Een talent zie ik in hem in ieder geval niet.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erg aardige jongen !
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Redactie
|
Moeilijke achternaam
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Spreekkoren worden wel lastig trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nijhuis loopt nu met een stijve rond.....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wat ik van hem heb gezien is niet zo best, hij fluit veel te veel en gedraagt zich als een politie-agent. Maar dat had ik eerst ook bij Makkelie, ik hoop maar dat deze jongen zich net zo goed ontwikkelt.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De jongen die overal puntjes op zet behalve op de i
.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
24
Er lopen spelers op het veld die 10 jaar ouder zijn. Respect. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Hoe floot hij vandaag?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Geen idee, wel een rode kaart gegeven.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Was een eitje natuurlijk. Twee ploegen die weinig meer hadden te winnen, geen stevig potje met veel duels. Rode kaart kon ik niet beoordelen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volgens mij was hij zelf de enige die de overtreding zag, de camera's hadden hem ook gemist. Maar goed, hij eindigt zelden met elf tegen elf, dus past wel. Volgend jaar verder in de Eredivisie dan maar...
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Soltani krijgt vier duels en er werd totaal niet geprotesteerd. Dus ik denk wel dat die rode kaart terecht was
.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Rode kaart was wel terecht als ik bekenden op de lange zijde mag geloven. Dat de camera het heeft gemist zegt meer over het droevige camerawerk in de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tranen schieten in mijn ogen bij het horen van deze naam.
Dit seizoen 2 maal gehad met Den Bosch en 2 maal zat ie er compleet naast
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Die wedstrijd tegen Top Oss vorig seizoen hier in Leeuwarden kan ik me nog wel herinneren. Als hij niet zo goed had gefloten hadden we niet gewonnen
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De VI was in elk geval vol lof met een 8, en een verkiezing tot arbiter van de week.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dan heeft die Suleyman Öztürk zeker de cijfers gegeven deze week ....
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Suleyman weet anders wel waar ie over oordeelt. Floot (of fluit) jarenlang de junioren van Zilvermeeuwen, waar ik speelde, en deed dat uitstekend.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Serieus? Dan is Gözübüyük dus helemaal niet uniek als Turkse arbiter.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Die speelt ie altijd op zijn iPodje inderdaad. Is het enige waar ie consequent in is.
![]() Zal volgend seizoen dan toch vaker in de Eredivisie mogen gaan fluiten en dan zal blijken wat hij nu echt kan. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Geweldige scheidsrechter is dit moet ik zeggen. Als hij deze progressie vol gaat houden, wordt hij de beste Nederlandse scheidsrechter
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vanavond maakt hij al zijn debuut in Europa: als 4e official van Bas Nijhuis bij het EL-duel Molde FK - VfB Stuttgart. Gaat hard zo
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mooie naam: Gözübüyük
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
G�¶z�¼b�¼y�¼k
dit maakt mijn browser ervan
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kan hij handsballen waarnemen?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Al die berichten met Gözübüyük erin
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik snap het wel.. Onmogelijk om spreekkoren tegen die man te beginnen
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wel, Serdaar je moeder heeft liphaar, of te wel een snor.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Waarom fluit hij zo weinig in de eredivisie. Is volgens mij een van de betere scheidsrechters die er is.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Serdar Gözübüyük: Scheidsrechter met een scherp oog.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|