![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
-
Laatst gewijzigd door Tjeuke; 29-12-10 om 14:25 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Siem
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goede speler, Mooie persoonlijkheid ook
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Buutnlander!!!111
![]()
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Siem in de spits!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heel goede speler die altijd op de juiste plek staat.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Technisch perfect ingeschoten gisteren.
Echt een knappe goal die hij zelf inleidt en via een loopactie afmaakt. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
tsjah hij was toen niet echt overtuigend
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Nou blijkbaar heeft hij moeten inleveren op zijn uiterlijk om zo veel talent te hebben.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Van een grijze muis voor de winterstop naar een raspaard na de winterstop.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Speelde niet eens zo goed vandaag, had eigenlijk gedacht dat hij eruit zou gaan voor Eriksen maar scoort dan toch weer ff 2 keer
|
|
|
|
|
|
|
#20 | ||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
En een assist.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
wat een verschil met drie jaar geleden http://www.vpro.nl/programma/holland...tes&x=27&y=13# |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Waar zie jij hem popiejopie doen? Ik vind 'm juist een van de sympathiekere Ajacieden.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Als iemand bij Ajax gewoon normaal doet, dan is het De Jong wel.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Inderdaad hij hing zelfs de telefoon niet op toen zijn broertje hem belde tijdens de huldiging.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Geniale speler. Heb ik het 2007 toch weer goed gezien
.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eh maar dit topic gaat volgens mij over Siem de Jong.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij is geen schoonheid, maar 'm een oermens gaan noemen is wel erg flauw.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Speelt aankomend seizoen met rugnummer 10. Dat hij maar zijn niveau van de laatste seizoenshelft mag doortrekken.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mijn favoriete Ajax-speler, al sinds zijn debuut tegen Sparta
Dat iemand hem hier popiejopie noemt is onzin, zoals ik hem zie op trainingen en in de buurt van z'n huis kan ik alleen maar zeggen dat ie heel normaal is en prima aanspreekbaar is
__________________ Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Futbol Club Barcelona |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Als er iemand down to earth is dan is het Siem wel.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nooit meer in de spits wat mij betreft. Zet er dan Sno maar ofzo, maar een voetballer als Siem laten verpieteren in de punt is gewoon fout. Gewoon terug naar het middenveld, waar 'ie hoort.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Maakte gister een volwassen indruk en ging voorop in de strijd. Was wat slordig in de passing en jammer van die ene bal, maar liet zien echt gegroeid te zijn!
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hij maakt echt enorme stappen die jongen. Helemaal niet verwacht van hem
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Goed nieuw kapsel
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hij heeft het dit seizoen nog niet echt laten zien, nu geblesseerd. Wat is het probleem volgens jullie? Het 'gebruikelijke' dipje na een geweldige tweede seizoenshelft, de andere spits voor hem, het mindere presteren van De Zeeuw (misschien??) of toch iets anders?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
De doelpuntenmachine uit de TT is even tot stilstand gekomen.
Was vorig seizoen een incident? Heeft ie een tijdelijk dipje? Is ie het slachtoffer van het vertrek van Pantelic? Of gaat ie gewoon weer los na de winterstop, zoals vorig seizoen? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Dit dipje (en die van de rest van het team) en een andere spits en speelstijl zorgen er m.i. voor dat hij niet meer zoveel scoort. __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wie nog steeds wil beweren dat De Jong tekort komt voor Ajax 1 en niet op 9 kan functioneren heeft het echt niet begrepen of z'n ogen in z'n reet zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Was dan ook zijn eerste goede wedstrijd onder De Boer, en een van z'n betere wedstrijden dit seizoen. Dat zegt ook veel. Maar hij kan van waarde zijn ja.
Maar Eriksen toont ook al meteen aan waarom De Jong sowieso niet op 10 moet. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jij wil niet eens een 10. Siem samen met Eriksen is echt genieten af en toe. Eriksen vond ik minder spelen, maar zij kunnen echt heerlijk een keer raken met z'n tweeën. Vooral de Jong heeft daar oog voor, ook weer heerlijke steekballen zoals hij dat het beste kan. Hij is mij nog iets te log zou minder op kracht moeten trainen, maar als ik Demy zie spelen zeg ik siem voor demy als suarez weer terug is.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Siem de Jong #2: Doelpuntenmachine!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|