![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Kon nog geen topic over hem vinden, terwijl het een speler is waar zeker genoeg over te zeggen valt. Zelden een voetballer met zo'n goede techniek gezien die er zo bijloopt alsof ie liever op de golfbaan staat. Wekelijks krijgt hij kritiek en een tijdje geleden zelfs uitgefloten door z'n eigen publiek (dan moet je het bij Feyenoord wel heel bont gemaakt hebben) maar het lijkt hem niets te doen. Wat wel goed is, is dat hij eigenlijk nooit zeurt of klaagt. Wat denken jullie ervan? Kan het ooit nog wat worden? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Even een jaartje naar Verbeek sturen?
En ja zolang Landzaat onder contract staat is er nog altijd hoop. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dreigen met een jaar Verbeek zou al genoeg moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij heeft zich dit seizoen best goed teruggeknokt.
Maar, bij Feyenoord gaat ie het sowieso niet verder schoppen dan nuttige kracht, verwacht ik. En bij een andere club... ik durf niet nee te zeggen. Talent verleer je niet, en zijn eerste jaar bij Feyenoord was ook goed. Ben benieuwd of hij bereid is een stap terug te zetten. Bij een Groningen, NAC ofzo zou hij best weer kunnen opleven.. Hoewel die eerste niet zo'n echte stap terug is eigenlijk, maar toch ander sfeertje, andere druk, ander voetbal. (waar hij beter bij past denk ik) __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het ziet er leuk uit, maar het heeft 0 rendement. Dan kun je beter een speler die harder werkt met minder voetbalkwaliteiten erin gooien. Als die er dan 6 goals in weet te frommelen ben je al waardevoller dan Bruins. Misschien Babovic nog een kans geven als ie blijft?
1 ding moet wel gezegd worden: hij klaagt of zeurt nooit. Jammer dat ook Been hem niet echt aan het voetballen krijgt. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat is hij een ramp
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vond hem gister nog een aantal keer best dreigend anders. Gevaarlijker dan de rest van Feyenoord.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Viel wel op dat in de tweede helft Van der Wiel niet meer zo veel opkwam, was dat deverdienste van Bruins? |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gaat nooit wat worden met hem op dit niveau.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nu doorzetten Luigi. Voetballen kan je wel. Als je er zin in heb
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zou dit dan eindelijk zijn seizoen worden? Ik hoop het, ik heb toch altijd een zwak voor hem gehad. Overigens wel frustrerend, heel vaak denk je 'zie je, hij kan het wel!' waarna hij twee minuten later dom balverlies lijdt of een kans knullig om zeep helpt. Zucht. Laat het dit jaar anders zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Luigi is zo'n beetje de enige met overzicht bij Feyenoord. Hij is balvast, denkt altijd vooruit en is altijd op zoek naar de combinatie en komt met best wel geniale passjes aanzetten. In de voorgaande seizoenen werd hij vaak--terecht--getypeerd als iemand die telkens in een versnelling speelde, en dat is nu niet meer het geval; hij is dynamischer geworden. Ik blijf het zeggen: geniale voetballer. Als je hem op 10 bij Ajax/Twente/PSV zet, ga je er zeker in de eerste twee gevallen alleen maar op vooruit. Geweldenaar.
)
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Als ik bij de leiding van de (sub)topclubs in NL zat zou ik proberen Luigi Bruins los te weken. Die jongen gaat een topper worden in een goeddraaiend team. Weergaloos inzicht heeft hij. Twente, PSV of AZ kunnen wel zon iemand gebruiken.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Hij mist echt een versnelling, alles gaat in een tempo, en hij beweegt alleen als de bal in de buurt is en dan het liefst in de bal. Ik vind het een prima speler hoor, maar zoals Boutahar en Hadouir ook prima spelers zijn.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Was vandaag snel naar de kleedkamer toe. Zo snel zag ik hem in het veld niet bewegen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Feyenoord gaat niet met hem verder. Welke club zal hem transfervrij oppikken?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bruins-> NEC
Schone-> Feyenoord Dromen mag. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
AZ zal wel ofzo, en dan zal hij helemaal opbloeien.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik denk dat 'ie teveel verdient, al heb ik eigk geen idee hoeveel
, om naar een andere Nederlandse club te gaan. Red Bull, Club Brugge ofzo, zal het wel worden. Ik vond hem dit seizoen best aardig spelen, maar hij mist gewoon teveel voor een nummer tien. Geen diepgang, geen schot, geen neusje voor de goal, geen snelheid, geen loopvermogen.. Maar in ieder geval positief dat hij zich voetballend herpakt heeft, want dat was 'ie een tijdje echt kwijt. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Het is een ouderwetse spelmaker. In het huidige voetbal is daar minder plek voor, maar wat een mooie speler blijft het.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Transfervrij op te halen.
Ik vind dat Twente zijn slag moet slaan. Hij zou daar echt perfect passen met zijn techniek en overzicht. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik zou hem bij Twente ook wel willen zien.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Na Tiendalli en Landzaat nu ook Bruins? Jullie hebben iets met afvallers van Feyenoord of niet?
"Speel slecht, krijg promotie. Zal lekker motiverend werken daar. Laatst gewijzigd door Kriegel; 11-05-11 om 14:24 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vanaf 15:36. Dit genie is wellicht in de CL te bewonderen dit seizoen. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Zou hem graag als back-up voor Martens zien. Heb er vertrouwen in dat Verbeek het eruit krijgt. Heb het gevoel dat hij het beste voetbalt in goeddraaiend team.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Goh. Wie niet dan?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gerucht gaat dat hij naar NAC gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hij verdient(ook al verdient hij nu 0,0 ofcourse
) teveel voor de meeste clubs denk ik. Anders had een subtopper allang al gehandeld..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hij heeft nu nog wat opties in Engeland naar het schijnt, maar niet in de Premier League. Dan ben je wel heel erg buiten beeld volgens mij. Het lijkt me slimmer om gewoon even wat minder te eisen en dan maar idd naar een club in de subtop te gaan. Dit schiet ook niet echt op.
Of anders lekker een jaartje bij Excelsior en zichzelf hervinden.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Toch zonde. Misschien had hij bij De Graafschap niet misstaan.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Heeft een eenjarig contract getekend nu, kan hij de concurrentie aangaan met Simon Cziommer.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dé ploeg waar je altijd nog heen kan als het in de Nederlandse (sub)top allemaal net niet lukt...
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Denk dat hij binnen een aantal jaar weer in een aansprekende competitie speelt
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Die jongen komt er wel weer bovenop. Goed om z'n grenzen te verleggen en in de luwte (ok, wel bij topclub daar) zijn plezier terug te winnen.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Voor die competitie komt hij fysiek echt te kort. Want met zijn spel/talent alleen gaat hij het daar niet redden.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Einde carrière?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mwah, hij is nog altijd jong genoeg, maar hij moet nu wel een erg goede keuze gaan maken. Anders wordt het wel lastig. Het is dat het niveau bij Excelsior nu zo veel lager ligt dan vorig seizoen, anders had ik dat nog steeds een prima optie gevonden.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Excelsior zal, ben ik bang, wel een beetje carrièremoord zijn nu. Misschien De Graafschap, of hopen dat het middenveld van bijvoorbeeld AZ of NEC wordt leeg gekocht, en die hem dan een kans durven te geven.
Ik vind het maar raar dat hij zo slecht in de markt ligt, hij heeft vorig jaar nooit heel slecht gespeeld ofzo, over het algemeen vrij aardig in een dramatisch Feyenoord gewoon. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik snap ook niet dat niemand hem schijnt te willen.
Zo jong is hij toch ook niet meer? Ik heb het idee dat hij al een tijdje meegaat. Ik zou het hem niet eens kwalijk nemen als hij in een oliestaat ging voetballen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het lakse Luigi Bruins-topic #1: Is er nog hoop?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|