Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26-04-10, 00:52   #1

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Kon nog geen topic over hem vinden, terwijl het een speler is waar zeker genoeg over te zeggen valt. Zelden een voetballer met zo'n goede techniek gezien die er zo bijloopt alsof ie liever op de golfbaan staat.

Wekelijks krijgt hij kritiek en een tijdje geleden zelfs uitgefloten door z'n eigen publiek (dan moet je het bij Feyenoord wel heel bont gemaakt hebben) maar het lijkt hem niets te doen. Wat wel goed is, is dat hij eigenlijk nooit zeurt of klaagt.

Wat denken jullie ervan? Kan het ooit nog wat worden?
Ritmo is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 26-04-10, 00:55   #2
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Even een jaartje naar Verbeek sturen?

En ja zolang Landzaat onder contract staat is er nog altijd hoop.
Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-04-10, 01:00 wink   #3

Dreigen met een jaar Verbeek zou al genoeg moeten zijn.
Oud 26-04-10, 03:26   #4
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij heeft zich dit seizoen best goed teruggeknokt.

Maar, bij Feyenoord gaat ie het sowieso niet verder schoppen dan nuttige kracht, verwacht ik.

En bij een andere club... ik durf niet nee te zeggen. Talent verleer je niet, en zijn eerste jaar bij Feyenoord was ook goed. Ben benieuwd of hij bereid is een stap terug te zetten. Bij een Groningen, NAC ofzo zou hij best weer kunnen opleven.. Hoewel die eerste niet zo'n echte stap terug is eigenlijk, maar toch ander sfeertje, andere druk, ander voetbal. (waar hij beter bij past denk ik)

Oud 26-04-10, 03:51   #5

Het ziet er leuk uit, maar het heeft 0 rendement. Dan kun je beter een speler die harder werkt met minder voetbalkwaliteiten erin gooien. Als die er dan 6 goals in weet te frommelen ben je al waardevoller dan Bruins. Misschien Babovic nog een kans geven als ie blijft?

1 ding moet wel gezegd worden: hij klaagt of zeurt nooit. Jammer dat ook Been hem niet echt aan het voetballen krijgt.
Oud 26-04-10, 08:06   #6
We ride the apocalypse

DivineJester's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Ritmo
Het ziet er leuk uit, maar het heeft 0 rendement. Dan kun je beter een speler die harder werkt met minder voetbalkwaliteiten erin gooien. Als die er dan 6 goals in weet te frommelen ben je al waardevoller dan Bruins. Misschien Babovic nog een kans geven als ie blijft?

1 ding moet wel gezegd worden: hij klaagt of zeurt nooit. Jammer dat ook Been hem niet echt aan het voetballen krijgt.
Dat laatste is raar natuurlijk omdat hij onder Been bij Excelsior wel aardig goed speelde.
DivineJester is offline   Met citaat reageren
Oud 26-04-10, 08:09   #7
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Ritmo

Nee maar juist omdat ie nooit klaagt of zeurt krijgt men het idee dat het hem allemaal wel russich zit...

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 26-04-10, 11:34 rainbow   #8
Wat is hij een ramp
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
Oud 26-04-10, 14:15 sad   #9

Paaskonijn's Voetbal Forum schermafbeelding

Vond hem gister nog een aantal keer best dreigend anders. Gevaarlijker dan de rest van Feyenoord.
Paaskonijn is offline   Met citaat reageren
Oud 26-04-10, 14:50 emo   #10
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Paaskonijn
Vond hem gister nog een aantal keer best dreigend anders. Gevaarlijker dan de rest van Feyenoord.
Dat was op zich ook niet zo heel moeilijk.
Viel wel op dat in de tweede helft Van der Wiel niet meer zo veel opkwam, was dat deverdienste van Bruins?
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 26-04-10, 19:44   #11
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Gaat nooit wat worden met hem op dit niveau.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 08-08-10, 17:00 Standaard   #12
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Een basisplek en een goal - goede start voor hem dit seizoen.

Oud 08-08-10, 17:02 Standaard   #13

Erasmus's Voetbal Forum schermafbeelding

Nu doorzetten Luigi. Voetballen kan je wel. Als je er zin in heb
Erasmus is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-10, 02:11 Standaard   #14

TC03's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou dit dan eindelijk zijn seizoen worden? Ik hoop het, ik heb toch altijd een zwak voor hem gehad. Overigens wel frustrerend, heel vaak denk je 'zie je, hij kan het wel!' waarna hij twee minuten later dom balverlies lijdt of een kans knullig om zeep helpt. Zucht. Laat het dit jaar anders zijn.
TC03 is offline   Met citaat reageren
Oud 19-09-10, 21:30 Standaard   #15
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Luigi is zo'n beetje de enige met overzicht bij Feyenoord. Hij is balvast, denkt altijd vooruit en is altijd op zoek naar de combinatie en komt met best wel geniale passjes aanzetten. In de voorgaande seizoenen werd hij vaak--terecht--getypeerd als iemand die telkens in een versnelling speelde, en dat is nu niet meer het geval; hij is dynamischer geworden. Ik blijf het zeggen: geniale voetballer. Als je hem op 10 bij Ajax/Twente/PSV zet, ga je er zeker in de eerste twee gevallen alleen maar op vooruit. Geweldenaar.

Luigi Bruins is in tegenstelling tot de laatste twee jaar nu wel goed begonnen aan het seizoen. De 23-jarige middenvelder moet ook wel, want hij is bezig aan zijn laatste contractjaar bij Feyenoord. In de nieuwe editie van ELF Voetbal praat hij over het jaar van de waarheid en de moeilijke jaren die achter hem liggen.

Is dit het seizoen van de waarheid?
"Zo zou ik het niet willen zeggen, maar het is wel mijn laatste contractjaar. Het wordt tijd om aan te tonen, dat het erin zit. Ik weet dat ik het kan, zoals in mijn eerste seizoen. Ik wil dat opnieuw bewijzen voor mezelf en laten zien waarom Feyenoord me in 2007 gehaald heeft."

Wat heb je je voorgenomen?
"Ik wil gewoon een goed seizoen draaien. Minuten maken, dat is het voornaamste. Ik ben op een leeftijd aangekomen, dat ik veel moet spelen. De laatste twee jaar gebeurde dat te weinig naar mijn zin. Wat dat betreft is de seizoensstart goed geweest. Ik begon in augustus iedere wedstrijd in de basis en tot nu toe loopt het aardig. Ik ben niet ontevreden."

Je hebt wat moeten veranderen aan je stijl. Been legde vorig seizoen uit waarom je weinig speelde. Hij wilde meer gif zien en zei dat talent alleen niet genoeg is.
"Daar heeft hij gelijk in. Er komt meer bij kijken. Ik ben er ook mee aan de slag gegaan. Kort op de tegenstander zitten, bal afpakken, fel zijn in de duels. Dat moet gewoon een automatisme worden."

Hoe gaat het nu, vind je?
"Beter dan een jaar geleden, maar ik moet erop blijven letten. Je moet ook niet geforceerd slidings maken om net te doen of je hard werkt. Ik maak er één wanneer het nodig is. Ik zal altijd een speler blijven, die het vooral van zijn voetballende vermogen moet hebben."

Is Been ook tevreden?
"Aan het einde van vorig seizoen stelde hij me al op en nu ben ik een basisspeler. Dat zegt genoeg, denk ik. Maar ik moet deze lijn vasthouden en niet verslappen."

Kan Feyenoord ook volgend seizoen rekenen op Luigi Bruins?
"Daar denk ik nog niet over na. Het enige wat ik kan doen, is mijn voeten laten spreken en aan mezelf, de club en de fans tonen wat ik in me heb. Dan zien we vanzelf wel wat er na dit seizoen gebeurt."
bruins: 'tijd om te lat.. • ElfVoetbal.nl (Dit blad heb ik nog nooit bij de kiosk gezien. )
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 25-10-10, 15:23 Standaard   #16
Ik voel me hier thuis!

Als ik bij de leiding van de (sub)topclubs in NL zat zou ik proberen Luigi Bruins los te weken. Die jongen gaat een topper worden in een goeddraaiend team. Weergaloos inzicht heeft hij. Twente, PSV of AZ kunnen wel zon iemand gebruiken.

Oud 26-10-10, 19:22 Standaard   #17

Oorspronkelijk geplaatst door Inconsequent Bekijk bericht
Als ik bij de leiding van de (sub)topclubs in NL zat zou ik proberen Luigi Bruins los te weken. Die jongen gaat een topper worden in een goeddraaiend team. Weergaloos inzicht heeft hij. Twente, PSV of AZ kunnen wel zon iemand gebruiken.
Hij mist echt een versnelling, alles gaat in een tempo, en hij beweegt alleen als de bal in de buurt is en dan het liefst in de bal. Ik vind het een prima speler hoor, maar zoals Boutahar en Hadouir ook prima spelers zijn.
zlakto is offline   Met citaat reageren
Oud 22-01-11, 23:26 Standaard   #18
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Was vandaag snel naar de kleedkamer toe. Zo snel zag ik hem in het veld niet bewegen.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 15-04-11, 13:30 Standaard   #19
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Feyenoord gaat niet met hem verder. Welke club zal hem transfervrij oppikken?
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 15-04-11, 13:33 sad   #20
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Bruins-> NEC
Schone-> Feyenoord

Dromen mag.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 15-04-11, 13:49 Standaard   #21
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

AZ.

Oud 15-04-11, 13:53 sad   #22
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh Bekijk bericht
Feyenoord gaat niet met hem verder. Welke club zal hem transfervrij oppikken?
AZ zal wel ofzo, en dan zal hij helemaal opbloeien.

"Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag."
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 15-04-11, 16:16 Standaard   #23

Ik denk dat 'ie teveel verdient, al heb ik eigk geen idee hoeveel , om naar een andere Nederlandse club te gaan. Red Bull, Club Brugge ofzo, zal het wel worden.

Ik vond hem dit seizoen best aardig spelen, maar hij mist gewoon teveel voor een nummer tien. Geen diepgang, geen schot, geen neusje voor de goal, geen snelheid, geen loopvermogen.. Maar in ieder geval positief dat hij zich voetballend herpakt heeft, want dat was 'ie een tijdje echt kwijt.

Oud 15-04-11, 16:48 Standaard   #24

Het is een ouderwetse spelmaker. In het huidige voetbal is daar minder plek voor, maar wat een mooie speler blijft het.
Sebas is offline   Met citaat reageren
Oud 10-05-11, 15:53 Standaard   #25
TROTS.

Transfervrij op te halen.

Ik vind dat Twente zijn slag moet slaan. Hij zou daar echt perfect passen met zijn techniek en overzicht.
Oud 11-05-11, 10:27 Standaard   #26
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zou hem bij Twente ook wel willen zien.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 11-05-11, 14:22 Standaard   #27
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Na Tiendalli en Landzaat nu ook Bruins? Jullie hebben iets met afvallers van Feyenoord of niet?

"Speel slecht, krijg promotie. "

Zal lekker motiverend werken daar.

Laatst gewijzigd door Kriegel; 11-05-11 om 14:24

Oud 11-05-11, 14:40 Standaard   #28

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

tiendrolli speelt alleen niet goed meer

Oud 02-09-11, 23:51 Standaard   #29
TROTS.

Vanaf 15:36.

Dit genie is wellicht in de CL te bewonderen dit seizoen.
Oud 04-09-11, 02:51 Standaard   #30
Ik voel me hier thuis!

Zou hem graag als back-up voor Martens zien. Heb er vertrouwen in dat Verbeek het eruit krijgt. Heb het gevoel dat hij het beste voetbalt in goeddraaiend team.

Oud 09-09-11, 17:11 Standaard   #31
TROTS.

Oorspronkelijk geplaatst door buddyb Bekijk bericht
FC Rijnmond vrijdag 2 september 2011 - YouTube

Vanaf 15:36.

Dit genie is wellicht in de CL te bewonderen dit seizoen.
Dus niet. Gaat niet naar Genk.
Oud 09-09-11, 17:12 big smile   #32
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Inconsequent Bekijk bericht
Heb het gevoel dat hij het beste voetbalt in goeddraaiend team.
Goh. Wie niet dan?

Oud 09-09-11, 17:15 Standaard   #33
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Gerucht gaat dat hij naar NAC gaat.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 09-09-11, 17:19 Standaard   #34
TROTS.

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Goh. Wie niet dan?
Bajrami.
Oud 10-09-11, 12:03 sad   #35
TROTS.

Bruins gaat bij Excelsior trainen

Racing Genk en Luigi Bruins gaan niet met elkaar in zee. Trainer Mario Been wilde de clubloze Rotterdammer naar de kampioen van België halen, maar tot een akkoord leidde de vrijage niet.

Bruins heeft bij Excelsior, de club waar hij ooit doorbrak in het betaalde voetbal, een verzoek ingediend om mee te mogen trainen. De Kralingers zijn daarmee akkoord gegaan, zo weet het AD.
Bruins gaat bij Excelsior trainen - SVB Excelsior - AD
Oud 10-09-11, 14:49 Standaard   #36

Hij verdient(ook al verdient hij nu 0,0 ofcourse ) teveel voor de meeste clubs denk ik. Anders had een subtopper allang al gehandeld..

Oud 11-09-11, 12:50 Standaard   #37
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij heeft nu nog wat opties in Engeland naar het schijnt, maar niet in de Premier League. Dan ben je wel heel erg buiten beeld volgens mij. Het lijkt me slimmer om gewoon even wat minder te eisen en dan maar idd naar een club in de subtop te gaan. Dit schiet ook niet echt op.

Of anders lekker een jaartje bij Excelsior en zichzelf hervinden.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 20-09-11, 16:32 Standaard   #38

Luigi Bruins traint mee bij Excelsior om zijn conditie op peil te houden. Waar zijn toekomst ligt, weet hij niet. Feyenoord wilde het contract van de middenvelder niet verlengen en sindsdien zit Bruins zonder club. Volgens de speler zijn er wel clubs die interesse hebben getoond, maar tot iets concreets kwam het nog niet. "Ik zit nog zonder club", zegt hij op de website van Excelsior. "Er is nog geen beslissing genomen."

"Je moet toch ritme houden of dat terug zien te vinden. Daarom heb ik gevraagd of ik hier mag trainen en dat was goed", legt Bruins uit. "Op dit moment wacht ik geduldig af. We wegen alle dingen af en maken dan een zo goed mogelijke keuze. Er zijn wel wat dingen geweest, maar dat was met name uit het Oostblok."

"Maar heel eerlijk gezegd zie ik mezelf daar niet op 24-jarige leeftijd zomaar naartoe gaan", verklaart hij. "Het liefste wil ik snel weer spelen, dat is het belangrijkste. Tot die tijd probeer ik de jongens hier wat bij te brengen en kan ik zelf mijn conditie op peil houden. Dat is denk ik van beide kanten positief."

Oud 20-09-11, 16:46 rainbow   #39
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch zonde. Misschien had hij bij De Graafschap niet misstaan.
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 04-10-11, 17:02 Standaard   #40

Ex-Feyenoorder Luigi Bruins loopt tot vrijdag stage bij het Oostenrijkse Red Bull Salzburg. De 24-jarige Rotterdammer, die de afgelopen weken zijn conditie op peil hield bij Excelsior, is bij trainer Ricardo Moniz in beeld om te worden vastgelegd. Dat meldt het AD vandaag. Eerder trainde Bruins zonder succes mee bij Racing Genk, de Belgische club van Mario Been.

Oud 11-10-11, 13:03 Standaard   #41

Heeft een eenjarig contract getekend nu, kan hij de concurrentie aangaan met Simon Cziommer.
Brord is nu online   Met citaat reageren
Oud 11-10-11, 14:23 Standaard   #42
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Dé ploeg waar je altijd nog heen kan als het in de Nederlandse (sub)top allemaal net niet lukt...

Oud 19-10-11, 16:32 Standaard   #43

In de Mozart-stad is Luigi Bruins op zoek naar nieuw voetbalgeluk. De middenvelder die het predikaat 'eeuwig talent' van zich af moet schudden, doet dat bij Red Bull Salzburg onder trainer-coach Ricardo Moniz. Die ziet in Bruins een 'goede verbindingsspeler', maar wil wel dat hij veel dominanter wordt en ook vijftien goals per seizoen maakt. 'Hij heeft een enorme drive', aldus Moniz in het AD.
Was je nooit bezorgd of je een nieuwe werkgever zou vinden?

Luigi Bruins: 'Ik had wel naar een club in het Oostblok gekund, maar dat wil ik op mijn leeftijd niet. Toen Genk niet doorging, kwam ik toch weer in de wachtkamer terecht. Ik ben heel blij met Salzburg, want dit is een mooie club. Het trainingscomplex is goed, de spelersgroep heeft veel kwaliteit. We spelen in een mooi, groot stadion, waar het helaas niet zo druk is, maar alles is hier top geregeld.'

Heb je veel steun aan de Hollandse enclave?

'Zeker. Op het vwo was ik best goed in Duits, maar het is wel makkelijk als je bij tijd en wijle ook Nederlands kunt praten. De jongens vangen me uitstekend op: Cziommer, Mendes da Silva, Leonardo, Lindgren... En Ricardo Moniz is een heel goede trainer. Hij zit er bovenop, is enorm fanatiek, maar als mens juist heel rustig. Hij houdt van verzorgd voetbal en heeft zelf misschien wel de beste techniek van ons allemaal. Van hem kan ik zeker veel leren.'

Oud 19-10-11, 17:01 Standaard   #44
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Denk dat hij binnen een aantal jaar weer in een aansprekende competitie speelt Subtopper in Duitsland, gok ik.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 19-10-11, 17:08 Standaard   #45
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Die jongen komt er wel weer bovenop. Goed om z'n grenzen te verleggen en in de luwte (ok, wel bij topclub daar) zijn plezier terug te winnen.

Oud 19-10-11, 18:51 Standaard   #46
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
Denk dat hij binnen een aantal jaar weer in een aansprekende competitie speelt Subtopper in Duitsland, gok ik.
Voor die competitie komt hij fysiek echt te kort. Want met zijn spel/talent alleen gaat hij het daar niet redden.

Oud 19-12-11, 12:34 Standaard   #47
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Einde carrière?

Red Bull gaat niet verder met 'miskoop' Bruins

Luigi Bruins mag in de winterstop alweer uitzien naar een nieuwe werkgever. De middenvelder van Red Bull Salzburg kreeg van de club te horen dat hij na twee maanden mag vertrekken.

Trainer Ricardo Moniz liet zondag weten dat de oud-speler van Feyenoord al in de winterstop vertrekt. De middenvelder kwam eerder een contract tot het einde van het seizoen overeen, maar 'beide partijen gaan in goed overleg uit elkaar'. "Ik vind mijn selectie te groot", stelde Moniz zondag tegenover VoetbalPrimeur. "We hebben besloten om niet door te gaan met Luigi."

Moniz: "Bruins kwam twee maanden terug omdat we door het uitvallen van Simon Cziommer en Christoph Leitgeb een rechtermiddenvelder misten. Ik vind Luigi een uitstekende voetballer. Hij heeft zich ook verbeterd, maar miste zowel tijdens zijn speelminuten en op de training toch nog te veel om te blijven."

Bruins, die afgelopen zomer overkwam van Feyenoord, speelde slechts drie duels voor Red Bull. De media in Oostenrijk rekenen maandag hard af met de middenvelder. Hij wordt door diverse kranten bestempeld als 'miskoop'. In totaal wil Red Bull zo'n zes spelers laten vertrekken voordat de tweede seizoenshelft start.

Oud 19-12-11, 20:04 Standaard   #48
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Mwah, hij is nog altijd jong genoeg, maar hij moet nu wel een erg goede keuze gaan maken. Anders wordt het wel lastig. Het is dat het niveau bij Excelsior nu zo veel lager ligt dan vorig seizoen, anders had ik dat nog steeds een prima optie gevonden.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 19-12-11, 20:30 Standaard   #49

Excelsior zal, ben ik bang, wel een beetje carrièremoord zijn nu. Misschien De Graafschap, of hopen dat het middenveld van bijvoorbeeld AZ of NEC wordt leeg gekocht, en die hem dan een kans durven te geven.

Ik vind het maar raar dat hij zo slecht in de markt ligt, hij heeft vorig jaar nooit heel slecht gespeeld ofzo, over het algemeen vrij aardig in een dramatisch Feyenoord gewoon.

Oud 21-12-11, 09:57 rainbow   #50
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap ook niet dat niemand hem schijnt te willen.
Zo jong is hij toch ook niet meer? Ik heb het idee dat hij al een tijdje meegaat. Ik zou het hem niet eens kwalijk nemen als hij in een oliestaat ging voetballen.
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site