![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Die jongen hoeft echt nog niet te wanhopen. En voetballen in een oliestaat, ik zou het ook zeker in overweging nemen.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Stage lopen bij Glasgow? Onwijs jammer dit.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Beter dan Excelsior, VVV en De Graafschap...
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Glasgow wat?
Rangers heten ze. Ajax noemen we toch ook geen Amsterdam? Spoiler
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Aanbevolen door Mark Wotte
.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tja, hij zal er vast meer kunnen verdienen, maar het zou toch beter zijn als ie het seizoen zou afmaken bij VVV. Dat Schotse voetbal past sowieso niet bij hem. Bij VVV heeft ie een trainer die 'm kent en onder wie hij geweldig heeft gespeeld bij Excelsior en hij speelt dan ook eens in een competitie die 'm meer ligt.
Bruins in Schotland... Dat klopt gewoon niet. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Mee eens, hij is al te frivool en te laks voor hier. Dat wordt niks tussen die kale koppen met scheve tanden.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Nou, hij krijgt geen contract bij de rangers blijkbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
En dan ineens toch weer terug in Nederland en niet bij VVV-Venlo, maar gewoon bij Excelsior!
LUIGI BRUINS MAAKT SEIZOEN AF BIJ EXCELSIOR Luigi Bruins maakt het seizoen af bij Excelsior. Nadat zijn avontuur bij Red Bull Salzburg in december eindigde, was de middenvelder eerder dichtbij een overeenkomst met VVV-Venlo, maar uiteindelijk ketste dit af. Bruins heeft daarom na overleg besloten het seizoen af te maken bij zijn oude liefde, de club waar hij in de jeugd begon met voetballen. Na vier jaar Feyenoord vertrok Luigi Bruins afgelopen zomer uit Rotterdam-Zuid. Het lukte hem daarna niet om een nieuwe club te vinden. ,,Dat viel wel tegen'', geeft hij toe. Hij trainde een tijdje mee bij Excelsior en tekende uiteindelijk een contract tot het einde van het seizoen bij Red Bull Salzburg. ,,Dat is niet geworden wat ik ervan verwachtte'', kijkt hij terug. In december besloten beide partijen in goede overleg om uit elkaar te gaan. Daarna sprak Bruins met VVV-Venlo, maar kwam er niet uit met de club waar hij herenigd zou worden met Ton Lokhoff, met wie hij eerder trainde bij Excelsior. Sinds vandaag traint hij weer bij Excelsior, waar hij het seizoen ook zal afmaken. Als de formaliteiten zijn afgehandeld, is Bruins in principe morgen al inzetbaar in de uitwedstrijd tegen Heerenveen. ,,Ik ben fit en gretig'', zegt hij. ,,De komende tijd hoop ik zo veel mogelijk aan spelen toe te komen en ervoor te zorgen dat Excelsior in de Eredivisie blijft.'' Gezien de achterliggende periode is Bruins, die vandaag 25 jaar is geworden, blij dat hij in Kralingen weer aan voetballen kan gaan denken: ,,Natuurlijk had ik gehoopt verder te zijn dan een paar jaar geleden, maar aan de andere kant is het leuk om terug te zijn bij Excelsior. Ik heb het hier altijd prima naar mijn zin gehad. Het worden spannende weken voor de club, het gaat tussen Excelsior en De Graafschap. Ik hoop er mijn steentje aan te kunnen bijdragen om Excelsior in de Eredivisie te houden.'' Excelsior - Actueel __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nou benieuwd of ie nog voor waarde kan zijn dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ik foeterde hem nog uit toen hij niet bij VVV tekende. Het kwam over alsof hij geen stap terug wilde doen terwijl dat bijna wel moest na die dramatische laatste jaren.
Maar nu bij Excelsior lekker opnieuw beginnen, als hij het plezier terug krijgt kan hij van grootte waarde zijn. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Snap niet waarom dit niet eerder een optie was?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
In maart is hij er dus achter dat ze hem nergens anders willen hebben
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Omdat wat Hendril zegt.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Tja, lag niet aan Excelsior in elk geval. Die gooiden in augustus al een balletje op. Dat hij toen nog op het buitenland mikte, vind ik niet zo gek. Maar dat het nu zo lang duurde op zich weer wel. Hoe dan ook, het is een mooie kans om te proberen zijn loopbaan weer wat impulsen te geven.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Blijkbaar gaat Excelsior wel accoord met de eisen waar VVV eerder niet mee accoord ging.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Daar lijkt het op. Of hij moet voor Excelsior wel bereid zijn geweest zijn eisen te verlagen, omdat hij wel gevoel heeft bij die club. Maar dat zal wellicht te veel voetbalromantiek zijn.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Wat. Een. Assist.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Hij speelt ook best goed, zover ik dat kan beoordelen uit 1 wedstrijd en wat samenvattingen. Hij oogt ook niet zo laconiek meer, iets wat hem bij Feyenoord duidelijk de kop heeft gekost.
Doodzonde dat hij weg is eigenlijk. Ik denk dat hij dit seizoen de ideale 10 was geweest. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Hoelang heeft hij bij excelsior getekend?
Aan de ene kant zou ik hem graag bij NAC zien voor creativiteit, maar het is ook een jongen aan wie ik en veel naccers ongetwijfeld zich snel zullen ergeren. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Tot het einde van het seizoen. Ik neem aan dat er nu best clubs zijn die interesse hebben.
Ik zou hem nog steeds wel bij De Graafschap willen hebben. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Die assist was inderdaad genieten. Vreemd dat sie jongen overal is afgetest. Met zo'n jongen zou je toch een gokje moeten durven nemen?
Het is dat wij Marko hebben, maar andera had ik hem graag bik ons gezien. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Of bij NEC als vervanger van Schone?
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Puur op talent kan hij bij vrijwel elke club in de eredivisie mee. Ben zeer benieuwd of er een Nederlandse club is die hem wil en vooral kan halen.
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
kan? Lijkt me niet dat Luigi zich moeilijk gaan opstellen, om weer een 3/4 seizoen stil te staan...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Het zou onverstandig zijn, maar hij is er dit seizoen ook niet al te toegeeflijk in gebleken. Ik zou dan ook niet heel verbaasd zijn als hij eerst weer allerlei stages in het buitenland gaat afwerken.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het lakse Luigi Bruins-topic #1: Is er nog hoop?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|