Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24-04-10, 11:37   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

De Leeuw voegt topscorerstitel graag aan cv toe

Na vrijdagavond weet Michael de Leeuw of hij topscorer van de Jupiler League is. De aanvaller van BV Veendam staat op 24 treffers, twee meer dan Johan Voskamp.

"Het zou een mooie titel zijn en goed op mijn cv staan", zegt de 23-jarige De Leeuw tegen Voetbal International. Het talent, genomineerd voor de Gouden Stier, kwam afgelopen zomer over van het beloftenteam van Willem II en heeft in Groningen rap naam gemaakt. "Het bevalt me prima bij Veendam."

De onder de rook van Tilburg geboren De Leeuw (Goirle) had graag voor Willem II gespeeld. "Toch had ik het wel mooi gevonden om bij Willem II in het eerste elftal te schitteren, aangezien ik zelf uit Tilburg kom", zegt hij. "Maar ze hebben me laten gaan, terwijl drie andere jongens wel de overstap naar de selectie maakten. Niet leuk dat het nu zo slecht gaat met de club, maar dat is jammer voor hén."

Het productieve seizoen is niet onopgemerkt gebleven. Feyenoord en Sheffield United toonden al interesse in De Leeuw. "Via de media heb ik inderdaad begrepen dat verschillende clubs me wilden hebben, maar geen club heeft zich nog officieel bij mijn zaakwaarnemer Hans Werdekker gemeld."

De spits verwacht sowieso geen snelle ontwikkeling omtrent zijn toekomst, omdat Veendam financieel in de penarie zit. "Ik verwacht dat clubs eerst afwachten hoe de situatie bij Veendam zich ontwikkelt. Mocht de club alsnog failliet gaan, kunnen ze me misschien wel transfervrij overnemen", legt De Leeuw uit.

Gebeurt er niets, dan gaat hij net zo lief weer in het shirt van Veendam de velden op. "Ik zie het wel. Als ik niets hoor en de club blijft bestaan, meld ik me na de zomer gewoon weer bij Veendam. Áls ik vertrek, zou ik wel uiteraard hogerop willen spelen."
Gisteravond maakte hij zijn 25ste en misschien wel mooiste treffer: http://www.jupilerleague.nl/video/1003085.php

Waar voetbalt hij na de zomer?
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 24-04-10, 13:21   #2
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooiste doelpunt van in elk geval zijn seizoen inderdaad.

Gaan al lange tijd geruchten dat Groningen hem heeft vastgelegd samen met Loohuis, alleen zou men willen wachten op een eventueel faillissement van de BV.
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 24-04-10, 13:39   #3
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Shit, die zit er lekker in.
Kriegel is offline   Met citaat reageren
Oud 24-04-10, 13:49   #4
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Lekkere omhaal idd! Maar laten we nou niet helemaal gek worden...
De nummer 2 van de JL wist pas gisteren handhaving te hebben gekregen in de JL$

Dan hebben we het over Plet van Telstar, zo staan de zaken er namelijk voor.

De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 24-04-10, 20:31   #5
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Naar de Eredivisie zou sowieso interessant zijn om te zien of Willem II het nu echt helemaal verkeerd gezien heeft. Op basis van zijn goals bij Veendam hadden ze hem best kunnen gebruiken, hoewel het een compleet ander type is dan Willem II doorgaans op zijn positie heeft lopen.
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 24-04-10, 20:34 surprise   #6
Mnnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Gôôl
De KnikkerKoning is offline   Met citaat reageren
Oud 24-04-10, 20:36   #7

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat voor type speler is het eigenlijk?
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 24-04-10, 20:37   #8
Ich bin Mario

Hij is gehaald als nummer 10, maar gaandeweg het seizoen meer naar de spits gegaan..
Beetje een hangende spits.
Oud 24-04-10, 20:44   #9
Nummer 10

Bij Jong Willem II was het een nummer tien met veel loopvermogen, die goed kon bijsluiten en makkelijk scoorde. Veel inzet en werklust en niet echt supertechnisch.
Oud 28-04-10, 09:49   #10
BS.

Gouden' De Leeuw: "Ben toe aan volgende stap"

28 april 2010

Drie jaar geleden speelde hij nog bij derdeklasser RKTVV en vorig jaar, toen hij al 22 jaar oud was, werd hij niet goed genoeg bevonden bij Willem II. De carrière van Michael de Leeuw kwam moeizaam van de grond, maar in zijn eerste seizoen bij BV Veendam groeide hij uit tot dé sensatie van de Jupiler League. Met 25 goals werd hij topscorer en bovendien werd hij verkozen tot meest talentvolle speler.

Voor beide prestaties kreeg de 23-jarige De Leeuw dinsdag in Amsterdam een Gouden Stier uitgereikt. Als topscorer van de Jupiler League trad hij in de voetsporen van Sandro Calabro, als grootste talent is hij de opvolger van Dries Mertens, die vorige zomer schijnbaar moeiteloos de overstap maakte van AGOVV naar FC Utrecht, een subtopper in de Eredivisie.

Als opvolger van Calabro én Mertens is De Leeuw plotseling 'hot' in de voetbalwereld, tot zijn eigen verbazing. “Een jaar geleden kende helemaal niemand me, op een paar mensen in de regio Tilburg na. Ik kwam uit het beloftenelftal van Willem II en zat met Lars Lambooij in de auto, op zoek naar een woning. We hadden allebei net getekend bij Veendam en zeiden tegen elkaar dat het mooi zou zijn, als we dit seizoen een basisplaats konden veroveren. Dat het allemaal zo snel zou gaan, had ik echt niet verwacht”, zegt hij tegen FCUpdate.nl.

De Leeuw begon het seizoen als 'nummer tien', maar schoof na de winterstop een linie naar voren. “Ik ging als een soort tweede spits spelen, tussen de diepe spits en de nummer tien. Plotseling ging ik aan de lopende band scoren. Door alle afgelastingen speelden we vijf wedstrijden binnen anderhalve week en daarin scoorde ik negen keer. De meeste van mijn 25 goals heb ik ook na de winterstop gemaakt. Eind december stond ik op acht of negen, geloof ik.”

Plots was De Leeuw dé sensatie van de Jupiler League. Ongetwijfeld tot ongeloof van de beleidsmakers bij Willem II, die de blonde middenvelder een jaar geleden te licht bevonden. “Tsja”, lacht De Leeuw. “Ze vinden het nu waarschijnlijk wel jammer dat ze me zo makkelijk hebben laten gaan. Als ik bij Willem II een kans had gekregen, had ik het misschien daar ook kunnen laten zien. Ik heb twee seizoenen bij de beloften gespeeld, maar het eerste elftal heb ik niet gehaald. Veendam geloofde wél in me en de kans die zij me gaven, heb ik gegrepen.”

De grote vraag is nu: waar ligt de toekomst van De Leeuw? Hij werd enige tijd geleden in verband gebracht met Feyenoord en ook andere teams uit de Eredivisie zouden interesse hebben, maar een concrete aanbieding heeft hij nog niet gehad. “Mijn contract loopt nog twee jaar door, dus ik ga er voorlopig vanuit dat ik me na de zomer gewoon weer bij Veendam meld. Maar iedere speler wil hogerop, dus ik ook. Voor mijn gevoel ben ik ook wel klaar voor een volgende stap. Belangrijk voor mij is vooral dat ik veel aan spelen toe kom en een goed gevoel overhoud aan een gesprek met trainer. Het totaalplaatje moet kloppen."
Oud 28-04-10, 10:02   #11
Ich bin Mario

Zou voor Veendam wel fijn zijn hem te verkopen, maar ik denk dat veel clubs gokken op een faillissement om hem voor niks te pakken.
Oud 28-04-10, 10:19   #12
Mah boi!

Klinkt als een typische laatbloeier.
Oud 02-05-10, 09:12   #13
BS.

Momenteel is de vraagprijs een half miljoen...
Oud 04-05-10, 14:11   #14
BS.

Ook FC Den Bosch grijpt naast topscorer De Leeuw

FC Den Bosch zal niet de nieuwe werkgever worden van Michael de Leeuw (23). Diens club BV Veendam vindt het bod van de Brabanders niet goed genoeg, meldt Voetbal International. De Bosschenaren hoopten te profiteren van de slechte financiële situatie in Oost-Groningen, maar kregen nul op het rekest. "Mij is te kennen gegeven dat wij met ons bod, minder dan twee ton, weinig kans maken", aldus directeur Fred van den Hoorn. Eerder op de dinsdag haakte ook SC Cambuur af in de strijd om De Leeuw vanwege de vraagprijs van Veendam.

De Leeuw staat ook in de belangstelling van VVV-Venlo en De Graafschap, maar beide clubs brachten nog geen bod uit op de topscorer van de Jupiler League. FC Groningen geeft aan niet geïnteresseerd te zijn in de aanvaller van streekgenoot Veendam. "We hebben geen bod uitgebracht en gaan dat ook niet doen", aldus directeur Hans Nijland.

Eerder werd bekend dat De Leeuw ook op het lijstje staat bij Feyenoord, maar of die club concreet is voor de aanvaller is niet bekend. Het afgelopen seizoen scoorde De Leeuw 25 goals voor Veendam, dat hem transfervrij overnam van het beloftenelftal van RBC Roosendaal. Hij ligt nog tot 2012 vast in Oost-Groningen.
Oud 07-05-10, 23:45   #15
BS.

De Leeuw kan kiezen uit vijf clubs

Michael de Leeuw vertrekt komende zomer vrijwel zeker bij BV Veendam. De aanvaller staat nadrukkelijk in de belangstelling van vijf clubs, zo bevestigde hij vrijdagavond in het praatprogramma Voetbal International.

Uit de Jupiler League hebben FC Den Bosch en SC Cambuur zich inmiddels officieel gemeld voor De Leeuw. Heracles Almelo, De Graafschap en sc Heerenveen zijn de clubs uit de Eredivisie die de topschutter maar wat graag aan hun selectie zouden toevoegen. De Leeuw gaf aan geen specifieke voorkeur te hebben voor een bepaalde club.

De 23-jarige De Leeuw kwam dit seizoen liefst 25 keer tot scoren voor Veendam terwijl hij doorgaans als aanvallende middenvelder speelde. Afgelopen zomer werd het talent nog weggestuurd uit de jeugdopleiding van Willem II, waar hij niet goed genoeg werd bevonden.
Oud 10-05-10, 11:25   #16
BS.

Volgens de Telegraaf wordt het Heracles.
Oud 10-05-10, 11:31   #17

Dreamer's Voetbal Forum schermafbeelding

Vond hem behoorlijk openhartig bij VI vrijdag!
Dreamer is offline   Met citaat reageren
Oud 10-05-10, 11:41   #18
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Echt iemand voor Heracles.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 10-05-10, 14:32   #19
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Heracles heeft nu wat geld. Maar of de Leeuw al goed genoeg is voor de eredivisie..???

Oud 10-05-10, 14:34   #20
Luis Bafiano

Dat is vaak de vraag bij Jupilerleague spelers.
Oud 10-05-10, 14:37   #21
TR

Klopt, maar deze speelde 4 jaar geleden nog bij de amateurs. Heeft bij Willem II alleen in de beloften gespeeld en dus niet in de jeugd. En heeft het slechts 1 seizoen (heel) aardig gedaan bij Veendam. In ieder geval daar waar het goalen maken betreft. Want voetballend is het geen geweldenaar, maar hij staat wel vaak op de goede plek.

Oud 10-05-10, 14:39   #22

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is ook niet dat de Eredivisie van zo'n geweldig hoog niveau is.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 10-05-10, 14:43   #23

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie
Klopt, maar deze speelde 4 jaar geleden nog bij de amateurs. Heeft bij Willem II alleen in de beloften gespeeld en dus niet in de jeugd. En heeft het slechts 1 seizoen (heel) aardig gedaan bij Veendam. In ieder geval daar waar het goalen maken betreft. Want voetballend is het geen geweldenaar, maar hij staat wel vaak op de goede plek.
van nistelrooy speelde toch ook bij den bosch in de jupiler?
BonJovi is offline   Met citaat reageren
Oud 10-05-10, 14:43   #24
TR

Wel grappig, een jaar geleden werd hij weggestuurd bij Willem II. Heeft zijn zaakwaarnemer hem bij zo'n beetje iedere eerste divisieclub aangeboden (niemand kende hem natuurlijk) en nou kost hij ineens veel geld en is hij "klaar voor de volgende stap"

Oud 10-05-10, 14:46   #25
TR

Oorspronkelijk geplaatst door BonJovi
van nistelrooy speelde toch ook bij den bosch in de jupiler?
Die had in zijn grote teen al meer kwaliteit dan heel Michael de Leeuw, dat scheelt.

Oud 10-05-10, 17:35   #26
Wenger OUT!

DutchGooner's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie
Die had in zijn grote teen al meer kwaliteit dan heel Michael de Leeuw, dat scheelt.
Al was ie zijn laatste seizoen bij ons niet zo denderend, kwam mede omdat ie de eerste wedstrijd van het seizoen tegen Heracles vakkundig de wedstrijd werd uitgeschopt.
DutchGooner is offline   Met citaat reageren
Oud 10-05-10, 17:46   #27
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zou het wel een vreemde zet vinden van Heracles, een 1.96 meter lange spits inruilen voor een 1.78 meter lange speler. Verder lees ik dat het van nature een middenvelder is die veel scoorde door op de juiste momenten bij te sluiten, dat staat ook haaks op de manier waarop Dost dit seizoen in ons systeem functioneerde (stond bijna altijd diep om als aanspeelpunt van waarde te kunnen zijn).

Daarnaast is het inderdaad altijd de vraag hoe Jupiler League spelers het doen in de Eredivisie. Deze jongen is 'al' 23 en heeft pas 1 seizoen wat laten zien.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 10-05-10, 20:05   #28
Nummer 10

Wellicht dat ze hem dan halen als 10, Everton centraal zetten en Overtoom op de flank? Al ben je dan inderdaad wel je aanspeelpunt kwijt.
Oud 10-05-10, 20:28   #29
Luis Bafiano

Eigenlijk zou Martijn Barto beter in het plaatje passen. Maar ja, van de hoofdklasse naar de Eredivisie... Alhoewel, Overtoom...
Oud 11-05-10, 16:43   #30
Nummer 10

Overtoom doet het nu inderdaad goed, al moest die ook wel even wennen. En is een ander type natuurlijk. Snelle spelers kunnen makkelijker verrassen.
Oud 11-05-10, 18:25   #31
Prima Deluxe.

Naast Overtoom hebben we ook nog Vejinovic, dus als 1 van die 2 niet vertrekt dan verwacht ik niet dat er een nummer 10 bij gaat komen.
Oud 12-05-10, 10:57   #32
TR

Nou Veendam dus falliet, wie biedt het hoogste salaris?...

Oud 12-05-10, 11:36   #33
Ich bin Mario

Feyenoord.
Oud 12-05-10, 11:37   #34

F1bas's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac
Feyenoord.
Willen die hem echt hebben
F1bas is offline   Met citaat reageren
Oud 12-05-10, 11:37   #35
TR

Dat zou wel echt dom zijn, van beide partijen overigens

Oud 12-05-10, 11:47   #36
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door F1bas

Willen die hem echt hebben
Ja, die toonden interesse, maar konden geen transfersom opbrengen.
Oud 12-05-10, 12:15   #37
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Toch wel sneu dat Feyenoord geen spits van BV Veendam zou kunnen betalen als ze dat zouden willen.
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 12-05-10, 12:16   #38

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac

Ja, die toonden interesse, maar konden geen transfersom opbrengen.
Ja die hebben nu natuurlijk interesse in elke speler die geen tientje kost . Het lijkt me alleen niet slim om nu zo'n wespennest als Feyenoord in te duiken als jonge speler..
Frank is offline   Met citaat reageren
Oud 12-05-10, 12:51   #39
Goeie kop!

Dylan Dog's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerenveen.
Dylan Dog is offline   Met citaat reageren
Oud 12-05-10, 12:55 EK bal   #40
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Otis.
Toch wel sneu dat Feyenoord geen spits van BV Veendam zou kunnen betalen als ze dat zouden willen.
Tja, geen geld is geen geld he. Geen nieuwe financiële risico's aangaan, eerst maar financieel gezond worden.
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 25-05-10, 09:46   #41
Prima Deluxe.

Heracles Almelo lijkt af te zien van de komst van Michael de Leeuw. De Tukkers hadden een gesprek met de topscorer van BV Veendam, maar past niet in de profielschets van Heracles. “De Leeuw is geen spits maar een nummer tien. En die zoeken we niet", zei voorzitter Jan Smit in TC/Tubantia.

De Leeuw werd aan het begin van het afgelopen seizoen overgenomen van Willem II en bleek een regelrecht schot in de roos. In 36 wedstrijden voor Veendam scoorde hij 25 keer, hetgeen hem ook op belangstelling van diverse clubs kwam te staan. Ook Heracles wilde De Leeuw hebben en ging met de topschutter om tafel.

De Tukkers zijn op zoek naar een opvolger van Bas Dost, die naar SC Heerenveen vertrok, maar De Leeuw zal dit niet worden. “We hebben wel een positieve indruk van hem”, zei Smit, die koste wat het kost een nieuwe aanvalsleider naar de club wil halen. "Hoewel we met Samuel Armenteros ook een goede spits achter de hand hebben", aldus Smit.
Oud 27-05-10, 11:26 rainbow   #42

Grunner's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh
Heracles Almelo lijkt af te zien van de komst van Michael de Leeuw. De Tukkers hadden een gesprek met de topscorer van BV Veendam, maar past niet in de profielschets van Heracles. “De Leeuw is geen spits maar een nummer tien. En die zoeken we niet", zei voorzitter Jan Smit in TC/Tubantia.
Daar kwamen ze pas achter na het gesprek? Hebben ze die gast wel gevolgd of gewoon maar uitgenodigd omdat zijn naam zoveel genoemd werd?
Grunner is offline   Met citaat reageren
Oud 27-05-10, 11:29 rainbow   #43
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat was toch ook met Feyenoord en Schaken (of Ahahoui of zo?), nodigden ze hem uit voor een gesprek. Bleek dat hij rechts was en ze hadden een linkspoot nodig

Het gebeurt dus wel vaker
behangplakker is offline   Met citaat reageren
Oud 27-05-10, 11:32   #44
TR

Pluim van Vitesse

Oud 27-05-10, 12:33   #45
Mah boi!

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel
"He Pluim, we willen jou als middenvelder! "
"Cool meneer Beenhakker! Feyenoord is mijn lievelingsclub!"
"Ja toch? Hier is je contract!"
"Ah, ok. Dan zal ik hier maar even mijn handtekening zett-"
"Wacht heel effe. Wat is ook alweer je sterke been?"
"Uh, rechts?"
"Oh. Kut. Laat dan maar, we zoeken een linkspoot."
"Ja?"
"Eigenlijk wel."
"Jammer. "
"Ja."

...

"Neuken?"
"K."

Laatst gewijzigd door Kriegel; 04-07-10 om 18:39
Oud 27-05-10, 12:50 big smile   #46
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Die conclusie, .
Clough is offline   Met citaat reageren
Oud 27-05-10, 13:04   #47
Prima Deluxe.

Oorspronkelijk geplaatst door Grunner

Daar kwamen ze pas achter na het gesprek? Hebben ze die gast wel gevolgd of gewoon maar uitgenodigd omdat zijn naam zoveel genoemd werd?
Dat de Leeuw opvolger zou moeten worden van Dost is iets wat de pers suggereerde. Misschien was er wel wat sluimerende interesse voor spelers als Everton of Overtoom, of dreigden de onderhandelingen met Douglas in een impasse te raken. In dat geval had men misschien de Leeuw als nummer '10' willen halen om vervolgens Overtoom op de flank te posteren.
Oud 04-07-10, 14:21 Standaard   #48
BS.

'Voetbal was belangrijk, maar vrienden niet minder'
04/07/2010 10:15

Drie jaar terug speelde hij nog als amateur in de Derde Klasse. Nu is Michael de Leeuw (23), aanvallende middenvelder van het noodlijdende BV Veendam, een gewilde voetballer.

De Leeuw was het afgelopen seizoen met 25 goals topscorer van de Jupiler League en werd tot Talent van het Jaar uitgeroepen. Hij was aan het begin van de jaargang over gekomen van Willem II, dat hem bij de Tilburgse amateurclub RKTVV had ontdekt.

Bij Willem II speelde hij in twee jaar geen minuut voor de hoofdmacht, maar BV Veendam-coach Joop Gall zag het wl in hem zitten.

'Door Veendam en Joop Gall vestigde ik mijn naam en daar zal ik ze altijd dankbaar voor blijven', zegt De Leeuw die bij de Willem II-beloften als spits speelde in Voetbal International 26. 'Gall zag dat ik chter de spitsen met mijn diepgang en loopvermogen beter tot mijn recht kom.'

De Leeuw wekte de belangstelling van onder meer Sheffield United, Feyenoord en Heracles Almelo. 'Ik heb een aantal gesprekken gevoerd en weet dat de interesse concreet is. Het is zeker niet zo dat ik ten koste van alles weg wil, maar als ik met een vertrek geld in het laadje kan brengen, doe ik dat graag voor Veendam.' De Leeuw moet zo'n drie ton kosten

'Eigenlijk ben ik een laatbloeier', besluit hij. 'Voetbal was altijd heel belangrijk, maar vrienden om mij heen net zo. Het was een droom profvoetballer te worden, maar als je twintig bent en in de Derde Klasse speelt, houd je dat niet meer voor mogelijk. Nu wil ik alles uit mijn loopbaan halen.'

Oud 04-07-10, 17:27 Standaard   #49
Redactie

hij heeft het hoofd van een filmster
r.olyslager is offline   Met citaat reageren
Oud 30-08-10, 15:02 Standaard   #50
BS.

De Leeuw ziet transfer niet meer komen

Met 25 goals in 36 wedstrijden zouden de eredivisionisten vanzelf komen, zo was de verwachting. Topschutter Melvin de Leeuw speelt twee dagen voor het sluiten van de transfermarkt echter nog altijd voor BV Veendam.

"Iedereen in de voetbalwereld zei aan het eind van het vorige seizoen dat ik de luxe zou hebben te kiezen tussen twee of drie clubs", zegt De Leeuw (23) in Het Dagblad van het Noorden. "Zelf had ik dat ook verwacht. Met Heracles en FC Utrecht heb ik ook gesproken, maar Heracles zocht een heel ander type speler en bij FC Utrecht moest er eerst iemand vertrekken voordat er voor mij ruimte kwam op de loonlijst."

"Er is nog wel meer interesse geweest, maar niet concreet. Misschien ligt het aan de transfermarkt die nog steeds hapert", aldus de aanvaller, die een transfer reeds uit zijn hoofd heeft gezet. "Ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik bij Veendam blijf."

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site