Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 08-04-10, 22:29   #1
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Mladen Petrić (Dubrave, 1 januari 1981) is een Kroatische voetballer die anno 2009 uitkomt voor Hamburger SV. Petrić speelt ook voor het Kroatisch voetbalelftal. Hij is een spits en heeft rugnummer 10.

Petrić werd opgeleid in Zwitserland bij FC Baden en begon daar ook zijn professionele carrière. In Zwitserland kwam hij daarna nog uit voor Grasshoppers Zürich en FC Basel. In het seizoen 2007/2008 verhuisde hij naar het Duitse Borussia Dortmund, waar hij na een seizoen vertrok om bij HSV te gaan spelen.
Als The Mask:

Keepen kan die ook nog:

En de goal van vanavond:

Laatst gewijzigd door Marioow; 31-08-10 om 15:03
Marioow is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 08-04-10, 22:30 wink   #2
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Die gestopte penalty
Wat een koning!
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 08-04-10, 23:02   #3

Runselpink's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een doelpunt

Marco is er niets bij
Runselpink is offline   Met citaat reageren
Oud 08-04-10, 23:06   #4
Dat hupje van Van Nistelrooy ook
D.Pelizzon is offline   Met citaat reageren
Oud 09-04-10, 14:17   #5
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Ruud:
De Nederlander moest de hoofdrol in het duel afstaan aan Petric. ''Die tweede goal van hem was voor mij ook genieten. Eentje ÃÂ* la Marco van Basten. Die treffer bracht meer rust in de ploeg.''
Dat lijkt me toch iets teveel eer Ruudje
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 09-04-10, 14:18   #6

Klaphark's Voetbal Forum schermafbeelding

Die pingel Wat een baas zeg.
Klaphark is offline   Met citaat reageren
Oud 09-04-10, 15:16   #7

Grunner's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook gewoon klem
Grunner is offline   Met citaat reageren
Oud 09-04-10, 15:42   #8
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Die pingel stoppen vind ik mooier

Waar ging dat om? Om gewoon een competitie wedstrijd?
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 09-04-10, 15:44   #9
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37

Groepsfase UEFA Cup 2006 tegen Nancy.
Hij speelde toen nog bij Basel.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 09-04-10, 17:24   #10
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37

Er staat een enorme UEFA Cup naast de stand
Weebl is offline   Met citaat reageren
Oud 09-04-10, 19:52   #11
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl
Er staat een enorme UEFA Cup naast de stand
Dat zie ik toch niet op mijn full HD monitor
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 31-08-10, 15:03 Standaard   #12
Redactie

Mladen Petric dreigt zich te moeten neerleggen bij in ieder geval een halfjaar op de bank bij Hamburger SV. De aanvaller is door de aanwezigheid van Ruud van Nistelrooij veroordeeld tot een rol op het tweede plan en stond in de belangstelling van VfB Stuttgart, dat echter zonder succes een bod heeft uitgebracht en niet veel hoger wil gaan bieden.

Het bod van Stuttgart bedroeg naar verluidt 3,5 miljoen euro en zonder dit bedrag te bevestigen, liet technisch directeur Bastian Reinhardt weten dat hij het voorstel naar de prullenbak heeft verwezen. “Het bod van Stuttgart was niet serieus genoeg om er ook maar over na te denken”, zei hij in het Hamburger Abendblatt.

De 29-jarige Petric hoopt nog altijd dat hij verkocht kan worden en werd in de afgelopen dagen ook genoemd bij Juventus, maar deze club lijkt voor Marco Borriello te gaan. Wanneer de komst van de Milan-spits niet doorgaat komt Petric echter wellicht weer in beeld. HSV wil naar verluidt ongeveer zeven miljoen euro hebben voor de Kroaat.

Oud 31-08-10, 15:12 Standaard   #13
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Onbegrijpelijk dat Veh hem al zo vroeg in het seizoen afserveert.

Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-09-10, 14:39 Standaard   #14
Redactie

Mladen Petric is allesbehalve blij met de handelswijze van Hamburger SV. De aanvaller is door de aanwezigheid van Ruud van Nistelrooij veroordeeld tot een rol op het tweede plan en stond in de belangstelling van VfB Stuttgart. De Bundesligist bracht echter een te laag bod uit op Petric, die nu dus nog een half jaar genoegen moet nemen met een plaats op de bank.

Petric is dus absoluut niet tevreden met Hamburger SV. Tegenover Bild liet hij weten dat niet gecharmeerd is van de actie en een conflict lijkt aanstaande. Technisch directeur Bastian Reinhardt gaat met Petric praten zodra hij woensdag terug is van interlandverplichtingen. “Het is belangrijk om dit zo snel mogelijk uit te praten. Maar ik ben ervan overtuigd dat Petric snel zal kalmeren.”

Het bod van Stuttgart bedroeg naar verluidt 3,5 miljoen euro en zonder dit bedrag te bevestigen, liet Reinhardt weten dat hij het voorstel naar de prullenbak heeft verwezen. “Het bod van Stuttgart was niet serieus genoeg om er ook maar over na te denken”, zei hij op de laatste dag van de transfermarkt in het Hamburger Abendblatt.

Oud 07-10-10, 23:19 smile   #15
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Hamburger SV kan zeer waarschijnlijk sneller dan gedacht weer over Mladen Petric beschikken. Aanvankelijk leek de aanvaller van die Rothosen een spiertje in een kuit te hebben gescheurd, maar uit nader onderzoek is gebleken dat dit niet het geval is.

“De spier is niet gescheurd”, zegt Petric tegen het Duitse Sport1. “Het is slechts een heel grote blauwe plek tussen twee spieren. De pijn is minder zwaar dan de voorbije dagen. Ik denk dat ik sneller dan verwacht mijn rentree kan maken.”

Het is nog onzeker of Petric volgende week mee kan spelen tegen koploper Mainz. Hij is er sowieso niet bij in de EK-kwalificatieduels van Kroatië met Israël en Malta.

Oud 03-12-10, 18:30 Standaard   #16
Redactie

Hamburger SV heeft te kampen met veel fysieke problemen. De ploeg van trainer Armin Veh krijgt iedere week wel weer een extra blessuregeval erbij en de medische staf van de Duitse formatie maakt overuren om iedereen te verzorgen. De volgende patiënt is Mladen Petric.

De aanvaller van de Bundesligist liep tijdens de training van donderdag een bovenbeenblessure op, waardoor hij voorlopig niet meer op de velden te zien is. Petric komt in elk geval niet meer in actie voor de winterstop. De pechvogel noemde zijn nieuwe blessure ‘bitter en vervelend’.

Het is vooralsnog niet het seizoen van Petric, die al vaker fysieke ongemakken heeft gehad. Wie hem zal vervangen tegen VfB Stuttgart, die dit weekend op het programma staat, is nog niet bekend. Ruud van Nistelrooij is nog een twijfelgeval, aangezien hij nog niet helemaal hersteld is van een spierblessure.

Oud 04-04-11, 20:07 Standaard   #17
Redactie

De selectie van Hamburger SV keek even op, toen zij afgelopen weekend op de Duitse snelweg reden en de spelersbus plots naar de kant werd gehaald door de politie. Na de 0-0 remise van Die Rothosen tegen TSG Hoffenheim zag een groepje agenten dat dienst had dat de spelersbus bij hen in de buurt reed. De vrouwelijke agent bleek fan van Mladen Petric en op zoek naar zijn handtekening.

De Hamburger Morgenpost meldt maandag dat buschauffeur Miro Zadach even schrok toen hij plots een politieauto met de mededeling Bitte folgen voor zich zag rijden. Hij stuurde de bus met spelers naar de kant en stond de politie te woord. Daarna volgde interim-trainer Michael Oenning, die na een kort onderhoud Petric naar voren riep. “Ze stonden al te grijnzen”, vertelt de Kroatische spits maandag.

“Ik dacht eerst dat ze me in de maling namen en bleef daarom zitten. Maar ze riepen toen nog nadrukkelijker, dus ben ik maar naar voren gelopen.” Onder gejoel van zijn teamgenoten ging Petric de bus uit, waar hij oog in oog stond met de agenten. Eén van hen vroeg de spits om zijn handtekening en liet zich door haar collega's fotograferen met Petric. “Dat was wel een verrassing, ja”, aldus Petric, die daarna zijn weg weer mocht vervolgen.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site