![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Demy is toch wel het gespreksonderwerp van de week hier op VBL.
Who the fuck is Messi. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Demy
![]() Toch raar dat de 2 steunpilaren van de 1e seizoenshelft (Suarez en De Zeeuw) uit vorm zijn en Ajax nu 10x achter elkaar gewonnen heeft. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Gelukkig staan anderen op als het nodig is.
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Sorry. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat De Zeeuw minder presteert, komt omdat Kennedy niet meer mee mag doen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
Falers.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Wat een idioot
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
KNJB
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bovendien is het helemaal niet relevant, Ajax wint toch alles dus. We hoeven daar niet naar te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Definitief in het rijtje Busquets, Valbuena, Liedson. Geen pepernoot geraakt, bron van irritatie.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
en Camoranesi.
Maar hij vocht er iig voor vandaag. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Matige pot weer eens.
En wat was dat voor domme actie in de middencirkel waar ie tegen iemand oploopt en hem een kaart probeert aan te naaien
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik heb er echt genoeg van
![]() Zet hem maar eens een paar weken op de bank |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Haal 'je' maar weg in de TT.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vormcrisis
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hopelijk doet hij iets met dit signaal wat is afgegeven.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pffff, viel erg matig in hoor. Eigenlijk helemaal niet gezien, zwakke passing, leek weinig inzet te hebben. Ik ben er wel klaar mee, laat Lindgren maar lekker een tijdje een basisplaats hebben, dan weet De Zeeuw dat hij harder moet werken en meer zijn best moet doen.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wel een fantatische inspeelpass op Suarez bij die kans van de Jong.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Speelt weer precies op het niveau van ± 3 jaar geleden. Nonchalant, veel balverlies en vooral niets toevoegend.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Speelde gisteren geweldig
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik vond hem waardeloos.
.Maar volgens mij ben ik gek of te kritisch, want iedereen was erg lovend verder. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik vond hem aardig, zegmaar een 6,5 ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij speelde beter dan de laatste tig wedstrijden. Toch staat hij bij balbezit te vaak stil. Was net als enoh ook bij balbezit zelf heel slordig. Had echter wel een paar goede tackles.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hij speelde niet perfect, maar hij heeft ontzettend hard lopen bikkelen de eerste helft en een paar mooie onderscheppingen gemaakt. Tweede helft zat hij er wel helemaal doorheen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen. Ik denk dat ik toch liever De Zeeuw heb spelen als zijn vorm weer aan het terugkomen is, altijd beter dan Lindgren. Kan natuurlijk geen kwaad om af en toe even een schop onder z'n reet te geven en hem weer op aarde te brengen.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hij had wel een paar keer dom balverlies, heel dom. Maarja een 6,5 als ik een cijfer moet geven.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wordt niks meer zonder Bakircioglu.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Mooie televisie nu op SBS6.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dat was na de fruitschaal en ze komen er nu pas mee?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
''Ja, ik wil snel naar huis''
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hij wordt weggeblurred, maar de hele aflevering draait om hem.
SBS
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Anders krijgt ie huisarrest van zijn ouders
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
Sbs is gewoon zo bijdehand om al zijn details te noemen, behalve zijn naam. "Een annonieme middenvelder van het Nederlands Elftal, die zojuist de supercup van Twente heeft verloren" Blijkbaar mochten ze geen de Zeeuw en geen Ajax zeggen
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|