![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
![]() Zlatan de verschrikkelijke heeft weer flink huis gehouden in het huis van de Emiraten. Het is zondag, kom! Lekker voetballen! Bal onder de armen, de speaker aan en van de hesjes maken we goaltjes. Oh, er lopen ook nog een paar rode hesjes rond. Dan tikken we die toch gewoon even scheel? - Jeroen Grueter, tijdens de Champions League-wedstrijd Arsenal - Barcelona (2-2), 31 maart 2010.* Jeroen Grueter, een van de weinige echt begaafde sportcommentatoren van Nederland. Met zijn commentaar geeft hij talloze sportwedstrijden leven, zorgt hij voor extra emotie bij avonden die die emotie op het eerste gezicht niet meer nodig hebben. Half-schreeuwend brengt hij Pieter van den Hoogenband naar de laatste tik, slalomt hij Lionel Messi persoonlijk naar weer een majestueus doelpunt, doet hij de Nederlandse hockeyers hun stick draaien zoals alleen hij, Jeroen Grueter, dat kan. En dat dat allemaal eigenlijk alleen voor de televisiekijkende sportfanaat is, maakt het alleen maar mooier. Jeroen Grueter, koning van de huidige sportcommentatoren. ![]() * Met dank aan N.i.c.k. en Nico voor de (verbeterde) quote(s). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
vind hem echt waardeloos en ik zal zeggen waarom:
- vervelend stemgeluid - vaak partijdig - niet echt feitelijk - vaak te emotioneel, suggestief - zoekt conflicten en tweekampen die er niet zijn - ziet veel dingen verkeerd vind snoeks beter. heeft ook een betere humor grueter is meer een sbs commentator. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Snoeks is ook een hele fijne; zeker weten
. Maar die reken ik meer tot de 'oudjes'.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Weglaten bij het voetbal en gewoon bij zwemmen en ijshockey neerzetten
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
Alleen is dat weinig op TV hier. Ik vond hem gister wel super iig, van mij mag ie voetbal blijven doen. |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hoi
|
Het is Grueter geloof ik.
Vind hem niet zo cool. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
gaat elke dag met z'n manchester united rugzak naar z'n werk.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
met daarin toch zeker een Barcelona-broodbak dan? |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij praat net als een bezopen Erica Terpstra. Let er maar eens op.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Trouwens hockey daar zit Philip Kooke. Daar heb ik Grueter nog nooit gehoord.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Speciaal voor hem heb ik gisteren de wedstrijd op ITV HD gekeken
En zwemmen kijk ik ook speciaal voor hem altijd op Eurosport met het verslag van Bert Sitters.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hoogst irritant hoe hij 'Lampard' uitspreekt.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
"Ibra"
![]() Verschrikkelijk lopen ergeren aan die kerel. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Er is maar één koning van de sportcommentatoren en dat is Sierd de Vos. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zlatan de verschrikkelijke heeft weer flink huis gehouden in het huis van de Emiraten.
- Jeroen Gruter, 31 maart 2010- Het is zondag, kom! Lekker voetballen! Bal onder de armen, de speaker aan en van de hesjes maken we goaltjes. Oh, er lopen ook nog een paar rode hesjes rond. Dan tikken we die toch gewoon even scheel? - Jeroen Gruter, 31 maart 2010. Tijdens Arsenal-Barcelona |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Sierd was gisteren toch veel beter.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
Hoi
|
![]() Hoe deed Davids het?
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jeroen mag Leo zeggen
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Commentaar vond ik beter dan van de gemiddelde wedstrijd van Leo Driessen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Evert staat natuurlijk in de god-tier
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kan me geen andere speler bedenken dan Drogba waarbij het schuim vanuit z'n box zo rijkelijk uit zijn mond vloeide.
![]() Prima commentator. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Olaf mol is natuurlijk al jarenlang eenzame top in nederland. Enige commentator die me iets weet te vertellen wat ik nog niet wist.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sierd is baas
Ik wil Sierd @ CL.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#41 |
Jeroen Grueter .
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Leo Messi, wat heb ik me gister enorm geërgerd.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Leo Messi
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Ik vind Jeroen wel prettig om aan te horen tijdens een wedstrijd.
Sierd de Vos is juist drama, ik hoop dat hij nooit Eredivisie wedstrijden of champions league wedstrijden gaat doen op de publieke zender. |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Verschrikkelijke kerel; laat hem maar lekker het zwemmen doen.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Toch opvallend hoe meningen zo kunnen verschillen. Voor de een (mij) doet hij wedstrijden ongelofelijk opleven, voor anderen is het een vreselijke vent.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jeroen Grueter, koning van de huidige sportcommentatoren
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|