![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Code:
2009/2010 ADO Den Haag Eredivisie 12 0 Amper een jaar nadat hij op amateurbasis naar ADO kwam. Hij tekende in december pas een profcontract en behoort nu al tot de beste ADO spelers in de selectie. Hoe kan het in godsnaam mogelijk zijn dat deze jongen tot vorig jaar nog in de 2/3de klasse bij Alphense boys speelde. Zullen er nog meer van zulke talenten zijn in die regionen van het amateurvoetbal?Volg hier de ontwikkeling van Toornstra, die ook nog student fiscale economie is.
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ongetwijfeld dat ie niet de enige is. Dat krijg je als de scouting zich overal op tweederangs buitenlanders richt, terwijl er zat talent onder hun neus loopt.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Baas is het
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Alleen de stap naar het eerste is dan minder logisch, maar daar blonk hij ook dusdanig uit dat ADO hem haalde. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het lichtpuntje van dit kutseizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Is hij als linkermiddenvelder ook een echte linkspoot?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
De klokkeluider van Den Haag kan nog best voetballen.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ook op oefenstage bij van Marwijk?
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat een conditie heeft die man, en dat voor iemand die vorig seizoen nog bij de amateurs speelde.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ben benieuwd hoever hij kan komen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij heeft in ieder geval de drive wel. Tegen Ajax bleef hij maar vechten.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Voetballen kan hij wel. Die voorzet van hem had natuurlijk gewoon door Soltani erin gepist mogen worden. Al zal Soltani verwacht hebben dat topper Gregory hem wel voor hem weg zou halen ofzo. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Leuke speler.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Lijkt me trouwens wel een speler die het tijdelijk even goed doet. Een Jeffrey vlugje. Loopvermogen heeft hij zeker, maar verder stelt het allemaal niet zoveel voor.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
![]() Deze quote kun je denk ik nog wel een paar keer terug gaan zien. Hij heeft echt veel goeie passen. Heel simpel, maar heel doeltreffend. Hij snap het spelletje ook heel goed, en krijgt de bal daar ook nog. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik vind het een beetje opportunistisch hoor, het hele jaar hoor je niemand over die knul, en nu opeens is het een fantastische speler en hebben alle scouts zitten slapen. Laat hem dit niveau eerst maar een tijdje vasthouden.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
Maar goed, eerst eens zien hoe het volgend jaar bijvoorbeeld gaat, als hij ook een eventuele terugslag heeft gehad. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Jongensboek
![]() Maar verstandige jongen denk ik.
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
Benieuwd of hij komend seizoen kan doorgroeien. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Denk dat ADO wel lering trekt uit de situatie zoals die nu is bij Sparta, als ze een fatsoenlijk bod krijgen van een geinteresseerde club zullen ze dit wel accepteren neem ik aan.
Een goede speler, heb hem een paar keer zien spelen en zou een leuke speler zijn voor Groningen of Heerenveen denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is op dit moment meer dan aardig bezig tegen Jong Spanje. Zet zijn goede lijn van vorig jaar gewoon door
.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eindelijk zn eerste doelpunt, heel t seizoen steeds net niet. Wat gunde ik t die jongen.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Inderdaad, leuk voor hem. Aardige speler.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
http://www.nusport.nl/bakker/2457656...en-oranje.html
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Is ook niet echt een vooruitgang voor die jongens.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Natuurlijk wel. ADO Den Haag moet gewoon weer vechten tegen degradatie komend seizoen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Godver Joop haal deze kerel op in plaats van Fer.
mailto:jopie@fctwente.nl |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Deelt mee in de malaise?
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mwah.. haalt nog wel een 6.. maar haalde normaal altijd wel een 8. Tegen Twente zag ik weer wat dingetjes waarvan ik zeg dat zijn weer wat dingen van de oude Toornstra. De enige spelers die wat mij betreft t nog ok doen zijn Coutinho, Ammi en dan Toornstra en Rado meestal. Voor de rest laat, met name Immers en W Verhoek het erg afweten en staat de verdediging (met name Luksik, Leeuwin meerdere malen) flink te schutteren.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jens Toornstra #1 Belofte bij ADO
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |