![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Naam: Mbark Boussoufa Geboortedatum: 15-08-1984 Geboorteplaats: Amsterdam, Nederland Nationaliteit: Marokko 2004/05 AA Gent 29 5 Belgie 2005/06 AA Gent 28 9 Belgie 2006/07 Anderlecht 33 8 Belgie 2007/08 Anderlecht 22 5 Belgie 2008/09 Anderlecht 33 11 Belgie 2009/10 Anderlecht 25 8 Belgie
Goede, leuke voetballer. |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Toch al best oud inmiddels, zal inderdaad na dit seizoen de stap moeten maken wil hij wat hoger op komen. Club uit Duitsland lijkt me wel wat voor hem.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
Mooie leeftijd om de stap te maken. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Geweldige speler als hij zin heeft. Zo'n wedstrijd tegen HSV bijvoorbeeld en een paar jaar geleden die friendly tegen Real Madrid. Dan is 'ie zo goed.......
![]() Maar over het hele seizoen gezien, valt het allemaal wel mee. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Beetje een net-niet-speler. Kan aardig ballen, maar als je op deze leeftijd nog niet een stap hoger hebt gemaakt (een Europese subtopper), dan wordt het denk ik lastig.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Belangrijk voor zijn team, bij vlagen erg goed, maar te wisselvallig voor een stap omhoog. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij is gewoon fysiek te klein en te licht om te slagen in de Europese top. Dat zien de grote clubs ook wel.
Maar ik snap niet hoe jullie er toe komen dat hij wisselvallig is? Hij is juist erg constant in z'n prestaties de laatste jaren, en z'n cijfers zijn niks minder dan indrukwekkend. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
http://www.youtube.com/watch?v=w5EvJMSHZI0 |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
Maar ik vind hem de ene wedstrijd veel bepalender dan de andere wedstrijd, terwijl je als je de stap omhoog wilt maken bij een club als Anderlecht eigenlijk altijd wel bepalend moet zijn. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bij AZ/ FC Twente / PSV/ Ajax/ Feyenoord is hij echt wel een basis speler.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maar is dat als je nu kijkt naar Anderlecht (als ruime koploper de play-offs in en het in Europa heel aardig gedaan) is dat dan zo'n stap hogerop?
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik denk dat hij wel klaar is voor een volgende stap in zijn loopbaan. Wat ik van hem zie is hij eigenlijk te goed voor Belgie nu.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Die club was Twente.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zou in het huidige Ajax niet misstaan. Maar goed, niet relevant verder.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Toch opvallend dat hij zolang bij Anderlecht is blijven hangen en niet al lang en breed weggekocht is door een Engelse of Spaanse subtopper. Ik zou hem in ieder geval wel eens in een grote competitie aan het werk willen zien, ik ben benieuwd wat hij daar kan brengen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Nog een interview:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Pff 2,5miljoen, dat kan je ook makkelijk in de EPL opstrijken. Zou zeeer dom zijn.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jezus, hoe gooi je je carrière weg - les 1.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het is de vraag of Boussoufa dat ook in de PL zou kunnen krijgen, maar vanuit carriere-oogpunt is het inderdaad geen goede stap.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#30 |
?! Dit meen je niet!
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Misschien kan hij zijn grote vriend El Hamdaoui meenemen?
*bidt* |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tereke Grozny moet het doen met de afdankertjes van Ajax.... topclub in wording hoor
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Deze opmerking is bijna net zo dom als deze transfer.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Roberto Carlos is ook een afdankertje, die hoefden we in 1994 niet.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zo ontzettend jammer dit.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zou hij eerlijk zijn en zeggen dat het voor het geld is, of gewoon liegen en zeggen dat hij altijd al eens onder grote held Gullit had willen trainen en dit als een uitdaging ziet om te helpen bij de opbouw van een club?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hij hoopte natuurlijk al seizoenen lang op een transfer naar een leuke Europese subtopper. Nu die steeds maar niet komen kiest 'ie maar voor het geld.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Droomclub natuurlijk. Toen hij van Ajax naar Chelsea vertrok heeft hij altijd in zijn achterhoofd gehad om ooit eens de kleuren van Terek Grozny te verdedigen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
hij had vroeger al een pyjama van terek grozny
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hopelijk is het snel echt rond, dan kan Anderlecht Mertens komen ophalen.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
dat kan pas in de zomer...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Haha, je gaat me niet vertellen dat de reden van deze post is dat Mertens dan niet naar Ajax gaat?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat snap ik.
Tuurlijk wel, maar niet om Ajax hoor, zie m gewoon liever in het buitenland spelen na zijn tijd bij ons, en Anderlecht is zeer gecharmeerd van Dries, en andersom ook. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Vraag me af of Anderlecht die 7 miljoen kan/wil betalen.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wel als Grozny over de brug komt voor Mbark.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vast wel.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Erg jammer dit.
Overigens zou ik Mertens bij Anderlecht wel tof vinden, die kan daar zo de rol van de Bous overnemen. Laatst gewijzigd door Radegast; 08-03-11 om 16:57 |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Deal is rond op bankgarantie na, transfersom zou rond de 10 miljoen euro liggen.
Laatst gewijzigd door Radegast; 09-03-11 om 14:52 |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Mbark Boussoufa: Gewoon gelukkig in Makhachkala
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |