Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21-03-10, 21:27 sad   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Naam: Mbark Boussoufa
Geboortedatum: 15-08-1984
Geboorteplaats: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Marokko

2004/05 AA Gent 29 5 Belgie
2005/06 AA Gent 28 9 Belgie
2006/07 Anderlecht 33 8 Belgie
2007/08 Anderlecht 22 5 Belgie
2008/09 Anderlecht 33 11 Belgie
2009/10 Anderlecht 25 8 Belgie
Boussoufa: 'Ik vraag niet om transferpraat'
18/03/2010 17:23

Mbark Boussoufa heeft de intentie uitgesproken de komende jaren bij Anderlecht te blijven. De Belgische club wil binnenkort gaan praten over contractverlenging.

'Ik heb er geen problemen mee hier nog twee of drie jaar te blijven', zegt Boussoufa in Het Laatste Nieuws. 'Deze club heeft veel ambitie en werkt ook aan een nieuw stadion. Ik voel me hier prima. Ik ken hier alles en lach wat af. Mijn ouders zijn ook blij, omdat ik in de buurt woon.'

'Als er een aanbieding komt van een andere club zal ik daar wel over nadenken, dat doet iedere voetballer. Dan moet ik bekijken of het het allemaal waard is. Elk jaar valt mijn naam tijdens de transferperiode, terwijl ik daar nooit om vraag.'

Boussoufa is bij Anderlecht bezig aan zijn vierde contractjaar en is een van de smaakmakers van de huidige koploper van België. 'We gaan binnenkort ook met Mbark praten', zegt manager Herman van Holsbeeck. 'Ik krijg steeds meer signalen dat de meeste spelers willen blijven.'

Boussoufa genoot een deel van zijn jeugdopleiding bij Ajax en maakte daarna de overstap naar Chelsea, waarvoor hij overigens nooit in het eerste elftal speelde. In België vestigde hij zijn naam bij AA Gent.
Ben benieuwd of ie komende zomer eindelijk een transfer gaat maken, anders wordt het een beetje een Dufour verhaal. Hij liet in de wedstrijden tegen HSV iig zien dat ie ook op dat niveau mee kan.

Goede, leuke voetballer.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 21-03-10, 21:29 big smile   #2
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem

Ben benieuwd of ie komende zomer eindelijk een transfer gaat maken, anders wordt het een beetje een Dufour verhaal.
Goede, leuke voetballer.
Defour is 4 jaar jonger dan Boussoufa dus die heeft nog tijd zat.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-10, 21:30   #3
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch al best oud inmiddels, zal inderdaad na dit seizoen de stap moeten maken wil hij wat hoger op komen. Club uit Duitsland lijkt me wel wat voor hem.
Friggles is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-10, 21:31   #4
BS.

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Defour is 4 jaar jonger dan Boussoufa dus die heeft nog tijd zat.
Oh, dat wist ik niet; maar dan nog. Beiden worden al jaren in verband gebracht met grote transfers, dat moet er dan toch een keer van komen.
Oud 21-03-10, 21:33 emo   #5
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem

Oh, dat wist ik niet; maar dan nog. Beiden worden al jaren in verband gebracht met grote transfers, dat moet er dan toch een keer van komen.
Defour is komende transferperiode pas 22 jaar.
Mooie leeftijd om de stap te maken.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-10, 21:38   #6
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Geweldige speler als hij zin heeft. Zo'n wedstrijd tegen HSV bijvoorbeeld en een paar jaar geleden die friendly tegen Real Madrid. Dan is 'ie zo goed.......

Maar over het hele seizoen gezien, valt het allemaal wel mee.

Oud 21-03-10, 21:39   #7
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Beetje een net-niet-speler. Kan aardig ballen, maar als je op deze leeftijd nog niet een stap hoger hebt gemaakt (een Europese subtopper), dan wordt het denk ik lastig.

Oud 21-03-10, 22:37   #8
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania
Beetje een net-niet-speler. Kan aardig ballen, maar als je op deze leeftijd nog niet een stap hoger hebt gemaakt (een Europese subtopper), dan wordt het denk ik lastig.
Krijg een beetje zo'n Afellay idee bij 'm, ook al is die nog wel wat jonger.
Belangrijk voor zijn team, bij vlagen erg goed, maar te wisselvallig voor een stap omhoog.

Oud 21-03-10, 23:29   #9

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is gewoon fysiek te klein en te licht om te slagen in de Europese top. Dat zien de grote clubs ook wel.

Maar ik snap niet hoe jullie er toe komen dat hij wisselvallig is? Hij is juist erg constant in z'n prestaties de laatste jaren, en z'n cijfers zijn niks minder dan indrukwekkend.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-10, 23:31   #10
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway

Krijg een beetje zo'n Afellay idee bij 'm, ook al is die nog wel wat jonger.
Belangrijk voor zijn team, bij vlagen erg goed, maar te wisselvallig voor een stap omhoog.
Ik dacht precies hetzelfde nog voor ik je reactie las.
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-10, 23:36   #11
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN
Geweldige speler als hij zin heeft. Zo'n friendly tegen Real Madrid. Dan is 'ie zo goed.......

Tja, dat zegt niet heel veel.

http://www.youtube.com/watch?v=w5EvJMSHZI0
Weebl is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-10, 23:53   #12
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Radegast
Hij is gewoon fysiek te klein en te licht om te slagen in de Europese top. Dat zien de grote clubs ook wel.

Maar ik snap niet hoe jullie er toe komen dat hij wisselvallig is? Hij is juist erg constant in z'n prestaties de laatste jaren, en z'n cijfers zijn niks minder dan indrukwekkend.
Ik zie ook echt niet iedere wedstrijd van Anderlecht, verre van zelfs, dus het is gebaseerd op slechts een handvol wedstrijden.

Maar ik vind hem de ene wedstrijd veel bepalender dan de andere wedstrijd, terwijl je als je de stap omhoog wilt maken bij een club als Anderlecht eigenlijk altijd wel bepalend moet zijn.

Oud 22-03-10, 11:52   #13
Bij AZ/ FC Twente / PSV/ Ajax/ Feyenoord is hij echt wel een basis speler.
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
Oud 22-03-10, 12:03   #14
Hup Holland!

Maar is dat als je nu kijkt naar Anderlecht (als ruime koploper de play-offs in en het in Europa heel aardig gedaan) is dat dan zo'n stap hogerop?

Oud 22-03-10, 14:47   #15
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway
Maar is dat als je nu kijkt naar Anderlecht (als ruime koploper de play-offs in en het in Europa heel aardig gedaan) is dat dan zo'n stap hogerop?
Salaris wel.
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
Oud 04-06-10, 10:23   #16
BS.

Boussoufa staat open voor grotere competitie
Mbark Boussoufa is klaar voor de stap naar een grote competitie. De spelmaker van Anderlecht staat in de belangstelling van Bayer Leverkusen, Hamburger SV en Aston Villa. Een transfer naar een van deze clubs sluit hij niet uit.

"Mbark staat inderdaad open voor een mogelijke nieuwe sportieve uitdaging", zegt zijn zaakwaarnemer Rachid El Ghazali tegen Het Nieuwsblad. "Mbark heeft veel gewonnen in België. Maar hij kan nog beter dan wat hij hier heeft laten zien. Mbark is een ambitieuze jongen. En geef toe: tegen Chelsea of Bayern München spelen, dat is nog iets anders dan tegen Lokeren."

"Maar begrijp ons niet verkeerd: Mbark heeft het nog altijd naar zijn zin bij Anderlecht", vervolgt de belangenbehartiger. "Een transfer kan alleen als alle partijen er beter van worden. Hij hoeft niet weg om gelukkig te zijn."

Anderlecht heeft een prijskaartje van tien miljoen euro om de nek van de 25-jarige Boussoufa gehangen. De geïnteresseerde clubs denken aan een bedrag van zeven miljoen euro. De kampioen van België wil het tot medio 2012 doorlopende contract van de Nederlandse Marokkaan intussen opwaarderen. Als Boussoufa zijn handtekening zet krijgt hij een loonsverhoging van 1,3 naar 1,6 miljoen euro.
Oud 04-06-10, 10:53   #17
Hardloper

Vincent's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk dat hij wel klaar is voor een volgende stap in zijn loopbaan. Wat ik van hem zie is hij eigenlijk te goed voor Belgie nu.
Vincent is offline   Met citaat reageren
Oud 10-06-10, 13:56 Standaard   #18
BS.

Anderlecht wimpelt 9,6 miljoen voor Boussoufa af
Anderlecht laat Mbark Boussoufa alleen voor de juiste prijs gaan. Aston Villa heeft inmiddels een bod van 9,6 miljoen euro uitgebracht en benadert daarmee de vraagprijs, die tussen de tien en twaalf miljoen ligt.

"Boussoufa kan gaan als een team biedt wat wij willen", zei algemeen directeur Herman Van Holsbeeck in Het Laatste Nieuws. "Hij is een sleutelspeler en daarom kan hij alleen weg als een club doet wat wij vragen. We doen geen concessies."

Volgens de Belgische krant is de kans reëel dat er nog deze week gesprekken worden opgestart tussen Aston Villa en Anderlecht. Ook Hamburger SV en Bayer Leverkusen zouden geïnteresseerd zijn. Boussoufa, die nog tot 2012 onder contract ligt bij Paars-Wit, ziet een overgang naar de nummer zes uit de Premier League best zitten.

De in Nederland geboren Marokkaan zou bij Aston Villa het nakende vertrek van sterkhouder James Milner naar Manchester City moeten opvangen. Scott Parker (West Ham United) is eerste keuze om Milner te vervangen, maar als dat misloopt is Boussoufa een alternatief voor Villa.

Oud 02-07-10, 10:13 Standaard   #19
BS.

Boussoufa: 'Club geschrokken van vraagprijs'

Mbark Boussoufa verwacht deze week om de tafel te gaan met Anderlecht, dat een contract klaar heeft liggen dat loopt tot de zomer van 2014. Er is interesse, en een officieel bod is al uitgebracht, maar clubs schrikken van de vraagprijs.

Boussoufa is momenteel met Anderlecht op trainingskamp in Nederland. Daar houdt de in Nederland geboren Marokkaan alle opties open. Een vertrek naar het buitenland is mogelijk, maar ook een langer verblijf bij Anderlecht. "Het kan nog alle kanten uit." De aanvallend ingstelde speler heeft niet het gevoel dat het nu of nooit is. "Die mening deel ik niet, mijn carrière is nog lang."

"Er is één club die een officieel bod van 6 miljoen deed, maar die ploeg schrok toen van het bedrag dat Anderlecht op mijn hoofd geplakt heeft", vervolgt Boussoufa zijn verhaal tegenover Sporza. Clubs moeten naar verluidt met tien miljoen euro over de brug komen. "Die prijs bepaal ik niet zelf, maar alle partijen moeten er beter van worden, dat is logisch. Anderlecht wil wel meewerken aan een transfer."

Spanje heeft de voorkeur van Boussoufa. "De Champions League spelen vind ik niet zo belangrijk, in sommige landen speel je elke week een topmatch. Naast Spanje zijn ook Duitsland of Engeland mooi." Financieel beter worden is daarbij mooi meegenomen, maar niet ten koste van alles. "Ik boer graag financieel goed, maar ga niet voor het geld naar de Emiraten of ergens tegen de degradatie spelen."

Oud 02-07-10, 13:49 Standaard   #20

Die club was Twente.
Oud 12-08-10, 23:47 Standaard   #21
BS.

'VfB Stuttgart aast op Boussoufa'
Uitgegeven: 12 augustus 2010 23:23

AMSTERDAM - VfB Stuttgart zou in Mbark Boussoufa de opvolger van de naar Real Madrid vertrokken Sami Khedira zien. De 26-jarige spelmaker van Anderlecht liet volgens Sporza in Marokkaanse media optekenen dat hij een ‘concreet voorstel op zak heeft’. “Ik ben klaar voor een avontuur in Duitsland.”

Sleutelspeler
Anderlecht weet niets van interesse vanuit de Bundesliga voor zijn vedette. “Maar als Mbark dit gezegd heeft, zal hij straks wel bij mij komen aankloppen”, vermoedt manager Herman Van Holsbeeck van de Belgische kampioen.

“We zijn niet van plan om vlak voor een belangrijke wedstrijd (tegen Partizan Belgrado in de Champions League-voorronde, red.) te gaan onderhandelen over een van onze sleutelspelers.”

Boussoufa werd in Amsterdam geboren en doorliep de jeugdopleiding van Ajax. Zonder ook maar één wedstrijd in de hoofdmacht te spelen, verkaste hij in 2001 naar Chelsea om drie jaar later door te breken bij AA Gent.

Oud 16-02-11, 00:08 Standaard   #22
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

NOS Sport - Mbark Boussoufa, geschoold bij Ajax
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 16-02-11, 01:29 Standaard   #23

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou in het huidige Ajax niet misstaan. Maar goed, niet relevant verder.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 16-02-11, 09:39 Standaard   #24
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch opvallend dat hij zolang bij Anderlecht is blijven hangen en niet al lang en breed weggekocht is door een Engelse of Spaanse subtopper. Ik zou hem in ieder geval wel eens in een grote competitie aan het werk willen zien, ik ben benieuwd wat hij daar kan brengen.

Oud 16-02-11, 13:44 Standaard   #25
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog een interview:

Boussoufa: Niets te bewijzen tegenover Danny Blind
AMSTERDAM – Voor Mbark Boussoufa zijn wedstrijden tegen zijn voormalige club Ajax niet meer zo speciaal. De aanvallende middenvelder van Anderlecht speelt donderdag in de Europa League tegen de Amsterdammers, maar kent geen revanchegevoelens.

Bij Ajax zit Danny Blind als assistent-trainer op de bank. Blind was de man die Boussoufa in 2001 als talent wegstuurde uit de jeugdopleiding ‘om disciplinaire redenen en omdat hij niet goed in de groep lag'.

De Nederlandse Marokkaan vervolgde daarna zijn carrière bij Chelsea en AA Gent en ontpopte zich uiteindelijk tot topper bij Anderlecht. Toch speelt Boussoufa donderdag niet met revanchegevoelens tegenover Blind.

Niets te bewijzen
''Ik heb niets te bewijzen tegenover Danny Blind'', aldus de sierlijke middenvelder in Het Nieuwsblad. ''Je moet niet altijd revanchegevoelens hebben tegenover iemand op de bank om een goede wedstrijd te spelen.''

''Om eerlijk te zijn is die wedstrijd tegen Ajax niet zo speciaal meer voor mij. Mijn vrienden die in Amsterdam wonen en fan zijn van Ajax liggen veel meer wakker van dit duel dan ik. Het blijft een prachtige wedstrijd, maar ik speel er al een tijd niet meer.''

''Aan mijn periode bij Ajax heb ik wel mijn lef en mijn flair op het veld te danken en het feit dat ik even goed met mijn linker- als mijn rechtervoet kan trappen'', vervolgt Boussoufa.

El Hamdaoui
''We mogen Ajax evenwel niet onderschatten. Toppers als Luis Suarez en Urby Emanuelson vertrokken dan wel naar Liverpool en AC Milan, maar Ajax hangt niet af van enkele individuen'', maakt Boussoufa duidelijk zijn oude team niet uit het oog verloren te hebben.

Vanwege de goede kennis van de Amsterdammers geeft Boussoufa nog een extra waarschuwing aan zijn team af. ''Met El Hamdaoui hang ik soms ook aan de telefoon omdat ik hem ken van bij de Marokkaanse nationale ploeg. Bekijk maar eens zijn doelpunten op Youtube. Hij neemt deel aan het spel en gaat altijd recht op doel af. Als El Hamdaoui in vorm is, kan hij alles.''
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 07-03-11, 12:44 emo   #26
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

'Mbark Boussoufa voor vier jaar naar Terek Grozny'

UPDATE GROZNY - Mbark Boussoufa is persoonlijk rond met Terek Grozny, de club uit Tsjetsjenië waar Ruud Gullit hoofdtrainer is. De sterspeler van Anderlecht tekent vermoedelijk voor vier jaar en gaat een jaarsalaris van 2,5 miljoen euro opstrijken. Anderlecht meldt op de website dat de clubs het nog niet eens zijn over de transfers.

Trainer Ruud Gullit van de Russische club zou al telefonisch contact hebben gehad met de spelmaker van Anderlecht. Manager Herman Van Holsbeeck van de Belgische topclub is bereid mee te werken aan een transfer, mits Terek een 'waanzinnig' bedrag betaalt.

,,In het voetbal is alles te koop. Een voetbalclub blijft nog altijd een onderneming", zegt hij in Het Nieuwsblad. ,,Ik kan ermee leven dat we in de krant komen met twee nederlagen, maar niet met financiële problemen."

Terek zou Boussoufa een contract voor drie seizoenen met een netto jaarsalaris van tussen de drie en vier miljoen euro hebben aangeboden. In Rusland is de transfermarkt nog open.

,,Uiteraard zou het niet plezant zijn hem te verliezen, maar zeker bij een speler die nog maar één jaar onder contract ligt, moet je bereid zijn het sentiment opzij te schuiven", meldt Van Holsbeeck. ,,Als Boussoufa een veelvoud kan verdienen van hier, dan heeft het geen zin om hem te willen houden."

Oud 07-03-11, 12:48 Standaard   #27

Pff 2,5miljoen, dat kan je ook makkelijk in de EPL opstrijken. Zou zeeer dom zijn.

Oud 07-03-11, 12:50 Standaard   #28
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Jezus, hoe gooi je je carrière weg - les 1.
RayMania is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-03-11, 12:50 Standaard   #29
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is de vraag of Boussoufa dat ook in de PL zou kunnen krijgen, maar vanuit carriere-oogpunt is het inderdaad geen goede stap.

Oud 07-03-11, 13:00 Standaard   #30
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

?! Dit meen je niet!

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-03-11, 14:39 smile   #31
Scherp en helder

Pres's Voetbal Forum schermafbeelding

Misschien kan hij zijn grote vriend El Hamdaoui meenemen?

*bidt*
Pres is offline   Met citaat reageren
Oud 07-03-11, 15:59 big smile   #32

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Tereke Grozny moet het doen met de afdankertjes van Ajax.... topclub in wording hoor
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 01:33 Standaard   #33
Ik voel me hier thuis!

Oud 08-03-11, 09:24 Standaard   #34
Hup Holland!

Demie's Voetbal Forum schermafbeelding

Demie is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 09:43 big smile   #35
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Tereke Grozny moet het doen met de afdankertjes van Ajax.... topclub in wording hoor
Deze opmerking is bijna net zo dom als deze transfer.

Oud 08-03-11, 10:06 sunglasses   #36
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
[...]
Deze opmerking is bijna net zo dom als deze transfer.
Roberto Carlos is ook een afdankertje, die hoefden we in 1994 niet.

Oud 08-03-11, 12:50 thumb down   #37
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Zo ontzettend jammer dit.

Oud 08-03-11, 12:54 no smile   #38
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou hij eerlijk zijn en zeggen dat het voor het geld is, of gewoon liegen en zeggen dat hij altijd al eens onder grote held Gullit had willen trainen en dit als een uitdaging ziet om te helpen bij de opbouw van een club?

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 12:59 Standaard   #39
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij hoopte natuurlijk al seizoenen lang op een transfer naar een leuke Europese subtopper. Nu die steeds maar niet komen kiest 'ie maar voor het geld.

Oud 08-03-11, 13:00 Standaard   #40
DiFontaine

Droomclub natuurlijk. Toen hij van Ajax naar Chelsea vertrok heeft hij altijd in zijn achterhoofd gehad om ooit eens de kleuren van Terek Grozny te verdedigen.

Oud 08-03-11, 13:07 Standaard   #41
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Zou hij eerlijk zijn en zeggen dat het voor het geld is, of gewoon liegen en zeggen dat hij altijd al eens onder grote held Gullit had willen trainen en dit als een uitdaging ziet om te helpen bij de opbouw van een club?
hij had vroeger al een pyjama van terek grozny

Oud 08-03-11, 14:00 thumb up   #42
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

Hopelijk is het snel echt rond, dan kan Anderlecht Mertens komen ophalen.

Oud 08-03-11, 14:01 Standaard   #43
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door PBateman Bekijk bericht
dat kan pas in de zomer...

Oud 08-03-11, 14:12 big smile   #44
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door PBateman Bekijk bericht
Haha, je gaat me niet vertellen dat de reden van deze post is dat Mertens dan niet naar Ajax gaat?

Oud 08-03-11, 14:16 Standaard   #45
Ultrajectum

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]

dat kan pas in de zomer...
Dat snap ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
[...]
Haha, je gaat me niet vertellen dat de reden van deze post is dat Mertens dan niet naar Ajax gaat?
Tuurlijk wel, maar niet om Ajax hoor, zie m gewoon liever in het buitenland spelen na zijn tijd bij ons, en Anderlecht is zeer gecharmeerd van Dries, en andersom ook.

Oud 08-03-11, 14:35 Standaard   #46
DiFontaine

Vraag me af of Anderlecht die 7 miljoen kan/wil betalen.

Oud 08-03-11, 14:41 Standaard   #47
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Wel als Grozny over de brug komt voor Mbark.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 14:41 Standaard   #48
Ultrajectum

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen Bekijk bericht
Vraag me af of Anderlecht die 7 miljoen kan/wil betalen.
Vast wel.

Oud 08-03-11, 16:54 thumb down   #49

Erg jammer dit.

Overigens zou ik Mertens bij Anderlecht wel tof vinden, die kan daar zo de rol van de Bous overnemen.

Laatst gewijzigd door Radegast; 08-03-11 om 16:57
Oud 09-03-11, 14:49 Standaard   #50

Deal is rond op bankgarantie na, transfersom zou rond de 10 miljoen euro liggen.

Laatst gewijzigd door Radegast; 09-03-11 om 14:52
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site