![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Persoonlijke informatie Volledige naam: Dennis Rommedahl Bijnaam: Het Lammetje, Roadrunner Geboortedatum: 22 juli 1978 Geboorteplaats: Kopenhagen, Denemarken Lengte: 178 cm Been: rechts Clubinformatie Spelend bij: Ajax Rugnummer: 28 Positie: aanvaller Contract tot: 2010 Vandaag weer goed tegen RKC, assist en doelpunt. Bijna elke invalbeurt doet hij wel wat goeds, goede speler met een aflopen contract. Lijkt goed in de groep te liggen, kan ondanks zijn leeftijd nog steeds profiteren van zijn snelheid. Hopen op een contractverlenging! Heeft aangegeven bereid te zijn salaris in te leveren, dus ik zou zeggen: Ajax, sla je slag! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gewoon verlengen. Prima invaller en hij zeurt ook niet als 'ie er naast staat.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Een van mijn helden in de huidige selectie
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Qua instelling een voorbeeld voor velen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nah, een held niet, is 'ie me toch iets te veel ex-PSV'er voor, maar een nuttige kracht is het zeker.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goeie jongen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gek dat ie nog geen topic had
Gewoon erbij houden die gast, op en top prof
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Kan niet anders dan het eens zijn met Rumille!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik zou hem geen nieuw contract geven, en het lijkt erop dat Ajax dat ook niet van plan is.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Er is niet echt een alternatief. En zeker als er aanvallend wat vertrekt, is het fijn om Rommedahl erbij te hebben. Zijn cijfers dit seizoen zijn echt heel goed.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
Op en top prof, valt de laatste tijd steeds sterk in, wil salaris inleveren, is bereid om op de bank te zitten en zoals vandaag kan ie een wedstrijd gewoon op slot gooien. Als Ajax hem laat gaan zijn ze knettergek in mijn ogen. |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
En dat salaris inleveren klinkt leuk, maar wat houdt dat in? Tien procent? Twintig? De helft? Van welk bedrag? |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nuttige kracht als invaller, niet meer dan dat.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Maar ze zeiden beide los van elkaar dat zijn aanwezigheid een van de redenen was om voor Ajax te kiezen. Bij Boilesen was de reden vooral Eriksen, maar Eriksen gaf wel aan dat het een van de redenen was. Dus ik denk dat je het onderschat. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Held van beroep
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Goede joker om er bij te hebben en ook nog eens een sympathieke jongen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Met hem heb je gewoon extra mogelijkheden qua type spel. Toch wel belangrijk in het hedendaagse voetbal. Lekker contract verlengen en Kennedy verkopen aan een louche Turkse club.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Ruilen voor Mandy
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoi
|
Wanbeleid als hij niet wordt verlengd!
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Er in komen en binnen 10min toch weer scoren, heeft iemand daar statistieken van?
.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bewijst nog maar eens de perfecte invaller voor Ajax te zijn bij een magere voorsprong of een goede tegenstander.
Met de vrijgekomen ruimte en zijn snelheid kan hij dodelijk zijn. Wel mooi om te zien dat ik 'm vorig jaar nog helemaal uit liep te schelden in de Arena omdat hij geen pepernoot raakte. Toch knap staaltje werk van Jol. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Nou zeker goed van Jol.
Ook fijn dat Dennis dan niet in de media gaat roepen dat hij in de basis hoort na een paar goede potjes. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wat
waar kom ik nu achter. Rummille verdomme er is maar 1 danish dynamite en dat is Mads Junker, ja! ![]() http://www.vblforum.nl/Thread-Mads-Junker-Danish-Dynamite-in-Black-and-Yellow?pid=504406#pid504406
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hoeveel zou hij nu ongeveer verdienen?
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Blijft een geweldige gozer
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Prachtig nieuws, ik kijk nu alweer uit naar zijn komende optreden bij ajax tv
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jezus Christus te paard, het is toch ongelofelijk hoe 'ie die ene kans in de eerste helft verneukte. Hoe moeilijk kan het nou zijn om die bal aan Panti te geven?!
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Ik schrijf voor het gemak weer even twee assists bij. Ongelooflijk dat eerst Pantelic, en later ook Suarez, die kans verprutste.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Van dit soort spelers moet je lekker af als ze dat gaan doen. 30/32+ spelers moet je nooit langer dan 1 jaar contract geven. Weg ermee dus
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Bij Rommedahl is het de vraag of hij zijn snelheid die 2 jaar wel kan behouden. Anders is zijn enige wapen gewoon weg.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
1 jaar take it or leave it zou ik zeggen. Beleid gaat je nu pijn doen maar dat voorkomt nog erger in de toekomst.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
1 jaar met een optie voor nog een jaar zou voor beide partijen niet iets zijn? Dan hangt het gewoon van Rommedahl zelf af of hij een verlenging van zijn contract af kan dwingen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Mag van mij blijven. Aardige gozer ook !
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Snel tekenen.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Zou heel mooi zijn als hij blijft. Zeurt nooit en als invaller zeer bruikbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Contract verlengen svp.
|
|