![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Volledige naam Eden Hazard Geboortedatum 7 januari 1991 Geboorteplaats La Louvière, België Lengte 170 cm Gewicht 67 kg
Een kwestie van tijd voordat hij in de Europese top speelt, al heeft ie laatst nog gezegd dat hij tot en met 2012 bij Lille wil blijven. Fantastisch talent .
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Z'n jongere broertje schijnt ook wel talentvol te zijn. Zit bij Lens, de grote rivaal van Lille.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Kende ik niet. Volgens mij ook niet echt een bekend talent uit FM?
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Talent van het jaar in Frankrijk
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Potentie genoeg, maar ik heb niks met Frankrijk. Tenminste, niet de mensen, niet met de nationale ploeg, weinig met het land zelf. De competitie vind ik wel leuk, al heb ik echt een bloedhekel aan een aantal clubs daar.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Comolli, Liverpool's TD zat op de tribune afgelopen weekend
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Misschien kan Liverpool alvast naar zijn broertje kijken, speelt bij Lens in de jeugd dacht ik.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Klopt, Thorgan heet ie.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
las ik al ergens jaaa. Zit ook bij jeugd van Belgie
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Uiteraard. Daar ken ik 'm ook van.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Broer Eden Hazard bezorgt jonge Duivels de zege - Belgisch Voetbal - HLN
Hij stond nog in mijn geschiedenis
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik dacht dat jij dat gevoel niet kende.
Overigens wel een interessante discussie, er bestaat beduidend minder interesse voor Ligue 1 dan voor de competities uit de andere grote landen en waar dat nou aan ligt? Qua opbrengsten uit tv-gelden kunnen ze meedoen met de top, maar toch is het eerder de vijfde competitie dan 1 van de grote 5. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Die suffe saaie Noord-Franse clubs, dat is het
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
RC Lens vind ik zo ongeveer de mooiste club van Frankrijk. Een echte mijnwerkersclub met een hondstrouwe aanhang, zelfs in Ligue 2 zaten er iedere week 30.000 man.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Fuck, ik las het een uurtje geleden inderdaad terug en dacht, hmm dat strookt niet met wat ik gisteren zei
! Laat ik dan nu de nuance aanbrengen en zeggen dat ik veel clubs niet prettig vind .
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Laat hem zich inhouden bitte donderdag.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
Lille-aanvaller Hazard ook in het vizier bij Bayern __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 |
?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Alleen is het geen middenvelder.
Verder zou Chelsea hem in de winterstop hebben geprobeerd te halen, bedragen die geboden/gevraagd (stond er niet) werden was 25 miljoen. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kan op 10 en de flanken, met name de linker.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Uitgeroepen tot Speler van het Jaar
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Na de afgelopen 2 jaar te zijn uitgeroepen tot Jonge Speler van het jaar. Ben benieuwd of hij een transfer gaat maken deze zomer.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
En bij de Rode Duivels zit hij op de bank.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
België heeft er aardig wat succes mee om hem op de bank te zetten. Gelukkig is Leekens niet zo iemand die zijn 'semi-sterren' kostte wat het kost laat spelen. Weet het aardig goed uit te leggen waarom hij dat zo doet.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Denk dat ie nog 1 seizoen blijft, met Lille in de CL tonen wat ie kan, en dan het seizoen erna de stap naar een grote(re) club.
Hij was in een hoop toppers dit seizoen in de L1 van doorslaggevende waarde. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Loves C, R en M
|
Had denk ik beter kunnen blijven staan dan Chadli
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Het is wachten op zijn eerste doelpunt voor de Belgen
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Vond Hazard ook niet erg sterk spelen. Maar ben het wel met je eens dat Chadli er wel af had gekund. Die bleef maar naar binnen trekken en was zodoende voorspelbaar, terwijl ik Hazard dan eerder een ingeving zie krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Voetbalzone - Hazard lijkt PSG te verkiezen boven topclubs: 'Is de ideale tussenstap'
op weg naar PSG
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Gervinho wordt al verkocht, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat Lille Hazard ook laat gaan, voor welke prijs dan ook.
Nouja, trouwens, beetje meer nuance, voor 30+ miljoen zullen ze Hazard vast verkopen, maar dan zit ie voorlopig nog wel bij PSG, dan wordt het helemaal lastig om naar Engeland/Spanje/Italië te gaan, wat ie uiteindelijk wel zal willen, neem ik aan. Laatst gewijzigd door Rellende Rotscholier; 29-06-11 om 16:12 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
De voorzitter had toch ook gesteld dat Hazard absoluut zou blijven?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Klopt.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zou ik een hele nette transfer vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Heel Engeland is poen. Hij gaat gewoon naar de club met mogelijkheden, al zag ik 'm liever bij Arsenal uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Neeeeeeeeeeee.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Eden Hazard: Het grootste Belgische talent op weg naar een hoger niveau?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|