![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Volledige naam Cheik Ismael Tioté Geboortedatum 21 juni 1986 Geboorteplaats Yamoussoukro, Ivoorkust Lengte 180 cm Gewicht 79 kg Been Rechts Jeugd Tioté is een verdedigende middenvelder die in 1998 begon met voetballen bij FC Bibo in Ivoorkust. In 2001 werd hij door CS Visé naar België gehaald. In 2005 werd het jonge talent opgemerkt door één van de scouts van Anderlecht. Anderlecht Sinds 2005 speelde de Ivoriaan bij de club uit Brussel. Tioté speelde meestal bij de Anderlechtse reserves, maar kreeg twee kansen om zich te tonen op het hoogste niveau. In de bekerwedstrijd tegen Verbroedering Geel kon hij niet voorkomen dat Anderlecht in eigen huis werd uitgeschakeld, nadat de wedstrijd in 0-0 was geëindigd. In de Champions League speelde hij een verdienstelijke wedstrijd tegen Real Betis. Roda JC In het seizoen 2007/08 werd Tioté verhuurd aan Roda JC. Daar speelde hij een verdienstelijk seizoen. Hij speelde onder andere de bekerfinale met Roda. Roda JC wilde Tioté definitief overnemen, maar kon niet aan de vraagprijs van naar verluidt €2,5 miljoen voldoen. FC Twente kon dat wel, en in het seizoen 2008/09 is hij voor FC Twente uitgekomen, soms als invaller, soms in de basis. FC Twente In zijn eerste seizoen bij Twente heeft de verdedigende middenvelder nog geen vaste basisplaats weten te veroveren. Naast Wout Brama en Kenneth Perez kiest Steve McClaren afhankelijk van de tegenstander voor Theo Janssen of Tioté. Seizoen 2005-2008 Anderlecht 4 (0) 2007-2008 Roda JC (huur) 26 (2) 2008- Club FC Twente 50 (0) Het is een held, gisteren zorgde ie met zijn invalbeurt voor rust op het middenveld. Hopelijk wordt ie ooit een keer constant. Laatst gewijzigd door Bliksem; 15-06-10 om 18:47 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als hij het nou is net zo goed doet in de wedstrijden waarin hij een basisplaats heeft, zou het echt een held zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik vind hem een ongeleid projectiel eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fc Twente
|
Tioté vind ik een goeie speler, hij maakt nog wel veel fouten maar ik ga er vanuit dat wanneer hij een tijd in de basis mag starten het alleen maar beter kan worden.
Wat een wedstrijd speelde hij trouwens tegen Arsenal toen in Arhnem.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Maar hij heeft zo'n eng voorhoofd
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moet in de basis.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bril-jant vandaag.
Hij heeft in feite ook meer talent dan bijvoorbeeld Enoh en Brama, maar maakt teveel foutjes over het algemeen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Niet voor niets baisspeler bij Ivoorkust, die kerel is zo geweldig goed, en dat bleek vandaag wel weer
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vandaag was ie geniaal
![]() Hoofd, schouders, Tioté, Tioté
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Viel weer geweldig in, en werd terecht man of the match. Plus zijn eerste goal bij Twente.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Een geweldige middenvelder met 1 zwakte en dat is soms te veel risico nemen en dat kan wel eens afgestraft worden , maar een geweldige middenvelder om te zien en voetballen kan die ! Peace . |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
. Wat enorm jammer was die afrika-cup trouwens, anders had hij toen mooi voor de geschorste Theo kunnen spelen, dan had hij de hele 2de seizoenshelft gewoon een basisplaats gehad.
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
In potentie de beste middenvelder van FC Twente. Wat een baas.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hij kan scoren! Held is het, dinsdag mooi in de basis
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ben blij dat hij geschorst is.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Zou ik ook zijn, onterecht vaak uitgekotst door 'kenners' en 'fans' Die kerel speelt echt beter dan ooit bij Twente, al leverde hij wel weer een aantal ballen vandaag simpel in. Maar meer doordat zijn passing niet accuraat was dan dat ie weer ouderwets aan het pingelen was. Valt me ook altijd op dat hij als enige zowat een man hard inspeelt, als je er een halve meter naast staat, pak je de bal niet meer. Vind ik mooi, beetje power en tempo in het spel.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sterkste Tukker vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hij was wel weer goed, pakte alleen een stomme gele kaart op de helft van AZ
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | ||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hele nuttige speler om op de bank te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Brama?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Theo natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
Maarja, het is belachelijk dat hij zo vaak bankt. Al vind ik het wel bij McClaren passen.. vind dat ie erg weinig risico durft te nemen. Dat eindeloos opstellen van Kufo en Perez bijvoorbeeld ook. Aan de ene kant, met dit materiaal draait ie een wereldseizoen, en heeft ie daardoor gewoon gelijk natuurlijk. ![]() Vond de wedstrijd in de halve finale om de beker wel een beetje typerend voor Tioté. Uitstekend in de duels, verder voetballend geen zwakke schakel, maar toen was het minuut '84 en was ie Fer toch even een seconde kwijt. Goal. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Je hoeft ook niet met een 10 te spelen, in de tijd met El Ahmadi, Engelaar en Wilshire speelde we ook niet met een 10.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Uitstekende wedstrijd.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
|
Een van de weinig spelers waar Twente nog meer uit kan halen
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Zou ik graag bij PSV zien, net als Anthony Annan van Ghana.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ben het volledig met je eens : Hij speelde echt goed : Had wel 2 keer balverlies , maar naarmate de wedstrijd vorderde werd hij steeds beter .
Het is mooi om te zien dat hij het ook op het hoogste niveau kan en die wedstrijd van vandaag Portugaal tegen Ivoorkust was 1 van de betere wedstrijden vond ik . Een hoog tempo en veel fysiek . Ja, ben als Twente supporter een blije man . De marktwaarde is zeker gestegen : Als men hem wil hebben moet men dokken . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Sterke pot
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Ik hoop echt dat hij blijft en dat zijn vraagprijs te hoog is . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banned
|
Gaat Theo niet naar de Bundesliga?
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik heb vandaag nog naar Twente TV gekeken en Munsterman zei : Er is geen enkele officiele aanvraag , belangstelling voor geen enkele speler van Twente .
Die transferperiode eindigt in augustus volgens mij en kan en zal veel gaan gebeuren . Dortmund idd. werd genoemd . voor Janssen , maar het zijn dus geruchten . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Tot nog toe niet. Als alle geruchten uitkomen echter worden nog alle selectiespelers en een deel van de beloften verhuurd danwel verkocht voor het einde van de transferdeadline. Buiten dat trekken we dan ook 70 nieuwe spelers aan, waarvan een groot deel ook alweer is doorverkocht of uitgeleend voordat de competitie begint.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Cheick Tiote topic: Sjeik in Newcastle
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|