![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
PHP-code:
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
In z'n Gladbach periode heb ik hem nog, á la Steef, bij Ajax aangeprezen. Ik had toen een paar wedstrijden van Gladbach gezien, in de 1e en 2e bundesliga en hij viel me nogal op.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Een spielmacher zie je vrijwel altijd in de Bundesliga ja. Clubs hanteren daar ook al jaren een 442 met een ruit. Laatste tijd zie je wat vaker 433 varianten (zeg maar 4231 zoals Van Gaal ook bij Bayern vaak doet).
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Marin
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Alweer zulks een import duitser.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Je begrijpt dat er niks mee gedaan wordt he
?
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ik kom daar 2x per week op de koffie...
Nee, ik had destijds een bron binnen Ajax, en heb het via hem proberen kenbaar te maken. Maar zoiets komt niet eens aan bij de mensen waar het moet. Mja, naïef als ik was gewoon proberen hé... |
|
|
|
|
|
#12 | |
hoe verklaar je dat zo'n formatie wijdverbreid wordt overgenomen in Duitsland? natuurlijk wordt het buiten duitsland ook gebruikt maar niet zo massaal. lijkt me ook een kwetsbare formatie |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Welke ? Die 442 ? Zo kwetsbaar is ie niet.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Milan en Chelsea waren er zéér succesvol mee.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Werkratio van de Duitse middenvelders ?
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Je hoort mij niet klagen hoor over al die leuke spelmakertjes ![]() Neem zo'n Diego, zonde dat hij naar Juventus is gegaan. In Duitsland was het echt het mannetje |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Nja 442 is meer zekerheid voor Duitsers. 433 is onorthodox en hebben ze meestal de spelers niet voor. 433 is ook niet voor elke ploeg weggelegd, maar als een ploeg het beheerst en de juiste spelers heeft is het meesterlijk. Ajax, Barcelona, Spanje en ploegen die een 4231 variant spelen. Sevilla soms, Chelsea vaak, United vaak, Milan vaak. Arsenal, maar dat moet een meer uitgebalanceerd team krijgen zodat het eens ECHT om de prijzen mee kan doen.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
hoe zie jij dat? waar lag de sleutel van milan waardoor het systeem het beste uit de verf kwam? want als ik het me goed herinner schakelden ze bij balverlies niet om van formatie |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Toch wel een belangrijke factor waarom Gladbach vorig jaar in de Bundesliga bleef. Goede prijs voor hem gevangen ook na afloop van het seizoen.
Ben verder niet zo overtuigd van hem, denk dat dit zo een beetje zijn top is. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dit is het Marin topic.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Hoewel je bij formatiewisselingen natuurlijk wat vraagt van de middenvelders.
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jammer dat die zo weinig speeltijd krijgt, in mijn ogen brengt die meer dan Podolski.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goede invalbeurt dit weekend, met een doelpunt en een assist. Helaas.
Ben benieuwd of hij zich weer in de basis heeft gespeeld. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Naar Chelsea dus.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Verrassende transfer. Heeft niet z'n beste seizoen volgens mij, maar blijft wel een leuke speler. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wel het type speler waar Chelsea om verlegen zit.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Goede actie van Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Chelsea gaat dus definitief de selectie vernieuwen en verjongen. Voor tien miljoen loop je weinig risico met Marin.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
2012-13:
Lukaku De Bruyne - Mata - Marin Verbetering tov dit seizoen lijkt me. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Chelsea en een goed transferbeleid, het moet niet veel gekker gaan worden. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Prima transfer. Maar dan meteen dat geneuzel over 'droomclub' en 'speelstijl die mij het best past'. Bleh...
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nieuwe omgeving doet hem hopelijk goed. Hopen ook dat hij fysiek in orde blijft.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mata op tien is nooit een succes geweest.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat denk ik ook altijd met Michel Breuer.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Marko Marin #1: Riesen Talent dromend van Real Madrid
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|