![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Hij is verdomd nuttig voor een elftal.
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Hij heeft wel wedstrijden gehad waar hij een paar leuke ballen afgepakt heeft, waarin hij eens geen geel pakte en zelfs waarin hij scoorde! Maar over het algemeen is hij niet eredivisie waardig en hoort hij al zeker niet bij Ajax thuis. Ik heb het hele vorig seizoen al geroepen dat ik nog liever Lindgren in de basis wou zien.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Een roekeloos kindsoldaatje is het....
Dankzij de Zeeuw geen 2e gele kaart gisteren.... |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Het is trouwens wel een kwaliteit dat hij elke wedstrijd wel een keer of 2 aan een gele kaart ontsnapt. Snap er nog steeds geen kut van hoe hij dat doet
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Gisteren kreeg hij een onterechte gele kaart, want hij raakte Leon niet eens, maar mocht hij uiteindelijk blij zijn dat hij niet van het veld gestuurd werd...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#206 | |
Hij is zeker eredivisie waardig en stukken beter dan Lindgren. Hij moet alleen niet de taak op zich nemen om het spel te gaan verdelen. Zijn taak is heel simpel. Lastig zijn en ballen afpakken. |
||
|
|
|
|
|
#207 |
|
Wel vreemd dat hij zoveel overtredingen moet maken. Dat terwijl de bal nooit verspeeld wordt voor hem.
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
#210 |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Vorig seizoen begon hij ook wilt, maar toen het goed stond werd hij ook rustiger en speelde hij erg sterk. Als het niet loopt lijkt hij ook te overcompenseren en zelfs rechtsbuiten te gaan lopen. Maar hij moet gewoon vegen en afgeven.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
![]() Zonde, want als stofzuiger is en blijft hij gewoon erg sterk. __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
||
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Ongelofelijk dat deze man nog bij Ajax rondloopt
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Mjaa, maar als hij leert voetballen issie de beste ter wereld
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Technisch beter dan de meeste van Ajax, alleen is het een dropmongool
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Hij zou eigenlijk in elke wedstrijd een rode kaart moeten krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Ik meen het. Puur op basis van het grote aantal overtredingen dat hij elke wedstrijd maakt.
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
#221 |
|
Overdreven gezeur. In 2009 en een gedeelte van 2010 was hij bijzonder goed, lees de topics maar eens door.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Er is niets verandert ten opzichte van toen. Toen maakte hij ook achterlijke overtredingen, pakte hij veel en onnodige kaarten en kon hij niet voetballen. Toen dacht men alleen dat dat nodig was voor de balans in het team, echter is een groot gedeelte van die mening verandert. Een enkeling zei en zag het toen al!
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
En Eriksen is ook kut. En Vertonghen ook. En Van der Wiel.
Oh, misschien ligt het wel aan wat anders. |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Die hebben al wel laten zien iets te kunnen en iets toe te voegen aan Ajax 1.
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Enoh ook. Niet dat ik hem nu als basisspeler zie met Anita als concurrent, maar hij heeft in het verleden wel laten zien te kunnen voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Hij heeft idd een periode vrij goed gespeeld. Maar over zijn gehele periode bij Ajax genomen is het gewoon een ernstig beperkte en domme voetballer.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Enoh is handig voor Europees voetbal of pittige uitduels, maar in de regel is hij zowel met als zonder bal te dommig en lomp voor Ajax. Dat was in 2009/2010 niet anders.
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Ik vind dat je hem moet gebruiken waar zijn kracht ligt. Afpakken kan hij goed, ok wat wild als hij zich wil bewijzen, maar hij heeft ook peroides gehad zonder veel kaarten, dus hij kan dat wel. Aan de bal moet hij hem zeer snel inleveren. Dat is altijd al zo geweest. Zorg er dus voor dat hij altijd binnen 5 meter een voetballer om zich heen heeft. Dan is hij best nuttig. Afpakken doet hij op wereldniveau, maar de rest is echt matig gebleven, eigenlijk alleen maar erger geworden.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
|
Zou hem ook niet met de punt naar achteren laten spelen.
Janssen Enoh-Eriksen Zou best kunnen werken. __________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Wat is die Enoh toch ook een heerlijke verdedigende middenvelder
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#233 |
|
Zou dan liever Eriksen op 10 zien, zoals bij Denemarken.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Wat een kutspeler. Kan niet aanvallen, kan niet verdedigen, heeft het inzicht van een stuk taart en kan bovendien totaal biet voetballen. Wat doet deze speler überhaupt op een voetbalveld?
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Hij bakt er de laatste paar maanden echt niks van. Elke tegenstander laat hem ook vrij als Ajax in balbezit is. De stap naar de top gaat hij nooit zetten, misschien is een stapje terug nog een betere oplossing.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Een stapje uit het profvoetbal lijkt me de beste stap voor hem... Hij staat ook mooi te schutteren bij goal uit die vrije trap, die vrije trap die hij zelf veroorzaakte
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Om moedeloos van te worden.
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Ja, die hebben ook wel door dat hij in balbezit niet veel beter is dan een etalagepop. Je moet hem alleen gebruiken als je tegen een echt goede ploeg speelt met een spelmaker waar hij als een horzel omheen moet blijven hangen. Geen andere opdrachten als passen, vrijlopen of meevoetballen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Hoe moeilijk kan het zijn om een bal weg te rammen
|
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Sno > Enoh.
|
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
wat een KONING!!! Beste speler aan ajax kant.
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Niet verwacht. Erg sterk.
|
|