![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
De Cafu van deze generatie.
Laatst gewijzigd door Nico; 16-07-10 om 09:31 |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Maicon is beter
![]() En Dani Alves is een ergere acteur dan heel Portugal, daarom hekel ik hem al
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die draait momenteel ook een uitstekend seizoen ja.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij kan niet tippen aan Gregory van der Wiel.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Leuke voetballer, maar het is geen Ronnie Stam.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik heb niet snel een afkeer tegen spelers, maar dit is toch wel de uitzondering. Wat een vervelend ventje.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Geweldige voetballer . Pakt zoveel ballen en is voetballend erg sterk. Hij beloopt die hele zijkant bij Barcelona en is enorm belangrijk omdat hij het veld breed houdt.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hoi
|
Is idd een hele goede speler, goede traptechniek en kan mee in het combinatiespel van FCB, wel een naar mannetje.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik vind Gary Neville beter
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
In zijn 100ste wedstrijd voor Barcelona gisteren beslissend met drie assists.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zo overschat...
Technisch en fysiek zit het wel goed, maar hij heeft totaal geen voetbal-IQ lijkt het. Hij loopt zo vaak als een dwaas over het veld met onbegrijpelijke overtredingen en allerlei idiote voorzetten, schoten en passen.. Tegen Almeria's doet 'ie het heel leuk. Maar als het niveau en tempo hoog wordt zoals tegen Arsenal en Inter, dan is hij een van de eerste die afhaakt.. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hij is erg gedreven, enorm fit. Werelds is het niet, maar wel nuttig.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Ik heb het altijd al een mafkees gevonden..
[size=x-small]Maar ben stiekem wel blij dat hij bij Barcelona speelt ![/size] |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Heerlijk om te zien hoe opgefokt hij was toen Robben op de grond ging liggen terwijl het zelf een jankert pur sang is
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Eens met WeebI. Wel zelf smerig doorhalen, maar wel gaan janken.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
aansteller 1e klas, wat een mietje is het ook.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het meest schrijnende vanavond:
Nadat Alves op de grond ligt te kermen van de pijn als ware zijn been van zijn lijf getrapt en we in de herhaling zien dat Clichy de bal mist maar de Braziliaan tegen de onderkant van zijn schoen tikt, krijgt Jeroen Grueter het voor elkaar om het volgende uit te kramen: "Jahaa! Clichy raakt Alves aan de ONDERKANT van de voet.............. pijnlijk." Hij zei het echt !
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Die Greuter is ook een volslagen idioot.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vreselijk figuur
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Alves zou bij een Willem II of ieder ander team waar 'ie moet verdedigen echt keihard door de mand vallen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nee Ramos is juist weer iemand die dan centraal in de defensie zou staan.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja, daar is 'ie ook beter dan rechtsback. Je hebt overigens ook gewoon hoor, gelijk wat betreft Alves en Willem II.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Heb in principe niets tegen Barcelona maar als er dan iemand een doodschop verdiend is het deze man wel, niets aan toe te voegen dus aan deze post.
Mijn Catalaanse irritatiepunt sinds vele jaren. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
2008, 2009, 2010 en nu 2011, is bij mij vele
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
akkoord
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Heb het altijd al een beetje een eikel gevonden, maar dat is meer omdat hij schandalig gedrag vertoonde bij zn transfer naar Barcelona (dreigen met staken enzulks
)Maar goed, buiten dat geduik van hem soms is het wel een geweldig goede back voor Barcelona. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ongeevenaard fenomeen
.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jezus wat een idioot idd, die pakte Nasri ook de hele tijd gisteren...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Verder ben ik het wel eens met je, wat een teringlijer. Verder doet hij werkelijk helemaal niks met al die ruimte die hij krijgt.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Naar mannetje. Echt zo'n type met wie je nog niet eens gezellig in de kroeg kan zitten.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hij was gewoon supergoed. Ook gisteren. Als hij er niet is merk je dat meteen bij Barca.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tuurlijk is het best een aardige back, maar wel een vreselijk irritante klootzak en allesbehalve een leider. De 'Cafu van deze generatie' kan hij daarom natuurlijk nooit zijn.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Meen je dat? Zodra hij in de buurt van de 16 meter komt kan 'ie de bal zowat niet aan iemand met hetzelfde kleur shirt afgeven. Totaal geen overzicht, geen greintje voetbalintelligentie. Kan hard rennen en een bal afpakken maar hoort niet thuis in een pure voetbalploeg zoals Barcelona.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Verschil van inzicht dan. Ik vind dat Alves mee kan dankzij Barcelona, en op geen enkele manier andersom.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Want achter Messi en Xavi zou ik Dani Alves bijna de belangrijkste man van Barcelona willen noemen. Zoveel gevaar als er van hem uitgaat, zoveel assists als hij maakt. Als ie gisteren wat scherper was geweest had Barça het al wel eerder afgemaakt vermoed ik. Even opgezocht: dit seizoen heeft ie al vijftien assists achter zijn naam. De enige bij Barça die het beter doet dan dat is Messi (18). Spoiler: aantallen assists van spelers van andere topclubs
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Prima backie
Fysiek ijzersterk, scherp, goed schot, redelijke passer. Jammer dat hij verder zo haatopwekkend is op het veld.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Het is best een goede back, maar een vreselijk figuurtje. Mijn meest gehate speler bij Barcelona. Ooit.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik zou niet voor 'm remmen, dat staat vast.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Toch denk ik dat iedere andere rechtsbuiten van niveau de plek moeiteloos zou kunnen overnemen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Dani Alves: ongeëvenaard fenomeen met acteertalent
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |