![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Volledige naam Fernando José Torres Sanz Bijnaam El Niño (Het kind) Geboortedatum 20 maart 1984 Geboorteplaats Madrid, Spanje Lengte 186 cm Fernando José Torres Sanz, kortweg Fernando Torres (Madrid, 20 maart 1984), is een Spaans voetballer. Hij komt uit de jeugdopleiding van Atlético Madrid en staat sinds 2007 onder contract bij het Engelse Liverpool. Daar verlengde hij in augustus 2009 zijn verbintenis tot en met het seizoen 2013/14. De bijnaam van Torres luidt El Niño (Het Kind), vanwege zijn jonge doorbraak en jeugdige voorkomen.
. Ben echt een beetje fan van de beste man!Ben erg benieuwd wat ie gaat doen na de zomer. De kans is vrij groot dat Liverpool geeneens voorronde CL haalt, dus er zal komende zomer voor, tijdens en na het WK veel gebeuren rondom een transfer. Ik verwacht dat ie naar Spanje gaat. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
En welke club had je zoal in gedachte?
![]() Fernando is een eindbaas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
DAM, kom er maar in.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Loves C, R en M
|
Ik ben blij als LFC van die prutser verlost is. Wat een bagger voetballer.
[Waar is het DAM icoontje?] Ik denk overigens dat hij blijft, zelfs in het waarschijnlijke geval dat LFC geen vierde wordt. Het zal ook van de financienen van de club af hangen. Als dat nog slechter wordt dan wordt het lastiger ... __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Chelsea.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Als je niet voor Real of Barcelona wil spelen kom je al snel uit bij een andere topclub in Engeland (maar dat lijkt me ook onlogisch..) of Italië, Duitsland lijkt me sterk.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Geweldenaar inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Man Utd zou hem moeten halen, samen met Rooney.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Kan me niet voorstellen dat hij die stap maakt en mag maken, maar die 2 zouden wel een mooi koppel kunnen vormen. Al denk ik dat Rooney in de huidige 451 van United nog beter tot zijn recht komt.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
En weer twee doelpunten erbij
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
2 goals vandaag tegen Sunderland
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
En er wéér uit:
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Torres, geweldenaar.
![]() Blijft jammer dat hij niet in de PD voetbalt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
HELD
EL NINHO
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Met een spitsenduo Torres - Drogba bij Chelsea is alle hoop op een titel bij de rest meteen vervlogen, doe maar niet
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Drogba en Torres naast elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Doe Anelka dan maar naar United, dan heeft ie alle 4 de top clubs gehad.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
En dan zeker weer terug naar die ruit
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoi
|
Wat een held is het, mijn een na favoriete spits van dit moment.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja hou ons niet langer in spanning
|
|
|
|
|
|
|
#29 | ||
|
Hoi
|
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Meneer is naar de kapper geweest.
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Hier En dat elke week
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hoi
|
En als julle uit moeten?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ben benieuwd hoe die gaat spelen. Las ergens dat hij weer fit was?
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Als er een prijs zou zijn voor meest tegenvallende speler (bij een land dat wel ver komt) zou ie naar Torres gaan. Unaniem.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat is achtste finale dat telt niet
![]() Dan kun je Rooney, Lampard, Gerrard enz enz enz ook nog noemen. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Niet zo gek, hij heeft 4 maanden niet gespeeld, 1 week voor het WK mocht hij even 20 minuten invallen en dat is het.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Voor mij is Ronaldo toch de meest tegenvallende speler, omdat die het eigenlijk bewust loopt te verzieken voor zijn team door alle wedstrijden te benaderen als een nieuwe voorstelling van de Ronaldo-show. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Is ook niet de schuld van Torres. Maar Del Bosque moet met die zee aan talent die bij Spanje op de bank zit gewoon iemand anders opstellen.
Zet dan een Llorente, Silva of iets dergelijks erin als Torres niet presteert. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Niet in zijn beste vorm, getuige ook:
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ondanks dat zijn vizier niet op scherp stond tegen de Spurs had hij toch een geniale pass op Maxi
.Ik mis DAM wel in dit topic
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kan er helemaal niks van.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Richting Chelsea dus, Vidic zal wel balen we moeten nog 2 keer tegen Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bazen transfer
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Goeie tijden gehad bij Liverpool. Op zich slaat chelsea op een goed moment toe; Lange tijd is hij niet zo fit en scherp geweest...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Eerste toptransfer van Chelsea sinds Sheva. Ik vraag me wel af hoe hij in het systeem gepast gaat worden.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kan Ancelotti dat wel?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fernando Torres: Waar gaat hij na de zomer scoren?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|